Fijne producten en een goede afwisseling in smaken

Het is niet moeilijk om af te vallen met dit product. De instructies zijn overzichtelijk en er is voldoende variatie in de gerechten. Een aanrader!

Prima ervaring met een vlot verloop

Top site duidelijk en gebruiksvriendelijk. Goede producten!

Overzichtelijk, toproducten, duidelijk, en snelle levering

snel en correct

wat ik ook handig vind is dat je in het bestelsysmeem gewoon je oude bestelling kan heropnemen ... handig ... verder correct afgehandeld en de chat functie wert zeer vlot

correcte firma

1 opmerking: de muesli met rode vruchten. Het poeder die wordt toegevoegd blijft ofwel op de bodem plakken ofwel zijn het grote brokken

Uitgebreid gamma

Zeer snelle levering en zeer hulpvaardig aan telefoon

Prima producten snelle levering

Prima producten en snelle levering

Goede producten, lekker

Na goede ervaring begin vh jaar na roerige periode weer gestart. Gelijk resultaat en door het grote assortiment ook genoeg afwisseling. Dit hou ik wel vol en zal daarna ook enkele producten blijven gebruiken

Helemaal tevreden.

Goede kwaliteit, prijs ook goed en snelle en vlotte levering.

super

alles is op voorraad en super snel in huis

goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb Novashops leren kennen via het Cashback World platform. Daar ontdekte ik dat de producten van Novashops veel voordeliger waren dan bij andere leveranciers of diëtisten, maar beter of van dezelfde kwaliteit waren! Ook door de regelmatige aanbiedingen kun je gevarieerd je dieet blijven volhouden zonder een dief van eigen portemonnee te zijn. Jammer dat ik Novashops niet meer zie op het Cashback World platform, dat zou als het wel zo was helemaal top zijn! Maar eerlijk is eerlijk, je spaart wel spaarpunten bij Novashops waar je ook weer kortingen voor krijgt vanaf 500 punten.

Niet mijn smask

Bestelling snel geleverd, maar de producten zijn helemaal niet mijn smaak. Ontbijt is voor mij veel te weinig. Mijn zoontje van 7 eet 3x zoveel als ontbijt. Ik heb mijn pakket dan ook afgeven.

Goededag, Wat jammer dat de producten niet uw smaak zijn. De producten zijn zo samengesteld dat er voldoende voedingswaarden in zitten. Door de eiwitten zult u een vol gevoel hebben. Ik wens u een mooie dag vandaag.

Tevreden cliënt

Helemaal happy!

Ik ben er helemaal happy van. De repen die ik binnen een dag binnen had zijn super lekker en vullend. Ik kijk er iedere keer naar uit om weer een nieuwe te mogen pakken.

Lekker eten

Goed te doen. Jammer dat het pakket niet compleet was

prima producten en prima service!

prima producten en prima service!

Goede service, snelle levering, veel goede producten

steeds vlug en correct geleverd,vriendelijke chat medewerkers

Ruime keuze,correcte en snelle levering,je kan met alle vragen terecht bij de medewerkers,via chat of mail.Behulpzaam! Spaarprogramma is ook interessant zodat je af en toe wat extra korting hebt. Tevreden van de meeste produkten,niet alles is mijn smaak maar voor ieder wat wils. Regelmatig kortingsacties.

Hele goede kwaliteot producten en veel variatie

De producten enz zijn van goed kwaliteit en lekkere smaak. Het is alleen jammer dat de vouchers van 15% die je naderhand erbij krijgt, niet of nauwelijks werken. Ze pakken de code niet over en na 2 keer proberen wordt deze ongeldig.

Zeer goede service i

Goede steun gehad bij mijn dieet .

Vlugge en correcte levering en service

Bestelling werd inderdaad volgende dag al geleverd. Uitstekende service! Dito levering!

Zeer behulpzaam, gemakkelijk te bestellen he goede producten en aanbiedingen

Het enigste dieet dat ik volhoud ,veel variatie,geen honger en goed gewichtverlies, dit is niet mijn eerste keer bij novashop heb al een in 2013 op jullie website gestaan met voor en na foto, was rond de 23 kilo kwijt, nu wou ik voor 10 kilo gaan ben er al maar probeer nog beetje verder.wordt al een gewoonte.super vriendelijk personeel, bedankt.

Lekkere produkten en snelle service

Ben zeer tevreden over jullie producten, zeer lekker en met de aanbiedingen ook betaalbaar. Ook steeds een zeer snelle levering, laatst besteld op zondag en dinsdags had ik alles al in huis. Dikke merci!

alles verloopt vlot

alles verloopt vlot

super !!

ben zeer tevreden van Novashops , alles is steeds in orde met de bestellingen en leveringen.Indien er een probleem is word je zeer goed geholpen door de klantendienst en zijn steeds supervriendelijk !!