Sehr schöner Shop mit einer großen Auswahl an Miniaturen

Alles perfekt.Vielen Dank für den schnellen Versand und die sichere Verpackung.Hab mich sehr gefreut und werde gerne wieder bestellen.

Goede spullen maar niet alles aanwezig

De winkel heeft een enorme keus en de spullen zijn prima. Goed verpakt. Op tijd geleverd. Maar ik heb nu al een paar keer enkele delen van de bestelling niet gekregen: niet te leveren. Het geld komt snel retour. Maar je koopt altijd spullen voor poppenhuizen in samenhang. Ik heb niet de mogelijkheid geboden gekregen om de hele zending te weigeren omdat ik niks kan met maar een deel van de bestelling. En bovendien: sommige spullen staan al tijden op de site als bestelbaar, maar zijn er dus al meerdere keren niet.

Super vriendelijk en uitstekende hulp en advies bij de aankopen

Ik had een fout gemaakt bij het bestellen van de lampjes . Dit is met uitstekend advies hersteld en opnieuw verzonden . Zodat ik verder kan genieten Bedankt Marijke Gunneweg

Goed.

Altijd is het weer prima in orde.

Altijd een goede service bij Monique. Ze heeft altijd een ruim aanbod voor redelijke prijzen en er is voor ieder wat wils. Ik ben zeer tevreden.

Duidelijke website

Alles is keurig verpakt en ondanks dat er bij sommige artikelen staat vermeld beperkt leverbaar worden ze toch geleverd en best snell

Heeeel behulpzaam

Voor dat ik ging bestellen even telefonisch contact gehad en super geholpen! Bestelling snel binnen en alles was prachtig

Gezellige winkel!

Ik brei niet en maak geen poppenhuizen, maar HB Monique heeft wel de spullen van DeLuxe Materials in huis en die zijn ideaal voor modelbouw.

Duidelijk en snel

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en de spulletjes zijn mooi

Goeie kwaliteit snel geleverd

Ik kreeg mijn bestelling van hondje Scoobie heel snel thuisgestuurd. Ik was al een tijd op zoek naar dit formaat en zowel Scoobie als zijn hondenmand zien er erg goed uit.

Heel erg goed

Geen enkel commentaar. Denken met je mee en letten op.

Super, snelle levering

Leuke website heerlijk om er even tussen de spulletjes te snuffelen. Ruime aanbod.

Snelle en goede service

Snelle levering,,ze denken mee met de klant, zeer behulpzaam

Altyd goed alleen nu niet

Het poppenhuis is beschadigd

Snelle en goede, vriendelijke service.

Alles top.

Heb telefonisch contact gehad en geweldig geholpen. Goeie service en had mijn bestelling snel thuis.

Bestelling snel en in goede orde thuis.

Er werd zeer snel op mijn mail gereageerd. Nieuwe bestelling volgde snel.

Prettig en zeer correct.

Hele fijne winkel al ben ik daar nooit geweest Maar telefonisch lieve aardige mensen.

Mooie spullen en snelle levering

Ik koop regelmatig bij hobby boutique Monique en ben zeer tevreden.

Hartstikke snel geleverd

Het kwam hartstikke snel.

Leuke en erg veel miniatuur kan je hier kopen

Het is een leuk winkeltje. Je kan van alles vinden . Ik ga er graag naar toe

Betrouwbaar

Alles zoals beloofd, goed verpakt, snel verzonden.

Snelle en correcte levering.

Mijn kleinkind was weer erg blij met de gerepareerde ogen. Ik heb inmiddels de titel berendokter gekregen. Is dat niet een mooi compliment!!??

Burg M van Veenlaan 116

7543AB Enschede