Mooie ankerschakel ketting waar mee je gezien mag worden.

Mooie ankerschakel waar ik al een tijdje naar opzoek was. Prachtige stevig ketting met een hele mooie schakel met geslepen zijkanten. zeer goede service ook telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan. snelle levering.

Super kwaliteit,super service.

Superkwaliteit sieraden,vriendelijk contact. Echte aanrader! Henk

Snel en goed geleverd

Een mooie halsketting, die ook voldeed aan mijn verwachting. ik had er ook graag een hanger bij gehad, maar kon nog niets vinden wat mij als positief over kwam. Maar wie weet !!!

Snel geleverd, goed contact.

Snelle levering, goed contact. Mooie kwaliteit.

Goede kwaliteit en mooie

Goede kwaliteit en mooie , de mensen zijn vriendelijk , snel inlevering , ik ben tevreden

Super tevreden

Ketting besteld en werd binnen een paar dagen afgeleverd in België. Nog nooit zo vlug en goed bediend geweest! Super mooi verpakt! Ik ga jullie overal aanbevelen!

Snelle levering, mooie ketting.

Mooi product, netjes verpakt en snel bezorgd.

Ziet en voelt goed. Was binnen 2 werkdagen aangekomen. De klantenservice was niet van toepassing.

thums up

Kwaliteit en snelle levering

Ik heb hier een ketting besteld voor mijn vriend en ben meer dan blij met de ketting en de snelle levering! Hier zal ik zeker nog eens een bestelling plaatsen als ik een ketting of armband zal kopen.

Mooie ketting

Goeie webshop snelle levering.

Perfect..

Snelle levering. Mooie kettingen. Blij mee.

Snelle levering, prima TOP

Hallo, Ik ben super super blij met mijn 60cm 8mm koningsketting. Half maart wil ik kijken of ook De armband kan kopen. Bedankt!! MvG

Gewoon perfect!

Prima product, snelle reactie op email, leuk verpakt!

Snelle levering, prima

Niks op aan te merken, precies zoals het moet!

Super tevreden

Had mijn Zilveren ketting binnen paar dagen binnen en het ziet er geweldig uit. Ben er super tevreden mee 😁

Ondanks in eerste instantie niet op voorraad toch nog op Valentijnsdag binnen! Prima

Uitstekend.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Vandaag besteld morgen in huis

Zoals ik al eerder aangaf,goede service en van goede kwaliteit.

Zeer tevreden. Ik had mijn bestelling per vergissing dubbel doorgegeven. Ik ontving een mail om te vragen of dit wel correct was, wat een service!

Prachtige kwaliteit en zeer correcte levering

Mooie kwaliteit

Ontzettend behulpzaam en precies wat ik zoek

Ik wilde mijn armband passen omdat ik twijfelde over de maat, dat was geen probleem. Erg vriendelijk geholpen en goed geadviseerd over het graveren. Super tevreden met het eindresultaat.

Zien er zo mooi uit.

Ik ben heel erg blij met de kettingen. In Spanje is het niet te krijgen en ik was er al een hele tijd nog op zoek. Ik ga zeker verder kijken op de site voor bijpassende armbanden en later voor nog een ketting. Wauw!!!

Zeer goede service

Had een verkeerde ketting besteld. Dit is in enkele minuten opgelost prima hoor.

Zeer goede service geleverd

Zeer netjes geholpen door de telefoniste nadat ik een verkeerde bestelling had geplaatst. Het heeft me niets gekost om deze te retourneren en had binnen 2 dagen de juiste ketting. Top service