Klote

Helaas wij ook problemen met dit bedrijf. Naar wel 50 telefoontjes gepleegd te hebben. Krijgen we een deel van de keuken. Nu wachten op de rest van de keuken, maar denk dat we ernaar kunnen fluiten. Telefonische niet meer bereikbaar en als je een email stuurt krijg je hem direct terug. Ik vindt dat we met ze alleen naar alberto stegeman moeten gaan. Melding maken!!!!!!

Na 3 maanden nog geen levering

Heb september 2021 een kast besteld. Levering 10 - 15 werkdagen. Kreeg een mail dat levering langer zou duren. Heb regelmatig contact gehad met klantenservice. Hebben mij altijd goed te woord gestaan en antwoorden meteen. Na 3 maanden wachten heb ik de handdoek in de ring gegooid en mijn geld terug gevraagd. Zoals afgesproken binnen 5 dagen geld terug ontvangen. Maar ik bestel hier nooit meer. Het bedrijf houdt mensen echt aan het lijntje en de reviews zijn om te huilen.

Oplichters

Oplichters, ik heb aangifte gedaan. Je kan bij je bank een melding doen om je geld terug te krijgen maar de kans is heel klein dat je je geld terug krijgt.

Niet leveren en niet bereikbaar

Op 3 februari hebben wij een wandkast besteld bij Maxshopping.nl. Op 23 februari kregen wij een mail dat de bestelling een week later in het magazijn ontvangen zou worden en ze dan contact met ons zouden opnemen. Inmiddels zijn we alweer bijna 3 weken verder en hebben nog niks vernomen. Wanneer wij reageren op de email, krijgen wij een melding dat de mail niet leverbaar is en wanneer je telefonisch contact zoekt wordt er aangegeven dat ze momenteel telefonisch niet bereikbaar zijn. Ik vind het niet erg als een product vertraging heeft, maar laat op zijn minst wat horen zodat er iets afgesproken kan worden of het product eventueel geannuleerd kan worden.

Nooit hier bestelen

Ik heb 1 bed besteld. Zou binnen 10 a 15 dagen geleverd worden 5 maanden later helemaal niks. Je belt ze nemen niet op. Je stuurd mail geen antwoord. Oplichters!!! Ik heb mail gestuurd. Voor het annuleren van besteling zou binnen 2 weken me geld terug krijgen! Niks Nada Noppes. Mafkessen!!!! MENSEN KOOP NIKS HIER !!!!

Wat een ongelofelijk klote bedrijf.

Wat een ongelofelijk klote bedrijf.

Bestelde salontafel wordt maar niet geleverd!

Op 1 januari een salontafel besteld en betaald. Regelmatig gebeld en gemaild. Eerst met een smoes over binnenkort en inmiddels wordt er helemaal niet meer gereageerd. Waardeloze bende dus.

Zeer slecht Oplichters

2 nov een bureau besteld niets gekregen Alles beloven Koop hier nooit wat mensen !!

Echt slecht! Pas op!!!

Ik heb mijn bestelling op 19 jan 2022 besteld.Tot nu toe ik heb nog niet binnen. Ik heb zo veel keer gebeld en gemail, niks gehoord. Ik ben bang dat mijn geld ook gewijd. Nooit meer bestellen!!!

Slechte communicatie, géén levering!!!

Eind november bed besteld. Levertijd 2 a 3 weken. Na 3 weken niets vernomen en zelf contact opgenomen. Bed zou over enkele weken geleverd worden. Na het verstrijken van de weken wederom contact opgenomen. Uiterlijk eind februari zou het uitgeleverd worden. Op 28 februari site uit de lucht, e-mail wordt niet op gereageerd en telefonisch niet bereikbaar. Wel hebben ze inmiddels een nieuw bedrijf gestart; Tiqqel Ook daar dus niet bestellen! Oplichters!!!! Gelukkig zelf het verstand gehad om te betalen bij levering, dus geen geld kwijt.

