De levering duurde langer dan verwacht, maar het was het wachten waard. De bestelling in goede orde ontvangen.

Correcte afhandeling van de bestelling.

Correcte afhandeling van de bestelling.

Netjes ontvangen.

De catalogus netjes verpakt ontvangen.

Goede afloop met de levering!!

Prima en snelle levering.. Goed verpakt in brievenbus model.. En dan die snoepjes ingesloten.... Erg vriendelijk om dit uit te pakken op deze manier!!! Dank!

Goede service en klantvriendelijkheid.

Goed product en vlotte levering.

De levering heeft lang op zich laten wachten

Toen de levering aankwam was het wel volledig in orde. Ik heb mijn bestelling enkele keren dienen aan te passen omdat de hoeveelheden na bestelling toch niet meer leverbaar waren.

Ging niet helemaal als verwacht!

Leuke artikelen! Betaling lukte tot tweemaal toe niet. Daarna via mail wel maar bleek artikel waarom ik bestelling gedaan had niet meer voorradig.

Snelle levering en goede kwaliteit van de artikelen!

Hele fijne webwinkel, mooie spulletjes en héle snelle levering. Kortom tóp!

Betrouwbare leverancier met uitgebreid assortiment

Als professioneel poppenmaker heb ik soms ogen van een bepaald type en in een speciale maat of kleur nodig. Als ik ze wil kopen zoek ik eigenlijk nooit verder want Hobbyboutique heeft, voor zover ik heb kunnen ontdekken, gewoon het beste assortiment. Het meeste is ook nog voorraad en snel geleverd.

Snelle, uitstekende levering

Snelle, uitstekende levering

Heel prettig te woord gestaan.

Toen ik over mijn bestelling belde werd ik heel prettig te woord gestaan en de bestelling was binnen een week in huis. Top!!

Snel en correct

Mooie website. Heerlijk om lekker rond te snuffelen!!

Hele duidelijke website Snelle levering.

kan niet beter!!

Mijn vraag was 2 led lampjes toe te sturen- was keurig verpakt en de volgende dag al ontvangen! Ook op de Broodfabriek beurs steeds heel goede ervaringen wat hulp en assortiment betreft- Prima!!

Top winkel

Heel snelle levering. Top communicatie. Zeker aanrader.

Na een foute levering werd deze heel klantvriendelijk opgelost. Zal deze winkel voor online bestellen van Katia garens dan ook aanbevelen.

Correcte prijs/kwaliteit.

Correcte prijs/kwaliteit. Steeds bereid op antwoord. Snelle levering. Kortom zeer tevreden over de producten en de service.

Ga ik vaker kopen!

Uitstekend en vlot geleverd!

Uitstekend en vlot geleverd! Ruime keus in leuk poppenhuisspul.

Eerst telefonisch een bestelling geplaatst die mijn vader heeft opgehaald voor mijn moeder. Super vriendelijk geholpen. Een dag later een bestelling voor mijzelf geplaatst. Snel en correct geleverd.

Duidelijk correct en snel

De bestelde artikelen voldeden aan hun omschrijving waren goed verpakt en tijdig verzonden, in 1 woord: toppie!

etulen@home.nl

Een P huis gebouwd met alle spul gekocht bij HHM. Altijd netjes op tijd wat afgesproken was.

Prima. Goede service.

Monique. Antwoord snel op vragen. En de spulletjes zijn snel en goed verpakt geleverd.

prima in orde

snelle levering, product naar verwachting.

Alles wat ik besteld had, werd keurig geleverd en - gezien coronadrukte - best snel.