Goede site en snelle levering

Kettingen en armbanden is werkelijk een top site.

Hier een mooie armband gekocht voor mijn schoonzoon. De armband is werkelijk prachtig.

Goed proffesioneel bedrijf

Waar voor je geld en een goeie en snelle afhandeling

Super Siel geleverd

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd

Fantastisch!

Duidelijke website met voldoende info. Snelle bezorging!

Zeer snelle en goed verzorgde service, prachtige producten van hoge kwaliteit

Ook bij een bestelling die mogelijk afwijkt van het normale (ik bestelde ooit 8 armbandjes van verschillende maten), ws de samenwerking dusdanig dat alles keurig netjes verzorgd en verpakt ruimschoots op tijd aankwam!

Keurig

Snel, zoals gevraagd, in een zakje verstuurd mwoh

Netjes verpakt en keurig optijd binnen

Duidelijke website, duidelijke comminicatie, snel geleverd. Top!

Deze webshop doet wat ze belooft. Het ziet er zeer verzorgd uit. Ik ben een tevreden klant.

Top Serves

Als eerst een super duidelijke omschrijving bij de sierraden waardoor het voor twijfelaars als ik makkelijker is om een sierraad te kiezen, daarna een snelle levering met op de doos geen duidelijke verwijzing naar deze webwinkel wat het dus minder interessant maakt om het te stelen. In de doos een mooi zakje met in dat zakje een top sierraad! Precies zoals op de foto en goede kwaliteit. Mijn vriend vind het mooi en draagt hem graag!

Snel geleverd en degelijk product

Alles prima!

Volop tevredenheid

Vriendelijke service bij bestellen, accurate levering, prachtige armband.

Super tevreden.

Shop al een tijd bij kettingenenarmbanden.com en ben altijd tevreden! Vaste klant en zo blijft het ook.

Schitterend

Prachtige ketting en snel bezorgt, precies op mijn verjaardag.

Geweldige leverancier

Snel geleverd, vlotte communicatie. Eerste klas materiaal.

Prachtig spul

Goede kwaliteit, mooie prijzen en snelle levering. Ik heb hier vaker wat gekocht altijd dik tevreden.

Snelle levering tegen een leuke prijs.

Snelle levering , super service. Heel tevreden. Een aanrader.

Goede webshop

Snelle service en kwaliteit

Snelle service en mooi kwaliteit zilver

Laatst weer een ketting besteld, en deze was inderdaad super mooi en lekker snel geleverd zoals verwacht. Daarnaast ben ik wel blij met de echte fotovoorbeelden die op de site staan afgebeeld bij het bekijken van de ketting en armbanden. Hierdoor krijg ik steeds een realistisch beeld van hoe het sieraad er uitziet en hoe deze zal dragen.

Zo een service zie je niet veel!!

Zowel in hun dienstverlening als in hun producten zijn ze uitstekend!! Een echte aanrader!!

Goed en voor herhaling vatbaar.

Duidelijke website die makkelijk te bediendem is. Mooie armbanden en kittingen voor een nog mooiere prijs. (goedkoper dan een juwelier.) Maten kloppen en zoals beloofd de armband mooi ingepakt. Op tijd geleverd via postnl incl track trace. Zoals ik al zei, voor herhaling vatbaar.

Prima product, goed verzorgd.Naar verwachting. Blij mee.

Eerste ervaring is goed. Ziet er mooi uit. Op verzoek ingepakt ook dit was heel netjes. Ketting cadeau gedaan. Ontvanger blij!!