Duidelijke website.

Snelle levering.

Vlot en goed geleverd.

Geweldig bedrijf, geweldig assortiment, zeer uitzonderlijk.

Mijn bestellingen worden snel bezorgd, altijd compleet en goed ingepakt. Bij Monique wordt nog aandacht aan je besteed! Corry Peters Veendam

top geleverd

precies wat ik wilden hebben

Heb al meerdere keren iets besteld altijd goed netjes verpakt en altijd even vriendelijk! Bedankt!

fijne website waar ik zeker nog op ga snuffelen

leuke spulletjes ontvangen en veel plezier van.

Snelle levering.

Netjes verpakt en een snelle levering .

Product is precies zoals omschreven op de website. Snelle levering. Sneller als ik had verwacht.

Prima en goede service.

wordt goed geholpen en op de hoogte gehouden met mails wanneer je pakketje verstuurd en je wordt op de hoogte gehouden hoe je pakket te volgen.

Alle spullen worden op tijd geleverd Als er een keer iets ontbreekt wordt het zo spoedig mogelijk nageleverd Ik koop graag bij Hobbyboetiek Monique

Ruim aanbod

Goede service!

Fijne mensen met een enorme collectie

Het was voor mij de 1e keer dat ik hobbyboutique Monique bezocht. Men is zeer vriendelijk en behulpzaam . De collectie poppenhuis 1:12 artikelen is enorm. Ik kom zeker terug.

prima!

Mooi product, snelle levering!

Duidelijk website, fijn dat mijn nog ontbrekende bolletje wol nog op voorraad was, service is prima. Verzending en levering duurde wat langer dan ik gewend ben.

Was goed verwerkbaar.

Goede ervaring

Ideaal om bij Monique te kopen

Je kan zoveel kopen bij haar ze is vriendelijk en eerlijk en vertrouwbaar

Uitstekende transactie, na bestelling snelle levering.

Kort gezegd een prima winkel.

Eenvoudige bestelwijze. Snelle levering. Item voldoet prima aan de verwachtingen.

Prima voldeed aan de verwachtingen

Zie vorige opmerking

Perfecte afhandeling

Zie vorige vraag

Zeer goede webwinkel voor poppenhuisspulletjes

Zeer goede communicatie, en als producten niet leverbaar zijn, directe terugstorting van het betreffende bedrag op je rekening, ik ben zeer tevreden! Ik raad deze winkel enorm aan, ook de website vind ik heel goed

Mijn bestelling keurig ontvangen!

Goede website en duidelijke beschrijving van de spulletjes Alles snel en keurig verpakt in huis

Makkelijk te bestellen

Snelle bezorging mooie spullen