Duidelijke website, alle informatie makkelijk te vinden, snelle levering en perfecte communicatie... we gaan hier zeker vaker bestellen!

Zeer betrouwbare webshop

Ik heb bij deze webshop al vele malen een ketting en armband gekocht. Het is een overzichtelijke website met alle gegevens die je wilt weten als je een zilveren ketting of armband wilt of gaat kopen. Ik ben zeer tevreden over deze webshop en over hun service die zij verlenen. Ook als je bij nader inzien niet tevreden met je bestelling. Retour voor omruiling of je geld terug, alles wordt netjes en snel afgehandeld. Dus Ik persoonlijk vindt deze webshop zeker 5 sterren waard

duidelijk,zeer snel bezorgd, en mooie kwaliteit ketting met degelijk slot

zoals altijd top service!

Heel betrouwbare site, Regelmatig hier al besteld en altijd top service, En nu ook een hanger met een Dierbaar Gravure besteld en ben er helemaal blij mee!

Meest betrouwbare op het internet

Al meerdere keren iets besteld, snelle levering, mooie producten, meest betrouwbare verkoper op het internet!

snelle levering,en goed product

ik heb een konings armband gekocht zilver. ziet er zeer goed uit, precies zoals zij omschreven!

Al jaren vaste klant. Kwaliteit is geweldig, service nog beter!

Goede service en snelle bezorging helemaal top

Fijne communicatie

Voor de verjaardag van mijn zoon wilde ik graag snel een cadeaubon kopen. Toen bleek dat dat op de site enkel kon om eentje via de post op te sturen, heb ik de vraag gesteld en zeer snel antwoord gekregen en een persoonlijk bonnetje via mail aangekregen. De communicatie hierover was heel aangenaam en snel.

Snel, betrouwbaar, nette levering.

Mooi product, snel verzonden.

Afgeleverd in een fraaie doos in een mooie geschenkverpakking.

Heel tevreden

kwaliteitsvolle halskettingen en armband

Mooi afgewerkte halskettingen, zeer tevreden met mijn aankoop

Prima shop

Ik heb een kinderarmbandje met naamplaatje besteld. Hierin is ook de naam gegraveerd. Mooi zilveren bandje en ook mooi gegraveerd. Zoals gevraagd in cadeauverpakking, binnen enkele dagen thuis gestuurd. Achteraf betalen is mogelijk dus je loopt geen risico. Dus zeer zeker aan te bevelen.

goed en snel.

al meerdere keren iets gekocht en ik ben steeds weer tevreden. de producten zijn steeds goed en volgens beschrijving. en het is er steeds netjes ingepakt en snel thuis. ik beveel ze zeker aan.

Op de website stond 1-3 dagen. Dat werd dus meteen de volgende dag.

Geweldig mooi

Ik kwam toevallig op uw site terecht. Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de armband en de levering was ook dik in orde. Van mij een hele dikke 10. Een aanrader.

Super goed

Prima ketting en snel geleverd

Echt een mooie zilver ketting 925. De ketting was snel geleverd.

Mooie materialen en een uitstekend klantvriendelijkheid.

Bestellingen worden snel geleverd. De keuze is groot. Veel verschillende lengtes aanwezig. Zeer klantvriendelijk. Kortom een 10.

Goede.service

Goede informatie

Voldoent aan beschrijving

Product is als beschrijving. Lijkt wel meer op witgoud dat zilver vindt ik persoonlijk mijn sterling zilver hanger eronder ziet eigenlijk niet zo mooi uit door het kleur verschil. Maar das mijn persoonlijke mening.

netjes geleverd in een doos met een vriendelijk kaartje

Alhoewel de levering door #PostNL 9 dagen heeft geduurd kan de winkelier hier niet veel aan doen. De zilveren ketting is netjes geleverd in een doos met een vriendelijk kaartje en cadeau verpakking en juwelen doosje. Kan niet anders zeggen dan dat het goed verzorgd is. Contact met de leverancier is ook erg goed. Dus toch 5 sterren en PostNL geen ster!

Snel en correct geleverd

Handzame site, zodat je makkelijk een set (ketting en armban) kunt samenstellen. Snelle levering en heldere communicatie.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Van der Takstraat 8 3071LL Rotterdam