Tja, gewoon krijgen wat je besteld en verwacht !

Goeie producten en levering zoals wordt aangegeven

Matig

Eerst scheen ik niks betaald te hebben(wel dus)En vervolgens wacht ik al 8 dagen op mijn bestelling.

Levering duurt te lang.

We bestelden op 1 mei en hebben nu 6 mei nog steeds niks ontvangen. Bij post.nl staat nog steeds zending word verwacht...

Slechte producten onaardige personeel en heel onduidelijk

Ik heb een vaper wat automatisch uitschakeld en snel oververhit raakt ik proef ook alleen maar electro, ervoor ging het al slecht met de bezorging en was ik hier 3 a 4 weken op aan het wachten pas na die weken werd het duidelijk dat het niet in de voorraad was en uit eindelijk een ander product gekregen en helemaal niet naar mijn wensen. Dus ik heb gemailt of ik het kon retouren en me geld terug kon krijgen maar nee hoor dat kan dan weer niet terwijl er wel naar me gemailt is dat dat wel kon en heb overal bewijs van! Nou ik koop nooooooooooooit meer bij jullie en ga iedereen er voor waarschuwen ook!

mooi aanbod, snelle en correcte levering

mooi aanbod, snelle en correcte levering

Waardeloos, hele cactus op zonder enig effect

Stom

Snel en duidelijk

Alles is duidelijk en snel gevonden op de site, snel besteld en afgerekend, snel verzonden en ontvangen!

Prima snelle service

Goede webshop. Snelle levering

Snelle bezorging en keurig verpakt

Snelle bezorging en keurig verpakt

gewoon goed

het was allemaal super snel gegaan en het ziet er allemaal goed uit.

snelle en discrete levering

Snel geleverd en discreet.

Goeie producten & service

Zie titel

Super webshop

Snelle levering en kwaliteit spullen

Verkeerde product opgestuurd / geen contact

Ik heb het verkeerde product gekregen. 500gr variant besteld 100gr variant in huis gekregen. Mail gestuurd 4 dagen geleden om aan te geven dat er een fout is gemaakt, tot op heden geen reactie. Levering was wel op tijd.

Bestellen super vlot en snel geleverd (maar één ding ontbrak aan de bestelling)

Website is zeer duidelijk, makkelijk te bestellen en snel geleverd. Producten voldeden aan verwachting, enkel 1 item ontbrak en zou worden nageleverd. helaas nog niet mogen ontvangen.

Opdringerig

Ik heb bekeken of ik van een Nederlandse website bestelde omdat ik geen producten uit het buitenland wil vanwege de vervuiling, na bestelling kreeg ik een bericht dat het langer ging duren omdat het uit China moest komen! Daarnaast heb ik aangegeven NIET op de hoogte gehouden te willen worden van aanbiedingen, en vervolgens krijg ik een mail 'welkom in de familie' met allerlei aanbiedingen. Mijn mail terug (niet aan een noreply- email) kwam als onbezorgbaar terug. Onzorgvuldig en niet klantvriendelijk.

Prachtig

Snel. Goed verpakt. Kwaliteit

Parfait

Malgré la période de confinement, la commande est arrivée en 3 jours en Belgique

Vlotte afhandeling en levering

Veel keuze! De afhandeling gebeurt zeer vlotjes en je kan tenminste met bancontact betalen ipv zoals op de meeste plaatsen met visa.

Snelle communicatie, zeer goede prijzen

De klantenservice is vriendelijk en reageert vrij snel. Nergens zijn de product zo laag geprijsd als hier!

Eerlijk en optijd ik ga nog veel bestellen bij jullie.

Dat het bestellen van producten heel soepel ging en heel snel.

super site

ik vind de site heel makkelijk en zeker betrouwbaar. het is ook leuk dat ze naar België verzenden.

Is goed

Die is de eerste keer dat ik wat besteld en ik moet het nog binnen gekregen. Dus kar er nog niet veel over zeggen.

Trouwe klant, toch teleurgesteld

Ik verzamel bijzondere cactee, wereldwijd. bij de laatste zending was een Cristaat vol met ongedierte (Wolluis, Dopluis). Koste mij 2 uur poetsen met een tandenborstel en moest gif inzetten. Jammer. Aanbevelen voor je collectie nee.. voor andere doeleinden moet de consument zelf maar afwegen

Snelle levering, alleen jammer dat er op de website staat dat verzending gratis boven 50 euro, maar ik moest toch verzendkosten betalen.