zeer goed

mooie armbanden en goede kwaliteit snelle levertijd en de prijs is ook goed

Precies zoals ik her verwacht had. En keurige verzending etc.

Fijne site goed geregeld goede kwaliteit en snel bezorgd toptoptop

Kettingen gekocht topkwaliteit mooi en shiny

Goede, snelle service.

Ketting besteld, snel geleverd. Keurig verpakt. Mooie ketting ook.

Prima webshop

Duidelijke site, makkelijk bestellen. Ik had een vraag en kreeg snel antwoord. Ketting en armband snel en netjes verzonden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wel 2 kleine puntjes: ik vind de schakels van mijn jasseron ketting wat slordig (net niet helemaal rond), je ziet het verder niet echt hoor. En wat echt onhandig is: het ringetje waar het slotje in moet is wat klein. Kan het bijna niet zelf omdoen daardoor.

Snelle levering. Duidelijke berichtgeving van de levering. Produkt voldoet aan de verwachting.

Goede site en snelle levering

Kettingen en armbanden is werkelijk een top site.

Hier een mooie armband gekocht voor mijn schoonzoon. De armband is werkelijk prachtig.

Goed proffesioneel bedrijf

Waar voor je geld en een goeie en snelle afhandeling

Super Siel geleverd

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd

Fantastisch!

Duidelijke website met voldoende info. Snelle bezorging!

Zeer snelle en goed verzorgde service, prachtige producten van hoge kwaliteit

Ook bij een bestelling die mogelijk afwijkt van het normale (ik bestelde ooit 8 armbandjes van verschillende maten), ws de samenwerking dusdanig dat alles keurig netjes verzorgd en verpakt ruimschoots op tijd aankwam!

Keurig

Snel, zoals gevraagd, in een zakje verstuurd mwoh

Netjes verpakt en keurig optijd binnen

Duidelijke website, duidelijke comminicatie, snel geleverd. Top!

Deze webshop doet wat ze belooft. Het ziet er zeer verzorgd uit. Ik ben een tevreden klant.

Top Serves

Als eerst een super duidelijke omschrijving bij de sierraden waardoor het voor twijfelaars als ik makkelijker is om een sierraad te kiezen, daarna een snelle levering met op de doos geen duidelijke verwijzing naar deze webwinkel wat het dus minder interessant maakt om het te stelen. In de doos een mooi zakje met in dat zakje een top sierraad! Precies zoals op de foto en goede kwaliteit. Mijn vriend vind het mooi en draagt hem graag!

Snel geleverd en degelijk product

Alles prima!

Volop tevredenheid

Vriendelijke service bij bestellen, accurate levering, prachtige armband.

Super tevreden.

Shop al een tijd bij kettingenenarmbanden.com en ben altijd tevreden! Vaste klant en zo blijft het ook.

Schitterend

Prachtige ketting en snel bezorgt, precies op mijn verjaardag.

Geweldige leverancier

Snel geleverd, vlotte communicatie. Eerste klas materiaal.

Prachtig spul

Goede kwaliteit, mooie prijzen en snelle levering. Ik heb hier vaker wat gekocht altijd dik tevreden.