Kast besteld en binnen de levertijd aangekomen, prima bedrijf

Kast besteld en goed ontvangen. Wel een paar dagen later

Super slecht

Wij hebben in mei keukenkastjes besteld en kregen deze binnen zonder bevestigingsmateriaal Na tientallen keren bellen en mailen tot op vandaag ( september) nog steeds niets binnen !!!!en maar zeggen iedere keer als je belt dat het volgende week binnen is Nou dus niet Moet ook maar afwachten of ik m’n geld terug krijg Hele slechte service Bellen ook niet uit zichzelf over de status van je bestelling moet overal zelf achteraan zonder resultaat Zal hier nooooooit meer iets bestellen

Nooit mijn kast ontvangen

Heb 3 weken geleden een kast besteld en die was op voorraad. Stond levertijd 10 tot 15 Werkdagen. Vandaag zijn de 15 Werkdagen voorbij en nog geen kast! Ook word er niet meer op mails gereageerd! Hier niet kopen!! OPLICHTERS!!!

Zeer slecht

Op 22 juli 2021 een eenpersoonsbed besteld en via Ideal betaald maar geen bevestiging ontvangen. Ik moest daar zelf contact over opnemen. Het duurde geruime tijd voordat ik een mailtjer kreeg met een pro forma factuur. Het is inmiddels 30 augustus en niets, niets, niets, terwijl de beloofde leveringstermijn 10-15 werkdagen zou zijn. De laatste keer dat ik belde (na een aantal pogingen eerder), werd naar mijn e-mailadres en telefoonnummer gevraagd en vervolgens geen enkele reactie. Ik ga nu een verzoek (eis?) indienen voor teruggave van mijn betaling.

Slechte communicatie en service

Boekenkast besteld met een levertijd van 10-15 werkdagen. Toen de 15 werkdagen om waren heb ik zelf contact gezocht en kreeg ik te horen dat er een week vertraging was. Hier moest ik dus zelf achteraan. Vervolgens krijg ik na die week een mail dat de kast na het weekend in hun magazijn werd verwacht. Daarna weer doodse stilte van hun kant. Weer een week later opnieuw telefonisch contact gezocht en ze de optie gegeven om of de kast te leveren of mijn geld terug. Toen kon het opeen wel geleverd worden. Nu ruim 6 weken na de besteldatum is mijn kast eindelijk geleverd, maar helaas liet ook de bezorging te wensen over. Pakket werd in dw tuin gelegd en de bezorger wuifde dat het daar lag toen ik de deur open deed. Voor nooit geen Maxshopping meer!

Geen kast

Je wacht 4 weken, geen kast. 15 werkdagen staat er als levertijd. Na shopping neemt geen contact op. Met alle slechte reviews heb ik ook geen enkel vertrouwen meer

Prima product en service

Duidelijke omschrijving en snelle levering.

zeer slecht

8 april een nieuwe handgreep besteld , 20 april kreeg het antwoord dat er iets niet goed was gegaan met e bestelling en zou op nieuw besteld worden. toen viel corona in en konden ze nog niks , en niemand bel terug , niemand laat wat horen . als je Beld is die gene niet niet aanwezig of heeft lunch pauze , te treurig voor woorden , en nu heb ik nog niks.

Kast besteld en binnen de gemelde levertijd geleverd! Goede bezorging.

Snelle levering, prima kwaliteit

Snelle levering, prima kwaliteit

Salontafel waar wij al bijna 2 maanden opwachten

Beste mensen, Koop bij dit bedrijf geen producten! Op 19 november jl een salontafel besteld. Er stond max 15 dagen levertijd. Nu al bijna 2 maanden verder. Je wordt niet geïnformeerd. Heb er zelf al een aantal keer achteraan gemaild. Na een klachten mail te hebben gestuurd werd ik plotseling gebeld, dat de tafel de volgende dag op zaterdag, geleverd zou worden. Na een hele dag te hebben gewacht, geen tafel. Dit geldt ook voor de maandag. De pakketdienst zou een briefje door de bus doen. Natuurlijk niks vernomen. Nog nooit eerder zoiets meegemaakt. Wat een slechte service en hele rare gang van zaken. Als ik mijn geld niet terug krijg neem ik contact op met de Consumentenbond. Ik zie uit onderstaande reacties dat dit dus geen opzichzelfstaand geval is.. Dat dit soort bedrijven nog zaken kunnen doen en een keurmerk op de website mogen houden is mij een raadsel.

