Positief in alle opzichten

Vrolijke, correcte communicatie. Prima levering, alleen zou ik het prettig vinden als de gebruiksaanwijzing zou zijn vertaald in het Nederlands

Goede truffels

Hier word ik mens van!

GLS

Verlopig dagen wachten, nog niks ontvangen

Truffels NICE, herbal onzin

De truffels waren van zeer goede kwaliteit, de herbal onzin zegt genoeg

Snelle levering, goede service

Een snelle levering en een goede service, wat wil je nog meer!

Altijd snel verzonden!

Geweldige producten, altijd goede ervaringen. En altijd zeer snel verzonden!

SUPER

echt absoluut allersnelste levering ooit. supersnel, correct en goede merch aanrader

They sent me the wrong instruction

I will never buy anything from this store. They sent me the wrong instruction which ruined my mushroom grow box. The customer service was terrible as they did not assist me in resolving the issue. Additionally, my order was delayed for three days. I strongly advise against shopping here. Think twice before making a purchase from this shop.

going through it

Ten eerste stond er dat het binnen 2 wekdagen verzonden zou worden, we kregen pas op de 4e dag wat te horen. Nou als je een vrije dag had genomen enz voor een leuke trip was dat dus verpest. Gelukkig was dat niet het geval bij ons. Vervolgens merkten we dat we een heleboel gratis spullen erbij hadden gekregen. mooie filtertjes enz. hebben we niks aan want we roken niet. Maar het bleek dus gewoon ten compensatie van de truffels te zijn. Die waren dus heel slecht. Op de verpakking stond dat ze juist heel sterk zouden moeten zijn. niet dus. Heb een hele zakje van 25 gram opgevreten om me vervolgens 6 uur lang misselijk te voelen. Het heeft me wel gemotiveerd om deze review te plaatsen dus dat is wel fijn. Als ik gras uit mijn eigen tuin had gegeten had ik waarschijnlijk meer visuals gehad.

Betrouwbaar en vriendelijk de producten zijn van een goede kwaliteit

Erg vriendelijk personeel. Goede kwaliteit producten. En Betrouwbaar.

mimosa en paddo kweekset gekocht. ziet er prima uit. alles ok. Ga hier zeker vaker bestellen

Tja, gewoon krijgen wat je besteld en verwacht !

Goeie producten en levering zoals wordt aangegeven

Matig

Eerst scheen ik niks betaald te hebben(wel dus)En vervolgens wacht ik al 8 dagen op mijn bestelling.

Levering duurt te lang.

We bestelden op 1 mei en hebben nu 6 mei nog steeds niks ontvangen. Bij post.nl staat nog steeds zending word verwacht...

Slechte producten onaardige personeel en heel onduidelijk

Ik heb een vaper wat automatisch uitschakeld en snel oververhit raakt ik proef ook alleen maar electro, ervoor ging het al slecht met de bezorging en was ik hier 3 a 4 weken op aan het wachten pas na die weken werd het duidelijk dat het niet in de voorraad was en uit eindelijk een ander product gekregen en helemaal niet naar mijn wensen. Dus ik heb gemailt of ik het kon retouren en me geld terug kon krijgen maar nee hoor dat kan dan weer niet terwijl er wel naar me gemailt is dat dat wel kon en heb overal bewijs van! Nou ik koop nooooooooooooit meer bij jullie en ga iedereen er voor waarschuwen ook!

mooi aanbod, snelle en correcte levering

mooi aanbod, snelle en correcte levering

Waardeloos, hele cactus op zonder enig effect

Stom

Snel en duidelijk

Alles is duidelijk en snel gevonden op de site, snel besteld en afgerekend, snel verzonden en ontvangen!

Prima snelle service

Goede webshop. Snelle levering

Snelle bezorging en keurig verpakt

Snelle bezorging en keurig verpakt

gewoon goed

het was allemaal super snel gegaan en het ziet er allemaal goed uit.

snelle en discrete levering

Snel geleverd en discreet.

Goeie producten & service

Zie titel

Super webshop

Snelle levering en kwaliteit spullen