Heerlijke producten

Dit voelt niet als lijnen

Zeer goed te volgen proteinedieet zonder echt hongergevoel

Na 1 week het proteinedieet te volgen met het 10daagse startpakket gecombineerd met groenten en veel water reeds 4 kg afgevallen (waarvan 3,2 kg vet!)

Ongelooflijk

Nooit gedacht dat ik motivatie zou krijgen door de proteïne producten. Er is zo veel variatie en de smaken? Heerlijk! Zelfs als een snoeper heb je heel veel keus en kan je blijven genieten van allerlei lekkere dingen. Love it

Zeer goede online shop!

Ik maakte een bestelling zaterdag avond en mijn pakketje was er maandag ochtend al! Pik kreeg zondag middag al een mail dat NovaShops zelf het pakketje al naar de post had gedaan, wat een service! Zeer degelijk materiaal. Er valt niets op aan te merken, ik ben erg tevreden!

Prima, alles geleverd en een foutje herstel binnen twee dagen.

Had niet alles ontvangen in mijn pakket, maar na een mail gestuurd hebben alles meteen geregeld.

Ongezond!!

Wilde het proberen om af te valken. Ik nam een 10-daagse startersbox. Das een doos met 3 plastic hersluitbare zakjes gevuld met poederzakjes en sapjes/smoothies, een "menu" overzichtje en 1 boekje met info ook zonnebloem crackers, 5 khs sneedjes brood bij en jam en 1 potje aanbevolen kaliumtabletten. Ben nu 7 dagen onderweg. Echter, voor het eerst last een kleine aft in mijn mond. Ik ben nooit ziek maar sinds jaren beginnende keelpijn. Je krijgt te weinig vitaminen en mineralen binnen. Alleen maar mierzoete sapjes en 400 gram groenten per dag in fase 1 is simpelweg niet gezond. (Een mierzoet puddinkje als diner, werkelijk???) Daarbij was mijn pakket niet compleet. Ik miste bijvoorbeeld avondsnacks en als een product niet op voorraad is krijg je iets anders gevolg voor 10 dagen 6 bananenshakes!! Terwijl er genoeg andere vervangende producten op hun website te vinden zijn. Als je dit nou nog 2 weken moet doen omdat je nog niet de 60% van de kilo's die je wilt afvallen kwijt bent raak je tóch ondervoed?! Verder moet je steeds naar de website om de bereiding op te zoeken. Irritant. En waarom moeten die poedertjes en sapjes zo mierzoet zijn?? Laat mensen zelf bepalen, uiteraard met zoetstof, hoe zoet iets mag smaken. Bijkomstigheid is dat je dus hiermee je zoetverslaving niet aanpakt. Overigens men reageert heel snel op de chat. Kortom. Ik kan dit niet met een gerust hart aanbevelen. In fase 1 (want daar heb ik het hier over) krijg je zoals ik al zei véél te weinig vitamines en mineralen binnen. Niet gevarieerd en zéér eentonig in smaak ronduit ongezond!!

Goededag, De proteïne producten bevatten alle gezonde voedingsstoffen die je lichaam dagelijks nodig heeft. Dit maakt het een verantwoorde manier van diëten. Het is altijd toegestaan om tussendoor groenten te eten. Wij raden je aan om minimaal 400 gram groenten per dag te eten. Dit is belangrijk omdat groenten veel vezels, vitaminen en mineralen bevatten. Dit draagt bij aan een goede stoelgang. Echter is het belangrijk dat je alleen koolhydraatarme producten nuttigt. Per groenten verschilt het aantal koolhydraten enorm. Hiervoor hebben wij een lijst met proteïne dieet toegestane groenten opgesteld. U heeft nog een e-mail ontvangen met meer informatie en een oplossing. Ik hoop van u een reactie te mogen ontvangen hierop. Prettige dag. Mvg Evelien

mijn favoriet

De mokka wafels

Goede prijs-kwaliteit producten!

Lekkere producten, veel variatie en ruime keuze voor elke maaltijd van de dag voor een goede prijs… ik heb het al verschillende vrienden aangeraden

Starterspakket is een aanrader.

Met het starterspakket kun je een idee opdoen ivm wat er bestaat aan keto producten. Meegeleverd boekje is handig. Mijn net geen 5 sterren komt omdat ik toch paar dagen heb moeten wachten op de levering.

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Lekkere producten

Zeer lekkere producten voor tijdens een dieet, veel variatie. Je hebt niet echt het gevoel dat je aan het dieeten ben, wat zalig is. Jammer genoeg verloopt de verzending via DPD niet altijd even vlot (4 dagen wachten naar België).

Lekker afslanken!

De producten zijn kwalitatief en smaken goed. De levering is steeds OK Deze voedingswaren zijn niet goedkoop maar Novashops heeft wel de beste prijs vergeleken met anderen. Vaak interessante aanbiedingen. Een tevreden klant!

Zelfs als je een mail stuurt, antwoorden jullie super snel. Gewoon geweldig!

Het veranderde mijn leven

Het dieet werkt zeer goed en is goed vol te houden. Het motiveert omdat er snel resultaat is. De producten zijn lekker. (In tegenstelling met wat ik elders voordien al eens aankocht). Klein minpuntje is dat mijn bestellingen over het algemeen later aankomen dan vermeld.

Snel en lekker

Ik heb verschillende producten geprobeerd (shakes, drinks, crackers, repen) en ik vind ze allemaal lekker. Maar dan ook ECHT lekker!

Diëten kan ook lekker zijn

Sinds een tijdje drink ik de proteïne shakes. De verschillende smaken zijn allemaal lekker, Het is een goede maaltijdvervanger. Navashop heeft ook een vlotte service!

Makkelijk

Makkelijk alleen jammer dat de bereidingswijze wijze niet op de zakjes staat

geweldig

bestellen en dag erna staat het al aan de deur super snelle service en leuke acties

Hallo Hedwig, Super om te horen! Veel succes met het dieet:) Mvg Team Novashops

Snelle en juiste levering

doelen inzicht

doelen zijn makkelijk te behalen met een week menu is het gevarieerd en smaakvol (al is smaak natuurlijk persoonlijke ervaring) met voldoende water is een must gaan er helemaal voor en Ja dit helpt enorm maar je moet het wel zelf doen

Een echte aanrader ,veel keuze en snelle levering.

Heb onlangs een dieet gedaan met Nova producten en ben zeer tevreden met het resultaat.

Topprodukten

Ik gebruik de produkten om af te vallen. En het lukt je moet je lichaam wel de tijd geven maar de volhouder wint. En het is zeer lekker

Super snelle levering en zeer goede producten.

Ik heb via Social deal deze website ontdekt. Ik ben super blij met de producten. Super snelle levering en heel snel antwoord gekregen via watsapp op mijn vragen.

Super online winkel

Goede winkel met ruim aanbod van gezonde alternatieve voeding.

Geweldig assortiment snelle levering en het werkt ook nog super goed en ook lekker van smaak Zeker aan te raden