Voor het eerst besteld en zag er goed verzorgd ui. Duidelijke beschrijving erbij. Ook nog een informatie boekje. Tevens veel informatie op de site te vinden over de bereiding vd producten, wat heel gemakkelijk is!! Ben nog maar twee dsgen bezig, echter de producten tot nu toe zijn heerlijk. Binnenkort weer bestellen, want die 15 tot 20 kilo moet eraf!!

Hele mooie overzichtelijke site. Topprodukten. Hele goede service...online hulp gevraagd, en heel snel en goed verder geholpen. Ik kan alleen maar zeggen....Top!!!

Alles perfect ! Echt top

Duidelijke uitleg & vlotte service Superleuke acties Kortom alles wat je wensen kan

positieve ervaring

ik beveel Nova Shops aan. Indien er iets niet duidelijk is als cliënt kan je Nova Shops steeds je vraag kenbaar maken. Nova Shops helpt ons en zoekt altijd oplossingen. Nova Shops komt zijn beloften na. Heb je recht op kortingen of producten dan maken zij dit in orde. Ook Plaats je een bestelling weken na de bevestiging van hun belofte.

Positief

Heel goede service. Snel en correct. Vertel dit aan iedereen!

snelle levering, variatie,lekker

na een eerste ervaring met Powerslim proteinnedieet ben ik nu bij novashops uitgekomen. snelle levering, uitgebreid assortiment en en de begeleidingsbrief is simpel te volgen! ik ben reeds overtuigd.

Snelle levering, netjes verpakt. Mooie aanbiedingen en grote sortering.

Goede uitleg en begeleiding

Snellere reactie en op maat gemaakt dieet,. In 1 week 1,7 kilo kwijt

spannend

spannend

Groot assortiment, snelle levering Voor ieder dieet vind je wat je nodig hebt

Vlugge levering

Alles inorde , vandaag besteld ,morgen geleverd . Alles goed verpakt . Ik ben tevreden !!!

Goede producten

De producten zijn Smakelijk, lekker en helpen om gewicht te verliezen

Snel, goedkoop en lekker

Ze geven professioneel advies, leveren de dag erna, is zeer lekker en is niet extreem duur. Echt een aanrader

Verrassend lekkere producten

Zeer lekker producten, producten die een voldaan gevoel geven. Wanneer je bewust gezond eet of wil eten zijn de tussendoortjes een verwennerij waar je nadien geen schuldgevoel bij ervaart.

Snelle service en tot hiertoe alles super lekker.. Nu de kilo's nog

Heel goed product

Super goede service

Zeer tevreden met producten

Wat ik nergens meer kon krijgen, hadden jullie.

Perfect, snelle levering.

Lekker eten Veel afgevallen

Nooit problemen gehad met wat ik ook bestel.

Goede en snelle service en goede producten

Lekker en toch afvallen

De meeste dingen vind ik echt lekker en vooral gemakkelijk!

Fijne producten en snel geleverd.

Goede en fijne producten en heel snel geleverd. En betaalbaar voor iedereen.

top, produkten......steeds goed advies,en behulpzaam

geachte, beste, super tevreden, van de produkten, de gestelde vragen worden vlotjes beantwoordt, zeer vriendelijk personeel; de aanbiedingen van de produkten wekelijks zijn top......

super goed

fijne producten, je heb ze altijd snel in huis, en inmiddels wat kilos kwijt! zeer tevreden