Goed en snel geholpen door de klantenservice via de chat. Zeer goede levering. Niets op aan te merken dus!

Een hele fijn en aangename ervaring

Een zeer gevarieerd gamma aan producten.

Heerlijk

Ik vind het een goede en afwisselende variatie van shake's en maaltijden. Goed vol te houden. En het werkt...je valt af..

Lekkere producten.

Gebruik al enkele jaren producten van novashops. Vooral de repen, chips en de sauzen. Lekker!

Heel vlug geleverd

Eerste indruk heel goed

Nadat het pakket gekomen is heb ik gelijk het een en ander geprobeerd. Het valt absoluut niet tegen. Ga zeker nog een keer een bestelling plaatsen

Lekker

Lekker pakket met voldoende variatie

besteld en snel bezorgd

zie boven goede prijs kwaliteit

Zeer goed product

Heel goed !!!! Geen hongergevoel ­čĹî

Snelle levering, vlotte bestelling.

Het is de eerste keer dat ik lekkere warme gerechten krijg die passen in een veto-dieet.

Geweldige producten, goed verpakt en snelle levering

Afvallen lukt prima met deze maaltijden en producten. Ben zeer tevreden.

Goede lekkere producten en snelle service

Fijn om te vernemen dat u tevreden bent. Veel succes verder met de producten :)

ALLES TOP

op maandag bestel en dinsdag stond de aardige bezorger al voor mijn deur

Al 2keer gehad dat dpd hun bestelling niet optijd lieverd. En klantendienst van nova heeft mij super geholpen.

Ik ben ten zeerste tevreden over de service en correctheid van Novashops

Ik was bij mijn bestelling wat te vlug om te betalen. Normaal zou dit gebeuren via Afterpay. Novashops was zo correct om dit bedrag terug te storten zodat ik de betaling naar Afterpay kon regelen.

Hartelijk dank voor uw toelichting. Fijn dat u tevreden bent, hier doen we het voor :)

snelle levering, overzichtelijke site

veel keuze, duidelijke informatie, snelle levering

Producten nog niet bij mij geraakt

Ik heb via Novashops een aantal producten besteld die thuis zouden geleverd worden. Aangezien ik niet thuis was en ik de mail betreffende de levering ook maar de dag zelf heb gekregen, werd de bestelling geleverd in een afhaalpunt op 20 minuten van mijn deur. Hier kon ik echter niet zelf geraken, daarom kies ik ook voor thuislevering. Ik heb dit al twee keer laten weten maar tot op heden nog geen reactie en geen producten gekregen. Na deze recensie heeft Novashops mij gecontacteerd. Ze hebben het ondertussen recht gezet en het pakket opnieuw verzonden. Ik ben super tevreden over de inhoud. Bedankt voor de goede zorgen!

Ik heb de detox voor lever nieren en huid gekocht van 30 dagen. Ik ben er een week mmee bezig dus kan er nog niet veel over zeggen, behalve dat het niet vies smaakt. Bestellen en verzenden ging iig heel makkelijk het is een duidelijke Website. Regelmatig kortingen wat fijn is want het is wel een beetje prijzig anders.

weinig motiverend

ik ben nog niet met het programma begonnen, maar eerlijk gezegd, krijg je het pakket vrij ontmoedigend thuis geleverd. Alle maaltijden, zelfs het ei en de pudding tussendoortjes, krijg je gewoon in witte zakjes thuis geleverd. alle maaltijden hier op de website zitten in uitnodigende verpakkingen, maar op deze manier geeft het heel weinig zin om er aan te beginnen! Stuur deze maaltijden ook gewoon op in de originele verpakkingen, zou veel motiverender zijn hoor!

Zeer snel geleverd en voor de rest geen opmerking !!

Duidelijke website, lekkere producten, groot gamma, snelle levering, mogelijkheid tot online chat voor eventuele vragen.

Niet alles is even goed

Producten zijn wel ok├ę , de pudding voor tussen door vind ik echt vies. Smaken chemisch. Verder zijn de produkten goed te doen. Geen honger gevoel. Vind het wel erg duur.

Hallo , Wat jammer dat u de pudding niet lekker vind, dit is een product wat voor heel veel klanten in de smaak valt. Top dat u geen hongergevoel heeft, dan neemt u ook voldoende eiwitten / producten / groenten. Wat ik u kan aanraden is om u in te schijven voor de nieuwsbrief, hier komen regelmatig kortingscodes op te staan en iedere week hebben wij nieuwe acties waarbij producten voor een voordeligere prijs kunnen worden aangekocht. Veel succes verder met het dieet. Mvg Evelien

Heel tevreden!

Ruim aanbod aan producten, mooie promoties, snelle levering. Het enige minpuntje voor mij is dat er op de pakjes weinig info staat. Vb ook bij brood is het niet meteen duidelijk hoeveel je er mag van eten. Deze info vind je wel duidelijk terug op de website. App zou ook handig zijn maar deze lijkt momenteel niet te werken.

Prima prijs-kwaliteit

Informatie genoeg en een mooie promotie om over de brug te komen en te kopen!

Prima producten en service

Bieden veel verschillende producten aan voor het proteïne dieet wat ik volg. Smaken zijn goed. Geen hongergevoel. Duidelijke beschrijving van producten. Vriendelijke klantenservice. Snelle levering en goed vervoerd.