snelle service

Snelle service. 1 artikel retour. Bedrag van dat ene artikel snel retour. De andere 2 artikelen waren geheel naar wens.

Verkeerde kledingstuk gestuurd, maar uiteindelijk perfect afgehandeldd

Bewust verkeerde kleur gestuurd. Bij bestelling was nog 1 exemplaar beschikbaar. Dus of de site werkt niet goed of men heeft bewust een andere kleur gestuurd. Bij communicatie via de mail robotachtige antwoord geven . Wel vrij snel terugbetaald . Maar veel gedoe. Onnodig . Eerder mail sturen .bespaard kosten. Per mail contact gehad . En Bagoes toegegeven dat er iets fout was gegaan. Dus nu toch tevreden

Geachte mevrouw, Onze excuses dat wij de verkeerde kleur hebben verzonden en het korte antwoord dat u op uw vraag heeft ontvangen. We versturen natuurlijk nooit bewust een verkeerde kleur of artikel. Bij onderzoek is gebleken dat de foto's per ongeluk verwisseld zijn, daardoor is er een verkeerde kleur verstuurt. Gelukkig dat wij gratis versturen en dat u de verkeerd zending ook gratis retour kon sturen. We hebben deze kwestie ook met uw opgelost, helaas blijft de beoordeling slaan. Met vriendelijke groet, Bagoes klantenservice.

Paar kleine tips

Vind persoonlijk het retourtermijn van 14 dagen vrij kort. Wegens persoonlijke redenen, maar ook m.b.t. de concurrentie. 30 dagen (of langer) is steeds meer standaard. Bij mij ligt een pakket soms ruim een week of langer te wachten om opengemaakt gemaakt te worden, totdat ik tijd en zin heb om te passen. Soms twijfel ik over iets en pas het de volgende dag nogmaals. Kleding netjes opvouwen, in de verpakking doen, retouren aangeven, kopie maken vh formulier, pakket goed dichtmaken en naar een DHL- punt brengen, welke 13 minuten rijden is met de auto. Dat brengt mij tot de volgende tip: Wegens corona en andere redenen ligt er een grotere druk(te) bij inleverpunten van DHL. Twee punten bij mij in de buurt (Amsterdam Noord) zijn ermee gestopt. Ik moet steeds verder weg om het pakket te retourneren. Is het een idee om, net als bij Zizzi, een retourlabel te printen die je bij zowel DHL, als PostNL kunt gebruiken? Er staan diverse barcodes op, om te scannen.

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn wel enigszins verbaasd over een aantal van uw opmerkingen. Sinds Corona hebben wij een retourtermijn van 30 dagen. Wellicht dat u het dichtstbijzijnde DHL afleverpunt heeft gemist, want deze zit op 3,4 km afstand. De meeste klanten vinden het retourproces juist zeer eenvoudig. Er hoeft niet aangemeld te worden. De factuur in de doos doen en de bijgeleverde retour sticker op de doos plakken. De zending kan daarna afgegeven worden bij een DHL afhaalpunt. Met vriendelijke groet, Bagoes klantenservice

Snel geleverd, mooie jurken

Prima webwinkel. Gratis retour en binnen twee dagen je geld retour op je rekening!! Zo hoort hetgen

Zie boven. Afministratief perfect geregeld

Perfecte dienst na verkoop

Een foute maat in mijn pakje.. geen probleem, 4 dagen later had ik de juiste maat terug thuis.

Goede servies Als de bestelling niet geleverd kan worden Netjes een compensatie van korting bij de volgende bestelling Toppie

Hobbelig

Op zoek naar laarzen kwam ik bij Bagoes terecht. Op de site werd 20% korting vermeld vanwege de nieuwe website. Daar zaten nog wat oneffenheden in, zo kon ik de maattabel niet openen. De klantenservice reageerde echter snel en behulpzaam. Ik plaatste, met 20% korting, een bestelling voor twee paar laarzen. Na enige dagen wachten op de bevestiging logde ik in. De bestelling was helaas niet verwerkt. Ook dit werd door de klantenservice snel opgelost. Maar helaas was 1 item nu niet meer op voorraad. En dat bleek achteraf het paar van mijn keuze te zijn geweest. Inmiddels heb ik via een andere winkel alsnog deze laarzen aangeschaft, helaas zonder 20% korting. Dikke pluim voor de klantenservice, de webshop zelf moet nog wat geoptimaliseerd worden.

Mijn ervaring met Bagoes is uitmuntend.

Ik heb hele goeie ervaringen met Bagoes . De bestelling is snel binnen en de klantenservice werkt ook heel snel en attend .

Mooi producten en snelle en goede levering

Levering is prima! Alleen al je iets retour doe, en achteraf betaald, duurt het lang voordat het bedrag is aan gepast!

Goede service!

Fijne webwinkel, snelle reactie bij vragen en omdat er de dag erna korting op was, bij wat ik had besteld kreeg ik deze alsnog...toch weer mooi meegenomen.

Mooie producten. Gemakkelijk retourneren. Fijne webwinkel.

Leuke jas en prima kwaliteit. De levering gaan snel en netjes.

goed en snel

goed en snel

Helaas niet goed gekeken naar materiaal dus terug gestuurd en binnen 3 dagen al geld terug. Super hoor. Kom zeker nog een keer terug op de site

Mooie mode, goede pasvorm en ruime keuze

Uitgebreide website met mooie items

Snelle en betrouwbare service

Producten voldoen aan de verwachtingen. Interessante kortingen.

Kleding was zoals getoond en snel geleverd

Mooie lange jas met capuchon

Snelle levering en mooie kwalitatieve spullen

Aanrader

Een fijne winkel. Vaak mooie aanbiedingen. Bekende merken. Goede service!!! Ik koop hier al jaren bijna al mijn kleding en ben nog nooit teleurgesteld.

Zeer ruim aanbod en leuke promoties

Was op zoek naar een aantal kledingstuk en vond ze bij Bagoes nog in mijn maat. Jullie naam was me bekend maar vergeten. In kennisje op FB meldde dat ze bij jullie vanalles had gekocht. Daarom heb ik de webshop dan ook maar bekeken. Snelle en nette levering. Klantenservice heeft zeer snel op een vraagje van mij geantwoord.

Fantastisch!

Goeie website en zeer snelle levering! Heel prettig om zaken mee te doen.

Heel goed geholpen

Zeer behulpzaam en inlevend.

Super webshop

Prachtige kleding voor de grotere maat.