Zeer goede service

Nadat er een fout bij Dpd gebeurd was ivm mijn levering , ben ik zeer geholpen door Novashop. Zeer vlotte communicatie per mail. Mijn bestelling was zeer goed verpakt ! Hier bestel ik opnieuw

Lekker!

Gemakkelijk in gebruik

Goede producten, makkelijk en lekker.

Het is de allereerste keer dat ik ècht dieet en ook volgens deze producten dan. Het bevalt me tot hiertoe erg goed. En heb ik een vraag, krijg ik steeds snel antwoord. Dankjewel. :-)

Heel fijn dat de producten u bevallen en dat het dieet u bevalt. Heel graag gedaan , we staan u graag snel te woord :) Veel succes , en aarzel niet contact op te nemen ! Mvg Evelien

Goede smaak

Verschillende producten dus veel keus en smaakverschillen. Tot nu toe nog maar 1 product wat niet lekker was (havermout) de rest van de producten zijn lekker. Het is fijn dat je kan afwisselen

Hulp van de chat was geweldig.

Had 4 voucher van social deal. Moet elke keer apart besteld worden, zonde want dan moet er ook elke keer bezorgd worden. Maar de hulp van Janneke en Laura was super. Begin maandag met een 4 weken kuur, benieuwd.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Veel succes met het dieet, mocht u vragen hebben helpen we u weer graag! Mvg Evelien

Snelle levering. Goede resultaten.

Bezorging heeft een week geduurd, zonder enige informatie

Afgelopen week een pakketje besteld. Aangegeven dat hij maandag bezorgd kon worden waarna een bevestiging gehad. Maandag hele dag thuis gebleven, maar geen pakketje. Bezorginformatie over wanneer die bezorgd zou worden was er niet. Krijg ik zojuist spontaan een mailtje dat hij over 1 uur bezorgd word, maar nu zit ik op het werk en kan ik het pakket niet aannemen. Jammer van de slechte communicatie.

Snelle verwerking van order moet beginnen met producten dus daarover geen mening

Veel verschillende producten

Smakelijke producten, veel afwisseling in 10-daags startpakket zodat je het idee hebt redelijk normaal met het gezin mee kunt eten. Snelle en correcte levering👍🏼 Na 6 dagen al 5 kg kwijt. Zo kan ik het dieet nog wel even volhouden.

Meestal wordt alles vlot afgehandeld, enkel de levering is soms wat later dan aangegeven, maar dit ligt dan aan de vervoermaatschappij

ben tevreden over smaak en inhoud

Wat echt ontbreekt zijn receptjes Buiten de vermelding 400 gr groenten per dag, of daar vlees, gevogelte of vis mag bij gegeten worden daar wordt niets over vermeld.

Goede service, lekkere producten dus goed vol te houden!

Goede service, lekkere producten dus goed vol te houden!

Fijn te vernemen dat u tevreden bent over de producten. Ik wens u veel succes, bij vragen staan wij voor u klaar klantenservice@novashops.com Mvg Evelien

Prima producten

Tot nu toe goed vol te houden, smaak volle producten. Zou alleen graag wat meer producten met een ‘bite’ willen zien/proeven.

Makkelijk online te bestellen. Ruime keuze aan producten en een snelle levering.

Leuke actie, goed product!

Via sociale deal heb ik een 7-daags proefpakket geprobeerd. Heerlijke producten, goed vol te houden, geen hongergevoel.

Leuke acties

Snelle levering, leuke acties en kortingen zijn steeds welkom, veel keuze en overzichtelijke website

Geweldig;

Prima service: geweldig geholpen door de klantenservice aan de telefoon.

Snelle levering en producten zijn top!

Lekker en met resultaat, zeer tevreden!

Snelle levering, duidelijk uitleg

Pakket snel binnen gekregen. Duidelijk handleiding hoe alles te gebruiken.

Mooie resultaten.

Op tijd geleverd. Keurig verpakt. Heldere beschrijving. Meeste producten zijn heerlijk. Goed vol te houden. Nu een 7 daags proefpakket, volgende keer die van 5 dagen proberen.

Zeer tevreden!

Mijn eerste bestelling was een proefpakket, een pakket voor 7 dagen met een mix aan producten. Deze bestelling werd enorm snel bezorgd, namelijk de dag nadien al (op een zaterdag). In het pakket zit een duidelijke handleiding met alles wat je moet weten over de producten. Persoonlijk was ik geen fan van de maaltijden op dag 1, waardoor ik even getwijfeld heb om door te gaan. Echter was het eten vanaf dag 2 wel lekker. Wat maakt dat ik nu weet welke producten ik lekker vind en welke iets minder of helemaal niet. Uiteraard zijn smaken zeer persoonlijk, vandaar dat zo'n proefpakket een goede start is. :)

Had de capsules voor huid lever en nieren weet dat dat goed is en dat het zuiverd.maar weet niet wat ik moet voelen

Netjes en snel

Voor 21.00u besteld en keurig verpakt de volgende dag geleverd. Daar kunnen veel webshop een voorbeeld aan nemen 👍

Prima verzorgd en duidelijke uitleg

Goed. Werkt prima en is ook lekker

Over Novashops.com