Mooie jurk

Prima...keurig op tijd.

Mooie kleding

Zeer tevreden. Mooie kleding, fijne materialen, snelle levering. TOP

Omschrijving klopt met de kwaliteit van de producten.

Omschrijving op de site komt overeen met de kwaliteit van de producten. Vlotte verwerking.

Very good

Nice tings and quick delivery.

Mijn ervaring is tot nu toe altijd prima geweest, snelle levering, geen gedoe met retour sturen, prima kwaliteit van de kleding.

Nóg mooier dan gedacht!

Levering geheel volgens plan en bestelling verrassend! Zeer tevreden!

Alles naar tevredenheid

Op zondag besteld, op dinsdag in huis, op woensdag retour verzonden wat ik in dubbele maat had besteld en vrijdag het bedrag terug op de rekening. Super fijn. Kleding zag er mooi uit. Prima pasvorm maar ik heb het verder nog niet gedragen. Ga zeker nog vaker bestellen.

Goede, snelle levering en mooie stoffen

Fijne modellen voor grote maten. Plaatjes kloppen helemaal met de werkelijkheid. Goede prijs- kwaliteit verhouding

Altijd een goede service!

Super snel

Voor de tweede keer besteld.Helaas vanwege het slechte weer nog niet aan kunnen trekken .Maat 42 is wel een hele ruime maat 42 .Allebei de bestellingen hele mooie kwaliteit.

Mooie kwaliteit, goede pasvorm en klantvriendelijk bedrijf.

Snelle correcte levering

Blij met snelle levering van leuke vlotte kleding

Verkeerde kleur werd me toegestuurd maar fout werd vlug rechtgezet

Tevreden met mijn aankoop. Fout werd vlug rechtgezet. Mooie prijs-kwaliteit verhouding.

Super ervaring!

Jeansjasje besteld. Hier bleek een gaatje in te zitten. Direct een nieuw opgestuurd gekregen. Waarbij ze er persoonlijk naar gekeken hebben, dat dit ook een jasje is met een lichte wassing. Top service met veel aandacht voor klanttevredenheid!

mooi jasje besteld met korting

ik heb een mooi jasje besteld voor een bruiloft en juist deze kleur roze . en toen kwam ik deze tegen bij Bagoes op de site. meestal wordt iets in een doos geleverd maar deze werd in zak gekreukeld geleverd en door diegene die het postpakket kwam afleveren door de brievenbus als pakket afgeleverd. ik hoef dan niet de deur open te doen maar dat had ik gewoon kunnen doen. er is niet aangebeld .Ik trof dan ook een zeer gekreukeld eigenlijk niet te accepteren jasje aan. het jasje was zo gekreukeld dat het al voor de brievenbus bezorging er zo uit moet hebben gezien . maar omdat ik hem wil hebben ivm de komende bruiloft en de kleur heb ik zelf de kreukels kunnen herstellen. maar het is niet iets wat ik de volgende keer zou accepteren dan was het pakket in kreuk en al terug gegaan. Wel vind ik het altijd leuk om bij bagoes te bestellen dus ik geef nu een 7. maar graag de volgende keer iets meer service bij het inpakken .

Goede en snelelevering super verpakt

Klantvriendelijkheid is geweldig

Jurkje gekocht, die achteraf tegen viel. Terug gestuurd en binnen 2 dagen mijn geld terug. Super geregeld.

Teleurgesteld

lang geleden ben ik klant, uitstekende service altijd netjes achteraf betaald zonder problemen.maar op een of andere manier staat het er wel geschreven ,maar lukt het niet meer. Ik had graag een betere beoordeling gegeven, maar helaas. De laatste bestelling 22042021 heb ik drie jurkjes besteld waarvan opeens 1 wel en dan weer niet in voorraad was dus besteld en betaald en plots was de ene wel weer in voorraad dus meteen weer besteld waardoor ik hiervoor bestelkosten moest betalen.

Leuke kleding, snelle verzending

Leuke kleding voor maatje meer. Ruime keuze. Makkelijk te bestellen en supersnelle verzending.

super

super

Gewoon ok!

Leuke kleding

Grandioos

Super snelle keurige levering Top. Betalen after pay ideaal. Doordat zo'n super snelle en keurige levering was ook meteen betaald

snelle levering, goede producten

Snelle levering en mocht er een keer iets besteld zijn in een verkeerde maat of tegenvallende kleur/materiaal dan is de afhandeling snel geregeld.

Vlotte afhandeling