Prima kleding, goede leveringsvoorwaarden, goede prijzen.

Ik bestelde voor het eerst bij Bagoes. Ik was verbaasd over de goede kwaliteit van de kleding, de snelle service en de goede voorwaarden: achteraf betalen en gratis retour! Prima! Helaas heb ik de zending moeten retourneren omdat de kleding ruimer viel dan verwacht. Ik ga beslist weer bij hen shoppen! Aanrader.

Bestelling niet aanwezig

Ik plaats bij jullie een bestelling en krijg al snel van dhl te horen dat jullie het pakketje hebben aangemeld. Een poos later krijg ik een mail dat jullie de bestelling niet kunnen leveren. Dat viel mij tegen, als dat gelijk op de website te zien zou zijn, dan had ik tenminste ze nog ergens anders kunnen bestellen. Nu had ik geen tijd meer om ze ergens anders te bestellen, ik had ze nodig voor een bruiloft.

Top! Zeer tervreden

Hele leuke producten, super! Bestellen verloopt ook altijd goed!

Zeer netjes

Als er een product niet is snel en netjes je geld terug zoals het hoort dat is niet overal zo.

mooie kleding, goede pasvorm

Een beetje huiverig een broek besteld, maar hij zit perfect!! Precies wat ik zocht!

Snelle levering alles ging smootly makkelijk retouren via DHL

Prima service.

Het hele proces voldeed aan mijn verwachtingen.

Persoonlijk vind ik het fijn dat de lengte vermeld staat. Vaker moet ik via internet blouse of shirt terug sturen omdat ze te kort zijn. De service is erg goed en duidelijk

Prima webshop. Prima kleding

Mijn bestelling kwam snel echter de bestelde artikelen waren te groot. Direct retour, direct geld terug. Uitstekende service!!

Snelle levering goede info! Zeer plezierig!

Niet echt geweldig

Ik had betere kwaliteit verwacht

Goed product en snel geleverd

???

Snel binnengekomen en keurig verzorgt.

Ik heb nu voor het eerst bij jullie besteld. Heb het retour gedaan. Niet omdat het er niet goed uitzag maar nee niet mijn pasform. Hopelijk volgende keer wel wat voor mij erbij. Alles was ook netjes verpakt. Hopelijk de volgende keer meer geluk. Groetjes Marga

goede en snelle service

Veel Keuze

Kan altijd wat vinden, alleen jammer dat er niet op kleur gezocht kan worden. Heb soms geen zin meer om te kijken, vanwege het grote aanbod, als ik iets specifieks zoek.

Mijn eerste ervaring met Bagoes mode is goed

Erg goed

Besteld en de volgende dag keurig gekregen. Echt top.

Duidelijk en goede service!

Makkelijk bestellen en retourneren. Ook fijn dat je op de hoogte wordt gehouden als er een item niet meer in je maat is.

Alles klopt .Ook retourneren gaat prima.

Goede kwaliteit van kleding

Leuke kleding

Meerdere modellen....fijn dat er grote maten zijn.

Alles is prima

Artikel oké, evenals verpakking en bezorging.

Gewoon heel goed

Goede website

Positief

Service heel goed. Mijn bestelling moest retour. De pijpen waren onderaan veel te wijd. Aan de achterkant had het iets hoger mogen zijn. Ooo jammer dat er geen witte broeken zijn.

TOP!

Een geweldige snelle bezorging en service als er iets niet goed gaat.