Schitterende, sterke armband van Top kwaliteit!

De levering was super snel, de armband was mooi en netjes ingepakt. De armband is echt schitterend, voelt heel sterk aan, De armband zit heel prettig om de pols. De karabijnhaak van de armband is sterk en stabiel. Ik ben ontzettend blij met deze prachtige armband, ik dank er hartelijk voor. Echt Top kwaliteit!

Zeer goede kwaliteid, snel geleverd!

heel goed

de levering was snel, mooi ingepakt en de ketting is zeer mooi en kwaliteitvol.

snelle levering en is goed aan gekomen ben er super blij mee

Hmmmm.......puur SLECHT!

2 artikelen Ketting & armband gekocht van over de 100 euro. Ketting gepast en retour gestuurd binnen de termijn. Armband gehouden en na 1x dragen slaat deze zwart uit! Heb andere zilveren sieraden en daar gebeurt dit niet mee. Ketting retour gestuurd en kreeg de onderstaande reactie: Vandaag ontvingen wij uw retourzending. Helaas kunnen wij uw ketting niet retour nemen aangezien deze overduidelijk gedragen is (zie bijlage). Wij nemen alleen artikelen retour die ongedragen zijn. U mag de ketting passen, zoals u dat ook in de winkel zou doen maar niet meer dan dat, als u wilt retourneren. Zo staat het ook beschreven in onze algemene voorwaarden. De ketting wordt binnenkort naar u terug gestuurd. HUH?????? IK HEB DEZE HELEMAAL NIET GEDRAGEN!!

Het is jammer dat ik hier geen foto's kan toevoegen, want iemand die het lef heeft om met droge ogen te beweren dat de ketting die u retourneert maar één keer gedragen is...... dat wekt wel mijn nieuwsgierigheid. Daarom heb ik uw bedrijfsnaam "mysaleweek" even gegoogled. Ik raad iedereen die dit leest aan om hetzelfde te doen.

geweldig

heb al een aantal (armbanden en ketting )besteld mooie kwaliteit en redelijke prijs en snel geleverd

Super service en super product!

Nadat ik het product had besteld kon ik deze meteen de volgende dag afhalen bij het gekozen afhaalpunt. Sneller had niet gekund! Een product van kwaliteit, dat merk je meteen!

grandioos

snelle levering aangetekend bezorgd de volgende dag netjes verpakt schitterende kwaliteit.

uitstekend

Uitstekende service. Ook bij speciale wensen . Snelle levering

Geen klachten. Verzekerd geleverd. Netjes ingepakt.

Alles is goed

Alles was goed ook de service

Snelle reactie en verzending

5 sterren. geen klachten

Snelle verzending en precies zoals omschreven

Erg blij met mijn koningsketting! Snelle verzending en goed verpakt!

keurig verzorgt goed artikel

heel mooi armband voor een zeer schappelijke prijs

Super snel en correcte levering.

Dit was de 1ste keer en zeker niet de laatste keer. Heel goed.

Misgelope levering maar niet vanuit de shop!

Ik had een halsketting bestel maar deze is spijtig genoeg tijdens de levering verloren gegaan. Heb na contact met de klantendienst (met bewijs natuurlijk) mijn geld terug gekregen! Spijtig van de levering maar een goed contact! Zal meest waarschijnlijk nog eens bestellen

Artikel voldoet exact aan mijn verwachtingen en snelle leveringmors

Mail gestuurd over de maat, kreeg netjes reactie dat ik beter de kleine variant kon bestellen, omdat ervaring is dat men daar voor gaat. Verder netjes verstuurd en zelfs ingepakt. Aanrader.

Goede en prettige afhandeling

Heel vriendelijk en een snelle service!

Weg mooie en niet duur.

Armband werd snel geleverd is erg mooie en dat voor een goede prijs. Ben er heel te vrede mee.

Topservice!

Er wordt echt meegedacht met de klant door dit bedrijf. Ik was op zoek naar de juiste maat schakel van mijn armband en ben goed geholpen. Een aanrader als je op zoek bent naar mooie, zilveren sieraden!

Mooie armbanden.

Goede levering

Mooie ketting.

Betrouwbaar, snel en klantvriendelijk

Armband ontvangen, maar was wat te groot om de pols. Terug kunnen sturen en laten inkorten. Zo net weer ontvangen en erg blij met het resultaat!

Groot assortiment ,goede prijs . snelle levering

Goed te vinden wat je zoekt. Zeer goede prijs. Snelle levering .