Veel foute maaltijden

Op de brief kan je uw dieet goed meevolgen Maar uiteindelijk zitten er niet gelijkaardige Maaltijden in als gezegd...

heel positieve ervaring!!!

Veel top dieet producten,veel keuze,snele levering!!!

Goede producten voor matige prijs

De meeste producten zijn lekker. De voordeelpotten zijn zeer goed van prijs. Soms spijtig dat sommige producten niet leverbaar zijn.

Heb pakket niet ontvangen

Dpd mail gekregen zou gister worden bezorgt. Het is er nog steeds niet Ik weet dat het langer kan duren stond op jullie site Maar dpp heeft mail gestuurd waarin stond dat ze gister zouden bezorgen

Afvallen zonder honger gevoel.

De meeste producten vindt ik lekker. 1x contact via de chat gezocht en kreeg heel snel een en duidelijk antwoord.

Snelle cirrecte levering

Alles ok

Snelle levering Lekkere producten

Natellen van de bestelling is aan te raden.

4 Bestellingen gedaan. Bij de eerste 3 bestellingen zaten er niet alle producten in, terwijl ze niet als manco op de bon stonden.

snelle levering en goede producten

Enorme variatie e in aanbod, snelle levering en prijskwaliteit

Zeer tevreden, snelle levering.

Over het algemeen zeer tevreden

Goede en heerlijke producten, En leuke acties, alleen nu niet zo tevreden over de Actie producten, deze zijn nl 2 maanden overtijd (tht 2-2020). De shaker gaat snel kapot, een nieuwe aangeschaft, hopelijk gaat deze langer mee. Over de levering ben ik zeer tevreden, snel en goed verpakt!

goeie service niet altijd even duidelijk hoe groot de hoeveelheid is dat de producten verpakt zijn

Steeds correcte levering

Prijs kwaliteit is in orde alsook de snelle en correcte levering

Vlotte levering, goede producten

Besteld en zelfs in deze moeilijke periode toch een vlotte levering van producten. Producten zijn goed voor deze periode want anders zou er nog al wat gesnoept worden. Een proteïne reep of snack is dus ideaal.

Uitgebreid gamma en snelle levering!

Ontzettend veel keuze uit producten en handig dat je kan starten met een startersdoos waar je enkele zaken kan testen en proeven. Er zat een foutje in mijn levering, maar de dag zelf hebben ze dit reeds rechtgezet via de chat op de website. Zeker en vast een aanrader prijs / kwaliteit verhouding.

Producten goed

Tot hiertoe geen probleem nu zou mijn bestelling gisteren toekomen ben gans de namiddag thuis gebleven zat ook geen briefje in de bus vandaag krijg ik een melding ( Engels) dat het op de post zou liggen dit kan toch niet Mijn oordeel is enkel voor de producten niet voor levering

Deze keer niet zo tevreden als bij andere leveringen

Ik bestel 10 Orangeshoc Protomax biscuits, waarvan op de website te lezen is dat ze 8 g koolhydraten per 100g bevatten (3.4g per portie van 42g). Het product dat nu geleverd is, heeft maar liefst 27g koolhydraten per 100g, oftewel 11g per portie! Dit is niet wat ik besteld/verwacht had. Ook de protobuns die ik in het verleden al eens bij jullie besteld had van het merk Feeling en die me erg bevielen, voldeden nu niet aan de verwachtingen. De verpakking is nu niet meer van Feeling, maar in een doorzichtige folie van CiaoCarb en de bun bevat 1g koolhydraten per portie meer (5g ipv 4g)...

Top Producten

Top producten, en zeer lekker zijn de repen, mijn favoriet

Goede producten en goede resultaten

Sinds ik met het proteïnedieet begonnen ben, vliegen de kilo's eraf. Je moet wel genoeg groenten eten en genoeg water drinken. De service is heel goed, spijtig dat de website soms te wensen overlaat! Als je iets bestelt, kan je niet altijd een PDP parcelshop aanduiden. Via de chat moet je dan contact opnemen zodat het in orde gebracht kan worden. Soms werkt het betaalsysteem niet... Hier zou dringend iets moeten aan gebeuren, maar voor de producten : zeker aan te raden!

Goed maar vuil tewerk gegaan

De producten zijn uiteraard goed, maar jammer dat ik een aantal producten krijg die gedrenkt zijn in rode wijn (verpakking). Foutje tijdens het verpakken ? 😊

Heel gemakkelijk een goeie producten. De online begeleiding is uitstekend!!

OK maar...

Alle producten ontvangen maar doos was gescheurd onderaan waardoor mijn pakketjes smeerkaas beschadigd en uitgelopen zijn helaas.

De repenpakketen zijn steeds verrassend.

Zeer snelle levering van mijn bestellingen. Nu en dan mooie kortingen!!

Snelle levering en prima produkten

Correct. Snel. Zoals beloofd

Correct. Snel. Zoals beloofd