Écht Fantastisch geholpen!!!!!

Het Plukpak wat ik besteld had was véél te groot , héél goed advies gehad wordt gelijk een ander opgestuurd als het niet goed is gaat ze een oplossing zoeken!! Super vriendelijk !! Ga zeker reclame maken !!! Hartelijke groeten Willie Philibert

Na een klacht werd dit goed opgelost.

Uitstekende service!

Er wordt alle tijd met je genomen om tot de juiste beslissing te komen qua producten!

Hele vriendelijke dame aan de telefoon , heel erg behulpzaam . heel erg tevreden over de producten

In alle opzichten erg goed

1. Levering is snel en foutloos. 2. Kwalitatief goed producten. Service / reactie op vragen is erg snel en volledig. 3. Medewerkers zijn vriendelijk en hebben verstand van zaken. 4. Website is redelijk tot goed, kan iets beter.

Uitzonderlijk klantvriendelijk

Uitzonderlijk klantvriendelijk en behulpzaam bij het vaststellen van mijn keuze. Verrassend snelle levering. En zeer goede mogelijkheden om een verkeerde zending te retourneren.

Keurig discreet

Heel netjes

SUPER

Goed advies en zeer snelle bereoikbaarheid en hulp als je iets fout hebt gedaan Ik wil dan ook vooral Susanne hartelijk danken voo haar hulp en adviezen

Goede prijs en kwaliteit

Goede kwaliteit woensdag besteld en vrijdag al in huis ondanks de corona drukte snel geleverd ben er erg blij mee

Kwaliteit. Zėėr snelle verzending. Goede communicatie. Bedankt,doe zo verder. Dirk,Belgie.

Zeer snelle levering!

Donderdagavond besteld vrijdagochtend in huis. Eerder een vraag gesteld die super snel beantwoord werd

Prettig geholpen

Vriendelijk en prettig geholpen

En bezorging ging was ook goed

Prima levering

Een prima ontworpen mondkapje, wat heel plezierig in dragen is en zeer vriendelijk tegenover iemand is omdat het doorzichtig is!!

Snelle levering, prima produkt. En de produktinformatie op de site is echt heel goed!

Goed, snel bezorgd, top!

Levering

(ik heb een besteld, maar niet binnen gekregen. volgens PostNL wel geleverd maar waar is hij gebleven. anders graag geld terug). Het pakketje is terecht prima en goed en snelle reactie Top.

Vlugge bediening

Ik had voor mijn moeder dringend een plukpak nodig , de dag nadien was het 's morgens al geleverd , super.

Goedkoooooooop

Bekende merken, goede producten, goede prijzen. Scheelt aanzienlijk in de portomonnaie.

Uitstekend.

Goede verpakking en een snelle bezorging.

Een vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling

Geweldig, zoals het gegaan is.

Ik zal voortaan mijn blijvende bestelling die ik moet plaatsen bij uw winkel doen. Ik ben zeer tevreden.

Netjes ingepakt te laat geleverd

Bestellen was eenvoudig en duidelijk. Het pakket zou op maandag geleverd worden, maar maandag gaf PostNL aan het pakket nog niet binnen te hebben. Levering ging naar dinsdag. Zou tussen 16:00 en 18:00 geleverd worden, dat was prima, want dan zou ik thuis zijn. Maar bij thuiskomst om 15:20 uur vond ik een briefje in de bus dat ik de bezorger gemist had. Moest het vervolgens de volgende dag zelf ophalen op een ophaalpunt, dit kon pas aan het einde van de dag. Deels ligt de schuld hiervan bij PostNL, maar het pakket niet op tijd bij PostNL afleveren ligt toch aan jullie.

Hooiweg 11

5165NL Waspik