Goede prijs en kwaliteit

Vriendelijk en snelle levering De Poppen passen goed bij mijn Miniaturenwinkels.

Super goed

Ik heb altijd als ik hen spreek door de telefoon een erg fijn gesprek en wordt altijd goed geholpen.

Prima website, uitstekende levering

De overzichtelijke website maakte het mogelijk om mijn poppenhuis verlichting uit te zoeken. Binnen 1 week had ik alles in huis, hoewel sommige delen niet op voorraad waren.

Ik werd heel netjes geholpen!!

Toen besteld product niet op voorraad bleek werd ik keurig gebeld en werden alternatieven besproken! Alles heel snel!

goede correcte levering van de producten die je besteld

Het was een tijd geleden dat ik hier bestelde omdat ik niet zo veel beren maak. Nu mijn mama overleden is moet ik 3 memory beren maken en ondanks het lang geleden was dat ik hier bestelde was alles weer super in orde.

Maegpies

Alles Super! Vielen Dank

Veel plezier

Super mooie spulletjes

Goede mailcontact. Goed verpakt. Mooie spulletjes.

Niets op aan te merken

Ik ben nog geen andere website tegengekomen waar ze zoveel aparte poppenhuisspulletjes hebben. Erg leuk en inspirerend

Hele leuke poppenhuisspulletjes

Enorm leuke spullen! Je moet wel wat geduld hebben bij de verzending maar dat is het waard.

leuke spullen en fijne afhandeling

Op de website was nog niet alles duidelijk voor me, maar mijn vraag werd goed beantwoord en toen kon ik gaan bestellen. Nu helemaal tevreden.

Goede service!

Het duurde wat langer omdat een paar producten nabesteld moesten worden. Maar daar kreeg ik netjes een persoonlijk bericht over. Daarna alles in 1 keer ontvangen, precies wat ik besteld en verwacht had.

Altijd goede service..

Goede service Klantvriendelijk

Alles vlot geregeld

Inhoud goed postbezorging slecht

Het pakket was achtergelaten aan mijn voordeur(straatkant). Gelukkig lag het er nog als ik thuis kwam. Pakket was nat. Inhoud heel tevreden van. Mvg

Heel attent en vlot .

Snel geholpen ook al had ik een kleine bestelling. Aardig in het telefonisch contact. Zorgvuldig ingepakt.

Alles komt keurig verxorgt en verpakt binnen.

Pakjes zien er verzorgd uit en de inhoud voldoet aan mijn verwachtingen. Er staat keurig bij dat het 3 weken kan duren voordat het pakje komt en dat maakt mij als starter van een poppenhuis wat ongeduldig.

Snelle service als er iets fout is gegaan

Goed en snel geleverd

Mijn bestelling kreeg ik snel geleverd, alles goed verzorgd. Zeer tevreden.

goed geregeld

Goed verzorgd Chapeaux!!!

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. En fijn dat u tevreden bent over ons en onze producten. Uw mening wordt zeer gewaardeerd. Groetjes Monique

Ik ben een tevreden klant

Mooie spullen en snelle levering

Eevring is goed

Prima ervaring .

Prima ervaring . Ik ontving helaas een beschadigd meubeltje , maar ben zeer tevreden hoe dit opgelost is door Monique. nieuw meubeltje onbeschadigd ontvangen , andere gaat portovrij retour.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. En fijn dat u tevreden bent over ons en onze producten. Uiteraard worden kapotte producten door ons netjes vergoed Uw mening wordt zeer gewaardeerd. Groetjes Monique

Snelle levering had alles binnen 2 dgn in huis

Ik had lampjes besteld. Tussendoor.nog iets per mail gevraagd snelle reactie snel geleverd

Burg M van Veenlaan 116 7543AB Enschede