Snel geleverd en goede klantenservice

Cadeautje besteld voor mijn vriend echt super snel geleverd. Vond het er ook heel netjes uit zien en top verpakt. Belde voor een vraag nog de klantenservice heel goed geholpen en netjes te woord gestaan. Zal hier zeker vaker bestellen

keurig verpakt en geleverd sneller als ik dacht niets op aan te merken

een goede ervaring

Intuïtieve website design en goede service.

- Website is onderscheidend met andere sieraden webshops. Intuïtieve design en ik kon makkelijk vinden wat ik wilde. - Ik ben zeer goed geholpen met mijn vragen en verzoeken. Voor elke vraag kreeg ik een goed antwoord en of oplossing. Niet is perfect en alles kan beter. De ketting die ik had aangeschaft was voor mij niet de goede maat. Het was mijn fout dat ik niet de webpagina had gelezen over het kiezen van een geschikte maat, als nog ben ik uitstekend geholpen! Paar gesuggereerde verbeterpunten: - Als de "De juiste lengte kiezen" een of ander manier beter had opgevallen tijdens het bestellen van de specifieke ketting, dan had ik grotere kans gehad dat ik niet de verkeerde maat had besteld. Ik raad aan om het zo dichtbij mogelijk bij de maat selectie menu te plaatsen. Dat zie ik bij andere webshops ook, bijvoorbeeld die van de Lidl. - Ik vind de lettertype van de tabs "Beschrijving" & "Beoordeling" niet zo fijn om naar te kijken. Past niet met de strakke lettertype dat je in de rest van de webshop ziet.

Goeie duidelijke website en communicatie.

Uiterst vriendelijk geholpen door Christel betreffende een vraag over 1 van de kettingen. Bestelling geplaatst en binnen enkele dagen de ketting netjes ingepakt ontvangen.

heel mooi

ik vind het een prachtige ketting.zal ik reclame voor maken. groetjes

uitstekend

alles vlug afgehandeld.

Nog steeds wachtende....

Van alle spullen die ik de afgelopen dagen besteld heb na de bestelling die ik bij u heb geplaatst heb ik alles al aangekregen behalve de uwe.

Beste Sharon, Uw bestelling is twee uur na het plaatsen van uw bestelling verzonden en op 28 december (de dag dat u deze review plaatste) ontvangen. Er is een handtekening voor gezet. Ik heb u dat dezelfde dag middels een e-mail laten weten en nooit meer iets van u gehoord. Ik ga er dus vanuit dat deze informatie klopt. Overigens: u bestelde de 22ste. Met 2 kerstdagen én een zondag niet meegeteld, is de bestelling dus 3 werkdagen onderweg geweest. Voor een zending van NL naar BE in de drukste periode van het jaar, is dat heel netjes! Jammer dat u dat anders ziet. Met vriendelijke groeten, Christel Veenhuis Kettingenenarmbanden.com

Ziet er super uit

Ziet er super uit zelfs hoe het in gepakt was toppie

Mooie sierraden en snelle levering

Was op zoek naar een betaalbaar koordcollier in een bepaalde lengte. Deze was bijna nergens te vinden maar bij kettingenenarmbanden vond ik precies de goede lengte met een bijpassende armband voor niet al te duur.

De prijzen zijn helemaal niet overdreven, je krijgt een zeer kwalitatief product en de verzending was niet te geloven snel.

Goed geregeld Mooi product

geweldige persoonlijke service

Ik belde ,n medewerkster en ze adviseerde mij als ik het binnen 30 minuten bestelde dan kon het nog mee met de avondbestelling het was toen 17.00 . dat heb ik toen gedaan en daarna gebeld en ze had de mail ook al binnen. Tot mijn verwonderig werd het pakketje de volgende morgen al om 10.30 bij mij afgeleverd. Dank voor deze service zodat ik het ketting nog op tijd binnen had voor de Kerst, groet Nelly

Super...

Mooie armband, feestelijk ingepakt en keurig op tijd.

Een zilveren koningsketting met armband besteld bij mevrouw, door de drukte bij pakketbezorgers i.v.m. Kerst is mevrouw de volgende dag de kettingen zelf komen brengen. De ketting is precies zoals beschreven en beter dan ik had verwacht. Prachtig blinkend zilver van kwaliteit. Beste prijs/kwaliteitsverhouding tot zo ver. Ga hier zeker vaker bestellen. Bedankt mevrouw van Kettingenenarmbanden.com fijne feestdagen en een gezonde nieuwe jaar gewenst alvast! Groetjes, Ismail

nooit verwacht maar super te vreden

ik koop veel sieraden maar nooit via het internet maar dit raad ik zeker aan alles is goed beschreven

Snelle levering. Vriendelijk. Mooie kwaliteit

Geen klachten!

Bestelling duurt lang

De verzending duurt best wel lang

Beste Daan, U bestelde op zaterdagmiddag. Wij hebben uw bestelling netjes op maandag verzonden. Dat PostNL er, in de drukste tijd van het jaar er vervolgens 3 dagen over doet om de bestelling bij u te bezorgen is niet abnormaal. Hiervoor is op sociale én traditionele media ruim vantevoren gewaarschuwd. Jammer dat u dat kennelijk gemist heeft en ons daardoor een onvoldoende geeft. Gelukkig hebben vrijwel alle andere klanten hier wél begrip voor gehad. Met vriendelijke groeten, Christel Veenhuis Kettingenenarmbanden.com

Ketting is dik. Precies wat ik wilde. Ik ben erg blij mee

Ondanks de problemen met post nl zijn deze perfect opgelost ik heb cadeau nog nog voor de kerst gekregen

Uitstekend.

Hele snelle verzending. Had 2 bestellingen gedaan de ene kwam na 2 dagen de andere na 1.

Keurig op tijd geleverd

In goede verpakking geleverd

hele goede ervaring

Goede service en reageren snel op berichten. Snelle verwerking/verzending.

Goede en duidelijke informatie op de website. Inderdaad levering zoals aangegeven. Goede email info over levering, waarna je je zending kan volgen. Product zoals verwacht.