Fijne en lekkere producten

Mijn 1e ervaring met jullie shop; smakelijke en handige producten. Makkelijk en duidelijk uitgelegd. Ik ben verzot op de pannekoekjes, maar ook de maaltijden en bijproducten zijn top. Mijn volgende bestelling zit al in het mandje. Levering is megasnel, boven verwachting, bij 't aangeven voor bezorging op 'n andere dag, werd echter niet in acht genomen. Levering was bij de buren zonder briefje in onze bus. Dus bij het vervoersbedrijf valt nog wat te halen. Verder dik (ofja dun ;-) tevreden!

Super webshop voor dieetartikelen

Ik was op zoek naar dieet suiker, zonder calorieën en vond deze en nog andere soorten. Bestellen hing gemakkelijk en de levering gebeurde 2 dagen later.

Ruime sortering met aantrekkelijke prijzen

Tot nu toe positief. Ik moet helaas nog een doos met producten ontvangen welke is verzonden met DPD en reeds 1 week onderweg is. Novashops zou als alles goed gaat actie ondernemen (???)

Altijd alles perfect!

Heb al verschillende keren besteld, altijd netjes verpakt en zeer snel geleverd, top!

Tijdig en correcte levering

Correcte en zeer snelle levering.

Lekker en veel afwisseling. Steeds goede en snelle levering.

Goede ervaring

Correcte afhandeling

Alles sta mooi op papier

Mooi per dag verpakt veel beter af andere merken

Heel correct en snel geleverd!

Goed!

Slecht

Ben zeer teleurgesteld in de smaak van het eten.

Hi, Wat jammer dat de smaken u niet bevallen. Gelukkig hebben we veel producten waar u uit kunt kiezen. Mocht u nog een pakket hebben wat niet geopend is , dan mag u deze retourneren. Zie de voorwaarden : https://www.novashops.com/klantenservice#antwoord8

Keuze van betalingswijze is niet up to date kan beter

Lekkere producten

Deze manier van afvallen vind ik erg makkelijk. Er zijn zoveel lekkere prpducten. Door veel af te wisselen voelt het nooit als een dieet.

Tevreden over service maar kortingpolitiek is zeer vreemd

Ik bestel al enkele jaren bij Novashops en ben tevreden over de geleverde service en de meeste producten. Je moet echter goed je ogen open hebben als je de beste deal wil scoren. Voorbeeldje deze week: chocoladewafels in promotie: 7 stuks aan 10,95 Euro. Als je en volledige doos bestelt met 64 stuks erin, 129,95 Eur. Ik heb dus 70 stuks besteld voor 109,95 eur... toch wel sneu voor iemand die de rekening niet correct maakt en denkt met de grootste bestelhoeveelheid vanzelf de beste zaak te doen. Daarnaast bestaat er een kortingscode "Facebook10" die je een korting van 10% geeft op je totale bestelbedrag. Alleen, die geldt voor 'vaste' klanten maar bij de eerste bestellingen, daarna wordt deze geblokkeerd. Boodschap is dan om als 'gast' (dus niet inloggen) te bestellen en dan kan je deze altijd toepassen. Heb dit al aangekaart bij de klantendienst van Novashops: trouwe klanten krijgen geen korting, occoassionele klanten 10%, dat kan toch niet? Ah meneer, maar u krijgt punten die u bij uw volgende bestelling kan gebruiken... ja, dat is ongeveer 2% van het bestelbedrag, ja dank u wel.

Goede en snelle service

Alles verloopt correct en snel

Artikelen prima, webshop minder

Ik ben heel tevreden met de artikelen die ik besteld heb en de chathulp die ik gekregen heb. Maar de webshop zelf vind ik minder; met name als je "in je winkelmandje zit" schuiven de regels door elkaar zodat je telkens iets verkeerd aanklikt. Ook heb ik nou al 2x gehad dat mijn korting code niet erkend werd. Heel irritant!

Super fijne site!

Bestelling weer snel en netjes ontvangen! Leuk, om steeds weer een attentie te ontvangen. Al jaren een tevreden klant. Ga zo door!

Zeer betrouwbaar en prettig bedrijf!

Ik maak al jaren regelmatig gebruik van Novashops. De producten zijn prima en het resultaat is altijd bevredigend! Enige minpuntje dat ik dan toch wil melden is dat ik vorige week een grote bestelling heb gedaan en vervolgens direct erna bepaalde potten in de aanbieding zijn. Dat is het enige dat ik een beetje jammer vind voor de rest is het een heel fijn bedrijf met een hoog fulfilment gehalte. Misschien is het mogelijk om bepaalde acties/kortingen vooraf aan te kondigen. met vriendelijke groet, Geralt van Gemert

Val goed af, niet lekker

Je valt vanzelf , wanneer je van het ontbijt met havermout al moet gruwen.m, net als rijstepap. Ik vind het zo goor de stukjes in de pap. De shakes en repen en omelet zijn erg lekker. De soep en spaghetti zijn wel wat chemisch onderlegt. Een basis van 5 dagen is gelegd en nu gezond weer verder.

Zeer correcte en snelle actie na fout bij levering.

Zeer correcte en snelle actie na fout bij levering.

fantastisch!

Ik had een probleem met mijn bestellingen en geraakte er niet uit. Een live chat met Evelien en alles was opgelost! Heel leuke ervaring

Pas d'explications en français

J'ai commandé la boite de 7 jours avec des repas protéinés. Toutes les explications sont en neerlandais ... je ne parle pas neerlandais ... J'ai envoyé un mail chez NovaShops pour avoir le mode d'emploi et le e-book en français et on m'a répondu que cela n'existait pas en français ! Donc je ne sais pas comment préparer tous mes sachets de repas !!! J'ai mis la boite dans mon armoire et fermé la porte de l'armoire ... Je suis déçue... Je ne sais pas utiliser mes sachets !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Excellente service

Heel snelle levering en prima producten

De bestelde produkten zijn prima, zoals altijd.

Al enige tijd bestel ik naar volle tevredenheid de producten van Nova Shops. Er is veel keuze om suikervrij te eten en toch te genieten.

Spectaculair resultaat

Lastig, gelukkig slechts 10 dagen, en altijd goed resultaat.

Altijd zeer snel.

Al vele jaren zeer goeie ervaring met de producten. Informatie en verzending. Me.. Happy