zeer goede ervaring en zeer snelle levering!!

zeer goede ervaring en zeer snelle levering!!

Snel en netjes verpakt, plus 2 snoepjes wat heel verrassend is

in de winkel altijd fijn, per post lees hier boven, weet alleen niet wat ik met volle spaarkaart moet. Het is naar de winkel 1.5 uur rijden dus 3 uur in totaal. Vandaar dat ik nu bestel

Heel goede communicatie en snelle srservice.

Per ongeluk had ik iets verkeerd besteld Gelijk gebeld en men heeft het snel gecorrigeerd en het juiste onderdeel laten bezorgen.

Snelle afhandeling Klantvriendelijk

Mooie site snelle aflevering in goede staat

Prima en gedetailleerde goed lopende site

veel keuze uit miniaturen

fijne winkel met duidelijke indeling en veel keuze. ik kan hier altijd vinden wat ik nodig heb. en als je een account hebt ,kun je zelf kijken hoe ver de status is. fijne webwinkel.

Mooie kwaliteit, goed verpakt.

Een mooie website met veel keuze. De ontvangen goederen hebben een mooie kwaliteit. Het was zeer goed verpakt. Met als extraatje een zuurtje

perfect!

Was vergeten mijn boodschappenmandje leeg te halen ,waardoor ik alles dubbel bestelde. Monique heeft mij erover gebeld en toen de aantallen aangepast. Da vind ik perfecte service.

Lampjes op batterij

Vandaag is mijn pakketje met de lampjes aangekomen. Bedankt voor de vlotte en nette levering met lekkere attentie! Ik ben er heel blij mee. Het komt mij in mijn tafereel heel goed uit, deze batterij lampjes. Het was dit keer lastig met elektriciteit, dus dit is een uitkomst! Met vriendelijke groet, @nneke Mulder

Bijzonder fijne items

alhoewel ik erg lang op mijn bestelling Heb moeten wachten...was het uitpakken ervan een genot! Goed verpakt en heel verfijnde spulletjes! Voor een schappelijke prijs!!

Snelle levering en heel attent dat er een snoepje bij mijn bestelling zat.

Zie bovenstaand.

Geweldige bezorging

Ik ben heel tevreden met het bezorgen en bestellen van de artikelen...goed ingepakt en snel...heel zorgvuldig ingepakt..ben heel tevreden...

Vlugge levering

Spijtig dat men in België wel portkosten moet betalen vanaf 50 euro,heb al verschillende kijkkasten gekocht,en hout is meestal scheef getrokken

Uitstekende service en producten van hoge kwaliteit

Snelle levering in moeizame tijden!

goede servic bij een bestelling

goede servic bij een bestelling

Mooie items. Uitstekende service.

Netjes geleverd gekregen wat ik besteld had, maar levertijd kan korter.

Zie korte opmerking.

Vriendelijk en servicegericht

Altijd goed contact, goede service en assortiment heel divers. Echt top!

Men doet altijd zijn uiterste best jou datgene wat je besteld hebt te leveren. Ik vind deze zaak uitstekend

geweldig

top geleverd en wat er niet is wordt gewoon het geld terug gestort super

Goede overzichtelijke website met ruim assortiment.

artikelen zijn heel snel verstuurd. Het is een groot assortiment en prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Wat mij betreft zal ik hier zeker nog een keer bestellen.

Prima en vlotte levering.

Ook prettig telefonisch te woord gestaan en geholpen.

Prima....mooie, leuke miniatuur spulletjes!

Prachtig keukentafeltje, heb het in een plantenkasje gezet om herbology class van Harry Potter na te maken. Had ook een mini gietertje, schoffeltje en heggeschaartje erbij besteld. Het heggeschaartje viel helaas uit elkaar toen ik het uit het zakje haalde. Dus dat kon ik lijmen.

Uitstekende service en snelle levering

Voor de eerste keer iets besteld, uitstekende feetback en snelle levering.

Snelle reactie,snelle levering,goede producten.