Snelle levering , super service. Heel tevreden. Een aanrader.

Goede webshop

Snelle service en kwaliteit

Snelle service en mooi kwaliteit zilver

Laatst weer een ketting besteld, en deze was inderdaad super mooi en lekker snel geleverd zoals verwacht. Daarnaast ben ik wel blij met de echte fotovoorbeelden die op de site staan afgebeeld bij het bekijken van de ketting en armbanden. Hierdoor krijg ik steeds een realistisch beeld van hoe het sieraad er uitziet en hoe deze zal dragen.

Zo een service zie je niet veel!!

Zowel in hun dienstverlening als in hun producten zijn ze uitstekend!! Een echte aanrader!!

Goed en voor herhaling vatbaar.

Duidelijke website die makkelijk te bediendem is. Mooie armbanden en kittingen voor een nog mooiere prijs. (goedkoper dan een juwelier.) Maten kloppen en zoals beloofd de armband mooi ingepakt. Op tijd geleverd via postnl incl track trace. Zoals ik al zei, voor herhaling vatbaar.

Prima product, goed verzorgd.Naar verwachting. Blij mee.

Eerste ervaring is goed. Ziet er mooi uit. Op verzoek ingepakt ook dit was heel netjes. Ketting cadeau gedaan. Ontvanger blij!!

Mooie ketting

geweldig

ketting om geruild ongelofelijk snel. ik had gebeld over iets prettig te woord gestaan

Snelle levering en goeie kwaliteit!

Snelle en juiste levering.

Alle bestelde onderdelen snel geleverd. Zo te zien een mooie kwaliteit kettingen.

Prachtige koningsketting

Zeer goede klantervaring en bestelling / product. Betrof een koningsketting, werkelijk prachtig!

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik ben zeer tevreden! Een tijd terug al een koningsketting gekocht en nu een balltjesketting. Beide zijn zeer goede kwaliteit en 925 zilver. De levering is snel en zal in de toekomst zeker nog een keer bestellen!

Had een zeer mooie ketting besteld zeer snel in huis. Nog mooier dan ik had gedacht echt blij mee.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam, snelle levering en fantastische producten!

Deze webwinkel verdient eigenlijk 10 sterren, bijzonder goede klantenservice en geweldig mooie sieraden voor een goede prijs!

Zeer goede kwaliteit en snelle levering!,

Voor een 3 verjaardagen kettingen besteld, ze zijn erg mooi, en echt van zilver. Goede kwaliteid, en precies wat we besteld hadden. Netjes geleverd in een zakje. Het enige min puntje ligt bij de bezorgservice, die het pakketje zomaar af gaf zonder te vragen om id kaart en of die persoon wel hier woonde. Gelukkig was de persoon die het aannam een goede vriend, maar toch was dat niet volgems de regels.

prachtig

vlotte transactie

Goed product, goede service, snelle communicatie

Had touwketting op maat besteld. Snel respons op vragen. Goede service, en goed product. Zal ook in toekomst mijn zilverwaren hier blijven bestellen. Zeer tevreden.

Een verademing, super goede webshop.

Mooie ketting top kwaliteit.

Snel ontvangen, mooie producten

Alleen jammer dat de sieraden in 1 zakje zitten en niet voor elk product een zakje wordt gebruikt

Snelle service en een zeer ruime keus in kettingen en armbanden.

Ik heb meerdere producten hier besteld puur vanwege de mooie en stevige kwaliteit zilver. Voor personen die gek zijn op zilver is deze webshop zeker een aanrader!

Snelle levering, goede kwaliteit product.

Ik ben tevreden met mijn kettingkje, en met de snelle levering! :) Helaas heb ik wel een minpuntje betreft de communicatie. Ik verstuurde direct na de bestelling een e-mail waar ik geen reactie op kreeg. Dat komt niet zo netjes over, en dan komt het over alsof je als klant maar een "nummer" bent als je snapt wat ik bedoel. Ik zou 5 sterren geven als het wat persoonlijker was geweest! :) Groetjes, Melissa

Beste Melissa, Bedankt voor je positieve reactie. Graag wil ik even reageren over wat je opmerkt over je mailtje: Je stelde daarin de vraag of het door de brievenbus kon. Vervolgens heb ik inderdaad jouw mailtje niet beantwoord maar wél je vraag. Ik heb je nl. een verzendbevestiging gestuurd, waarin ik aangaf dat het als brievenbuspost was verzonden. Ik begrijp het als dat wat onpersoonlijk overkomt, maar soms is het zo druk dat ik ervoor kies om via deze weg antwoord op een vraag te geven. Overigens ga ik er ook een klein beetje vanuit dat als je iets van €14,- bestelt, je begrijpt dat het niet als pakket verzonden kán worden gezien de kosten daarvan i.c.m. de gratis verzending die wij aanbieden. Excuses van mijn kant in ieder geval en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Christel Veenhuis Kettingenenarmbanden.com

Mooie zware zilveren ketting

Voldoet aan de eisen

Super snelle levering van kwaliteitsvolle producten . Een aanrader.