Kind of disappointing and a waste of money

Ordered 3kg kratom. Received only 1kg. Trying to solve the issue with the support team. Hopefully I will get some kind of fair solution...

Top levering

So far so good

Goeie site

Bestelling was netjes optijd en keurig ingepakt

n.v.t

n.v.t

Salvia divinorum Spray it! - Extreme Spray = 0 effect

Salvia divinorum Spray it! - Extreme Spray gekocht maar wat een bagger product er staat op 1 spray max 3 sprays. Maar zelfs met 7 sprays geen effect.

Uitstekende partij, snelle en goede klantenservice

Ik raad dutch-smart ten zeerste aan. Ik had een order geplaatst voor 4 dezelfde items, waarvan er maar 2 op voorraad waren. Ik kreeg keurig en snel een mail dat de andere twee niet spoedig voorradig zouden zijn. Ik heb ze teruggemaild dat dat geen probleem was, of ze de twee items op wilden sturen en die andere als die er waren of het geld daarvoor konden retourneren. Daarop weer een keurig en snel antwoord dat ze niet verwachten dat dat binnen acceptabele termijn zou zijn dus direct dat deel van het geld teruggekregen en de andere items ook snel ontvangen. Fijne club, bedankt!

Geholpen

Anna is super!

Heel blij met de bestelling + snelle levering.

Prima ervaring

Dank jullie wel

probleempje

Gemeld als geleverd, maar pakket nog niet ontvangen

Snelle levering en laagste prijs!

Snelle levering en laagste prijs!

Fantastisch service

Na een bestelling bij een andere verdeler en veel te lang wachten kwam ik Dutch smart tegen online. Maakte een bestelling (aan de helft van de prijs in vergelijking) en 26 uur later was de bestelling geleverd. In België n.b. Voor mij is het duidelijk, er is geen alternatief. Ik ga nergens anders meer. TOP!

snelle levering en goede kwaliteit

snelle levering en goede kwaliteit

Treurig

Ik had iets besteld wat ik vaker heb besteld. Nu zat er echter helemaal niets in. Klacht ingediend bij de klantenservice en die wuifden het weg. Dan maar via de site een retour proberen aan te vragen en vreemd genoeg werkt die pagina ook niet. Kortom service zeer matig, site ook echt slecht en product niets, conclusie bestel ergens anders en blijf hier weg

steeds correcte afspraken en levering

top

Snel geleverd leuke communicatie! :)

Snel geleverd communicatievorm is leuk.

Fijne website

Overzichtelijk, maakt gebruik van spaarpunten waardoor je je als terugkerende klant gewaardeerd voelt. Goede omschrijving van de producten op de website.

Goede service ,kwaliteitsproducten,klantvriendelijk,ruim assortiment.gewoon een uitstekende schop.mijn favoriete schop en daar blijf ik.bedankt om de weg om uiteindelijk te stoppen met roken.doe zo verder,toppie.gegroet T

Alles is goed alleen de levering van post .nl heeft al voor geld dat ik lange tijd kwijt ben door

Mijn pakketje zomaar ergens weg te leggen op straat enzo

Snelle service, voorraad op website niet altijd actueel

Snelle vlotte service, pakje ook snel ontvangen. Op de website is de voorraad niet actueel. Iets was toch niet op voorraad maar dat bedrag werd snel retour gestuurd.

Zelfliefde

Snelle en discrete service, en de truffels hebben me liefde gegeven die ik nodig had. Thx medicina

Doet wat beloofd wordt

- Snelle levering

Prima service en product

Had eerst wat problemen met mijn bestelling, maar word nu netjes afgehandeld. Wat ik wel al heb binnengekregen was goede kwaliteit