Filters

10

in 1 woord geweldig

mooie koningsketting gekocht zilver 70 cm 5mm dikte voor 199.00 euri ben dik tevree prachtigge ketting ben ik blij mee en snel geleverd top site

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was leuk om met je samen te werken ... Dragan Ivkovic

zeer goede ketting en zeer goed en mooi werk ethno-zilver verbranden ik ben er echt blij mee ik heb wat langer gewacht maar het is geen probleem het loont iedereen raadt me aan om via deze site te bestellen omdat het echt een goede site is en van goede kwaliteit heel erg bedankt

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel fijn bedrijf met mooie zilveren sieraden

Top bedrijf met een heel ruime keuze aan allerhande zilveren sieraden. Gaande van armbanden tot kettingen zowel fijn naar dik. Snelle levering en alles heel netjes verpakt! Zeker aan te bevelen als je een mooi zilveren juweeltje zoekt of voor jezelf, je geliefde of als geschenk voor iemand. Helemaal niets op aan te merken!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Een WOW bij het uitpakken

Een zilveren Venetiaanse schakel.ketting besteld. Had goedkoper gekund maar bij het uitpakken zei ik WOW. Mooie ketting met een grote sluiting. Met een schakelbreedte van 2.1 mm een mooie mannenketting. Door de iets grotere karabijn sluiting makkelijker te openen (voor mijn artrose vingers). Omhangen en niks meer aan doen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig

Kids dolblij met hun ketting, het ziet er echt prachtig uit, levering was ook perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Vriendinnen hadden voor mijn verjaardag een prachtige ketting besteld bij Christel. Bij omdoen bleek hij wat te lang. Christel heeft de ketting zonder kosten korter gemaakt. Super service!

  • Aanbevelen? Ja
2

Na 9 dgn nog steeds niet ontvangen

De ketting na 9 dagen nog steeds niet ontvangen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Smit, Ten tijde van uw bestelling waren wij wegens vakantie gesloten. Dit heeft héél duidelijk op de website vermeld gestaan, nl. bovenaan IEDERE pagina met een knipperend rood uitroepteken, en nogmaals in de online kassa. Ik weet werkelijk niet hoe wij dit nóg duidelijker moeten maken. Overigens bent u de enige die in deze periode geklaagd heeft dus ik denk dat de oorzaak eerder gezocht moet worden in het slecht lezen dan in het slecht aangeven....... Wel jammer dat u ook niet even op een normale manier (telefonisch of via e-mail) contact met ons hebt gezocht. In dat geval had u namelijk middels een auto-reply of voicemail óók geweten waarom uw bestelling was vertraagd. Uw bestelling is direct op de eerste dag na onze vakantie verzonden. Jammer ook dat u daarna niets meer van u heeft laten horen.....

10

Schitterende, sterke armband van Top kwaliteit!

De levering was super snel, de armband was mooi en netjes ingepakt. De armband is echt schitterend, voelt heel sterk aan, De armband zit heel prettig om de pols. De karabijnhaak van de armband is sterk en stabiel. Ik ben ontzettend blij met deze prachtige armband, ik dank er hartelijk voor. Echt Top kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Zeer goede kwaliteid, snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed

de levering was snel, mooi ingepakt en de ketting is zeer mooi en kwaliteitvol.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

snelle levering en is goed aan gekomen ben er super blij mee

  • Aanbevelen? Ja
1

Hmmmm.......puur SLECHT!

2 artikelen Ketting & armband gekocht van over de 100 euro. Ketting gepast en retour gestuurd binnen de termijn. Armband gehouden en na 1x dragen slaat deze zwart uit! Heb andere zilveren sieraden en daar gebeurt dit niet mee. Ketting retour gestuurd en kreeg de onderstaande reactie: Vandaag ontvingen wij uw retourzending. Helaas kunnen wij uw ketting niet retour nemen aangezien deze overduidelijk gedragen is (zie bijlage). Wij nemen alleen artikelen retour die ongedragen zijn. U mag de ketting passen, zoals u dat ook in de winkel zou doen maar niet meer dan dat, als u wilt retourneren. Zo staat het ook beschreven in onze algemene voorwaarden. De ketting wordt binnenkort naar u terug gestuurd. HUH?????? IK HEB DEZE HELEMAAL NIET GEDRAGEN!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Het is jammer dat ik hier geen foto's kan toevoegen, want iemand die het lef heeft om met droge ogen te beweren dat de ketting die u retourneert maar één keer gedragen is...... dat wekt wel mijn nieuwsgierigheid. Daarom heb ik uw bedrijfsnaam "mysaleweek" even gegoogled. Ik raad iedereen die dit leest aan om hetzelfde te doen.

10

geweldig

heb al een aantal (armbanden en ketting )besteld mooie kwaliteit en redelijke prijs en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en super product!

Nadat ik het product had besteld kon ik deze meteen de volgende dag afhalen bij het gekozen afhaalpunt. Sneller had niet gekund! Een product van kwaliteit, dat merk je meteen!

  • Aanbevelen? Ja
10

grandioos

snelle levering aangetekend bezorgd de volgende dag netjes verpakt schitterende kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

Uitstekende service. Ook bij speciale wensen . Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Geen klachten. Verzekerd geleverd. Netjes ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles is goed

Alles was goed ook de service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle reactie en verzending

5 sterren. geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle verzending en precies zoals omschreven

Erg blij met mijn koningsketting! Snelle verzending en goed verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
9

keurig verzorgt goed artikel

heel mooi armband voor een zeer schappelijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel en correcte levering.

Dit was de 1ste keer en zeker niet de laatste keer. Heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Misgelope levering maar niet vanuit de shop!

Ik had een halsketting bestel maar deze is spijtig genoeg tijdens de levering verloren gegaan. Heb na contact met de klantendienst (met bewijs natuurlijk) mijn geld terug gekregen! Spijtig van de levering maar een goed contact! Zal meest waarschijnlijk nog eens bestellen

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Artikel voldoet exact aan mijn verwachtingen en snelle leveringmors

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Mail gestuurd over de maat, kreeg netjes reactie dat ik beter de kleine variant kon bestellen, omdat ervaring is dat men daar voor gaat. Verder netjes verstuurd en zelfs ingepakt. Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd