Laden reviews...
Laden reviews...
120 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews geven een overwegend positieve indruk: snelle levering, goede verpakking en duidelijke communicatie staan centraal. Klanten prijzen het ruime assortiment en de betrouwbaarheid van verzending. Ook wordt de klantenservice genoemd als vriendelijk en behulpzaam. De algehele ervaring wordt als positief beoordeeld.
Hele fijne webwinkel, heel veel poppenhuisartikelen en allemaal in een uitstekende kwaliteit Allles heel snel en keurig geleverd Al met al een dikke aanrader voor de knutselaars
Beveelt aan
21 June 2026
Doreen
Zevenaar
Prima service en adviezen, echt prima winkel. Aanrader.
Beveelt aan
20 June 2026
Marcel
Utrecht
aanrader!
Beveelt aan
19 June 2026
Martijn
Amsterdam
Geachte, IIk heb mijn bestelling tot nu toe niet ontvangen deze zal waarschijnlijk of verloren of op het verkeerde adres afgeleverd zijn .Het 1 sterretje heeft niks met Uw winkel te maken dit is enkel omdat ik een beoordeling moet geven.Hopelijk komt mijn bestelling ooit nog toe.
Beveelt aan
17 June 2026
nicole
Lievegem
Beste,
wij hebben u meerdere keren geprobeerd te bellen en zeker 4 mails aan u verzonden.
De adres gegevens die u heeft opgegeven bij uw bestelling zijn onjuist.
Hierdoor is het niet mogelijk het pakket aan u te verzenden.
Dus als u de juiste gegevens aan ons doorgeeft kunnen wij gaan verzenden.
hopelijk laat u ons weten wat de juiste gegevens zijn.
Groetjes Monique
Eerste x gebeld belofte dat ik mail ging ontvangen met uitleg 3de week nog eens grbeld werd mij brloofd dat je de leverancier ging bellen om te vragen hoe lang de stukken nog gingen achterbllijven je ging mij zo snel mogelijk terug bellrn met antwoordt niks gehoord En na meer dan 4 wekhn kreeg ik mijn pakjf in een dchammele doos zonder uitleg niks Sorry zeer slechte ervaring
Beveelt niet aan
14 June 2026
fabienne
Halle
Beste Fabienne,
De situatie is echter niet zoals u beschrijft.
Wij hebben Meerdere keren telefonisch met u gesproken en de situatie uitgelegd.
Het is niet zo dat u ons heeft gebeld zoals u aangeeft
Ook nadat wij met de leverancier hebben gesproken is dit met u telefonisch besproken.
U gaf aan dat het voor 15 juni bij u moest zijn.
Dit is ook gebeurt en is op 5 juni verzonden.
Er is dus zeker duidelijke uitleg met u telefonisch besproken over de levering.
Als de doos zoals u beschrijft niet goed is zien we graag een foto van de doos
De pakketjes worden met grootte zorg bij ons verpakt en verzonden.
Zonder foto kunnen wij geen verhaal halen bij de vervoermaatschappij.
Hoor graag van u en zie de foto graag tegemoet.
Groetjes Monique
Met elke bestelling gaat er iets niet goed. Gebroken poppetjes.(wel een nieuwe gekregen) Daarna 4 weken wachten op een bestelling, mailtje gestuurd dan krijg je je pakketje en zijn bepaalde artikelen niet voorradig..Je geld wordt wel teruggestort. Maar ik wacht geen 4 weken op iets om dan te horen dat het er niet is. Toch nog een keer besteld en wat denk je precies het zelfde. Het is niet leuk om je te verheugen op een item en dan krijg je het niet.
Beveelt niet aan
11 June 2026
Elisabeth
Rotterdam
Beste,
Als u bij ons besteld kunt u zien dat de levertijd tussen de 2 a 3 weken is.
Bij 1 order heeft het idd ruim 3 weken geduurd.
De andere orders netjes binnen de tijd.
Wij hebben geprobeerd u te bellen over uw laatste order dat deze bij de douane stond.
Echter uw telefoonnummer klopt niet wat u heeft opgegeven.
