VeiligheidsNeusjes voor pluche dieren gekocht bij boutique Monique, in 2 verschillende maten. Prima materiaal, kon ik in België niet vinden!

Complete bestelling

Alles in 1x binnen gekregen, netjes verpakt. Alles is even schattig, de tafeltjes, de frutsels etc.

Gewoon goed

Geheel volgens verwachting

ik ben niet happy

Ik heb 12 lampjes gekocht met reserve fuisies en adapter voor 12 lampjes, ze hebben een paar dagen gefunctioneerd en daarna niet meer. Ik heb ze allemaal één voor één ontkoppeld en terug gekoppeld, niks, geen enkele lamp deed het. Ik heb de instructies allemaal goed gelezen en heb een adapter van 120 lampjes gekocht en nog werkt het niet; Ik weet echt niet wat te doen. De lampjes hangen allemaal vast aan de muurtjes. Ik heb geprobeerd om de ampoules los te krijgen maar dat gaat niet, die zijn te klein en ik zou de kadertjes beschaden met ze los te schroeven. Ook de fusies verwisseld, ik krijg wel een contactlichtje, maar de lampjes branden niet . Wat te doen ? kan je me helpen aub? Mijn vraag is, wat moet ik doen met producten die niet goedkoop zijn en niet werken?

Mijn bestelling was snel binnen en mooi materiaal. Ga zeker een keer naar de winkel om mijn poppenhuis te vullen. En ga binnenkort nog zeker iets bestellen. Je kan ook bellen met vragen en wordt dan vriendelijk te woord gestaan. Toppie!

Misschien handig om een gebruiksaanwijzing toe te voegen?

Site is prima en Zeer snel verzending

Site is duidelijk en een ruime sortering . Bestelling is zeer snel verzonden.

Snelle levering en goed verzorgd!

Tot op heden ruime keuze en prima ervaringen met de bestelling.

Leuke spulletjes

Bestelde helemaal naar verwachting.

Altijd goed

Nooit problemen en altijd snel met versturen

Heel blij met de bestelling en goede service!

Positief!

Ik heb een prima ervaring met de hobby boutique

Deel van mijn bestelling zou later aankomen dus de hele bestelling ook later afgebonden. Daar via de mail en telefoon nog contact over gehad. Uiteindelijk super fijn geleverd. Staat al weer een nieuwe bestelling

Altijd netjes in orde

Iets besteld altijd netjes bericht over de stand van levering.

Hele leuke dames en een groot assortiment garens waar je uit kan kiezen. En gaten van goede kwaliteit. De dames staan altijd klaar met raad en daad en niks is ze te gek. Gewoon je haak of breigaren daar kopen!

Snelle levering met iog voor de klant

Snel geleverd. Goed verpakt. Veel op voorraad. Helaas was een Pootje afgebroken tijdens de verzending. Voor ik er erg in had lag er al weer een nieuw exemplaar in de bus!

Vlot en naar wens verlopen.

Het was het juiste artikel en het zat goed verpakt.

Prima en snelle levering

Prima assortiment en snelle levering

Goed en snelle service

geweldig

vriendelijk aan de telefoon. goede uitleg over het product. snelle levering. goede kwaliteit product.

Fijne en overzichtelijke website

snelle en keurige bezorging, mooie artikelen !

Snel en goed verzorgd

Fijne ervaring veel keuze

Mooie spullen, snel in huis

Zeer snel in huis.

TOPPER

Voor mijn hobby vind ik hier iedere keer precies wat ik zoek. En dat kan zowel materiaal als kant en klaar miniaturen zijn voor mijn Victoriaans Poppenhuis. Laatste was er iets fout gegaan met de verzending dat gemeld en is keurig opgelost , service is er ook perfect.Zeer tevreden.

Goede webwinkel

Het was even zoeken in de winkel tot ik gevonden had wat ik zocht. De beschrijving was goed. het bestelsysteem is goed en gebruiksvriendelijk.

UITSTEKEND

Geweldige Dames! Behulpzaam, efficiënt en correct. Super! Hele snelle verzending. Deze hobbyspecialist begrijpt uitstekend dat je snel dóór wilt gaan.