Altijd goed

De bagoes eigen merk ben ik zeer tevreden over. Maar de only play sportcollectie valt erg klein uit. Ben daar niet blij mee. Erg jammer.

Veel keuze, snelle levering, veel betaal mogelijkheden

Zeer tevreden, uitstekende service

Leuke rokken gescoord en een super service ervaren. Had per ongeluk twee cijfers van mijn postcode verwisseld dus pakket kon niet worden geleverd door DHL. Mail gestuurd naar Bagoes en die hebben het pakket, nadat het bij hun retour gekomen was, nogmaals verstuurd.

Keurig

Overzichtelijk, snel en correct.

Mooie kleding, duidelijk gepresenteerd en snel bezorgd!

Groot aanbod, makkelijk zoeken, veel specifieke maatinformatie die helpend is. En snel in huus, makkelijk retour zenden wat toch niet past of bevalt.

top service!

ruime collectie, supersnelle levering , gratis retour en achteraf betalen...een TOP webshop!!

Correcte levering

Correcte levering

Alles bij Bagoes klopt, de site, de levertijd, de service, Top

mooie kwaliteit goederen

Goed!!

prima levering; goed product!

Aanrader om snel kleding in huis te ontvangen.

Ruime keuze aan artikelen op de site. De kleding wordt netjes verpakt en afgeleverd. Als je artikelen wilt ruilen is dat allemaal geen probleem en als je met de klantenservice belt met vragen, wordt je steeds netjes te woord gestaan. Creditnota's worden snel gemaakt en geld wordt super snel terug gestort.

Snelle levering en retour ook snelle afwerking

Ik ben echt heel dik tevreden

goede betaalbare kleding

Mooie kwaliteit en snelle levering.

Prima, niets op aan te merken

Mooie kleding Duidelijke bestelprocedure Keurige verzending Snelle levering

Mooi mode voor een maatje meer!

Snelle service, mooie kleding! Ik ben happy

Prima ervaring

Super snelle afhandeling van retourzending!!

Andere web-shops kunnen voorbeeld nemen aan de snelle afhandeling door Bagoes van een retourzending!! Super!!

Alles tip top,

Tevreden hoor, snel bezorgd en zorgvuldig verpakt MAAR ......... het kan wel zuiniger verpakt worden, een vrij grote doos voor enkel een topje ?!! Nee, dat kan beter Bagoes!!!

Bestelling snel binnen , netjes verpakt. Retourneren ging soepel en geld snel teruggestort gekregen op mijn rekening

Ik vind de webshop heel overzichtelijk. En als je iets besteld heb je het anderhalve dag later.al in huis.en als ik iets terug stuurt dan heb ik binnen een week mijn geld op mijn rekening staan. Prima. .

Snel

Gisteren besteld, vandaag ontvangen in België. Retoursticker zit al in het pakket. Dat is zeer handig. Maar niet nodig, ik houd mijn bestelling.

zeer goed

Ruime keus ,snelle levering. Achteraf betalen.

Snelle levering en tevreden met de kwaliteit van mijn kledingstuk. Hier ga ik vaker bestellen!

tevrede geleverd product.

Bargoens voldoet uitstekend aan mijn behoefte . De verzending is correct . Tot nu toe totaal geen problemen ondervonden . Dus zeer tevreden