Wij weten vd leverancier niet wat er soms bij hun niet meer voorradig is.
Daarom kan het zijn dat sommige artikelen veel langere levertijden hebben.
Om het zo goed mogelijk af te ronden storten wij u dan direct het bedrag terug.
Hoop dat het nu een beetje duidelijk voor u is.
Groetjes Monique
Ik had maar een kleine bestelling, maar het was met de grootst mogelijke zorg ingepakt. Bedankt!
Beveelt aan
10 June 2026
Tessa
Hilversum
Tevreden
Beveelt aan
5 June 2026
Christel
Adinkerke België
Gewoon de extra stap doen voor de klant.
Beveelt aan
4 June 2026
bouke
Dieren
Niks op aan te merken. Ruim aanbod.
Beveelt aan
1 June 2026
Els
Gingelom
goed op tijd ontvangen
Beveelt aan
29 May 2026
corry
Nieuwerkerk aan den IJssel
Geweldige levering, super mooi en heel snel en correct. Dank je wel.
Beveelt aan
27 May 2026
J
Breda
Eerste bestelling geplaatst, netjes ontvangen. Goed ingepakt. Groetjes
Beveelt aan
27 May 2026
Ayla
Bennebroek
Als vaste klant kan ik niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben.
Beveelt aan
25 May 2026
Ellen
Apeldoorn
Top
Beveelt aan
17 May 2026
Irene
Antwerpen
Beautiful products and excellent shipping.
Beveelt aan
15 May 2026
Gloria
Italy
Artikel zag er prima uit
Beveelt aan
14 May 2026
Marlies
Maasmechelen
Wordt keurig op de hoogte gehouden hoe de bestelling verloopt
Beveelt aan
14 May 2026
C
Krimpen aan den IJssel
Hobbyboutique Monique verkoopt echt alles wat ik nodig heb voor mijn miniatuur hobby. Informatie over de bestelling en verzending zijn perfect. Ook de verzending zelf verloopt volgens afspraak.
Beveelt aan
14 May 2026
Monique
Voerendaal
Zie boven. Ook de bestelling en verzending probleemloos
Beveelt aan
7 May 2026
Henny
Almelo
Goed assortiment in maten van veiligheidsoogjes. Bij contact klantenservice wordt er goed en vriendelijk gereageerd.
Beveelt aan
2 May 2026
Gerda
Oud Gastel
Fijne medewerking en goede communicatie/ overleg bij latere levering
Beveelt aan
1 May 2026
Monique
Alkmaar
Bestelling geplaatst dn daarna snel gdleverd. Mooie zware kwaliteit
Beveelt aan
30 April 2026
Helen
Heinenoord
Kwaliteits artikelen tegen scherpe prijzen. Heel veel mogelijkheden. Perfecte verpakking en verzending met track en trace. Goede communicatie.
Beveelt aan
24 April 2026
Albert
Velserbroek
Had een prachtige poppenhuis-serre gekocht. Moest ik zelf verven etc. Prima, geen probleem. Globaal gekeken of ik alle onderdelen had. Alles zat er in, dacht ik. Maar wie gaat er nu het stapeltje plexiglas ruitjes tellen of dat klopt? Ik dus niet. Ik had al eerder voor veel geld gekocht ( een groot herenhuis en een kelder) en ik vroeg om een stukje coulance, ik bedoel een stukje plexiglas (want daar heb ik het over, kosten E5,- zie de website) opsturen is toch niet een punt lijkt mij voor een vaste, goeie klant. Wel dus. Mevrouw blijft zich beroepen op wat er op de website staat. Ik ben net gaan zoeken en ja je moet er echt even naar zoeken. Wie denkt nu dat ie ook alle plexiglas raampjes moet tellen? Ik niet dus. Denk dus goed na en kijk je spullen na of het allemaal klopt anders krijg je de klepel op je neus bij Monique.
Beveelt niet aan
17 April 2026
Pauline
Den Helder
Burg M van Veenlaan 116
7543AB Enschede
Branch
Kantoor, Boeken
Specializations
Hobby, Knutselen
Webshops