Snelle levering, goede producten!

Bong besteld, was binnen 2 dagen binnen. Erg fijn in deze gekke tijden, hoef ik ze iig niet sober door te brengen.

Groot asortiment, snelle levering goede kwaliteit, lage prijzen

Alles wat je van een webshop kan verwachten, niks op aan te merken. Ik heb geen ervaring met de klantenservice, de levering verliep geheel zoals je zou verwachten, alle producten waren goed. Bij een vorige bestelling had ik de zelfde ervaring. De website biedt verder veel informatie bij de meeste producten. Ga hier zeker vaker bestellen.

Bijna perfect

mijn ervaring met de site is zeer goed, maar retoursopties zouden sneller mogen werken.

Perfect en snel

Vrijdag avond order geplaatst Dinsdag morgen aangekomen

Levering duurt lang

Mijn leveringen duren vrij lang. Ik wacht een aantal dagen voordat ik de mail kijk maar dan nog kan het niet worden opgehaald. Verder prima, fijne site. Tip: geef bij de kruiden duidelijk aan wat de werking is.

Prima levering

Levering snel en netjes

Super bedrijf

prima kwaliteit Kratom. Ook het enige adres waar ik groot verpakkingen Kratom kan kopen. Het punten sytsteem maakt je eerst volgende aankoop wat voordeliger, wat best prettig is. Ook een snelle levering. Ga zo door!

Dik tevreden, echter geen mail ontvangen dat mijn bestelling was afgeleverd.

Dik tevreden, echter geen mail ontvangen dat mijn bestelling was afgeleverd.

Goed snel goedkoop goed assortiment

Jammer dat er geen coca blad meer is

supersnel een goed product

supersnel een goed product

Wat een prachtige spullen zeg, hardstikke bedankt!

Wat een prachtige producten, erg goede service. Hardstikke bedankt. Ik kom graag snel weer terug bij jullie!

heel aangenaam en snel

het aanvankelijk bestelde item was niet voorradig, het alternatief is na contact dadelijk opgestuurd en de dag erna ontvangen

Super goede service en snelle levering naar Belgie

Top, ik raad het zeker aan andere mensen aan ook.

OKÉ

Goede informatie over het product e en kwalitatief goed

Zeer snelle levering. Correct verpakt. Juiste goederen bezorgd

voor de eerste maal hier gekocht met een zeer goede en betrouwbare ervaring. Het produkt camagra moet ik nog uittesten

Doet wat het beloofd

Goede beschrijvingen op de website, makkelijk bestellen en snel geleverd.

Helemaal top

Zeer snelle leveringen 👍

Supersnelle levering!

Snelle service, klantenservice vriendelijk

Snelle service, klantenservice vriendelijk, maar kon mij helaas geen advies geven over de Virola theidora.

Snelle service maar het produkt laat te wensen

Beste, de service is geweldig want ik had de queen bee extractor binnen 2 dagen op de mat ongeacht dat het binnen het weekeind viel. Wel jammer dat bijna al het gas langs het schroefdraad uit de onderkant lekt ipv door het filter. Hierdoor allemaal blad in de honey oil en de opbrengst is veel lager. Ik ga zelf een beter alternatief creeeren. Mvg Dennis

Snelle levering, goed product

Heel snel geleverd. De metalen grinder was alleen een beetje beschadigd aan de bovenkant, voor de rest goed product.

Goede bezorging, slechte koekjes

Koekjes voel je niks van

Een tevreden man

Snelle levering, niks op aan te merken

Super goed

Snelle verzending tegen een goede prijs

Altijd top

Ik bestel al jaren bij Dutch-Smart. Contact word snel gemaakt bij vragen. De levering is super snel en het word met zorg verpakt. Het punten sparen is echt super! Daarom nooit meer ergens anders. En ze hebben ook alles. Nog als laatste de cadeautjes die erbij verpakt worden zijn top en altijd handig.

Rooseindsestraat 31

5705BP Helmond