Leuke spullen die netjes opgestuurd worden

Vrij snel spulletjes in huis echter 1 besteld theepotje zat er niet bij. Doorgegeven maar tot op heden geen antwoord laat staan het theepotje gekregen. Vandaag weer e-mail gestuurd maar nog geen antwoord helaas.

Super leuke spullen!

Hobbyboutique Monique levert enorm leuke kleine spulletjes! Wij hebben het gebruikt voor een fotolijstje en het paste perfect. Daarbij wil ik wel zeggen dat we de hondenriem vonden tegenvallen. Deze hebben we ook niet gebruikt.

een prima adres voor veel hobby's

met een zeer uitgebreid assortiment in poppenhuizen en accessoires is dit het adres waar je niet om heen kunt als je poppenhuizen bouwt en inricht

De spullen zijn goed verpakt

De levering voldeed aan de verwachting

Een vlotte afhandeling binnen de beloofde leveringstijd

super

super ervaring bestel regelmatig

Goede service , snelle levering!!

De ene dag besteld, de volgende dag in huis!! Mooie producten... Bedankt Monique!!

veel te lange levertijd

duurt veel te lang voordat je de bestelling ontvangt en niet alle produkten leverbaar waar je wel op voorhand voor betaald

Snelle levering als het op voorraad is.

Goede ervaring en te vreden met de aankopen tot nu toe.

Net een snoepwinkel! Verleidelijk...

Professioneel advies, vriendelijk bediening, alle hobby materialen ruim aanwezig. Als vaste klant super tevreden!

Alles ok en snelle verzending. Dank u A+++

Netjes behandeld als er iets niet op voorraad is of niet geleverd kan worden krijg ik er bericht van en wordt het bedrag terug gestort . Ik ben dan ook heel tevreden

Goede service, grote sortering

Grote sortering, veel verschillende stijlen. Goede prijs. Prima service.

Goed en snel

Veel artikelen! Snelle levering! Goede prijzen

Product goed en goed geleverd. Alleen de bezorging duurde 4 dagen.

Super snel service

Super snel service vriendelijke medewerkers aan de telefoon

Bestelling fout uitgevoerd

Ik had twee maten berenschijven besteld en kreeg allemaal dezelfde, jammer had de verpakking etc al weggegooid. Toch zeg ik ja op aanbevelen , de bestelling was vlug uitgevoerd

Super en zeer snelle bezorging!!

Groot assortiment

Betrouwbaar en ter zake kundig

Vragen worden snel beantwoord Ter zake kundig Alles wordt goed verpakt verzonden Kwaliteitscontrole voor verzending Mooi assortiment Enige nadeel: als het niet op voorraad is moet je even wachten op je bestelde artikelen Andere leveranciers kunnen vaak wel binnen 2/3 dagen leveren maar kwaliteit laat dan vaak te wensen over of uiteindelijk blijkt men de bestelde artikelen toch niet in huis te hebben. Ik ben zeer tevreden over de service die geboden wordt. Jammer dat ik in de Randstad woon en alles via internet gaat!

Vlotte bestelling, en levering.

Je vind direct wat je wil, vlot bestellen en afrekenen en ook een vlugge levering. Assortiment is heel groot voor de liefhebber.

't grootste assortiment poppenhuisspulletjes

Prima shopervaring.

Goede sortering en goede service

Kan hier goed terecht voor artikelen die ik nodig heb.

Super leuk

Snelle service en mooi product

Prima ervaring mee