snelle correcte levering

Ik heb Bagoes pas ontdekt doordat ik op zoek was naar Yesta kleding. Zowel Yesta als Bagoes bevalt me erg goed.

Snelle levering en goede service

Bestellen en de volgende dag al in huis echt super

Tevreden klant

.mijn ervaring met Bagoes is altijd even. prettig. Men is altijd vriendelijk en behulpzaam. En als je met i deal betaald heb en je retourneert iets dan krijg je het de dag nadat ze het hebben ontvangen staat het geld op je rekening.En dat is echt perfect.en geeft vertrouwen.

Mooie jurk. Vlug en goed bezorgt

Een blouse met een gaatje na de was beurt. En ik krijg een nieuwe. Echt super service

Snel bezorgd

De kleding zat goed verpakt en werd snel bezorgd. Jammer dat alles te groot was, dus ik moest het helaas retour sturen

Alles naar wens, prima ervaring.

Als van ouds

Pakketje moet helaas terug omdat het niet mijn model is. Maar alles weer goed geregeld

Snel,correct,leuk assortiment

Altijd goed! Snelle levering en uitstekende service!

Vind Bagoes een vriendelijk ogend bedrijf vanaf de website, de telefoniste is ook behulpzaam, maar de telefonische bereikbaarheid is onvoldoende. Het engelstalig afwezigheids "bandje", vind ik niet passen bij Bagoes.

Altijd snel geleverd en bij retour teruggave op tijd geregeld. Goede fijne site!

Super geholpen

Complimenten voor de hulp en service

Niet goed

Ik kocht 2 artikelen. Het artikel dat voor mij het belangrijkste was kwam niet overeen met de afbeelding die was getoond op de site. De naam van het prijslabel wel. Dat zei retro rood terwijl er geen rood in zat. Ik kreeg een tuniek met een lelijke geblokte afbeelding geleverd, terwijl ik iets met diagonale strepen dacht te kopen volgens de afbeelding. Daarom maar alles teruggestuurd.

Snelle verzending.

Veel keus aan kleding . Leuke kleding en goede prijs.

Super goed

Ik koop graag bij bagoes,snelle levering en kan achteraf betalen. Dat vind ik heel prettig zo bestel ik gemakkelijk verschillende dingen,en als het niet past, kan het prima retour. Kan afgehaald worden bij een DHL punt wat ik ook prettig vind. Dus alles prima geregeld.

Mooie kwaliteit met n snelle en correcte levering

Zelfs door jullie gebeld dat de maat er niet was,maar u vroeg of het goed was om een grotere te sturen.

Goede producten, doet wat het beloofd. Service is ook erg goed! Ga hier zeker nog meer bestellen.

Goed en vlot

groot aanbod en prima service

Fijn bedrijf, de website zou ik iets overzichtelijker maken b.v dat je ook op maat en kleur kan selecteren

correct bedrijf

goede ervaring, snelle verzending, iets retour zenden nooit een probleem, ik ben fan groetjes en ga zo door

Enthousiast

Voor de 1e keer dat ik besteld heb bij Bagoes Mode en ik vond de super snelle levering geweldig. Het artikel was geheel naar wens, mij ziet u vaker.

op plaatje leuke mode

tot nu toe nooit vervelende ervaring soms lijkt het op een plaatje heel leuk en valt t in het echt toch tegen daar kan niemand iets aan doen en smaken verschillen nu eenmaal nooit moeilijk heden gehad met iets terug sturen .

Doorgaans snelle levering en een leuke jurk

Leuke kleding, doorgaans snelle levering en ik vind altijd fijn om recencies van een produkt zo krijg ik een beter beeld over maat, pasvorm etc.