7-daags proefpakket besteld en snel gekregen. Wat een verassing als ik vergelijk met vroegere bestellingen. Nu alles goed gesorteerd en verpakt ontbijt, lunch, snacks, diner. En mooie flesjes voor de shake die je meteen kan gebruiken. Duidelijke uitleg erbij over hoe je het moet klaarmaken en wat de producten zijn. Een positieve verandering.

Hi, Dank voor de mooie beoordeling en fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel succes met het dieet en een mooie dag toe!

Goede klantenservice

Voor de eerste keer een bestelling gedaan. Levering snel, alleen was er een flesje kappot gegaan in de doos. Meteen gebeld, werd meteen keurig te woord gestaan en vriendelijk geholpen. Probleem werd meteen opgelost. Zeer tevrede over de producten tot nu toe en vooral de snelle levering en service!

Dank voor uw positieve boordeling! Wij wensen u veel succes verder met het dieet :)

Toppie

2 jaar geleden hebben we pronokal gedaan. Dit was veel duurder dan novashop. Ik ben nog een aantal dingen aan het uittesten,maar de warme choco, smoothie framboos- banaan zijn echt super.

Niet herhaling vatbaar

Persoonlijk heb ik mijn bedenken over deze poederachtige maaltijd die je met water moet mengen. Omelet en klare maaltijd kip met champions vielen mee. Snacks en pudding , Shakes in pakjes waren enorm abnormaal zoet! Ik heb dan maar de lunch weggelaten. Chili? Was meer kattenvoer met 4getelde bruine boontjes. Shakes in flesjes zijn wel weer lekker en veel minder zoet. Vooral de vanille en mango smaak. Zou ik het pakket weer bestellen? Neen, maar dat is mijn mening, er zijn mensen die er wel tevreden mee zijn. Ik maak liever mijn eigen verse chili en groenten, soep enz. .... ik zou zeggen veel succes, misschien vind een ander dat wel lekker, groetjes milla

vorige keer 5 dagen proefpakket -3 kg nu gestart met 10 dagen pakket!

Hele goede ervaring met Novashops! Levering is super snel en heel netjes ingepakt, alle beschrijvingen erg duidelijk en het werkt gewoon! Ik hoop dit keer 3 tot 4 kg kwijt te raken. De havermout vind ik echt heel smerig, de puddingen zijn hier ook niet favoriet maar de repen zijn lekker en momenteel zit ik aan de chili met zelf toegevoegd broccoli en bospaddestoelen met knoflookpeper en dit is absoluut goed te doen. De omeletten zijn ook een aanrader. Ook hierbij is het lekker om groenten toe te voegen

Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat u tevreden bent over de levering en hoe het verpakt is. De werking is natuurlijk van groot belang dus heel fijn dat u al zo snel resultaat heeft behaald. Ga zo door ! :) Smaken verschillen inderdaad :) Vel succes verder met het dieet en een mooie dag vandaag.

Jammer

Jammer, heb bericht gekregen dat het de 31 ste bezorgd zou worden, helaas nog steeds in afwachting van bezorging. Had maandag willen starten maar dat zal wel niet meer gaan lukken.

Beste Sandra, Tijdens oud en nieuw hebben wij en dpd gewijzigde tijden. Uiteraard is het jammer dat uw pakket niet meer is geleverd op oudjaarsdag. Ik neem verder contact met u op om het via de email op te lossen.

Al jaren zeer gelukkige klant

8 jaar geleden begon ik aan mijn eerste proteïne-Dieet. Het duurde niet lang voor ik NovaShops leerde kennen. Nu is het standaard een aanvulling op mijn dagelijkse voeding. Altijd zeer correct en op tijd geleverd! Topproducten, duidelijke uitleg, overzicht van de voedingswaarden. Ik zou NovaShops niet meer kunnen missen!

Snel en efficiënt

Besteld op zondag en dinsdag ontvangen. Zat goed verpakt waardoor alles in perfecte staat was. Prijs kwaliteit top , 1 van de goedkoopste

lekkere producten en snel bezorgd

na een 7 daags proefpakket en -3 kilo een 2e bestelling gedaan. De producten zijn erg lekker. de eerste dagen zijn het moeilijkst, maar op dag 4 merkte ik dat ik al vergeten was de snack te nemen.

Ik heb hier het koolydraatarm brood besteld en de levering was er snel en in orde

Snelle levering. Alles staat mooi uitgelegd. Heb nog niet echt een hongergevoel gehad en naarmate ik de producten langer gebruik, voel ik ook minder drang in iets anders.

Alles zeer goed

Alles zeer goed ,zeer lekker

Snelle levering, perfect verpakt, duidelijk

De webshop is duidelijk, compleet en de levering was erg snel. Ik ben sinds een week met de producten aan de slag en alles loopt goed.

Snelle en correcte levering

Ik ben vandaag begonnen, dus over het product nog geen reactie. De bestelling ging makkelijk en de bezorging was snel. Zeer compleet, duidelijk pakket.

Super netjes en snel geleverd

Ik kreeg ondanks oud & nieuw super snel mijn bestelling. Netjes verpakt en hele uitleg erbij in een enveloppe. Ik ga morgen beginnen dus nog geen ervaring met de smaken cq resultaat.

vraag mij af of ik het juiste produkt heb proteine shake en staat vanille shake geen proteine vermel

ik heb het verkeerde produkt

Super snelle en correcte levering

Kerstdag besteld en de 31 Ste nog geleverd! Super gemakkelijk.

Super handig,

Gemakkelijk verpakt met handleiding en beschrijving.

CORRECT

makkelijk te bestellen en betalen, vlugge en correcte levering

Zeer tevreden over de kwaliteit en de service van dit bedrijf !!

Kwaliteit is puik, geen overbodige verpakking, snelle en correcte levering, betaalbaar.

Super dat u tevreden bent!

heel goed

moet nog even wachten op resultaat

Snel en degelijk

Met handig briefje erbij voor de bereiding van de omeletjes. Voor de nuggets zat er echter geen bereidingswijze bij.

Hartelijk dank voor de beoordeling! Succes gewenst met de producten.

Goed verzorgde, snelle levering

Prima service.

Positief!

Niet gedacht maar toch aan het afvallen!

Heel praktisch

Gemakkelijk te volgen, en te gebruiken