Top service!

Super goede service en de producten worden goed verpakt en correct geleverd. Ik heb geen op- of aanmerkingen en ik zou zo weer bestellen.

Niet altijd corect

Ik heb behang besteld maar kreeg er maar eentje het andere geld niet terug stuur het dan niet groetjes

beste, wij hebben ea nagekeken maar u heeft echt uw order compleet van ons gekregen. behang heeft u niet eens besteld bij ons. dus er is geen reden om dit te schrijven over ons. tenzij u dit kunt aantonen aan ons. graag hoor ik van u om welk artikel het gaat zodat wij het kunnen oplossen. de laatste order is dan ook zoals hieronder compleet verzonden aan u. 3 jan. 2022 16:28:56|Verzonden / afgehaald hoor graag van u. groetjes monique

Mooie spullen voor betaalbare prijs

Leuke hobbysite en alles keurig ingepakt en verzonden!

Precies wat ik nodig had.Goed verpakt En snel geleverd.Top

Top! Snelle en perfecte levering.

Makkelijk online bestellen. Snelle levering en alles op orde. Netjes en zorgvuldig verpakt.

geweldig

altijd goed verpakt en mooi op tijd

Beste, Bedankt voor uw genomen tijd om ons te beoordelen. Wij proberen uiteraard zoveel mogelijk goed te doen. En werken constant aan verbeteringen. Mocht u iets tegenkomen dan horen wij dit graag. Groetjes Monique

Prima geregeld!!

Mijn bestelling was er snel in huis! Alles keurig verpakt en heel aangekomen! Fijn!

goed en snel van wat afgesproken is.

Snelle levering en met liefde voor wol/garens ingepakt. Fijn dat ik niet meer leverbare wol hier wel kon vinden tegen een nette prijs.

Vriendelijk geholpen

We hadden spullen besteld lag klaar konden eventueel nog om ruilen waren heel behulpzaam

Als er zelfs gebeld wordt over een lampje wat niet echt verschild van een ander dan is de service en meedenken erg goed.

Veel keuze, supersnelle bezorging, heel zorgzaam en netjes verpakt

Monique heeft alles wat ik nodig heb voor mijn projecten + nog meer!!! Omdat de website super overzichtelijk is kan ik met plezier alles bekijken, uitzoeken en bestellen en krijg ik bovendien nog extra inspiratie erbij. De uiteindelijke bestelling komt snel en is zo netjes en zorgzaam verpakt, dat het op een cadeautje lijkt. Bedankt!

Veel keuze in deze winkel

Heel tevreden, een bepaald item was niet voorradig, daar is netjes over gebeld en er is een alternatief voorgesteld.

Super snel geholpen

Kon mijn bestelling de volgende dag al ophalen

Goede winkel met super service

Als iets niet goed is word het zonder probleem opgelost dat vind ik super

Snel en goed verpakt

Bestelling werd snel en netjes verpakt geleverd

Prima artikelen gekregen

Spullen zijn prima en van goede kwaliteit , communicatie met verkoper ook zeer goed.

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering

Prima levering

Prima, snelle levering. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Website is duidelijk ,service is ook erg goed ,het bezorgen gaat ook erg goed . De spullen zijn goed verpakt om te verzenden. Erg goed . Was mijn eerste ervaring met uw bedrijf. Prima ,ik hoop nog vaak op deze manier met u te kunnen winkelen. Met vriendelijke groet Jolanda.

verzorgd verpakt ! ik ben er heel blij mee Dankjewel !

Snelle levering, zorgvuldig ingepakt

Helemaal blij met alle 1.12 miniaturen, bedankt voor de goede service!

zowel assortiment als snelheid uitmuntend !

Moeilijk verkrijgbare artikelen van DeluxeMaterials op voorraad, afhandelingstijd 1 uur, een record !

Snelle levering, duidelijke website en prima product. Helemaal tevreden! Echt een uitkomst nu alle winkels dicht zijn.