perfect

vlotte levering en goeie prijs/kwaliteit

Niet tevreden over levering

Ganse dag thuis gewacht en dan 's avonds melding dat mijn pakket geleverd werd in een afhaalpunt, dat ik niet eens heb opgegeven. Waarschijnlijk ligt dit eerder aan de transportfirma dan aan de shop, maar het verdient opvolging.

Hi, Dank voor de beoordeling en toelichting. We hebben dpd een email verzonden voor de gps coordinaten , waar de chauffeur het pakket dan aangeboden zou hebben. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het naar een parcelshop gebracht wordt indien u thuis bent. Er zal aangebeld moeten worden. We gaan dit helemaal uitzoeken en zo nodig verder actie ondernemen. Ik ga er van uit dat uw volgende ervaring goed is , daar het normaliter toch goed geleverd wordt.

beste winkel voor proteinedieet

De regelmatige kortingen, spaarpunten, de enorm snelle levering en vooral erg smakelijke produkten.

Hi, Dank voor de beoordeling en uitleg. Helemaal super dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor :) Bij vragen horen we graag van u. Fijne dag en veel succes verder!

Correcte en snelle levering, alleen, sommige producten waren vervangen door evenwichtige.

Mooi resultaat

Levering was snel in huis. Makkelijk in gebruik, iedere dag iets anders. Resultaat was - 3 kg in 7 dagen.

Super resultaat ! Ga zo door en veel succes verder!

Lekker product en na een paar weken reeds resultaat

Snel resultaat en echt goed te doen.

Meeste producten echt heel lekker, vooral de wafels, niet normaal! Steeds volgende dag geleverd, vriendelijke service aan de telefoon. Denken echt mee. Ik ben een tevreden klant. Ook door de 5 kilo eraf in de eerste 12 dagen :-)

Hartelijk dank voor deze beoordeling! Super dat u al zoveel resultaat heeft gehaald. Ga zo door! :)

Kende de producten al. Op 6 dagen 3.2 kilo kwijt. De dinerproducten ben ik geen fan van. Daarom neem ik s avonds groenten en vlees ipv diner. Werkt goed

Afwisselende goede producten

Vele lekkere producten. Moeilijk kiezen want de diversiteit is groot. Makkelijk in te passen in je leven. Geen honger en goed afvallen. Ik ben fan!

Snelle service , produkten goed omschreven

Pakket werd heel snel geleverd. Produkten zijn goed omschreven. Gemakkelijk klaar te maken. Na 3 dagen : Geen hongergevoel tijdens dit dieet. Eet trouwens meer groenten min 400 gr per dag ( voornamelijk Broccoli , bloemkool, sla , tomaat ) en maak er ook soep mee . Gewicht na 3 dagen van 87 kg naar 85 kg .

Super dat u zo goed resultaat heeft ! Ga zo door :)

Prijzig en niet altijd even lekker, maar wel top service en goede voedingswaarden.

Mijn pakket was in eerste instantie niet compleet, maar dit was met de goede service zo opgelost. De ontbijtjes waren heerlijk, vooral de havermout. De rest van de maaltijden waren matig maar niet persé vies, behalve de abrikozenpudding, die kreeg ik echt niet naar binnen. Zou er zeker nog wat willen bestellen, vooral de havermout, maar jammer dat die vrij prijzig zijn.

Bedankt voor de beoordeling! We hebben wekelijks nieuwe aanbiedingen, als u zich abonneert op de nieuwsbrief ontvangt u ook mail als er een kortingscode beschikbaar is.

Is goed te doen

Omdat ik een koolhydraatarm dieet volgt is het heel goed vol te houden met deze eetgewoonten,het is makkelijk te gebruiken en voedzaam ik heb geen honger en behoefte aan ander eten

Super snelle levering

Zoals vermeld op de site : vandaag besteld, morgen geleverd. Al op andere sites gezien maar meestal niet zo stipt. Super! Producten goed verpakt met voldoende info en vooral veel variatie. Ik ga nog bestellen want het dieet werkt echt!! Vroeger via Kyalin besteld en dat was veel duurder en idem samenstelling.

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent! Wij wensen u vele succes verder met het dieet !

Snelle levering en duidelijke uitleg ...

Hi Pedro, Dank voor de beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent :) Mocht u vragen hebben ,staan wij voor u klaar.

Snel en correct

Snelle levering top

Alles snel geleverd goed verpakt met goede uitleg over gebruik..

Hallo, Dank voor de review! Top om te horen dat u zo tevreden bent. Daar doen we het voor!

Snelle levering! Top

De levering kwam eerder aan dan verwacht wat super is!

Alles goed A e z

Snelle levering producten goeie kwaliteit alles super 😀🙋🏼‍♂️👋

Hu Guido, Super dat u zo tevreden bent! Veel succes gewenst met het dieet. Bij vragen, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag.

Alles prima verlopen

Alles optijd geleverd en nu 3 dagen verder. Voorlopig smaakt alles wat ik heb gegeten best lekker!

Top dat de producten u smaken. Veel succes gewenst met het dieet!

correcte behandeling

alles verloopt vlot van begin tot eind!

Heerlijke snacks en maaltijden en gewicht verliezen

Zeer gevarieerd en lekker eten, niet moeilijk om vol te houden en daarnaast effectief: in 10 dagen 2 kg vet kwijt met behoud spiermassa wel 1 tip: graag ook vegetarische pakketen!

Novashops is betrouwbaar en stabiel en snel in de afhandeling van mijn bestelling

Zeer gemakkelijk en snel klaar.

Niet meer hoeven te denken wat ik moet klaarmaken. Is lekker. Levering is altijd prima in orde en op tijd Bij vragen steeds snel een antwoord via chat. En ik verlies er kilo's mee.

Goed product snel geleverd

Proteine brood gekocht. Lijkt een eigen (naanloos) product. Smaakt prima. Alleen een beetje duur. 60 cent per sneetje! Dat kan echt goedkoper!

Helemaal goed

Alles klopt, goede bezorging etc