Weg mooie en niet duur.

Armband werd snel geleverd is erg mooie en dat voor een goede prijs. Ben er heel te vrede mee.

Topservice!

Er wordt echt meegedacht met de klant door dit bedrijf. Ik was op zoek naar de juiste maat schakel van mijn armband en ben goed geholpen. Een aanrader als je op zoek bent naar mooie, zilveren sieraden!

Mooie armbanden.

Goede levering

Mooie ketting.

Betrouwbaar, snel en klantvriendelijk

Armband ontvangen, maar was wat te groot om de pols. Terug kunnen sturen en laten inkorten. Zo net weer ontvangen en erg blij met het resultaat!

Groot assortiment ,goede prijs . snelle levering

Goed te vinden wat je zoekt. Zeer goede prijs. Snelle levering .

Fijne webshop, snelle levering !

Ik heb eerder vorig jaar een ketting besteld bij Kettingenarmbanden.com. Ik was zeer tevreden dus afgelopen week heb ik een nieuwe Venetiaanse ketting besteld van 55 cm en 2,1 mm dikte. Het is van perfecte grootte en het zilver is mooi glanzend. Ik raad deze website sterk aan aangezien het zeer gebruiksvriendelijk is, er is een mooi assortiment en de klantenservice doet zijn werk uitstekend. Zelfs door het hele COVID-19 gebeuren is mijn bestelling vrij snel geleverd geweest naar België waar ik aangenaam verrast door was. Dit is ook één van de enige websites die voldoende informatie geeft over de lengte en dikte dus het is makkelijk te vergelijken. Kortweg gezegd, doe zo voort allemaal!

Goeie service snelle levering. ketting ziet er mooi uit.Was voor verjaardag van me vriend,hij was er erg blij mee. :) netjes ingepakt zeker een aanrader voor iedereen die wat moois wilt geven.

2 Supermooie armbanden en ondanks Corona twee dagen later thuis!

Snelle levering, goede en duidelijke informatie, zeer tevreden met de bestelde producten. Geen nep maar echt zilver zoals is beschreven. Hierdoor ook een mooie prijs product verhouding. Meerdere bestellingen gaan volgen.

Snel verzonden, prima verpakt, aanrader!

Goede service, betrouwbaar en snel

Ik bestelde een ketting die achteraf de verkeerde maat bleek. Terugsturen en het bestellen van een andere maat was geen enkel probleem. De service was voortreffelijk en de levering erg snel. De kwaliteit van de producten is tevens erg goed. Ik ben erg blij met mijn ketting! Ook de terugbetaling van het geretourneerde product ging zonder problemen en was ook snel! Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Heb bij kettingenarmbanden.com een bestelling gedaan,en het met een woord geweldig,snelle en nette levering Echt een aanrader

Heel vertrouwelijk

Snelle levering en vertrouwelijk zeker een aanrader

mooie sieraden snel bezorgd goed op de hoogte worden gehouden

Naar verwachting

Ben tevreden met bestel- en leverringsproces en vind de prijs-kwaliteitverhouding voor het product in orde.

Persoonlijk contact.

Persoonlijk contact had gehad met ze. Zeer vriendelijk en behulpzaam! De volgende dag direct geleverd. Niets te klagen, vakwerk :) Gr, Sander

Supermooie ketting en ondanks Corona twee dagen later thuis!

Heel mooie stevige zilveren letting. Besteld omdat ik van lange kettingen hou bij mijn jurkjes en allergisch ben voor stalen etc kettingen. Staat heel mooi, en voor deze prijs/ kwaliteit verhouding ga ik zeker vaker hier bestellen!

Levering langer door covid-19

Mooi product, netjes verpakt en geen problemen

Super blij

Ketting is héél mooi, goede prijs en super snelle levering. Top!

Goede kwaliteit en service

Ik heb nu 3 sieraden gekocht en alle 3 van sterke en mooie kwaliteit zilver en massief niet hol.

kun je vlot zaken mee doen

niet goed zo omruilen

Mooie kwaliteit aan een correcte prijs

De prachtige Italiaanse"touw" kettingen zijn alvast van een hoge kwaliteit, ze zijn zeer goed gepolierd en de eindpunten zijn goed bevestigd met een stevige haakslot, die trouwens robuster word uitgevoerd als je bv een dikkere ketting besteld.

Mooie ankerschakel ketting waar mee je gezien mag worden.

Mooie ankerschakel waar ik al een tijdje naar opzoek was. Prachtige stevig ketting met een hele mooie schakel met geslepen zijkanten. zeer goede service ook telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan. snelle levering.

Super kwaliteit,super service.

Superkwaliteit sieraden,vriendelijk contact. Echte aanrader! Henk

Snel en goed geleverd

Een mooie halsketting, die ook voldeed aan mijn verwachting. ik had er ook graag een hanger bij gehad, maar kon nog niets vinden wat mij als positief over kwam. Maar wie weet !!!