Snel geleverd growkit

De volgende dag na bestellling al in huis. Ik heb afgelopen jaar vaker hier besteld en altijd goed. Het enige wat ik jammer vind is dat ze eerst metalen paperclips gaven om de zak mee dicht te doen en nu plastic de plastic clips zijn meteen kapot gegaan. Nu afwachten op het eind resultaat.

Ging snel

Ik vond het heel snel gaan

Goede klantendienst en goede service

Goede klantendienst en goede service

Snelle levering, weinig werking.

Niet alles werkt goed....

Teleurstellend

Had verwacht een sporenspuit te ontvangen met inhoud...echter kreeg ik een potje met daarin de sporen plus een lege spuit....het lukte me niet de sporen in de spuit te zuigen....steeds zakte het rubber weer terug zodat de sporen weer terug het potje inliepen. ..erg vervelend....wellicht kunt u mij vertellen wat de truc is ?

Alles prima op tijd geleverd

Alles prima op tijd geleverd en alles was aanwezig wat ik besteld had.

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding!

Wat de titel zegt :). Dik tevreden, en ik zal zeker in de toekomst weer bestellen.

Snel verzonden en goed product tot nu toe

Heb een cactus gekocht, en een kweekset voor cacti en tot nu toe waren de instructies duidelijk en heb ik er plezier van gehad!

vlotte bestelling, vlotte en snelle levering en goede kwaliteit van de spullen

per ongeluk op deze webshop gesukkeld. Heb dan maar besloten het een en ander te bestellen en ben heel tevreden met de service!

Met uitstekende klantenservice en voldoende aanbod voor mijn benodigdhede!

Ik zal het nog een keer zeggen: De klantenservice is van hoge kwaliteit en de mate van voorzorg, zorg en na-zorg was uitstekend. Al mijn vragen werden vlot beantwoord en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de support en adviezen over de producten. Daarnaast zijn de producten ook van goede kwaliteit! Alhoewel Dutch-Smart niet persé über competitieve prijzen handhaaft is de kwaliteit wel naar wat je betaald. Voor de prijszoekers onder ons denk ik dat het mogelijk moet zijn nét iets goedkoper uit te zien. Maar, stel je gaat naar de lokale smart- en headshop zal je zien dat de prijzen daar per definiete een stuk hoger zullen zijn dan bij Dutch-Smart. Dus wat zou je miepen als je voor €50 tóch gratis verzenden hebt én de betere prijzen krijgt dan in niet-webshops. En dan krijg je ook nog een spaarpunten die al snel flink op kunnen lopen! Dus: dikke aanrader en mooie pluim voor Dutch-Smart! Groetjes, Ruben Benjamin Gorseman-Mes *Opmerking: Al zou ik graag een nevelaar zien op de kweekproducten-pagina van de paddenstoelen en een grote doos met latex handschoentjes (voor een redelijke prijs). Ik ben (nog) geen ervaren kweker, maar kan me voorstellen dat dit relevant wordt voor het verhogen van de hoeveel oogst per flush.

Pakje is netjes binnen de tijd verstuurd.

Mooie prijzen en snelle verzending

Alles werd netjes ingepakt en zeer snelle verzending zelfs naar België

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Als ik vragen heb krijg ik snel antwoord.wat ik bestel is altijd snel in huis.laatst was er een fout gemaakt en dat is fantastisch opgelost. Punten systeem vind ik ook erg fijn.

goedkoop en snel bezorgd

alles is top!

Snelle levering en levering juiste product

sneller levering

helaas was artikel niet voorradig maar ik vond redelijk alternatief

Was het niet mogelijk geweest de capsules in een bubbeltjesenveloppe te versturen. Dan waren de verzendkosten lager geweest en de aflevering gemakkelijker. Tis maar n idee.....

Snel, diskret , perfect goede service

Super snel geleverd...geen afzender...heel professioneel.

Alles helemaal top

Een klein minpunt is dat ik de volcano digit had besteld en deze op voorraad stond, maar later bleek tezijn uitverkocht . Dat vond ik erg jammer ,maar was vlot mail contact en overlegd dat ik de volcano classic geleverd kreeg . Dit alles snel geleverd de dag er na , en naar volle tevredenheid . De volcano is een aanrader en dutch smart ook .. toppie

Betrouwbare smart shop

Bestel sinds kort hier, tot nu toe mijn producten binnen redelijke termijn ontvangen. Geen klachten. Goede kwaliteit van de producten.

Correcte snelle levering

...

Prima afhandeling en bezorging

Alles ging naar wens, producten zijn van goed kwaliteit en heb eigenlijk niets te klagen

Zal product nog proberen.

Product is voor oudejaarsavond bedoeld. Vind dat Dutchsmart snel kan leveren. In het verleden zeer tevreden over een product.