Belabberd

Half oktober kastje besteld dat in voorraad zou zijn, dat was het niet, zou 3-4 weken duren, 3 maanden later geld teruggevraagd. Zou 2 weken duren, is nu 5 weken geleden, nog niets.

oplichters bende

Hier moet alberto stegeman naartoe. Ze leveren niets en pakken ook geen telefoon op. Deze ondernemer moet vervolgd worden tot in zijn prive.

Zeer slecht

Ook ik heb me laten misleiden. Ondanks de reviews toch wat besteld in december 2021. Lang proces...zou geleverd worden binnen 4 weken. Netjes gewacht en maar gebeld. Ik zou teruggebeld worden. Helaas na een week ben ik niet teruggebeld en maar zelf contact opgenomen met hetzelfde resultaat dat ik weer teruggebeld zou worden. Ik ben nooit teruggebeld en heb zelf maar steeds moeten bellen. bij de 3e keer werd er gezegd dat mijn bestelling binnen was en dat ik gebeld zou worden voor een bezorgafspraak...kortom, deze toezegging was dus een blijmaker, want mijn bestellling was helemaal niet binnen. Ik heb toen een mail gestuurd en kreeg te horen dat de leverancier waarschijnlijk eind februari 2022 zou kunnen leveren...maar ik was vrij om mijn bestelling kosteloos te annuleren. Op 02-02-2022 mijn bestelling geannuleerd en binnen 14 dagen zou ik mijn aankoopbedrag terug krijgen.....Deze 14 dagen zijn al verstreken en nog steeds geen geld terug. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar en ben maar met mailen begonnen...helaas nog geen reactie ontvangen. Ik bestel nooit meer!

Niet doen!

Een paar maanden een kinderkamer besteld, deze is nooit geleverd! Wel mooie praatjes "problemen in de fabriek" en "Binnen 14 dagen uw geld terug" Helaas tot op heden nooit meer wat vernomen of het geld retour gehad.. Gewoon niet aan beginnen bij Max Shopping!

Bestel hier nooit wat

Ik heb 5 maanden geleden een bureau besteld. Ik werd niet op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk heb ik de bestelling geannuleerd. Ik ben al 1 maand op mijn geld aan het wachten. Maxshopping communiceert niet, heel klantvriendelijk, het zijn oplichters. Ik vraag mij af of het bedrijf wel echt bestaat?

Zeer slecht!!

Had ik van te voren maar eerst deze review gelezen. Maxshopping is echt een waardeloos bedrijf. Ergens begin November een kast besteld, zou binnen 10-15 werkdagen geleverd worden. Na de 15 dagen maar eens gemaild waar mijn kast bleef? Kreeg ik als reactie dat ze problemen hadden vanuit de fabriek, de kast zou rond kerst geleverd worden, je raadt het al, wederom geen kast en weer zelf erachteraan moeten gaan. Ja meneer de kast wordt in week 2 geleverd, week 2 passeerde, wederom geen kast. Toen maar de koop ontbonden en toen nog een maand moeten wachten op mijn geld en herhaaldelijk moeten mailen en dreigen met juridische stappen. Dit soort bedrijven zouden per direct gesloten moeten worden. Echt waardeloos! Bestel hier asjeblieft niks.

verschrikkelijk, mensen koop hier niets!!!!!

op 2 oktober bureau besteld 2 maanden aan het lijntje gehouden (ja buro komt volgende week binnen) niets ontvangen op 27 november bestelling geannuleerd. op 29 november annulering bevestiging en toezegging terugstorten bedrag half januari 2022 nog niets ontvangen, ondanks herhaaldelijk aandringen nu rechtsbijstand ingeschakeld schande dit

Zeer slecht

Bestelling 3 maanden geleden gedaan maar nog steeds niets geleverd. Elke keer als ik bel is er een ander excuus en wordt het 'eind volgende week ontvangen' maar als ik dan weer bel, schuift de levering weer op. Uiteindelijk nog niets ontvangen. Bestel hier niets, want je krijgt het gewoon niet!

