Wij hadden snel iets nodig en dat is op en top geregeld. Bij bezorging kregen we aan de deur zelfs nog verwerkingsadvies; hoe om te gaan met het materiaal. Hiervan moest ik echt de hele dag glimlachen - ze bestaan nog, zulke bedrijven. Dit was onze eerste ervaring hier. Bedankt Dufloor, we komen nog terug.

Fantastische Service

Ik moest onverhoopt nog extra lijm bestellen voor de aanleg van een pvc vloer. Order geplaatst met de urgente optie aangevinkt en binnen een kwartier al gebeld. Meteen gerustgesteld en de order zeer vlot ontvangen. Super service. Van harte aanbevolen!

Dufloor verdiend een enorm compliment.

Wij hebben een Designfloor besteld bij Dufloor. Graag wilde ik de vloer zelf gieten. Van dhr van Duin heb ik zeer bruikbare en goede informatie ontvangen. De vloer zou over een epoxy grindvloer komen dus er waren veel vragen. De vloer is mooi gelukt echter heb ik er niet aan gedacht o te vertellen dat de epoxy grindvloer voor 3/4 op plavuizen was aangebracht. Op de vloer komen tijdens het drogen spanningen die normaal op een cement vloer geen problemen geven. Maar op de plavuizen is de vloer gaan scheuren zoals ijs op een sloot. Opnieuw heb ik contact opgenomen met Dufloor. Ik heb direct aangegeven dat dit nalatigheid was van mij dit te vermelden. Dufloor heeft tegen betaling met korting op zeer korte termijn een nieuwe vloer geleverd. Deze vloer heb ik precies volgens de besproken procedure van Dufloor aangebracht. Helaas kwamen er ter plaatse van de plavuizen allemaal lucht belletjes, blaasjes en kratertjes. Het leek wel een maanlandschap. Opnieuw heb ik contact gezocht met Dufloor. Na het weekend stond Dufloor met het nieuwe materiaal en gereedschappen voor de deur.In de eerste instantie om de vloer te bekijken en met ons te overleggen wat te doen. Dufloor heeft voorgesteld de vloer te leggen met uren voor eigen rekening en wij zouden de materialen betalen. Dufloor heeft de vloer geschuurd, geprimeerd en opnieuw aangebracht. ook nu weer opnieuw blaasjes, bellen en kratertjes. Voor de 4e keer is Dufloor voor gereden en heeft voor gesteld de vloer geheel op eigen kosten aan te brengen. Nu niet van Eurocol maar van Uzin. Eurocol gaf aan dat wij iets verkeert hadden gedaan en wilde niet naar de vloer komen kijken wat Er zich nu bij ons afspeelde. Mijnheer van Duin had ook kunnen zeggen sorry het is jou probleem. Nee mijnheer van Duin heeft de verantwoording opzicht genomen en heeft ons een vloer geleverd die wij wilden. Eurocol heeft het lelijk af laten weten. Wel jammer van een bedrijf dat een goede naam heeft en goed kwaliteit materiaal levert. EEN DIKKE 10

• Would you recommend us? No

Perfecte service

Snel en goed in communicatie. Snelle uitlevering Prima advies

supersnelle levering en vriendelijke service

Gisterenavond woensdag 4 maart 2020 ronde de klok van 21.00 uur een bestelling geplaatst. Nog geen 10 uur later donderdag 5 maart rond 07.00 uur geleverd. Nu weet ik dat dit niet elke keer kan. Het idee al dat je zo snel kan leveren is echt top!

Snelle , duidelijke en goede service

Goed advies , snel geleverd en duidelijke communicatie. Met de levering ook netjes neergezet . Top service !

Perfecte lecvering

In avond besteld, volgende ochtend geleverd. Vooraf telefoontje en goed gebruiken advies!

zeer goede service

Alleen maar 1 bus eurocol 043 en 5 zakken eurocol 944 gekocht en bij het afleveren bijna een cursus gehad hoe ik dit het beste aan kon brengen, super?

Levering binnen 4 uur. Kan niet sneller

Supersnelle service en uiterst vriendelijk personeel!

Onze bestelling, die wij in het weekend hadden geplaatst, werd op maandag al geleverd. Wij werden van te voren netjes gebeld om het levermoment af te stemmen. Dufloor was uiterst flexibel in het afleveren bij de buren. Al met al heel erg tevreden met deze service!

super snel

nog sneller dan verwacht geleverd

Pluspunten

Persoonlijk contact

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vandaag in de ochtend mijn bestelling geplaatst. Vier uur later geleverd in Rotterdam. Top service!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Supersnelle levering en verstand van zaken. Klasse

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bestelling via internet gedaan. Direct telefoontje met de vraag of ik thuis was, zodat ze gelijk konden leveren. Binnen 2 uur mijn bestelling keurig in huis. Nog nooit meegemaakt. Vriendelijke Mijnheer die mij keurig nog wat enige adviezen gaf en mededeelde dat mocht ik nog vragen hebben ik gewoon kon bellen.

Niet dat ik weet

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

9.36 uur besteld, 11.08 uur bezorgd.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Super snele levering, om 7 uur besteld en dezelfde dag om 10 uur in huis!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

watt een super snelle bestelling!!! heel fijn!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede service en uitleg over het product. Snelle levering (een deel van de materialen moesten vanuit het buitenland geleverd worden; bestelling hiervan werd adequaat opgepakt om snelle levering mogelijk te maken). Duidelijke afspraken die goed werden nagekomen. De kwaliteit van de materialen was goed en werden netjes afgeleverd. Kortom erg tevreden!

Telefonisch was de medewerker niet altijd even goed verstaanbaar. Waarschijnlijk kwam dit ook gedeeltelijk door het dialect :)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het ging maar om een kleine bestelling maar; Super service zeer goede communicatie erg vriendelijk!!!!!!!!! Een verademing tussen alle prutsers met valse beloftes. Moet een fijn gevoel zijn om bij zoeen bedrijf, te mogen werken.

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer snelle aflevering (gebeldom 11.20u, bestelling was al onderweg terwijl ik de betaling deed en om 13.10u afgeleverd in Amsterdam) Tips van de bezorger die het product kwam afleveren voor de verwerking van het materiaal.