Website laten vernieuwen. Goed geholpen , goede adviezen , goede tips , goede prijs ... gewoon goed dus haha

Punctuele vakmensen.

Dit is de tweede keer dat ik gebruik maak van de diensten van ABC. Ik heb beide keren als zeer prettig en proffesioneel ervaren. Kan ze zeker aanbevelen.

jammer van de kleine luchtbelletjes in mijn placemats

Nadat ik had aangegeven teleurgesteld te zijn in een viertal placemats omdat er minuscule luchtbelletjes in zaten heeft Reclame ABC dit zeer adequaat opgelost. Omdat een re-productie niet meer mogelijk was heeft Reclame ABC mijn aankoopbedrag gecrediteerd, uiterst netjes van ze!

Beste Sandra, Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je ontevreden bent met één van onze producten. Uiteraard gaan wij naar een oplossing zoeken, maar daarvoor willen wij eerst zien wat het probleem precies is. Zou je ons een groot plezier willen doen en een foto van de luchtbelletjes kunnen mailen naar info@reclameabc.nl? Wij gaan dan kijken of het product vervangen kan worden of dat wij je geld terugbetalen. In afwachting van je spoedig reactie. Met vriendelijke groeten, Etienne de Zoete

ministoepbord ziet er super uit en is snel geleverd

Snelle levering en ministoepbord is stevig en ziet er degelijk uit. Alleen jammer dat je niet van tevoren een berichtje krijgt wanneer het bord geleverd wordt. Zowel niet van ABC als van de bezorger DHL. Nu was ik niet thuis en moest het een dag later ophalen bij een afhaalpunt.

Hallo Ada, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij dat je tevreden bent met je bestelling. Jammer dat je geen mail hebt ontvangen. Wij gaan ermee aan de slag. Hopelijk kunnen wij dit een volgende keer voorkomen. Veel plezier met je mini stoepbord https://bit.ly/2XOuydH

Geleverd volgens afspraak

Was een heel mooie en goed pakkende stickers

effectief!

No nonsense. Bij een grote autoschade eerst het oude ontwerp overgenomen en daarna op mijn wens aangepast. Snel en effectief gewerkt voor een zeer schappelijke prijs. Dankjewel!

Net en fijn bedrijf

Werd goed geholpen toen ik langs kwam op de locatie. Vervolgens een duidelijke offerte en ontwerp gekregen. Fijne communicatie en het resultaat was ook naar tevredenheid!

Prima service, makkelijk te contacteren, doen het nodige!

Tevreden over mijn product, de service en klantvriendelijkheid. Een aanrader!

Prima advies, snelle levering, goede kwaliteit

Het is fantastisch uitgevoerd.

Goede prijs en kwaliteit verhouding zelfs boven verwachting.

gewoon goed

Gewoon weer goed werk afgeleverd voor een goede prijs. ga zo door

Tevreden!!

Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering. Mooie muursticker in goede kwaliteit

Goed en snel

Snelle en goede opdruk.aangenaam ontvangen en kon er op wachten.

Aardige medewerkers die altijd klaar voor je staan.

Ze luisteren goed naar de wensen en denken goed mee over de mogelijkheden. Toppers.

Goede service en kwaliteit

5 sterren.

Toppers in print en plak werk!

Het team van Reclame ABC staat voor kwaliteit en service! Geen vraag is teveel en helpen ons altijd uitstekend! Een dikke 5 sterren!

Zeer nette afhandeling

Bij het bestellen vergeten de straatnaam op te geven. De volgende dag een telefoontje, alsnog de dag er na ontvangen. Zeer attent. Moet de sticker nog plaatsen dus daar kan ik nog niet over zeggen.

Pluspunten

vriendelijk personeel, denken met je mee.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles ging prima! De bestelde roll-up banners zien er perfect uit.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Uw bedrijf is volledig zijn beloften nagekomen, heeft snel geacteerd en goede adviezen gegeven. Het bestickeren van deuren is een kunst, het is allemaal strak en zonder bobbels in het folie gedaan.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Geleverde product is prima; makkelijk aan te brengen en van prima kwaliteit

Geen ontvangstbevestiging gehad op mijn order. Op de dag van leveren pas een mail gehad van DHL met leverdatum.

• Betrouwbaarheid

Beste heer Starrenburg, Bedankt voor u beoordeling. Op woensdag 1 mei hebben wij om 22.30 uur de bestelling van u ontvangen. Deze bestelling is donderdag 2 mei door ons aan de DHL overgedragen voor verzending naar u. Via de mail heeft u een track en trace ontvangen zodat u de levering kunt volgen. Hierin kunt u zien dat, ondanks onze inzet, helaas het probleem bij de DHL ligt. Uiteraard betreuren wij de situatie, maar hebben wij geen grip op de planning van de vervoerder. Door drukte hebben wij gistermiddag laat uw app niet kunnen beantwoorden. Excusses hiervoor. Volgens planning zal de muursticker vandaag worden aangeboden. Ik hoop dat verder alles naar wens zal verlopen. Met vriendelijke groeten Etienne

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Geweldige service! Ze waren netjes en op tijd. Had ze laat opdracht gegeven voor mijn gevelreclame en ze hebben het voor de opening van mijn bedrijf gered!

Soms waren ze telefonisch wat lastig te bereiken, maar dat hinderde me niet.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goeie service

• Betrouwbaarheid

Beste mijnheer Lancee, Wij hebben uw klikobak sticker 26 maart verzonden. Hier heeft u een track & trace van de DHL ontvangen (controleer eventueel uw Spammap). Ik heb contact opgenomen met de DHL en die geven aan dat uw pakket zoekgeraakt is. Wij zullen vandaag (uiteraard geheel kostenloos) een nieuwe sticker naar u verzenden. Ik zal de zending persoonlijk volgen om te controleren of hij morgen bij u zal worden aangeboden. Met vriendelijke groet, Etienne