Goede kwaliteit voor degelijke prijs

Het is de 2de keer dat ik bij jullie bestel. Het product ziet er uit zoals op foto. Mooi zilver en ook degelijk. Snelle levering. Na 3 dagen was de levering aangekomen!

Snelle levering.

Heb precies dat ontvangen wat ik besteld heb.

geweldig

goeie service en zeer tevreden

TOP

top voor de eerste keer iets besteld en zoals gezegd na 2 dagen netjes geleverd een zeer mooie armband

perfecte service

dit is nu mijn 3e ketting die ik hier besteld heb en ben ook nu weer heel tevreden over de service, de kwaliteit, en ik ben goed geholpen na dat er een foute berekening bij een bestelling was aangeslagen. zeker een top zaak

Goede prijs goede kwaliteit En allemaal heel snel en netjes op tijd geleverd

Goede kwaliteit en snelle service!

Weer een prachtig produkt

Door eerdere positieve ervaring een mooie armband besteld. Was zoals ik verwachtte, topproduct weer. Mooi zilver, mooi afgewerkt, prachtig slotje en perfect passend bij de buddha

Snellen behandeling

Me spullen waren snel geleverd

In een woord top

Heb een armband koningsschakel besteld. Is zeer snel geleverd en alles ziet er goed uit, er zat ook een opberg zakje bij.

Mooi product

Zilveren gourmetketting besteld bij kettingen&armbanden. Product werd snel geleverd en ziet er heel mooi uit. De kleur van het zilver blinkt echt. De ketting voelt helemaal niet prikkelend of vervelend aan op de huid dus het is heel fijn om te dragen. Ik ben er heel blij mee.

Goede kwaliteit en service

Ik had een ketting besteld en deze was precies zoals ik had verwacht, super mooi en van goede stevige kwaliteit. Service is erg goed en de levering was ook sneller dan verwacht. Top!

Snele levering Mooie producten En betaalbaar

Uiterst tevreden

Maandag rond 3uur in de ochtend koningschakel 5mm 55cm besteld waar stond 5 dagen levertijd kwam het dinsdag ochtend al binnen,beter kon ik niet vragen. Prachtig gepolijst geleverd zeer tevreden en zeker aan te raden. Heb de koningschakel bijna een week draag het elke dag en ziet er nog uit als nieuw.. TOP!!

Levering was vlug en vriendelijke medewerkers. Zelfs nadat ik onterecht boos was door een.misverstand blijven ze nog netjes en vriendelijk en behulpzaam..erg fijn

Beste A.J., Bedankt voor het aanpassen van de review! Stuur de armband maar terug volgens de instructies die ik je gegeven heb, dan zorg ik dat 'ie wordt geruild voor een langere. Met vriendelijke groeten, Christel Veenhuis Kettingenenarmbanden.com

Snelle service en perfect kettinkje

Kettinkje besteld en snel geleverd, kettinkje perfecte schakel en lengte. Ben superblij met jullie geleverde product

Geen woorden

Geen woorden

Orrecte levering, mooi materiaal!

Mooi verpakte ketting in sterlingzilver, Past bij grotere hangers en is glad aan mijn hals, is comfortabel in het dragen. Leuk, zo’n satijnen zakje!

Snelle en nette levering

Snel bezorgd. Envelop zat stevig dicht. Kettinkje in papieren zakje met een kaartje van het bedrijf zelf erbij. Echt een aanrader, betrouwbaar.

Gewoon goed

Geen problemen.

Gewoon goed

Zeer mooie ketting en heel netjes verpakt gewoon goed. Zal zeker nog een keer bestellen.

het ziet er goed uit

zeer tevree

Mijn vriendin had de verkeerde schakel besteld, deze gelijk terug gestuurd en zonder problemen konden we deze omruilen. Helemaal top mooie producten met zilver certificaat.

Netjes zonder problemen

Duidelijke site, mooi product (!!)

Duidelijke site, ruime keus. Zelf een 6-kant geslepen 9.5mm armband besteld, snelle nette levering, mooie dikke armband. Zou hier zeker weer bestellen.