Heel goed, een 9

Al verschillende keren iets besteld, verzending gaat heel snel, netjes verpakt, niet in overdreven grote dozen vol lucht, heel fijn.

item ontvangen zoals beschreven

Bestelde blazer past prima , dus maat klopt , snit is prima en stof ook , ben super content met deze aankoop

Vlotte service

Correcte en vlotte service ook bij een retourzending. Product draagt prettig!

Goede snelle en nette afwikkeling

Prima bestelsite

Houden je goed op de hoogte van het verloop van je bestelling.

Ik ben zeer tevreden

Snelle levering, snel geld retour

Alles verliep prima

Mooie mode en stijlen voor elke leeftijd.

Zulke fijne leggingbroeken aangeschaft voor mijn moeder van een fijne kwaliteit. Zo kan zij er nog fris en modieus uitzien.

Meerdere keren iets besteld en snel en probleemloos

Foto's op website soms wat klein

Snelle levering ruime keus

Snel gevonden en besteld wat ik zocht. Snel geleverd en ook een retour ging makkelijk.

snelle en nette verzending. prima ervaring.

Supersnelle levering correcte service aan de telefoon .

Ik kan niet anders zeggen dat ik uiterst tevreden ben over dit fijne bedrijf!

Ruime keus, maar soms onduidelijk op website!

Jullie hebben een grote sortering, maar het gericht zoeken op maat en soort kledingstuk is erg rommelig en onduidelijk, dat is jammer! Ondanks dat een tijdje terug jullie de website hebben vernieuwd, hoop dat dit echt ooit beter word!

super

mooie kleding vriendelijke service

Top!!

Snelle levering na bestelling. Zeer tevreden.

Positieve ervaring!

Bagoes stelt nooit teleur. Mooie jurk van Mat besteld. Snelle levering! Kortom Aanrader.

Ik kan goed slagen. En word netjes geleverd

Niet al te best

Kleren leken eerder gedragen te zijn niet nieuw. Dat is jammer daarom terug gestuurd

Snelle levering!

Keurig en snel geleverd

Tuniek besteld netjes en op tijd geleverd . En ben er heel blij mee

Prima en snelle levering

Bezorging kleding was snel en de maatvoering voor de betreffende jurk klopte helemaal. Blij met mijn aankoop!

Makkelijk bestelproces en snelle levering

Goeie website waar je makkelijk kan vinden wat je zoekt. Eenvoudig bestellen, betalen en een paar dagen later loop je in je nieuwe outfit

Mooie mode

Bagoes heeft leuke kleding! Vaak anders dan anderen. Alleen zou de bezorgservice beter kunnen. Slechte ervaringen met dhl service. 2x bestelling niet bezorgt en uitgesteld tot later. Geef mij maar post nl. Misschien een tip.

GEWELDIG

Heel veel keus, duidelijke website. Zeer vriendelijke klantenservice .