wat ik verwachtte werd direct geleverd

wat ik verwachtte werd direct geleverd, op tijd en goed verpakt

Altijd vlotte levering.

De bestelde spulletjes zijn er altijd heel snel en van goede kwaliteit. Dus daar ben ik erg tevreden over.

Prima aankopen en een zeer vlotte en verzorgde levering. Aan te raden webwinkel.

Ruim assortiment poppenhuis artikelen

Overzichtelijke website met een ruim assortiment in poppenhuis artikelen. Snelle en nette levering.

Snel!!

Ik zou het pakketje volgens de Track & Trace en het mailtje van hobbyboutique Monique dinsdagochtend geleverd krijgen maar het kwam heel onverwachts maandag al!!! Met een lekker snoepje erbij en mijn vellen waren netjes verpakt, geen kreuken en geen vouwen of opgerold. Helemaal TOP!!!!

netjes verzorgd

Mijn ervaring met Hobbyboutique Monique is prima, kan niet beter!

Het bestelde komt goed verzorgd thuis, leuke winkel voor mijn poppenhuis hobby. Carla Stam

Duidelijk en behulpzaam aan telefoon met daarna zeer snelle levering

Na enige onduidelijkheid op de website en daar uitstekend geholpen. Te bestellen artikelen werden ditect apartcgelegd. Na 1 uur kreeg ik al een verzend-mail binnen. De volgende dag kreeg ik het pakketje al.

Vlot en netjes en mooie artikelen ontvangen

Fijne ervaring bij Hobbyboutique Monique

Heel blij met onze bestelling. Duidelijk communicatie over levertijden. Goed verpakt. Fijne ervaring met bestellen bij Hobbyboutique Monique.

Snelle levering en netjes verpakt.

Een aanrader.

Bestelling snel geleverd.

Duidelijke website. Bestelde artikelen voldeden aan beschrijving en werden snel geleverd.

Snelle service, verzending was vlot en over alles werden we op de hoogte gehouden. Wel meerdere bevestigingsmails over de verzending. Waarschijnlijk een foutje. Artikelen kwamen overeen met wat op de site staat. Wij zijn tevreden!

Groot assortiment, snelle levering

Groot assortiment, snelle levering

Super snelle levering, goed geregeld!

Mijn wens was een heel mooi poppenhuis wat ik op de site gevonden had. Uiteindelijk kon ik deze bestellen en de volgende dag had ik het al in huis! Snelle levering, goede service! Ik ben echt heel blij.

Super vlug en kwaliteitsvolle service

Heel goede verwerking en service

Snelle reactie alleen was de levering 2 dagen later dan gepland

Zie hierbovenAms

Kei goe

Past goed

Artikel boven verwachting, heel mooi

Tegelvloer met reliëf is erg mooi, mooier dan verwacht. De verzending was ook supersnel. Top!

keurig verzorgt

Ik geef 4 sterren omdat ik het moment wanneer het verzonden gaat worden onduidelijk vind, maar verder is het keurig verpakt en waren alle spulletjes in orde. Ik zal hier zeker weer iets bestellen.

geweldig

Hele goeie levering ben ook dik tevreden...

Prima, ook aan de telefoon

snelle bezorging en makkelijk telefonisch te bereiken voor mijn vragen over poppenhuis verlichting.

Telefonisch zeer vriendelijk benaderd. Erg behulpzaam.

De bestelling van de Katia wol is prima verlopen, evenals de bezorging. Ik ben een tevreden klant.