Aantal spulletjes waren helaas niet meer leverbaar. Het reeds betaalde bedrag hiervan werd snel terug gestort.

Leuk poppenhuis assortiment

Leuke winkel en goede service.

Geweldige service

Na bestelling, snelle reactie en ontvangst.

Goede communicatie en snelle verzending.

Allds keurig verzorgd

Pakket is altijd met zorg verpakt. Wordt ook keurig op de hoogte gehouden over de bestelling.

Geweldige service

Iets wat ik besteld had was niet voorradig, een ander product wel. Toen werd ik gebeld of het goed was of ze dat dan toe zouden sturen, dat vind ik pas meedenken, super goede service!

great

GOOD STOCK OF NICE ITEMS AND FASTLY DELIVERED

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering

snel geleverd kwaliteit

Kwaliteit gegarandeerd.

Super kwaliteit, netjes en op tijd het gevraagde geleverd!

Netjes en snel geholpen zowel telefonisch als bezorging

Veel uitzoek.

Heb al verschillende keren voor poppenhuis dingen besteld. Altijd prima en goed verzorgd ingepakt. Alles goed omschreven en heel veel uitzoek. Echt een aanrader

Super service!

Ik had een poppenhuis schommelstoeltje besteld toen die binnen kwam bleek hij stuk te zijn, nog in de verpakking van de fabrikant uit. Ik heb een bericht naar Monique gestuurd met foto`s als bewijs. Kort hierop heb ik een bericht van Monique gehad en de schommel stoel werd vervangen zonder verder vragen of kosten. Binnen een dag was de nieuwe stoel binnen . Ik wil hiermee zeggen Monique super opgelost ben er erg blij mee, dank je wel, super service! Groetjes Ingrid

Prima geregeld!

Veel keuze. Goed te woord gestaan en alles volgens afspraak!!

Ik kreeg na een paar dagen de lijstjes al. Alles was netjes verpakt en de lijstjes waren precies zoals omschreven was en op de foto’. Ik ben er erg blij mee! Vriendelijke groeten, Olga

Ik koop mijn spulletjes graag bij Monique, het wordt altijd netjes geleverd en wanneer een artikel nog niet voorradig is laat ze je dat netjes weten.

mooie kwaliteit

tevreden

Snelle verzending, vriendelijk personeel

Het duurde wat lang, wel fijn het overleg.

Ik had op maandag een bestelling geplaatst en pas de week erop werd er gebeld dat er een item niet leverbaar was en werd er een vervangend artikel voorgesteld. Wat ik ook lastig vond bij het bestellen: een brievenbuspakje heeft een andere frankering en bij de keuze hiervoor moet je als klant dus zelf bepalen of het door de brievenbus past. Wat als de klant deze keuze maakt en het past niet. Dit kun je beter uniform maken.

Geweldig assortiment

In de winkel heel veel en alrijd vriendelijkeensen

Aanrader

Heel goed gesorteerd voor de miniatuur bouwer. Zeer gunstig geprijsd. Goede communicatie. Perfecte verpakking en verzending met track en trace.

Een goede communicatie over de bestelling

Een goede communicatie over de bestelling en verzending

Prima en zorgvuldig

Prima en zorgvuldig

snelle en vriendelijke afhandeling van bestelling!

Ik kocht twee paar uilenogen voor een stokpop. Werden meteen de dag van bestelling toegestuurd, zodat ik ze nog op tijd had om de pop af te maken als kado voor een vriendin ter ere van haar promotie!

Danke ist alles angekommen LG Gerhard

Tolle Firma .