Professioneel bedrijf,die weet wat de klant nodig heeft.

Drie jaar geleden kreeg ik een aan epilepsie gerelateerde aanval,Heb daarbij een verbrijzelde schouder opgelopen,En ik moest een schouder operatie ondergaan,De schade bleek zo groot,dat er een prothese moest worden geplaatst.Door de impact en de fysieke gevolgen,en dat ik PDD-NOS heb,Ben ik sindsdien ,als er aanleiding naar is,zo extreem nerveus,dat ik hevige aandrang krijg van plassen.Het is al een aantal keren gebeurd,dat ik het niet kon ophouden,met alle gevolgen van dien.Om nog maar over SCHAAMTE te zwijgen.Sindsdien,na wat producten uit geprobeerd te hebben,gebruik ik elke dag een Tena Slip maxi .Een fijne slip die ongelukjes voorkomt.En ook prettig zit.Het geeft mij gemoedsrust en een stuk zekerheid.Ik schaam mij er ook niet voor.De mensen die het weten en t heb verteld, begrijpen mij volkomen en weten waarvoor en waarom.Verder merk ik er weinig van,dat ik een slip draag,en als er ongelukjes gebeuren,dan blijf ik verder droog en heb geen natte boxershort of broek.En 123 drogisterij,Ik bestel gemiddeld 1x per maand een pak,is het bedrijf,waar je uitstekend terecht kunt en discretie,begrip en respect voor de klant,centraal staan.Ik kan hierdoor verder fijn m,n dagelijks leven leiden en doen!

Uitmuntende service

Dag en nacht (avond) bereikbaar. E-mail wordt direct beantwoord!

Prima! Snelle levering! Zeer klantvriendelijk! Betrouwbaar!

Alle leveringen stipt op tijd. Vriendelijk te woord gestaan bij telefonische vragen. Goede producten. Ben zeer tevreden.

Heel prettig, snel en concreet geholpen

Ik ben door jullie medewerker mvr Susanne snel en vakkundig geholpen. Ik kon mijn vraag niet beantwoord krijgen via internet, maar Susanne gaf snel en concreet antwoord met een duidelijk advies. Dit advies heeft dan ook geleid tot de aankoop.

goede service, Chapeau !!

per telefoon gelijk geholpen ( geen antwoord app. en geen u bent nummer 10 in de wacht) en de bestelling in orde gemaakt. en op de post gedaan .

Ontzettend fijn en goed geholpen.

Susanne heeft me wederom vlot terug gebeld en goed advies gegeven. Heel prettig.

Super ervaring

Bedplassen zit in de familie en voor mijn dochter opzoek naar een nieuw product omdat de drynites vaak er voor zorgen dat er alsnog een nat bed is. Mijn dochter geeft zelf aan ander product te willen. Met Susanne een super overleg gehad!!!

Excellent !

Een super snelle reactie van Suzanne, die niet alleen een buitengewoon inlevend vermogen ten toon spreiden , maar nog veel belangrijker direct een adequate actie heeft ondernomen door direct vandaag nog een zending via DHL naar ons toe te sturen zodat wij niet meer naar Rijen behoeven te gaan om de zending alsnog te krijgen. Haar hele optreden is de allerbeste reclame en klantenbinding voor 123 Drogist, geweldig, Hartelijke groet, Jan Linssen

Mevr. Susanne heeft heel fijn uitleg gegeven bij vragen over mijn bestelde materiaal! Top

Heel attent meegedacht - super service!

Bestel al jaren bij jullie. Altijd snelle service. Nu door Corona wat vertraging, maar zeer professioneel opgelost!

Het was een erg prettig en zinvol gesprek.

Ik ben nu weer wat wijzer geworden. Een mens is ook nooit te oud om te leren. Ik dank U hartelijk voor de duidelijke informatie.

super positief

mijn verkeerde bestelling in no time geannuleerd en het bedrag op mijn bankrekening zal teruggestort worden Vervolgens de juiste bestelling geplaatst en door 123 Drogisterij meteen bevestiging gekregen

Goede service, snelle verzending

Klantvriendelijk, goede service, snelle verzending

Vriendelijk met geduld

Op al mijn vragen een goed antwoord gekregen, en opgelost.

Klacht over PostNL

Het was heel fijn dat ik na mijn mail gebeld ben door U. Alles is opgelost.

Fantastisch, wat een superservice!

Wat een lieve mevrouw, die meedenkt en goede adviezen geeft en alle problemen in één keer oplost. Chapeau!

Snelle bezorging

Echt snelle bezorging ,prima kwaliteit producten .

Prettig

Enorme. Goedeservice

Zeer positief.

Ben zeer tevreden over 123 Drogisterij. Duidelijke site, eerste bestelling was heel snel in huis. Bij de tweede bestelling was niet alles op voorraad en op de vraag of er al iets afgezonden kon worden kwam een positieve reactie. Het werd dezelfde dag nog geregeld. Zeker aan te bevelen als iemand hulpmiddelen nodig heeft.

Alles correct

Wat ik bestel komt goed over en de e-mails ook correct

Écht Fantastisch geholpen!!!!!

Het Plukpak wat ik besteld had was véél te groot , héél goed advies gehad wordt gelijk een ander opgestuurd als het niet goed is gaat ze een oplossing zoeken!! Super vriendelijk !! Ga zeker reclame maken !!! Hartelijke groeten Willie Philibert

Na een klacht werd dit goed opgelost.

Uitstekende service!

Er wordt alle tijd met je genomen om tot de juiste beslissing te komen qua producten!

Hele vriendelijke dame aan de telefoon , heel erg behulpzaam . heel erg tevreden over de producten

In alle opzichten erg goed

1. Levering is snel en foutloos. 2. Kwalitatief goed producten. Service / reactie op vragen is erg snel en volledig. 3. Medewerkers zijn vriendelijk en hebben verstand van zaken. 4. Website is redelijk tot goed, kan iets beter.