Zeer onbetrouwbare webwinkel.

29 maart 2020 een kledingkast voor mijn dochtertje besteld met een levertijd van 2 weken. In Mei kreeg ik te horen dat de fabriek in Frankrijk gesloten was wegens Corona, wat ik goed begrijp. Begin juni is het opengegaan en sindsdien krijg ik wekelijks te horen dat ze de kast deze week binnen verwachten te krijgen. Na vele e-mails kreeg ik vanmorgen te horen "Zij hebben besloten dat uw bestelde kast niet binnen 3 maanden geproduceerd gaat worden" Mijn dochtertje helemaal verdrietig, nu moet ik opzoek naar andere kledingkast en weer 2-4 weken wachten en hopelijk is het bij de nieuwe webwinkel niet zoeen chaos zoals Maxshopping. Zij wisten al vanaf het begin dat de levertijden langer zouden zijn in verband achterstand fabriek, maar hebben toch mij aan de lijntje gehouden zodat ik de bestelling niet zou annuleren.

Meer dan tevreden! Snelle leveringen, goede kwaliteit.

Waardeloos

Op 10 okt een kast besteld, zojuist ontvangen terwijl de levertijd 10 tot 15 werkdagen zou zijn. Niet op de hoogte gesteld, moest iedere keer zelf bellen of mailen. Toen ik uiteindelijk een bezorgmoment had afgesproken, ontving ik bericht van de vervoerder dat de kast een dag eerder geleverd zou worden. Daarover weer gemaild en tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Dit was de eerste en de laatste aankoop bij Maxshopping. WAARDELOOS!

Waardeloos

Nog nooit zo een slechte kast gehad

Ik heb een 6 lade kast gekocht. Geen 1 la past naast elkaar. Ze gaan over elkaar heen. En ik kan hem niet fout in elkaar gezet hebben want zijn voor geboorde gaten.... koop er NOOIT meer iets.... en dan moet je nog betalen om hem retour te zenden ook....

De geleverde deurposters zijn van prima kwaliteit en snel geleverd.

Het aanbod in deurposters is overweldigend en de keuze viel niet mee. De uiteindelijk gekozen posters zijn naar volle tevredenheid.

Goede en snelle service

Snelle levering, binnen de aangegeven periode. Problemen worden snel en goed opgelost.

Had de laatjes van het bed iets steviger en groter verwacht, maar service en dergelijke verder prima

Online besteld en binnen 7 dagen geleverd.

De bestelling werd volledig in orde afgewerkt en afgeleverd. Binnen 7 dagen. Vooraf werd ik keurig verzocht aan te geven op welke dag de aflevering voor mij het best uitkwam. Op de dag van aflevering werd mij gemeld tussen welke uren de feitelijke aflevering zou plaatsvinden. Prima organisatie en klantgericht!

Goed product, snelle service. Aanrader

Pluspunten

snelle levering goede prijs

de lattenbodem varianten voor dit bed waren mij niet helemaal duidelijk.

Pluspunten

Het product was niet op voorraad en werd binnen de opgegeven periode geleverd.

Pluspunten

Snelle reactie op vragen. Snelle levering.

Pluspunten

Goede en snelle levering.

Pluspunten

Super snel levering . Goed contact

Pluspunten

Snelle levering, zoals afgesproken.

Pluspunten

geschatte levertijd klopt vragen die ik stelde aan de klantenservice werden professioneel afgehandeld.

vooral zo doorgaan

Pluspunten

goede service

Pluspunten

mooi prijsje voor een goed product, levering sneller dan verwacht

Pluspunten

Alles klopte, goed v verpakt, duidelijke aanwijzing en snel geleverd

geen

Pluspunten

goede prijsstelling, duidelijke website en correcte levering.

wellicht is een showroom waar de producte live bekeken kunnen worden een nuttige aanvulling.

Pluspunten

Snelle levering Goede kwaliteit Goedkoop

Grotere lades in bed

Pluspunten

Snelle levering. Netjes een telefoontje gehad wanneer ik het bed bezorgd wilde hebben. Op de dag zelf een sms met tijdstip van levering. Top geregeld!

Pluspunten

Snelle levering en prima service en perfecte bezorging.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement