Snelle levering en laagste prijs!

Snelle levering en laagste prijs!

Fantastisch service

Na een bestelling bij een andere verdeler en veel te lang wachten kwam ik Dutch smart tegen online. Maakte een bestelling (aan de helft van de prijs in vergelijking) en 26 uur later was de bestelling geleverd. In België n.b. Voor mij is het duidelijk, er is geen alternatief. Ik ga nergens anders meer. TOP!

snelle levering en goede kwaliteit

snelle levering en goede kwaliteit

Treurig

Ik had iets besteld wat ik vaker heb besteld. Nu zat er echter helemaal niets in. Klacht ingediend bij de klantenservice en die wuifden het weg. Dan maar via de site een retour proberen aan te vragen en vreemd genoeg werkt die pagina ook niet. Kortom service zeer matig, site ook echt slecht en product niets, conclusie bestel ergens anders en blijf hier weg

Beste Mark, Na de enorme teleurstelling, die erg begrijpelijk was, hebben wij het bedrag volledig geretourneerd. Zoals aangegeven op onze website 'Niet goed, geld terug'! Daar houden we ons altijd netjes aan. Dus ondanks de '' kortom service zeer matig'' hopen we dat we dat recht voor je hebben kunnen trekken. Team Dutch Smart

steeds correcte afspraken en levering

top

Snel geleverd leuke communicatie! :)

Snel geleverd communicatievorm is leuk.

Fijne website

Overzichtelijk, maakt gebruik van spaarpunten waardoor je je als terugkerende klant gewaardeerd voelt. Goede omschrijving van de producten op de website.

Goede service ,kwaliteitsproducten,klantvriendelijk,ruim assortiment.gewoon een uitstekende schop.mijn favoriete schop en daar blijf ik.bedankt om de weg om uiteindelijk te stoppen met roken.doe zo verder,toppie.gegroet T

Alles is goed alleen de levering van post .nl heeft al voor geld dat ik lange tijd kwijt ben door

Mijn pakketje zomaar ergens weg te leggen op straat enzo

Snelle service, voorraad op website niet altijd actueel

Snelle vlotte service, pakje ook snel ontvangen. Op de website is de voorraad niet actueel. Iets was toch niet op voorraad maar dat bedrag werd snel retour gestuurd.

Zelfliefde

Snelle en discrete service, en de truffels hebben me liefde gegeven die ik nodig had. Thx medicina

Doet wat beloofd wordt

- Snelle levering

Prima service en product

Had eerst wat problemen met mijn bestelling, maar word nu netjes afgehandeld. Wat ik wel al heb binnengekregen was goede kwaliteit

Positief in alle opzichten

Vrolijke, correcte communicatie. Prima levering, alleen zou ik het prettig vinden als de gebruiksaanwijzing zou zijn vertaald in het Nederlands

Goede truffels

Hier word ik mens van!

GLS

Verlopig dagen wachten, nog niks ontvangen

Truffels NICE, herbal onzin

De truffels waren van zeer goede kwaliteit, de herbal onzin zegt genoeg

Snelle levering, goede service

Een snelle levering en een goede service, wat wil je nog meer!

Altijd snel verzonden!

Geweldige producten, altijd goede ervaringen. En altijd zeer snel verzonden!

SUPER

echt absoluut allersnelste levering ooit. supersnel, correct en goede merch aanrader

They sent me the wrong instruction

I will never buy anything from this store. They sent me the wrong instruction which ruined my mushroom grow box. The customer service was terrible as they did not assist me in resolving the issue. Additionally, my order was delayed for three days. I strongly advise against shopping here. Think twice before making a purchase from this shop.

going through it

Ten eerste stond er dat het binnen 2 wekdagen verzonden zou worden, we kregen pas op de 4e dag wat te horen. Nou als je een vrije dag had genomen enz voor een leuke trip was dat dus verpest. Gelukkig was dat niet het geval bij ons. Vervolgens merkten we dat we een heleboel gratis spullen erbij hadden gekregen. mooie filtertjes enz. hebben we niks aan want we roken niet. Maar het bleek dus gewoon ten compensatie van de truffels te zijn. Die waren dus heel slecht. Op de verpakking stond dat ze juist heel sterk zouden moeten zijn. niet dus. Heb een hele zakje van 25 gram opgevreten om me vervolgens 6 uur lang misselijk te voelen. Het heeft me wel gemotiveerd om deze review te plaatsen dus dat is wel fijn. Als ik gras uit mijn eigen tuin had gegeten had ik waarschijnlijk meer visuals gehad.

Rooseindsestraat 31

5705BP Helmond