Slecht

Wat en vreselijke bedrijf Zo spijt dat hier 2 keuken kasten besteld Zou 15 werkdagen duren Zijn nu 5 weken verder geen kast Heb geannuleerd na zo veel telefoon bellen Zou binnen 14 dagen me geld terug Zijn nu 14 dagen verder nog geen geld Is gewoon het slechtste nachtmerrie hoe jullie met mensen omgaan Schandalig nooit never wat bij jullie

onbetrouwbaar

Maxshopping geen aanrader Ik heb een bestelling geplaatst op 11okt, levering zou 10 a 15 dagen op 21okt een mail gekregen dat de week daarna zou binnen zijn, 9 nov heb ik weer contact er zou te kort aan hout dus het zal eind november zijn, geannuleerd omdat het te lang duurt. bevestiging mail met binnen 14 dagen geld terug. vandaag 29 november gebeld en gemaild waar het geld blijft? antwoord Oh wat erg ik ga er achter aan, dat zit. bijna 2manden voor klein 200E. maxshoping en tiqqel werken ze samen. Vervolg op eerder review maxshopping.nl Vervolg op eerder review vanaf 11 oktober heb ik deze bestelling gedaan meerdere keren contact gehad per mail en telefoon tot nu toe geen geld terug gekregen 29 november zou mijn geld terug gestort zijn, is niet gebeurd 9 december weer contact gehad per telefoon en mail en is weer beloofd dat is verwerkt en zou eind van de week terug krijgen geloof het of niet is het weer niet gedaan. dus beoordeel het zelf beste lezer. ik zou nooit hier iets bestellen en ze hebben meer sites maar is gewoon een bedrijf.

Verschrikkelijk

Op 2 oktober besteld niets gehoord, gebeld standaard bericht vragen het na nemen contact op, niets gehoord. Weer bellen vragen na niets gehoord. Etc etc. Na 2 maanden bestelling geannuleerd wat binnen 2 A3 weken geleverd had moeten worden. Zeer onplezierig contact met mensen die daar zelf werken. Mensen bestel hier niks!

Wat een kk flikkers

2maanden op de bank slapen gek, en maar diegene die erover gaat is er niet en kunnen niks inzien. Notitie achterlaten waar ik zelf over terug moet bellen. Ik dacht alleen buitenlanders aaren zo maar nee hoor. Deze tyfus mensen allemaal

Kledingkast

Prima kast voor die prijs. Levertijd was top

Wat een dramatisch slechte service!

We hebben allereerst zes weken extra moeten wachten op het bed wat we voor onze dochter hebben besteld (reden: vertraagde levertijden), maar goed daar had iedereen last van en daar kun je dan nog coulant in zijn. Alleen als je dan eindelijk het bed geleverd krijgt en de lattenbodem ontbreekt en in de verpakking zitten er heel veel onderdelen niet, dan wordt het vervelend. Het wordt nog veel vervelender (hoogst irritant!) als je dan een mail moet sturen met daarin wat je exact mist - ook nog een keer er achteraan moet bellen - en dan wordt alleen de lattenbodem geleverd ZONDER DE ONDERDELEN! Echt, ongelofelijk slecht!! Nu kunnen we dat bed voor onze dochter nog niet in elkaar zetten! Advies: Koop hier geen spullen, maar zoek even verder naar een bedrijf dat wel doet wat het belooft en alles in één keer kan leveren. Dit echt NOOIT meer.

Slechte service zeer lange wachttijden

Slechte service dmv simpel mailtje wordt je erop gewezen dat het wat langer duurt !!! Nu 5 weken aan het wachten op een bed !!! Moet je op de grond slapen !!! En dan annuleer je het en moet je nogmaals 2 weken wachten op je eigen centen …. Slecht slecht