Mooie sportkleding besteld, zit erg goed. En houd zich ook prima na het vele wassen Sport 3x in de week :) Erg snel geleverd!

Altijd vlotte levering,ruilen geen probleem. Mooi kleding,

Netjes

We hebben alles snel ontvangen . De kleren en na het retouren het geld stond binnen een paar dagen weer op de rekening .

Leuke mode Aparte en praktische mode. Snelle levering.

Vandaag bestellen, morgen in huis. Die belofte wordt waar gemaakt. Leuke aparte en praktisch mode, goede kwaliteit.

Leuke webshop

Snelle levering en afhandeling met retour ook snel.

heel snelle levering van leuke kleding (zelfs in België)

Leuke grote maten kleding evenals koopjes. Ik had vrijdag besteld en kreeg maandag mijn pakje al geleverd. TOP

Gaan met de mode mee.

Fijn dat jullie ook onder goed verkopen ,ga zo door.

ontgoocheld

Na dat het wat fout liep met de levering hebben ze mijn bestelling opnieuw opgestuurd en was er binnen 3 dagen Bedankt voor de goede service ,heel blij met mijn vest

Snelle bezorging en goede maattabellen

Perfecte keus om iets te bestellen.

Snelle levering en mooie kleding

Snel de bestelling binnen

Goede service en snel de retouren verwerkt en het geld weer snel op je rekening gestort.

Good service

Very good service quick delivery,but I unfortunately didn't like the fit of my coat so sent it back,but it was nothing to do with the quality of the item it was personal choice.

Goede service. Snelle levering!

Goed!!!

Snelle levering, mooie kleding en snel geld retour van artikel wat niet leverbaar was.

Top!!!

super service, super kleding!

Uitstekende kwaliteit

Mooie spullen en snelle levering

Alles was prima

De kleding wist ik al dat goed was en dan komt er een supersnelle levering bij. Helemaal top

Heerlijk als het is als op het plaatje❤

Een hele fijne webshop voor plussize mode! Echt geweldig en ook de service is super!

Snel besteld en bezorgd.

Snelle levering echt top!

Panty's besteld 2 dagen later ophalen op het DHL afhaalpunt.

prima service prettig kopen

Snelle levering. Mooie artikelen

Zending snel ontvangen. Wat rommelig : ene in plastic. Andere los in doos. Niet gewend van Bagoes. Dus kan n keertje. Jammer vind ik de niet kloppende maattabelken. Wegens drastisch afvallen heb ik alles gekocht adhv de maattabel. Verbijsterd, nog meer teleurgesteld: Alles veel te groot. Volgende keer bel ik. Weet dat ik goed geholpen word altijd. Altijd tevreden.

Schnelle Lieferung. Artikel wie erwartet

Sehr gut

De bestelling word snel en netjes afgehandeld en als het retour moet word dat ook keurig afgehandeld .