Mooie ketting, vlotte levering.

Ook prettig telefonisch contact gehad, goede service, mag zelfs m’n oude ketting mee terug sturen, waar ze wel ‘n nieuw slotje aan wil zetten, super!

Perfecte afhandeling van alles , goed en snel verzorgd. En mooie kwaliteit zoals verwacht . Echt een aanrader

Snelle levering en service.

Duidelijke site om het sieraad te zoeken. Jammer dat sommige sierkettingen niet dunner te verkrijgen zijn. Misschien grotere collectie hangers. Positief is de vlotte levering en de service bij retouren. Kleine tip... Het sieraad verpakken in een leuk doosje zou nog leuker kado geven zijn.

Beste Nancy, Bedankt voor de positieve feedback. Je noemt een aantal zaken waar ik graag even op wil reageren. Allereerst: wij kunnen veel meer leveren dan op de website staat vermeld! Veel kettingen zijn dus ook dunner verkrijgbaar als je erom vraagt. Mocht je in de toekomst dus iets zoeken wat niet op de website staat, waag er dan even een mailtje aan. Een grotere collectie hangers staat inderdaad op de "to do list", maar ook hiervoor geldt: wij kunnen veel op bestelling leveren. Cadeaudoosjes zijn duur. Daarom vragen wij van de klant een kleine bijdrage van €1,25 voor een cadeauverpakking. Je had hier niet voor gekozen bij het plaatsen van je bestelling, en daarom was het sieraad ook niet in een cadeaudoosje verpakt. Mocht je nog eens terug komen, let daar dan op of neem even vantevoren contact op. Dan zorg ik dat je eenmalig het doosje gratis erbij krijgt. Nogmaals bedankt voor de feedback en graag tot de volgende keer! Christel Veenhuis Kettingenenarmbanden.com

Perfecte klantenservice en een hele snelle levering

heel goed geholpen

Snel geleverd en ook het omruilen ging snel

Prima zaak

Duidelijke site. Had een vraag en zaak was telefonisch goed bereikbaar ( is wel eens anders bij webshops).

Super!!

Makkelijk bestelling te plaatsen, snelle levering (volgende dag in huis) en mooi product wat voldoet aan verwachting!!!! Had geen factuur ontvangen, maar een mailtje en factuur als nog en binnen enkele minuten ontvangen!!!!

Ik vind mooi ketting. Precies als op de foto's. Snel verzenden en alles netjes ingepakt . Prima kwaliteit en service. Topieeereee

Ik ben echt tevreden het is een mooi product en was ook snelle levering en zou het meer mensen aanbevelen

Vriendelijk en netjes

Netjes en vriendelijke dame

mooie ketting

snelle levering.

Supertoo

Snel netjes en mooie prijs

Mooie verpakking + marketing Snelle levertijd

fantastisch

Heb 2 kettingen en 1 armband besteld en snelle levering en perfecte kwaliteit!

uitstekende service en kwaliteit

Het was even de vraag hoe pakken we de gravure aan maar dat werd super opgelost, mooie diepe gravure in mijn dog tag van zilver goed te lezen, mooie kwaliteit zeer tevreden.

Zeer vlot en mooie armband

Verrassend mooi

Hoge kwaliteit.

Snelle levering! Mooi product en goede prijs!

Snelle levering! Mooi product en goede prijs!

Fantastisch zo mooi

Prachtige kettingen en armbanden

Uitstekende ervaring. Dit is mijn 2e bestelling bij Kettingen en armbanden en ben zeer tevreden over de verzorging maar ook over de verzending

mooi en betaalbaar

Heb vaker wat gekocht bij jullie. Kettingen en armbanden, allemaal van goede kwaliteit, erg mooi . ben zeer tevreden

TOP

Koningschakel ketting zoals omschreven! Zeer Tevreden !!! Zeer kwalitatief !

Fijne Webshop

Dit is mijn tweede keer dat ik wat besteld heb en ben nog steeds erg tevreden. De kettingen zijn van goede kwaliteit. Ze zijn mooi en blijven mooi. Zeer snelle bezorging en wat ook erg makkelijk is,je hoeft er niet voor thuis te blijven. Het pas in je brievenbus. Mocht ik weer wat nodig hebben ik weet ze te vinden.

Zeer vriendelijke vrouw en goede service

Kettingen en armband besteld gelijk op de bus gedaan! Volgende dag in huis. Toch niet te vrede met de kettingen en armband en ik mocht het gewoon netjes terug sturen geen gedoe of lastigheid. Zeker goede service van deze aardige vrouw! I geef het bedrijf kettingenenarmbanden.com een dikke cijfer 10!