Mooi assortiment, scherp geprijsd!

Na bij een concurrent een vergelijkbare ketting gekocht te hebben die achteraf hol bleek te zijn, toch eens hier geprobeerd. De prijzen verbaasden mij eigenlijk, waar ik eerst voor een rope chain van 5mm dik bijna € 200,- had betaald (op Black Friday), betaalde ik nu voor een massieve rope chain van 6mm dik nog geen € 150,- met Black Friday korting!

Uitmuntend!

Werking website gemakkelijk en goede foto’s om een goede keuze te kunnen maken. Mooie kwaliteit zilver. Verzending is snel en acccuraat, kortom top!

Goeie service

Reeds al meerdere keren hier besteld. Nu voor het eerst product terug gestuurd. Niet omdat het niet goed is maar gewoon dat het niet iets voor mij was. Dus retour gegaan en dit wordt net zo snel en netjes geregeld als dat je bij deze webshop besteld. Top service

Mooie producten en snel thuis

Bestelling binnen 2 dagen thuis.

Alleen wil ik weten wat voor bedels er om kunnen bij een dikte van 3.2 mm armband slangen armband wat past erdoor de karabijn sluiting ervan

Uitstekende service! Fijn contact met de klantendienst. Rappe levering, mooi verpakt, ketting is prachtig, een echte aanrader. Bedankt!

Snel vriendelijk en goed

Van begin tot einde gewoon goed geregeld

Goede Service

Product was snel in de post ontvangen. Het ziet er keurig uit.

Voor de eerste keer besteld en zeer snel geleverd en zeer goede kwaliteit. Besteld voor mijn partner. Wat fijn zou zijn als er een certificaat bijzit. Naar de toekomst toe zal ik waarschijnlijk terug op jullie site bestellen! Groetjes Amala

Heel mooi

Heel mooi

Ruim assortiment goed geprijsd

Vlotte levering na bestelling en netjes verpakt

Snel gekomen!ziet er super mooi uit!

Dat ik hier zeker vaker ga bestellen ,de kettingen zijn precies zoals beschreven,heel mooi dus ,en wat voor mij ideaal was dat er zoveel betaaling regelingen waren waardoor ik dus zo,n mooie ketting kon aanschaffen ,anders had ik dat niet gekunt om het in 1x te betalen dat zou me financieel jammer genoeg nooit lukken ,dus ben supper bij met deze zaak !en de ketting glimpt super mooi,ben er super bij mee ¡! Dank jullie wel hier voor !maar ga er zeker nog 1 bestellen alleen een stukje dikker dan ,maar ben dik tevreden . Nogmaals bedankt . Groetjes Remco

Altijd goed.

Koop altijd mijn zilveren sieraden hier. Genoeg keuze en altijd snel in huis. Zeer tevreden.

Precies naar waar ik op zoek was

Prachtige zilveren lange (100 cm) halsketting bij jullie gevonden. Draag elke dag dit sieraad met diverse hangers. Oude was kapot, mooie vormgeving deze nieuwe. Snelle levering, mooie prijs. TOP!

Platte koningsketting

Zeer snel verzonden voordat ze op vakantie gingen, hier nog telefonish contact over gehad ( website zeer goed te bereiken) ketting nog geen 2 dagen later al binnen in cadeuaverpakking. Ook was het zeer netjes en professioneel ingepakt. Met andere woorden gewoob top service! Een aanrader voor ieder!

Mooie ketting snel geleverd

Mooie sieraden en snelle levering.

Als ik iets nodig heb op het gebied van kettingen/armbanden koop ik alleen nog hier.

