snelle levereing van mode met een leuke prijs

een bestelling wordt snel geleverd en mocht het bestelde een keer tegenvallen dan wordt het geld snel terug gestort. TOP een super service

Alles netjes afgehandeld

Blij met mijn aankopen, alles goed verzorgd

Bestelproces verloopt goed, ik wordt keurig geïnformeerd dat mijn pakket is verzonden en ook van de ontvangen retourzending kreeg ik netjes bericht. Maar het belangrijkst is dat ik heel blij ben met de door mij bestelde kleding!

Zoals het hoort!

Prima, goede communicatie over vertraging levering. Als alle webshops eens zo zouden zijn!

Prima levering en mooi op tijd. Uitstekende service.

Uitstekend! Klantenservice waar je altijd op terug kan vallen. Heeft mij enorm geholpen. Niet 1 keer maar meerdere malen. Prima kwaliteit. Prima levering en goed verpakt. Duidelijk retourbeleid.

mooie collectie en merken! Goede service !

Aanrader voor grote maten !!

Fantastische webwinkel voor grote maten .

Prima webshop

Mooie kleding vooral ophilia

Ziet er keurig en netjes uit

Besteld en binnen een paar dagen binnen

Eerste bestelling

Eerste bestelling. Zeer correct afgehandeld.

Snel retour van bestelling en geld

Zoals boven beschreven. Het advies voor de maat klopte helemaal niet

Snel netjes en prima kwaliteit

Prima , fijne webwinkel

Gewoon goed

Maatje 52 zit als gegoten super!!!

Super vriendelijk, snel, prima artikelem

Beste kleding webshop grote maten, dikke 10

top service

Leuke kleding en goede service

supergoed !

Mooie kwaliteit, heel erg snel geleverd, top hoor.

Zoals mag verwachten

Snelle levering, prima kwaliteit En in de sale superkoopjes voor een super prijs.

Netjes afgeleverd en aardige telefoniste

Leuk en attent ook dat jullie kortingsbonnen voor wijnvoordeel.nl bij het pakket doen. Wel heeeeeel erg jammer dat in mijn pakket wat ik donderdag 13-2 ontving, 2 bonnen zaten die maar tot 31-1 geldig waren. Zo maak je een dooie mus blij ?. Met vr grt Elma Bergshoeff Oude wetering

Fantastisch!

Snel en zeer netjes.

Goed a

De jurk paste niet . Maar kreeg zo mijn geld terug. Heel fijn

Top product.

Mooie kwaliteit laarzen. Jammer dat je bij bestellen, aan kan vinken, en 1 euro betaal voor avond levering, en vervolgens DHL helemaal niet s,avonds levert. Wel een nette afhandeling van Bagoes.

Zeer tevreden over Bagoes!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. De website is goed en duidelijk. Het verwerken en afhandelen van mijn bestelling ging vlot. Na 1 dag werd het bezorgd. Ben zeer blij met mijn twee tunieken!

Wederom top!