Snelle service en mooie producten

Sinds kort geshopt bij Bagoes! Mooie producten, betaalbaar en snel geleverd! Super!

Snelle service en mooie kleding

Sinds kort ben ik klant bij Bagoes. Mijn bestelde artikelen werden snel geleverd en de kleding is van goede merken en kwaliteit. De klantenservice is geweldig, ik heb nooit langer dan een dag hoeven wachten op antwoord via de mail. Tevens is de retour betaling supersnel!

Goede snelle service

Zo snel heb ik nog nooit een levering gehad! Alles piekfijn en orde ! En zeer zeer snel! Bedankt!

Ontzettend fijn geholpen!

Ik had een heel lastige vraag en deed ook nog eens iets fout bij de bestelling. Giga complimenten voor mijn contactpersoon bij de webshop. Ze is top!

Altijd snel en mooie kleding

Mijn ervaringen met Bagoes zijn al jaren goed.

Tussen het bestellen en ontvangen verliet alles vlot

Snelle levering,zeer tevreden

Aanrader

Als ik wat bestel, wordt het snel geleverd. Vind ik heel belangrijk.

Snelle levering Precies zoals op de foto

Goede ervaring

Snelle levering . Goed product

prima,goed,snelle levering

prima, goed,

Prima ,

Graag meer MAT In de collectie zou fijn zijn Verder prima info en levering

zeer tevrrden: mooi product en snelle levering

Voor het eerst hier geshopt. Goede uitverkoop: mooie prijzen voor kleine beurs.

Prima service!

Snellle levering en ook bij retour snelle afhandeling.

Goede communicatie zowel per mail als telefonisch.

Het bestelde artikel bleek uitverkocht in mijn maat, daarover kreeg ik per mail bericht. Jammer natuurlijk, het geld werd gelijk teruggestort op mijn rekening. Na telefonisch contact bleek maar kleiner er nog wel te zijn en na overleg met de persoon aan de telefoon besloten die te bestellen. Gelukkig past die maat goed.

De 1ste maal dat een on-line bestelling mij zo bevalt

Van de 3 bestelde artikelen kan ik ze allen behouden. De maten en de kwaliteit , eveneens het model is zoals beschreven stond. ik ben blij deze site te hebben gevonden !!

Heel veel keus in grotere betaalbare damesmode

in de outlet ga ik met tassen vol weg helaas online valt het vaak tegen. Komt niet door de winkel maar omdat je niets kunt passen. Laatste bestelling alles goed wat betreft de maat maar het viel tegen.

Vrouwelijke kwaliteit

heerlijk jasje en rok gekocht. Heerlijke moderne vrouwelijke mode voor de curvi woman . Toppie, ik ben er blij mee

Top bedrijf en snelle levering

Snelle levering en fijne manier van betaling

Fijn bedrijf

Snelle levering, snelle verwerking van een retour. Ik vind het een top bedrijf

goede verzorging van de kleren

Snel en netjes

Netjes verzonden, snel in huis. Ook fijn dat er een retourlabel bij zat! Al had ik deze niet nodig, goede service!

Aardig naar beter in winkel passen

Artikel veelste groot en lang

Snelle reacties

Bij bestellen en retourneren snelle reactie. Super!