Shakes zijn lekker behalve banaan die heel schemic smaakt

7 kilos vermager in 5 weken ! 4 shakes per dag en een maaltijd zonder koolhydraten op 19uur en veel water gedronken. Schone resultaten, nooit honger gehad. Dank u Novashop !

Correcte uitvoering opdracht en snelle levering.

Zeer tevreden! Duidelijke produktomschrijving. Kan daardoor de juiste keuzes maken.

Helemaal tevreden!

Op de volgende dag (zaterdag) hebben ze mijn heerlijke producten bezorgd.

Fijn dat u tevreden bent en veel succes met het dieet!

De lekkerste proteïne producten die ik ooit geproefd heb

Het keto dieet werkt zeer goed bij mij... In het verleden nam ik enkel de shakes van een paar andere bedrijven maar na een maand kreeg ik ze niet meer binnen... Zo slecht waren ze... Ik was een beetje sceptisch naar de smaak van de producten van novashops maar ben positief verrast! Dit is nu een dieet dat je kan volhouden. De producten zijn heel lekker en smaken niet chemisch. Heel ruime aanbod, zelf vlees, choco, pannenkoeken, koeken, repen, milkshakes... Het enige product dat ik niet zo lekker vond was de kippensoep ;) maar dat is omdat ik geen romige soep verwachtte maar een soort royco soep

Hallo, Fijn dat u tevreden bent! Veel succes en bij vragen vernemen wij het graag van u. klantenervice@novashops.com

Novashop = Perfect DPD een echte ramp

Bij Novashop verliep alles perfect. DPD is een echte ramp. Ik had speciaal een brief aan de deur gehangen dat we zeker thuis waren . Toch niet geklopt . Pakket naar afleveringspunt gestuurd . Die waren dan met verlof. Meer dan 1 week zijn ben ik het dan kunnen gaan afhalen

Snel en correct

Bestelling was snel ter plaatse en heel goed verpakt.

Goede service van de webshop maar klein probleem met de levering door DPD

Er was een klein probleem met de levering door DPD maar ik werd hiervoor snel geholpen door de medewerkers van de webshop! De promotiepacks zijn top zo kan men van alles eens proeven!

zeer tevreden!

de levering van het pakketje was drama,echter een DHL probleem. Ik kreeg gelukkig bizar snelle reactie via de webshop. Met het pakket ben ik erg blij. Voornamelijk omdat het zo makkelijk te gebruiken is!

Goede producten maar late levering en fouten in bestelling

Mijn allereerste bestelling bij Novashops werd 2 dagen later geleverd dan op de confirmatie-mail stond aangegeven, zonder enige feedback. Wel moet ik zeggen dat de leverancier er op zondag stond en vertelde dat hij ontzettend veel werk had. Aangezien ik op maandag ging beginnen met mijn dieet kwam de levering zondag net op tijd behalve dan dat er een fout in de bestelling zat en mijn ontbijt shakes er niet bij waren, maar wel chocolade pudding. Nu, ik heb de bestelling gehouden en ga de gemiste shakes later bijbestellen.

Heerlijke producten en snelle levering en leuke aanbiedingen !

Heerlijke producten en snelle levering en leuke aanbiedingen !

Dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent. Veel succes met het dieet, vragen ? Neemt u gerust contact met ons op!

Zeer goede service

Nadat er een fout bij Dpd gebeurd was ivm mijn levering , ben ik zeer geholpen door Novashop. Zeer vlotte communicatie per mail. Mijn bestelling was zeer goed verpakt ! Hier bestel ik opnieuw

Lekker!

Gemakkelijk in gebruik

Goede producten, makkelijk en lekker.

Het is de allereerste keer dat ik ècht dieet en ook volgens deze producten dan. Het bevalt me tot hiertoe erg goed. En heb ik een vraag, krijg ik steeds snel antwoord. Dankjewel. :-)

Heel fijn dat de producten u bevallen en dat het dieet u bevalt. Heel graag gedaan , we staan u graag snel te woord :) Veel succes , en aarzel niet contact op te nemen ! Mvg Evelien

Goede smaak

Verschillende producten dus veel keus en smaakverschillen. Tot nu toe nog maar 1 product wat niet lekker was (havermout) de rest van de producten zijn lekker. Het is fijn dat je kan afwisselen

Hulp van de chat was geweldig.

Had 4 voucher van social deal. Moet elke keer apart besteld worden, zonde want dan moet er ook elke keer bezorgd worden. Maar de hulp van Janneke en Laura was super. Begin maandag met een 4 weken kuur, benieuwd.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Veel succes met het dieet, mocht u vragen hebben helpen we u weer graag! Mvg Evelien

Snelle levering. Goede resultaten.

Bezorging heeft een week geduurd, zonder enige informatie

Afgelopen week een pakketje besteld. Aangegeven dat hij maandag bezorgd kon worden waarna een bevestiging gehad. Maandag hele dag thuis gebleven, maar geen pakketje. Bezorginformatie over wanneer die bezorgd zou worden was er niet. Krijg ik zojuist spontaan een mailtje dat hij over 1 uur bezorgd word, maar nu zit ik op het werk en kan ik het pakket niet aannemen. Jammer van de slechte communicatie.

Snelle verwerking van order moet beginnen met producten dus daarover geen mening

Veel verschillende producten

Smakelijke producten, veel afwisseling in 10-daags startpakket zodat je het idee hebt redelijk normaal met het gezin mee kunt eten. Snelle en correcte levering👍🏼 Na 6 dagen al 5 kg kwijt. Zo kan ik het dieet nog wel even volhouden.

Meestal wordt alles vlot afgehandeld, enkel de levering is soms wat later dan aangegeven, maar dit ligt dan aan de vervoermaatschappij

ben tevreden over smaak en inhoud

Wat echt ontbreekt zijn receptjes Buiten de vermelding 400 gr groenten per dag, of daar vlees, gevogelte of vis mag bij gegeten worden daar wordt niets over vermeld.

Goede service, lekkere producten dus goed vol te houden!

Goede service, lekkere producten dus goed vol te houden!

Fijn te vernemen dat u tevreden bent over de producten. Ik wens u veel succes, bij vragen staan wij voor u klaar klantenservice@novashops.com Mvg Evelien

Prima producten

Tot nu toe goed vol te houden, smaak volle producten. Zou alleen graag wat meer producten met een ‘bite’ willen zien/proeven.

Makkelijk online te bestellen. Ruime keuze aan producten en een snelle levering.

Leuke actie, goed product!

Via sociale deal heb ik een 7-daags proefpakket geprobeerd. Heerlijke producten, goed vol te houden, geen hongergevoel.

Over Novashops.com