Perfecto 👌

Erg goede producten, goed en discreet verpakt met zelfs een extra cadeautje. Maar vooral de uitstekende service, ik heb al meerdere vragen gesteld en ik krijg elke keer enorm snel een uitgebreid antwoord terug! Ik heb mijn nieuwe nr 1 smartshop gevonden. Thanks Anna!

Was goed nu is daar een probleem. Zegt dat ik niks betaald.. Nu ik betaal via de bank dus kan niet.. Pas op mensen

Alles goed geleverd en lijkt goed te groeien

Eerste begin kruiden tuin lijkt te gaan lukken en goeie info op de site

Niks ontvangen

Iets besteld wat niet binnen is

Goed geleverd, grinder erbij, deze winkel weet hoe het moet!

Pakket in goede staat ontvangen, aluminium grinder erbij geleverd dat uitstekend werkt, heel helder en vooral in deze corona tijden is het product heel handig ;)

Niks ontvangen

Nog geen pakket ontvangen. Woensdag 25 maart besteld, zou donderdag aankomen. Donderdag werd vrijdag. Vervolgens niks meer gehoord. Contact genomen met post nl, maar die zegt dat ik de app in de gaten moet houden, maar daar is niks bekend over de levering wanneer die geleverd word. Hoogstwaarschijnlijk door de huidige corona situatie.

Snelle en juiste levering met gratis metalen grinder en bricket!!

Na 2 dagen werd het al geleverd, ook buiten Nederland!! Geweldige ervaring gehad met de truffels en ben zeer blij met mijn gratis 4-delige metalen grinder en een bricket!

Zending was snel, maar de bong was niet zo fijn

De bong heeft een bowl die te te groot is zonder filter te gebruiken, helaas zaten er geen filters bij. Daarnaast kan ik maar heeeel weinig water gebruiken voordat het al mee omhoog komt met het roken dus dat was erg jammer.

YeAh!!

Snelle levering en goeie producten!

Correct

Altijd prima levering. Veel korting. Goede kwaliteit.

prima shop en snelle levering

prima shop!

Uitmuntendsnelinorde

In deze corona crisis , ontzettend vlug geleverd en in eerste smart ervaring viel wel mee dus zeker voor herhaling vatbaar. Alvast bedankt en goeie gezondheid gewenst . Tot gauw

Quick and easy transaction

Affordable products, discreet packaging, super fast delivery.

Top producten en snelle levering

De producten die ik hier ooit heb gehaald waren altijd helemaal in orde. Het wordt snel en subtiel afgeleverd, en je krijgt nog een gratis aansteker ook!

Altijd zeer goede en nette producten!!

Duidelijke site, goede prijs klassen en reageren snel op de mailen! Veel soorten dingen al gehaald en altijd netjes ontvangen. Peace out, S.C.G

fijne communicatie, snelle levering

snelle reacties op vragen. Vriendelijk. Oftewel is de communicatie met Dutch Smart perfect. Levering van het bestelde artikel snel binnen en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status

Helemaal te gek, snelle bezorging!!!

Ik was een beetje huiverig om de Psychedelic Microdosing te beginnen, maar na het lezen van de gebruiksaanwijzing ben ik er toch voor gegaan...alleen zeggen jullie: elke vier dagen één microdosis, maar op de verpakking, is de dosis: 2 dagen niet, 1 dag innemen, dit is niet 1 x in/om de vier dagen, maar om de 3 dagen, hoe zit dit? Verder helemaal tevreden!!! Miguel

Zeer Goed

Heb het laatst een Grinder besteld, zag er zo uit als op de fotos. Top kwaliteit! Ook het systeem met spaarpunten, super idee. Je kunt er snel bij verdienen en spaart zo een kleine kost voor de volgende bestelling. De levering (naar Belgie) verliep ook erg snel en zonder een probleem.

Blij, spannend en zoekend

Het aanbod wat ik zag op de site maakt me blij, vind ik spannend en helpt mij op mijn zoektocht. Voldoende info om een keus te maken en je kan contact op nemen voor advies. Dat voelt voor mij als beginner prettig. Moest alleen nog even zoeken naar een handleiding. Die was ook zo gevonden!

Goed man!

Levering was snel en de kwaliteit is goed. Klantenservice was ook heel vriendelijk. Ik had graag een iets groter assortiment aan bongs, maar verder is het helemaal prima.

x

x

Nog geen pakket ontvangen

Momenteel heb ik nog niets ontvangen. Kan met de Corona crisis te maken hebben. Zou wel fijn zijn als ze me even verder inlichten met de stand van zaken. Voordien wel top service. Groeten.steven.

Snelle levering, goede producten!

Bong besteld, was binnen 2 dagen binnen. Erg fijn in deze gekke tijden, hoef ik ze iig niet sober door te brengen.

Groot asortiment, snelle levering goede kwaliteit, lage prijzen

Alles wat je van een webshop kan verwachten, niks op aan te merken. Ik heb geen ervaring met de klantenservice, de levering verliep geheel zoals je zou verwachten, alle producten waren goed. Bij een vorige bestelling had ik de zelfde ervaring. De website biedt verder veel informatie bij de meeste producten. Ga hier zeker vaker bestellen.

Bijna perfect

mijn ervaring met de site is zeer goed, maar retoursopties zouden sneller mogen werken.