Snelle levering. Fantastische klantenservice

Klantenservice is echt fantastisch. Meedenken over welke kettingen geschikt zijn voor welk soort hangers. Goede garantie

Ketting is snel geleverd De ketting die ik besteld heb is een mooie dikte precies zoals ik wilde en ik verwachte vanaf het plaatje gezien en de omschrijving nu kan het alsnog dat iemand teleurgesteld is als hij het product in het echt in handen heeft maar in mijn geval was ik zelfs zert tevreden het was precies wat ik wilde Dank u

Kan degoudwinkel nog wat van leren

Zilveren armband gekocht, goede product omschrijving. Je weet wat je in huis haalt, namelijk echt zilver met een kenmerk wat niet van Aliexpress komt zoals bij DeGoudWinkel. Ga zo door toppers!

Perfect geleverd!

Snel geleverd en mooi ingepakt! Super..

Mooie ketting

Zeer mooie ketting,mooi gepolijst. Alles zoals beschreven,ik beveel verkoper ten zeerste aan,en zal in de toekomst zeker nog wel iets aanschaffen hier. René Stolk

Beste R.P. Bedankt voor uw review. Ik meen dat ik u ook al aan de telefoon heb gehad, betreffende het keurmerk. Ik heb u toen precies uitgelegd waar deze op uw ketting te vinden is. Dat ze klein zijn daar kan ik helaas niets aan doen. Dit is de gangbare maat die in zilveren sieraden wordt afgeslagen bij Waarborg Holland in Gouda. Daarover gesproken: dit keurmerk is het enige wettige bewijs voor een zilveren sieraad in Nederland. Websites die certificaten promoten strooien zand in de ogen van de consument, zijn niet op de hoogte van deze wet en zullen hun producten hoogstwaarschijnlijk dus niet ter keuring aanbieden bij een van beide keuringsinstanties in Nederland. Iets wat zij, net als wij, wél verplicht zijn! Wij zullen daarom nooit aangeven dat u een certificaat bij uw sieraad krijgt. Dit kunt u derhalve niet op onze website hebben gezien. Waarschijnlijk bent u in de war met een andere webwinkel. Mocht dit inderdaad zo zijn dan verzoek ik u vriendelijk om uw review op dit punt aan te passen. Alvast bedankt daarvoor! Met vriendelijke groeten, Christel Veenhuis Kettingenenarmbanden.com

Top service en mooie sieraden

Service is top. Was bang dat het niet op tijd geleverd zou worden en naar een mailtje werd ik vriendelijk te woord gestaan. Waarbij ze contact bleef houden over de vorderingen en was het zo geleverd. En een blije zoon met een super mooie ketting.

Sorry maar ik vind de kwaliteit van mijn slangenketting maar matig van afwerking bijna niet gesoldeerd en de uiteinden niet netjes verknipt !,jammer voor € 95 !

Beste Luc Hesters, Zoals wij u ook al persoonlijk hebben geschreven kunt u de ketting terugsturen en krijgt u het aankoopbedrag teruggestort als u niet tevreden bent. Wij hebben in de 15 jaar dat deze webshop online is nog nooit een klacht over deze kettingen gehad en staan 100% achter de kwaliteit ervan. Kennelijk bent u érg kritisch. Daar is niks mis mee, maar dan kunt u in het vervolg beter niet online kopen maar naar een fysieke winkel gaan waar u het artikel kunt bekijken voor u het aanschaft. Dat voorkomt kosten, ergernis en teleurstelling voor beide partijen. Vreemd is wel dat u ons niet aanbeveelt maar inmiddels wel een nieuwe bestelling heeft geplaatst voor een ander, duurder type ketting! Is het dan niet beter om ergens anders te gaan shoppen om een nieuwe teleurstelling te voorkomen? Wij denken van wel en zullen om deze reden uw tweede bestelling annuleren en het geld terugstorten. Als u de slangenketting terugstuurt zullen wij u ook daarvan het geld terugbetalen. Daar doen wij niet moeilijk over. Met vriendelijke groeten, Christel Veenhuis Kettingenenarmbanden.com

Duidelijke website, alle informatie makkelijk te vinden, snelle levering en perfecte communicatie... we gaan hier zeker vaker bestellen!