Zeer goede service

Goede service snel geleverd mooie ketting

Mooie armband

Mooie armband en prima verpakt om weg te geven.

Aanrader!

Snelle levering, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Prima!

Tot zover ben ik tevreden

Top service en product

Snel levering en top kwaliteit

Ik heb een kapot slotje en dat werd gelijk opgestuurd. Top!

Eerste keer besteld

Eerste keer besteld en geen klachten hele snelle levering netjes verpakt dus ik ben zeer tevreden van mij krijgen ze een dikke duim

als de ketting zo mooi blijft ben ik super tevreden.

snelle zeer goede en veilige verzending. de ketting is prachtig en lekker dik.

Mooi en niet duur

Ik zocht een mooie zilveren kerting maar die zijn best duur. Hier vond ik een mooie en niet duur. Heel erg blij mee.

Wist niet dat ze op vakantie waren maar toen ze er eenmaal weer waren hadden ze de ketting in 1 dag verstuurd Ben er erg blij mee

Betrouwbaar

Allemaal positief

Snelle levering en kwalitatieve juwelen zoals altijd.

De bestelling werd snel en goed ontvangen en ik ben er heel tevreden over

Prima producten.

Ondanks het feit dat de vakantie al was begonnen, werden de kettingen toch bij me bezorgd! Kwaliteit prima, net als de vorige keren. Chapeau!

Prima mooi zilver sierlijke verpakking

top!

Ik werd gemaild, om te vragen of de ketting voor een man of vrouw was ivm de lengte die ik dan beter kon bestellen! goed meegedacht en top service!

Erg mooie armband en snel geleverd

Voor herhaling vatbaar.

Mooie ketting, snel besteld op tijd ontvangen.

Bestelling heel snel geleverd alles volgens afspraak. De hanger die ik had besteld is van hoge kwaliteit en met een zilver keurmerk. Echt een aanrader.

Prima afgehandeld.

Goed te vinden wat men zoekt. Prima afhandeling

product van uitstekende kwaliteit en toewijding aan de klant

Product van uitstekende kwaliteit omdat er een vertraging was in de levering, maar het werd afgeleverd. Ik wijs aan iedereen die een product van hoge kwaliteit koopt, zich inzet voor de klant.

Goedemorgen, Heel vervelend dat uw bestelling niet is aangekomen, maar als u dat via de normale weg aan ons meldt (dus even een telefoontje of mailtje) krijgt u een vervangend product opgestuurd. PostNL raakt soms zendingen kwijt maar wij nemen daar volledige verantwoordelijkheid voor als u dat even persoonlijk aangeeft. Ik zal u een nieuw product opsturen en stel het op prijs als u de beoordeling aanpast zodra u de armband in huis heeft. Met vriendelijke groeten, Christel Veenhuis Kettingenenarmbanden.com

Mooi goed product

Mooie ketting, mooi afgewerkt snelle levering

perfect

ALLES PERFECT

Ik ben erg tevreden.

De ketting die ik gekocht heb is erg mooi, en speciaal voor mij op maat aangepast. En dat allemaal erg snel. Ik ben er heel erg blij mee.

Hele goede ervaring!

Ik kom via de site, dankzij de beschrijvingen, een armband vinden die precies paste bij de ketting die al was gekocht. Goede prijs en snel geleverd in een prachtige kadoverpakking!