Goede producten, maar reken niet op vlotte verzending

Nu een paar keer besteld bij dit bedrijf. De producten zijn netjes verpakt en worden steeds compleet geleverd. De beloofde verzendduur moet je niet op rekenen. Ze werken met dpd. Het duurt hier gemiddeld 3-4 dagen voordat er een pakket is. Omdat er geen peil op is te trekken kan ik ook niet goed schatten of ik thuis ben. Dus moet je steeds alsnog je pakket bij een pick up punt gaan halen.

Beste Pascale, Wat vervelend om te horen. Ik zie het graag anders en heb dpd geinformeerd , zodat zij hiervan op de hoogte zijn. Hopelijk komt uw pakket nu volgens schema aan!

Subliem !

Zeer snel en helemaal correct !

Werkdagen besteld, morgen in huis. Bestelling klopt altijd en goed verpakt.

Bad products that contain dextrose/polydextrose

The whole concept of keto and Ketogenic diet is to reduce the levels of insulin. Novashops' products contain dextrose as polyols and starch. Starch is a hidden sugar and is not 'legally required' to be revealed. So they just show the 'sugar' levels only. I will never have processed foods for keto.

Snel

Zeer goede service

Zeer goede producten en steeds een snelle levering.

Prima kwaliteit en snelle levering

Veel keuze, prima producten en regelmatig leuke aanbiedingen. Hulp en advies zijn ook hartstikke goed en adequaat.

Nog geen reactie op mijn retouren

Bestelling snel binnen, dat is goed. Alleen van mijn retour een week geleden heb ik helaas nog niks gehoord.

Goede kwaliteit snelle levering.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van jullie producten. Jammer dat sommige voordeelpotten niet altijd leverbaar zijn als ze in aanbieding komen

Snelle verzending en veel keuze

De website is zeker de moeite als je afwisselend wil eten terwijl je op dieet bent. Het is goed vol te houden. De verzending is ook altijd de dag erna zonder problemen.

Prima!!

Heel goede service, bestelling altijd in orde!

Goed gevulde keto box jammer dat niet alle dik gekleurde ingrediënten inzat

Ik miste 3 tal zakjes in mn keto box. En te veel van een andere recept mee gekregen

Had nooit eerder iets besteld bij deze webshop. Snelle levering en in goede staat afgeleverd.

Veel keuze, goede produkten en regelmatig leuke aanbiedingen, goede prijs/kwaliteit

Leuke eerste ervaring

Eerste keer dat ik deze producten bestelde, snelle en correcte service, goede producten, ga hier zeker nog bestellen

Lekkere producten

Ik ben nu 10 dagen bezig, en het gaat prima. Ik heb zelf geen trek in chocolade en dat is voor mij al een groot pluspunt.

Ok

Ok

Prima dieet met prima begeleiding

Goede prijzen,aanbiedingen,snelle levering en reacties Duidelijk dieet met goede manier v opbouwen naar gewoon eten

Correcte levering en lekkere producten

Heel vriendelijk, snel, professioneel

Heel vriendelijke, snelle, professionele bediening

Geweldige site

Wat is het toch fijn wanneer de voordeelpotten een stuk goedkoper zijn in de aanbieding Hier gelijk meer van bestellen heeft goede smaak

super

het werkt als er echt wil voor gaan om af te slanken, ik ben super blij want ik ben op drie maanden tijd bijna elf kilo afgevallen, maar ik was echt gemodifeert.

geen respect voor levertermijnen

de levertermijnen op de website worden niet gerespecteerd en als je hierover een bericht stuurt krijg je gewoonweg het antwoord het is hier vertrokken en ligt aan de transporteur. voor tijdige leveringen moet je hier dus niet zijn

Hi Johan, Erg vervelend dat uw laatste pakket later is geleverd dan u van ons gewent bent. Gelukkig zijn uw vorige bestellingen wel de dag nadien geleverd. Houd er aub toch altijd rekening mee dat het om een of andere reden wat langer kan duren voordat uw producten in huis heeft, dit om te voorkomen dat u geen producten meer in huis heeft.

Producten

Super producten en snelle levering top

Snelle levering van lekkere producten

Om kennis te maken met de producten een startespakket bestelt. Goed vol te houden lekkere producten