Waardeloos

Levertijd van 6 weken voor een matras is wat lang, maar toch maar proberen. Na 6 weken niks gehoord te hebben, gemaild met de vraag wanneer mijn matras geleverd zou worden. Ze werken daar nog met postduiven, waardoor ik de volgende dag pas een reactie kreeg waarbij ze de schuld gaven aan de fabrikant. EIKELS waren gewoon vergeten mijn bestelling door te geven. Of ik nog eens 4 weken wilde wachten. Vooruit dan maar. Na 4 weken wachten weer gemaild, om de volgende dag wederom een KUT smoes retour te krijgen, met de vraag of je tot sint-juttemis wilt wachten. Aangezien ik Leipe Loetje niet ben heb ik mijn bestelling geannuleerd. Om vervolgens weer 2 weken te mogen wachten op mijn geld. Dat uiteraard niet binnen de gestelde termijn op mijn rekening stond. Dus maar weer mailen en bellen met een incompetente medewerker waarna het alsnog na 3 dagen pas weer op mijn rekening stond. Dat deze toko een Thuiswinkel Waarborg Certificaat heeft zal wel komen omdat ze er goed voor betalen, want dat hele logootje zegt dus geen ruk. Heb je tijd over en vind je het geen probleem om 6 maanden op je bestelling te wachten, dan zou je kunnen overwegen wat bij maxbedden.nl te kopen. Tip: bel/mail ze elke dag om te vragen hoe het er voor staat ;-)

zeer slechte ervaring

Ik had een heel slechte ervaring met MAXSHOPPING. Wacht 3 maanden op mijn bestelling en nog steeds niet geleverd. Ze informeren klanten niet als er vertragingen zijn in de levering. Als je het per e-mail vraagt, reageren ze soms niet en soms vragen ze je om 5 weken te wachten en deze 5 weken zijn 2 keer gebeurd. Ik zal hier opnieuw posten zodra het is afgeleverd. Denk goed na voordat u bestelt in MAXSHOPPING.

Geen levering

Artikelen besteld Leertijd zal 4 weken zijn nu 9 weken verder nog niets ontvangen reageren ook niet op de mail . Contact gehad met de klanten service maar daar wordt je ook niet door terug gebeld ik ben bang dat we de bestelde artikelen niet meer gaan ontvangen

Zeer slecht

kueken besteld half jaar geleden al kast kopot en boven kast kopot na 2 maanden komen ze aleen de onderkast brengen nemen de aude niet mee turug dus ik met die rommel opgescheept en dan zit de boven kasje er niet bij half jaar later nu en nog niets ontvangen en als je mailtje stuurt beloven ze van alles maar gebeurt niets tijd voor de consumentenbond denk ik maar

Heel slecht

Beloven beloven beloven Morgen morgen morgen Na bestelling te hebben aangepast naar een tweede keus die wel binnen 2 weken geleverd zou worden Is het 2 maanden en nog niet binnen!

Zeer onbetrouwbare webwinkel.

29 maart 2020 een kledingkast voor mijn dochtertje besteld met een levertijd van 2 weken. In Mei kreeg ik te horen dat de fabriek in Frankrijk gesloten was wegens Corona, wat ik goed begrijp. Begin juni is het opengegaan en sindsdien krijg ik wekelijks te horen dat ze de kast deze week binnen verwachten te krijgen. Na vele e-mails kreeg ik vanmorgen te horen "Zij hebben besloten dat uw bestelde kast niet binnen 3 maanden geproduceerd gaat worden" Mijn dochtertje helemaal verdrietig, nu moet ik opzoek naar andere kledingkast en weer 2-4 weken wachten en hopelijk is het bij de nieuwe webwinkel niet zoeen chaos zoals Maxshopping. Zij wisten al vanaf het begin dat de levertijden langer zouden zijn in verband achterstand fabriek, maar hebben toch mij aan de lijntje gehouden zodat ik de bestelling niet zou annuleren.

Meer dan tevreden! Snelle leveringen, goede kwaliteit.

Waardeloos

Op 10 okt een kast besteld, zojuist ontvangen terwijl de levertijd 10 tot 15 werkdagen zou zijn. Niet op de hoogte gesteld, moest iedere keer zelf bellen of mailen. Toen ik uiteindelijk een bezorgmoment had afgesproken, ontving ik bericht van de vervoerder dat de kast een dag eerder geleverd zou worden. Daarover weer gemaild en tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Dit was de eerste en de laatste aankoop bij Maxshopping. WAARDELOOS!

Waardeloos

Nog nooit zo een slechte kast gehad

Ik heb een 6 lade kast gekocht. Geen 1 la past naast elkaar. Ze gaan over elkaar heen. En ik kan hem niet fout in elkaar gezet hebben want zijn voor geboorde gaten.... koop er NOOIT meer iets.... en dan moet je nog betalen om hem retour te zenden ook....

De geleverde deurposters zijn van prima kwaliteit en snel geleverd.

Het aanbod in deurposters is overweldigend en de keuze viel niet mee. De uiteindelijk gekozen posters zijn naar volle tevredenheid.

Goede en snelle service

Snelle levering, binnen de aangegeven periode. Problemen worden snel en goed opgelost.

Had de laatjes van het bed iets steviger en groter verwacht, maar service en dergelijke verder prima