Danke ist alles angekommen LG Gerhard

Tolle Firma .

De bestelde producten zijn zorgvuldig en snel thuisbezorgd

Bij hobby Boutique Monique vond ik wat ik zocht. Snel en zorgvuldig thuisbezorgd.

Ben heel blij dat de bestelde putty snelgeleverd kon worden. Is ideaal voor mijn doeleinde(modelbouw)

Ik had zelf klevende verwacht

Vlotte afhandeling

Goed verpakt. Deed meer dan aan de verwachtingen

Een goede afhandeling van mijn bestelling. De dames geven goed advies en willen je graag helpen als het je niet lukt. Ik kom hier graag vaker.

Alles netjes geregeld

Alle spulletjes zijn netjes verpakt als er iets niet is krijg je keurig een mailtje en een credit nota.

Goede service en denken met je mee!

Goede service, denken met je mee

Goede ervaring

Behulpzaam en vriendelijk geholpen met vragen

Goede dienstverlening

Goede dienstverlening

Snel en correct levering.

Goede service en uitgebreid assortiment

Moest wat puzzelen op de website om iets te bestellen, heb een verkeerd artikel besteld maar naar 1 telefoontje was dit opgelost. Fijn om iemand aan de telefoon te krijgen en een probleem te kunnen bespreken en op te lossen.

Fijne en uitgebreide webshop.

Een fijne webshop met heel veel keus in miniaturen. Er staat duidelijk aangegeven welk materiaal het is en hoe de maat is.je hoeft niet lang op je bestelling te wachten .

Snelle afhandeling en levering

Goede prijs en kwaliteit

Vriendelijk en snelle levering De Poppen passen goed bij mijn Miniaturenwinkels.

Super goed

Ik heb altijd als ik hen spreek door de telefoon een erg fijn gesprek en wordt altijd goed geholpen.

Prima website, uitstekende levering

De overzichtelijke website maakte het mogelijk om mijn poppenhuis verlichting uit te zoeken. Binnen 1 week had ik alles in huis, hoewel sommige delen niet op voorraad waren.

Ik werd heel netjes geholpen!!

Toen besteld product niet op voorraad bleek werd ik keurig gebeld en werden alternatieven besproken! Alles heel snel!

goede correcte levering van de producten die je besteld

Het was een tijd geleden dat ik hier bestelde omdat ik niet zo veel beren maak. Nu mijn mama overleden is moet ik 3 memory beren maken en ondanks het lang geleden was dat ik hier bestelde was alles weer super in orde.

Maegpies

Alles Super! Vielen Dank

Veel plezier

Super mooie spulletjes

Goede mailcontact. Goed verpakt. Mooie spulletjes.

Niets op aan te merken

Ik ben nog geen andere website tegengekomen waar ze zoveel aparte poppenhuisspulletjes hebben. Erg leuk en inspirerend

Hele leuke poppenhuisspulletjes

Enorm leuke spullen! Je moet wel wat geduld hebben bij de verzending maar dat is het waard.

leuke spullen en fijne afhandeling

Op de website was nog niet alles duidelijk voor me, maar mijn vraag werd goed beantwoord en toen kon ik gaan bestellen. Nu helemaal tevreden.