Zoveel lekkers vlot geleverd

Het gamma aan producten bij Novashop is heel groot, voor ieder wat wil. Er zijn ook heel wat acties waardoor je de producten voordeliger kan aankopen. Bovendien smaken heel wat producten zo heerlijk dat je niet beseft dat je op dieet bent. De klantenservice is heel vlot en zeer vriendelijk bij vragen of problemen.

Uitstekend!

Super service! Pakket was zeer snel bezorgd. Producten zoals omschreven en naar boven verwachting lekker. Klantenservice is makkelijk bereikbaar en komen snel met een antwoord / toepasselijke oplossing.

Snelle levering en product volgens verwachting

Het product dat ik heb besteld is netjes geleverd binnen de op de site vermelde levertijd. Alles wat netjes verpakt en de producten hadden een prima houdbaarheidsdatum. Kortom, ik ben tevreden.

redelijk positief

Meestal duidelijke aanwijzingen en uitleg Soms ontbreekt de aanwijzing hoeveel water te gebruiken. geen antwoord gekregen op ingediende vragen

Snelle en correcte levering

Veel keuze en snel geleverd

Bestelling volgende dag in huis, snel en netjes verpakt.

lekker en gezond, precies wat ik nodig heb.

ik ben een grote snoeper en heb altijd veel koolhydraten genuttigd. gezien ik geen grote groenteneter ben is het heel moeilijk om gezond te eten, dacht ik tenminste, maar nu ik novashop ontdenk heb, vind ik veel lekkere en gezonde tussendoortjes en koolhydraatvervangers. Nu kan ik verantwoord snoepen en terug lekker eten en moet ik brood, pasta, pannekoek, koekjes niet laten. Mijn sporten wordt nu terug gemotiveerd, gezien voeding en sporten samenhangen, maar ik nu veel betere resultaten haal. Ondertussen al 10 kg kwijt en voel me fitter en beter dan ooit.

Goede prijs en snelle levering!!

Dit was mijn 2e keer dat ik een bestelling geplaatst had bij Novashops. Net zoals de 1ste keer weer een supersnelle levering. Prijs kwaliteit is top.

goed vol te houden, pakketten zonder hongergevoel

ik had het 5-daagse proteïnedieetpakket. Dit is goed vol te houden en je hebt echt geen honger gedurende de dag. Als ik nog een tip mag geven: het zou eenvoudiger zijn om ook de bereidingswijzen van de verschillende maaltijden mee op te nemen in de doos. Je vindt wel alles op internet, maar dit zou het iets gemakkelijker maken. Dan heb je alles samen bij de hand.

Snel geleverd, leuke aanbiedingen

wauw!!!

Was sceptisch tegenover dit dieet maar zat ik even fout. 2.5 kilo gewichtsverlies op 1 week tijd. Ga nu vrolijk verder, heeeeel benieuwd wat het eindresultaat zal zijn

Novashop heeft prima producten en levert altijd op tijd.

Zie hierboven: perfecte dienstverlening

Smakelijk eten !

Voedzame producten en lekker. Elke dag ;Gewoon lekker kunnen eten! En toch verantwoord!

Snel resultaat door lekker te eten

Zeer veel keuze . In kleine hoeveelheden voor te proberen maar ook voordeelpakketten eens als je weet wat je wil. En makkelijk vol te houden

Slank en rank

Zeer kontent van de producten geeft een goed resultaat,vlotte levering .

uitstekend

als ik naar de hemel kijk dan zie ik zoveel sterren, mijn beoordeling is niet te tellen met deze aantal sterren

Heerlijke producten.

Ik heb verschillende producten besteld. En tot nu toe is alles zeker lekker. Van de snacks na de shakes en het fiberbrood. Ik ga het zeker vaker bestellen. Bij de klantenservice wordt snel en vriendelijk gereageerd ook heel er fijn.

Alles werd op tijd geleverd

Novashops produkten zijn top ideaal voor een goede lijn , bovendien zijn ze steeds betaalbaar

Een topdieetshop

Onwijs snel en ‘smooth’ georganiseerde webshop. De bestelling gaat direct met de vervoerder mee en vaak heb je het al de volgende dag in huis. Wachten op een beter moment om te beginnen met diëten of uitstellen is er niet meer bij! U vraagt en NovaShops levert heerlijke dieetproducten die geweldig werken. De aaanbiedingen zijn scherp en voordelig. Ik zeg NovaShop = topshop

Lekker en gemakkelijk vermageren

De producten uit het starterspakket waren zeer gevarieerd en makkelijk te volgen en gaven een beeld van wat het dieet inhoudt. Bijbestellen verliep ook vlot en is correct geleverd. Prijs-kwaliteit is top! Doordat het zo'n lekkere gerechten zijn en zo simpel te volgen is dit dieet voor mij geslaagd!

Een draaglijk dieet

Goede ervaring, keuze genoeg uit de producten die Novashops aanbieden.

Helpt echt. Correcte levering die altijd klopt.

De producten van Novashops helpen echt als je al de stappen volgt. Als je nadien stopt en je levenswijze wat aanpast vliegen de kilo's er echt niet direct terug bij zoals vaak wordt gezegd. En ls er wat gewicht bij dan moet je snel op de rem staan en terug een beetje streng alles volgen. De bestellingen zijn altijd correct. Soms wat later geleverd dan beloofd maar dat ligt aan de pakjesdienst en niet aan Novashops.

10 kg in 13 dagen We gaan dooooor

TOP bedrijf en spullen!

Regelmatig aanbiedingen en heel veel keuze in verschillende producten. Zo vind je altijd iets wat bij jou past. En zoveel lekkere tussendoortjes. Die zou je zo willen bestellen voor de lekkere trek en je niet meer hoefde af te vallen!

Topservice en lekker!

Gemakkelijke website, snelle service en aan de telefoon kennen ze je bij naam! Waar vind je dat nog? Haha bij Novashop dus.