Heel goed.

Mooie spulletjes voor mijn poppenhuis gekocht. Snelle levering en een prima service.

Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering, duidelijke mail met verzendgegevens, correcte afhandeling

Prima prijs en snel geleverd

Prima prijs en snel geleverd

Goed alles netjes ontvangen

Super goed

Vriendelijke en persoonlijke behandeling, Top

Word goed behandel goede service alles netjes op tijd bezorgt

Betrouwbaar

Bestellingen worden accuraat en vlot verwerkt en netjes verpakt. Complimenten.

heel netjes verzorgt

mijn bestelling is prima verzorgd geleverd

Vlotte benadering ,en vrij gau binnen

Service goed, materialen niet altijd vlg site

We hebben heel veel soorten behangetjes besteld voor een poppenhuis. Prima binnen de op de site vermelde levertijd ontvangen. In eerste instantie misten er twee onderdeeltjes maar die werden rap nagestuurd dus geen probleem, kan gebeuren en netjes opgelost. Echter, bij uitpakken van alle behangetjes, blijkt er op een aantal uitvoeringen tekst te staan binnen de opgegeven maten. Dus denk je precies genoeg te hebben, moet er een stukje af ivm productietekst en los dat maar op als je net niet genoeg behang hebt.Er is zelfs een soort waarbij 1/4 aan de onderkant er gewoon af moet omdat daar grote zwarte letters staan die op de site niet zichtbaar waren, daar was het een witte rand. Het is wel op te lossen maar dat is niet wat we bestelden. Ik denk dat Monique hier niets aan kan doen maar het is wel irritant.

Duidelijke overzichtelijke site, prima service

Grote diversiteit aan miniaturen, diverse stijlen. Zeer goede service. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Is goed

Jammer dat de winkel te ver weg is anders ging ik er vaak neuzen of er nog iets leuks is

Super goede service en goede producten

Ik bestel regelmatig bij hobby boutique Monique en mijn ervaring is altijd positief. Monique is persoonlijk betrokken bij haar klanten en ze komt altijd haar afspraken na of communiceert er over. Het snoepje in de pakjes is het kersje op de slagroom. Ga zo door Monique

Mooie producten, lange verzendtijd

Mooie producten besteld voor een poppenhuis, duurde alleen ruim een week voordat ik het binnen kreeg

mooie lampjes ontvangen

Heel fijn contact mooie spulletjes

Wol goed omschreven. Bezorging prima en snel.

Prima service. Duidelijke website en snelle bezorging.

Goede kwaliteit en service

De bestelling planten voor ons poppenhuis kwam goed verpakt binnen. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Één plant was niet leverbaar, het geld snel terug gehad.

gelukkig is de koffertje gekomen

Alleen duurt het veel te lang (6 weken)...maar wel een mooi product

goede hulp bij het maken van de juiste keuze

vlotte communicatie via email. correcte afhandeling

helemaal top

Na heel lang zoeken de juiste ogen gevonden , nu is mijn oude poppenkast tijger weer als nieuw bedankt

Snelle correcte levering, heel blij mee..

Had spulletjes voor mijn poppenhuis nodig en kon alles probleemloos bestellen. Hele snelle levering, bedankt!

Besteld en het was er enorm snel en prima kwaliteit

Super producten

Het behang en de vloertegels zijn prachtig. Alleen duurde het een tijdje voor de levering compleet was en verzonden werd