Snelle en correcte leveringen

Producten worden correct geleverd. Niet alles is even lekker maar dat is logisch. Smaken verschillen nu eenmaal. Promotiemails volgen wel steeds na een bestelling als je alles al hebt gekocht wat je op dat moment nodig hebt. Typische marketing strategie natuurlijk. Overall ven ik toch erg tevreden.

Efficiënt dieet

- Het proteïne dieet van Novashops.com is goed vol te houden, zonder hongergevoel. - Snelle en correcte levering. - Heeft mij goed geholpen om op een snelle manier verschillende kilo’s te verliezen. - Ik vind dat in het startpakket veel van hetzelfde zit (vooral soepen, omeletten en pannenkoeken), met dikwijls dezelfde smaak dubbel. - Producten zijn nogal prijzig (in vergelijking met andere Websites) maar als men de promoties volgt kan men deze voordelig aanschaffen.

Perfect !

Vlot besteld, betaald, en geleverd !

Slecht, artikelen kwamen beschadigd aan.

Koekjes waren enkel kruim in de verpakking, u vroeg mij hier een foto van te mailen, maar ik heb momenteel geen smartfoon in gebruik dus dat ging niet. Laat verder maar zitten maar dit was wel mijn laatste bestelling bij Novashops.

Goede producten, snelle levering en vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Ben tevreden over de producten en de snelle levering De promotie zijn ook goed meegenomen

geweldig

super service

Heb niet veel ervaring met onlinebestellingen en vind het moeilijk.

Leveringen wel vlot maar veel overtollig inpakmateriaal. Producten lekker behalve de caloriearme versie, smaakt erg naar zoetstof. Heb geen startpakket besteld om geen producten te krijgen die ik niet lekker vond bij vorig eiwitrijk dieet, pronokal. Weinig info gekregen over de aanpak en maar af en toe over de producten. Als ik niet al heel veel geweten had van vroeger zou het erg moeilijk geweest zijn.

Prima lekkere producten

Zeker alle fasen doen

ik neem nog altijd een afwachtende houding aan.

Ik ben bezig van 4 augustus en het afvallen gaat zeer traag slechts 5 kilo tot nu toe, niettegenstaande ik het letterlijk doe en ook samen met mijn huisdokter waar ik om de twee weken naartoe ga.

Goede producten, slechte levering

Beloven snelle levering, maar dit wordt niet gerespecteerd. Woensdagavond besteld voor 22u, dus normaal zou de levering donderdag arriveren. Uiteindelijk is dit pas maandag gebeurd

Superlekkere proteïnesupplementen

Pakketje tijdig toegekomen met een handig boekje met nuttige tips. De proteïnesupplementen zijn eenvoudig te bereiden en superlekker. Ik voel me goed met het dieet en zal het nog een tijdje met gemak volhouden. Er is ook een zeer ruime keuze in zoete en hartige maaltijden, snacks en dranken maar mijn voorkeur gaat naar de zoete.

Blij met novashop

Fantastisch. De volgende dag al in huis.

Goede producten, goede service.

Een compleet en efficiënt dieetpakket. Ik raad het iedereen aan.

De producten zijn gemakkelijk in gebruik en de methode is ook niet ingewikkeld, Je moet geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om je dagelijkse porties te berekenen

zeer goede service, prima kwaliteit

Heel positieve ervaring. Bestelling zeer snel geleverd. Lekkere producten. Goede begeleiding indien je wenst. Wekelijks aanbiedingen van aantal producten,....

Goeie start

8 op de 10 van de producten zijn lekker. Sommige smaken zoals de aardbeien shake vind ik echt niet lekker. De croissant, de choco, het brood, de mug cake hebben me dan weer heel aangenaam verrast. De cake, de croissant en het brood zorgen er voor dat het niet alleen shakes zijn en het niet als een dieet aanvoelt. Ook al 2 kilo kwijt dus een goeoe start.

Alles volgens plan!

Prima service!

Ruime keuze, snelle levering.

Novashops biedt een zeer ruime keuze aan producten, vandaag bestelt = morgen geleverd. Regelmatig interessante kortingen.

Een hele snelle service vandaag geleverd dank u.

Een hele snelle service gisteren besteld en vandaag geleverd dank u Blij om de producten te leren kennen op 3 weken 6 kg afgevallen een echte aanrader

Ruime keuze voor ieder wat wils en vlotte levering,

Goede producten en ruime keuze

perfecte service

perfecte begeleiding en afwerking

Hartelijk dank voor de beoordeling! team Novashops

Na bestelling volgt een snelle en correcte levering

zeer ruime keuze en producten van goede kwaliteit.De levering was dik in orde!! Top

Snel geleverd, en direct resultaat

Zondag besteld en maandag al thuis , ik doe proteïne dieet en heb direct resultaat

Super dat u al resultaat heeft. Mochten er vragen zijn , dan helpen we u graag !