Snelle levering mooi artikel

Uitstekende service en snel behandeld

Helemaal top

Te gek, alles volgens afspraak verlopen

Het product, een armbandje, en de levering waren precies zoals beschreven op de website.

Super product, snel bezorging

Super product, snel bezorging

Eenvoudig progamma om te bestellen en levering volgens afspraak en een mooi produkt.

Precies zoals beschreven!

Precies zoals beschreven!

Super servies en klant vriendelijk

Na de bestelde ketting binnen gehad te hebben, de volgende dag al. Was het niet wat onze zoon bedoelde, na soepel verlopen mail contact zijn we in Rotterdam een andere uit wezen zoeken. Hier was het zo geregeld en is hij met de juiste ketting en een extra armband naar huis gegaan.

Goed service mooi dingen altijd tevreden

Bestelling niet binnen

Heb mij bestelling nog niet binnen helaas

Beste Jamal, Vreemd dat je pakket al zo lang onderweg is! Ik ga direct een onderzoek in laten stellen bij PostNL. Zodra ik nieuws heb, hoor je dat van mij. Even een tip: volgende keer graag even bellen of mailen. Wij krijgen namelijk geen bericht op het moment dat er een review is geplaatst. Het is dat ik bezig was met onderhoud aan de website, maar anders had ik je review niet (zo snel) gelezen! Met vriendelijke groeten, Christel Veenhuis Kettingenenarmbanden.com

Stevige ketting

Goede kwaliteit ketting

Geen enkele reden om niet te bestellen bij kettingenenarmbanden.com

Altijd snel geleverd. Verder goede kwaliteit voor een kleine prijs. Top

Ik zal hier zeker weer bestellen

Site is overzichtelijk. Product werd snel verzonden en je werd goed op de hoogte gehouden. Top!

Goeie snelle levering en precies zoals de foto’s

Volgende keer weer daar bestellen

Prachtige ketting, snel bezorgd.

Super snelle levering zoals altijd

Een top bedrijf

kwaliteit is prima alleen heb ik 40 euro aan zilver gekocht voor 160 euro

Beste Gino, Als jij naar de bakker gaat en je koopt een brood voor €3,50, zeg jij er dan ook iets van als er maar voor €0,75 aan ingrediënten in zit? De prijs van een nieuwe zilveren ketting, bestaat uit meer dan alleen de zilverprijs. Daar zitten talloze andere kosten bij in (arbeidsloon, energiekosten, transportkosten enz). Bovendien komt er nog 21% BTW bij en werken de fabrikant én wij ook niet voor niets. Ik neem aan jij ook niet toch? Jij kocht een ketting van 68 gram voor ongeveer €2,40 per gram. Veel goedkoper ga je niet vinden. Kijk en vergelijk nog maar eens. Het is een illusie om te denken dat je ergens een zilveren ketting tegen alleen de zilverprijs kunt kopen. Met vriendelijke groeten, Christel Veenhuis Kettingenenarmbanden.com

Snelle levering, mooi verpakt. En een schitterende ketting voor een goede prijs. Goede kwaliteitsprijs verhouding.

Armband zilver

İk heb beste ontvangen bedankt

Goedemorgen Fuat, Volgens onze informatie is het pakket op 19 oktober bezorgd. Dat is inderdaad iets later dan je zou verwachten omdat er in het sorteerproces bij PostNL iets fout is gegaan blijkbaar. Helaas kunnen wij daar ook niets aan doen. Jammer dat je ons daarom een onvoldoende geeft.... Mocht je de bestelling tóch niet hebben ontvangen laat het dan nog even weten, dan duik ik erin voor je! Met vriendelijk groeten, Christel Veenhuis Kettingenenarmbanden.com

Perfect zoals altijd

Kwaliteit voldoet zeker aan verwachting. Zeer blij mee. Dankjewel!

Lekker snel. Levering via een brievenbuspakketje.

Ik ben zeer tevreden

Mooie ketting en snel geleverd. Precies als de omschrijving

Supersnelle levering van goed mooi product in leuke cadeauverpakking.

Snelle levering, prima kwaliteit

Zocht een slangencollier. Was precies wat ik voor ogen had.

Goede keuze, goede prijs

Ruim aanbod voor een leuke prijs. Sneller levering.

Topservice

Vlot en zorgvuldig