Voldoent aan beschrijving

Product is als beschrijving. Lijkt wel meer op witgoud dat zilver vindt ik persoonlijk mijn sterling zilver hanger eronder ziet eigenlijk niet zo mooi uit door het kleur verschil. Maar das mijn persoonlijke mening.

netjes geleverd in een doos met een vriendelijk kaartje

Alhoewel de levering door #PostNL 9 dagen heeft geduurd kan de winkelier hier niet veel aan doen. De zilveren ketting is netjes geleverd in een doos met een vriendelijk kaartje en cadeau verpakking en juwelen doosje. Kan niet anders zeggen dan dat het goed verzorgd is. Contact met de leverancier is ook erg goed. Dus toch 5 sterren en PostNL geen ster!

Snel en correct geleverd

Handzame site, zodat je makkelijk een set (ketting en armban) kunt samenstellen. Snelle levering en heldere communicatie.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Je krijgt wat beloofd is.

Snelle levering van een goed product.

Awesome

In één woord sublieme! Gourmet ketting ovaal geslepen besteld. En kortom een super contact gehad met Christel wat betreft mijn bestelling. Aanrader deze site, voor mij de enige wat betreft zilveren items qua prijs, kwaliteit en prettiness :)

Onwijs ggaaf

Mooi sierraad voor een prima prijs. Heel erg blij mee.

Top-producten en super service

Al diverse jaren niets dan succeservaringen met Kettingenenarmbanden (Christel).

heb nog niets ontvangen

nog niets ontvangen te vroeg voor review

Snelle levering, betrouwbaar

Goeie service

TOP-Service en klantenservice vanuit het hart!

Sieraad met spoed moeten bestellen ivm niet nagekomen levering van andere leverancier. Snelle service met begrip voor de situatie en zelfs een aanpassing van het sieraad in record-tijd. Kortom: TOP-Service! Een DIKKE 10!

Mooie ketting!

Hij zag eruit zoals op de foto op de website. Netjes binnen gekomen zoals beloofd.

Als is zeer goed verlopen zeker voor herhaling vatbaar

uitstekend, ben zeer tevreden

prima ervaring

Betrouwbare webshop met mooie kettingen en armbanden

Mooie ankerschakel armband voor een leuke prijs. Goed verpakt en snel geleverd

Eerst werd het product kapot aangeleverd, maar dit werd snel en vriendelijk opgelost. aan te raden

Super Tevreden.

Ben super tevreden met de producten van kettingenenarmbanden.com Kwaliteit verkoopt zichzelf.

Hoge kwaliteit tegen een betaalbare prijs

Mooie en kwalitatief goede slangenketting tegen een aantrekkelijke prijs, aanrader!

Erg Goed

Besteld uit veel keuzes. Mooie ketting en normale prijs. Verzending duurde even maar dat was aangekondigd en dus geen verassing. Pakketje via post.nl de volgende dag in de bus. Precies zoals verwacht. Dank Jo

Keurig

Snelle levering en een prachtige ketting.

Mooie producten en zeer klantvriendelijk

Ál enige keren heb ik een ketting aangeschaft. Fantastisch dat de meeste kettingen in verschillende maten verkrijgbaar zijn. De kettingen blijven mooi. Na een teleurstelling, te wijten aan PostNL, schoot het bedrijf mij direct te hulp. Fantastisch!

Super goeie en snelle afhandeling

Mijn bestelling werd supersnel behandeld en ik kreeg nog extra service.

Goed advies en ik kon last minute mijn bestelling op maken die zij op de dag zelf nog speciaal op maat had gemaakt. Top service. Ook mooi ingepakt. Top service!

Van der Takstraat 8

3071LL Rotterdam