Erg goed

De website kan iets makkelijker,verder alleen maar of voor de snelle afwikkeling

fantastisch

was goed verpakt en de inhoud zag er onberispelijk uit

Matige kwaliteit.

Ik had o.a een poes besteld dat door een kattenluikje kwam maar dat bleek een bruine beer te zijn i.p.v een poes, rest van de diertjes ook slecht afgewerkt, jammer, ik ga ze niet gebruiken, niet mooi....

fijne overzichtelijken winkel

altijd veel keuze in de winkel. En handig dat de levertijden erbij staan. je kunt er dan zelf voor kiezen iets langer te wachten of niet. Netjes alles verpakt en vlotte levering .

Vriendelijk Meedenkende hulp gekregen

Had problemen met verlichting en is goed geadviseerd en bestelling is goed gekomen,

goed adres voor mijn hobby

helder en duidelijk, overzichtelijke website met kwaliteits artikelen perfecte verpakking en verzending met track en trace Goede communicatie via email.

Doet wat het toezegt te doen.

Tot nu zijn de bestelde artikelen conform toezegging netjes en op tijd bezorgd. Bij ev. nabestelling wordt men goed ingelicht. Voorkomt frustraties. Ga zo door.

Goede service als er iets niet is zoeken ze vervangen materiaal en overleggen dat dan met de klant. En ze hebben een zeer ruime assortiment

Hele goede service

Ik werd gebeld dat 1 product niet voorradig was en ook niet meer kwam. Mevr dacht mee en er werd voor een vervangend product gezorgt. Daarna werd het snel geleverd.

Adequaat

Adequate reactie, bestelling goed verzorgd, vragen beantwoord

Een correcte, uiterst plezierig ervaring.

Na mijn bestelling kreeg ik een mail dat enkele van de artikelen ook door de hobbyboutique besteld moesten worden en dat het dus wat langer kon duren voor het geleverd kon worden. Ik vond het fijn dat de tijd werd genomen om dit even naar mij te mailen. Ondanks dit kleine oponthoud was de levering toch snel. En als poppenhuis liefhebber is het natuurlijk altijd een feestje om zo'n bestelling open te maken. Alles goed verpakt en een kleine attentie er bij, Klasse en zeker een plaats in mijn lijstje van leveranciers voor poppenhuis artikelen. Bovenaan!

Mooi product

Mooi product en snelle verzending.

Ben erg tevreden over mijn bestelling alles netjes in orde en het was hier redelijk vlug vrijdag besteld en maandag in huis ( Belgie )

prima ervaring

Snelle levering en goede kwaliteit

Leuke site, goede bezorging, telefonisch leuk en goed contact

alles top!

Snelle levering, mijne knuffeldieren zijn heel mooi met de ogen van Hobbyboutique Monique

Goed geleverd, fijn op tijd, goed verpakt.

Goed geleverd, fijn op tijd, goed verpakt.

Snelle levering en feedback na berichtje.

Alles naar wens, prima service en kwaliteit.

Helemaal goed

Leuke miniatuurtjes ontvangen, geheel naar verwachting. Ook goed op de hoogte gehouden van de verzending en een niet aanwezig product. Teveel betaalde bedrag direct terug ontvangen.

Neemt tel.contact op als iets niet voorradig is en kijk mee naar alternatief, anders wordt het bedrag van het bestelde geretourneerd.

komen hun afspraken 100 % na prima zaak.

Komen hun afspraak 100 % na, prima zaak.

Steen goed.

Iets besteld, de andere dag in huis.

super geholpen

Heb door een herseninfarct speciale haaknaalden nodig. Heb deze gevonden en snel geleverd gekregen.