Mooie sieraden

Ik heb meerdere kettingen en een armband ineen gekocht ging allemaal goed via de site en snelle levering erg prettig. De sieraden waren erg mooi en van juiste kwaliteit dus een aanrader voor andere mensen.

Mooie ketting en supersnelle levering

Ik ben zeer tevreden met mijn griekse halsketting ze is zeer mooi en zeer snel geleverd,ik ben 200% tevreden,dank u wel

Snelle terugkoppeling, idem verwerking omruilen en idem levering. Zeer tevreden

Service goed product zelfs beter

Een zilveren koordketting besteld. Een prachtige ketting, beter dan verwacht. Werd zeer snel geleverd en conform afspraak geleverd.

Prachtige sieraden en top service!

Armband en ketting zijn precies als op de foto, mooie kwaliteit zilver en super snel geleverd.

Prettige communicatie, snelle levering, artikel aangepast naar wens

Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag of iets aangepast kon worden, daarna kon ik het artikel al snel bestellen, levering was ook snel. Kortom: uitstekend

Heel mooi sieraad gekocht ben erg tevreden!

Zou iedereen aanraden hier iets te kopen

Hele goede deal

Al vaker een ketting besteld. Fijn thuis uitkiezen wat je zoekt, wetend dat het Gewoon een goede kwaliteit is. Heb nu al 3 kettingen, zeer tevreden.

Mooie ketting

Mooie ketting ontvangen die ook heel snel geleverd werd.

Snel geleverd en super mooi

Keurig verpakt. Snel geleverd. Prachtige armband! Dank u wel

Prima service!

Goede ervaring met kettingenenarmbanden!

Al meerdere keren kettingen besteld hier. En echt top top top kwaliteit! Super snelle levering en een mooie verpakking! Heel erg blij mee!

Voor herhaling vatbaar

met retouren/ruilen ging perfect. Geen gedoe gewoon omruilen en een andere maat gekregen, super! Snelle levering

Precies wat ik zocht

Mooie ketting en veel keus. Goede kwaliteit en prijs.

Gewoon netjes en zeer mooi

Ik vind de service en de aandacht van het hele proces van bestellen tot afleveren echt geweldig Alles is netjes verpakt en komt binnen de tijd aan

In één woord geweldig!!

Erg snel bezorgd!! Het pakket is netjes verpakt en een leuk bedankt kaartje erbij. Kwaliteit ketting perfect. Door mooie doos geweldige presentatie.Achteraf betalen kunnen selecteren. Hierdoor toch nog als cadeau kunnen geven. Super.

Netjes, correct, bij retour snel je geld terug. Levering volgens afspraak

TOP een echte aanrader

Scherpe prijzen Ook het gewicht staat netjes vermeld, (bij andere vaak niet, en veel duurder) Dus je krijg waar voor je geld!!

Goed product en supergoede service!

Ketting besteld met hanger. Even gebeld of de hanger zou passen op het gewenste formaat van de ketting. De hanger werd aangepast en beide werden supersnel verzonden. Ketting is top en ben er zeer tevreden mee!

Snelle levering en goede kwaliteit

Perfect.

Goede prijzen, goede kwaliteit, probeer bij de reguliere juweliers dezelfde kettingen te kopen en je bent makkelijk een paar honderd euro meer kwijt.

Nice

Mooie ketting

Mooi

Mooie ketting en armband gekocht Kwaliteit is ook erg goed en de prijs ook niet al te duur Zal zeker nog een keer hier wat kopen

Goede prijs kwaliteit verhouding

De zilvere halsketting ziet er heel mooi uit en lijkt mij van goede kwaliteit! De ketting was binnen 1 dag geleverd in een goed beschermende envelop. Ik zal hier zeer zeker nog vaker bestellen.