Brandschoon. Prima korrel

Raampje blijft schoon. Geen verkleving in de branderpot. Super korrel.

• Welk artikel heeft u ontvangen Houtpellets
  • Heeft u verbeter punten? N.v.t.

goede communicatie en levering

goede service en de pellets branden mooi op

Bestelling zou in de middag komen maar kwam in de loop van de ochtend nadat chauffeur keurig eerst had gebeld of er iemand thuis was. Top gedaan

Snel en betrouwbaar

Volgens verwachting

Kwaliteit minder goed dan de eerste lading.

De stukken hout zijn helaas zo nu en dan erg klein. De allereerste lading was mooi met allemaal even grote stukken. Deze lading en de vorige is een beetje een rommeltje.

Waardeloos

Beuken besteld Transport goed geregeld Kwaliteit onze de maat halve stronken, ronde stronken. In het midden allemaal enorme blokken hout echt te groot om zo te stoken Contact over opgenomen en geeft haar leverancier weer de schuld Eerste en laatste x genoeg aanbieders

Punctueel en erg goed hout!

Onze kachel brandt bijna een hele avond op ongeveer 7 blokken hout. De palet schuift zo in mijn houthok, dus niet meer stapelen. Ook erg prettig. Zeer aan te bevelen.

Geweldige service

Subliem

Erg goed

Vriendelijke chauffeur goed geholpen om de pallet in de garage te zetten Alleen toen ik het plastic er van af haalde waren er 2 zakken kapot .

oh dat is niet zo mooi, ik neem hier even contact met u over op voor een passende oplossing

goede pellets

goede houtpellets mooie vlammen het geeft ook goede warmte af zeker aan te raden deze houtpellets

Goede kwaliteit bezorging is uitstekend

Heel goede service

Hout was wat rokerig maar de aftersales en de service hebben me uitgelegd dat dat zou verbeteren. En hebben me meteen extra droge houtblokken gestuurd. Super!!

Telefonisch wordt je vriendelijk en correct geholpen. Pallets worden op tijd en netjes geleverd.

goed product snelle levering

de pellets branden mooi schoon op weinig roet en weinig as.

Goede pellets

Goede pellets met een goede brandduur, en een goede en voordelige bezorging volgens afspraak

Snelle levering.

Snelle levering, goed hout

Haardhout van perfecte kwaliteit

Voor de tweede keer dit jaar een grote pallet berken en essen mix telefonisch besteld bij Masterfire. Erg prettig geholpen, zeer flexibel en behulpzaam bedrijf. De houtblokken hebben dezelfde lengte en zijn perfect gedroogd. Ook de bijbestelde aanmaakwolletjes en het aanmaakhout verhogen het gebruiksgemak. Tot slot krijg je keurig bericht van de transporteur op welk tijdstip de levering plaats vindt!

Prima.

Prima service , snelle levering en goed hout.

Snelheid

Snel en goed!

Snelle en top levering

Zeer goede en snelle levering Bestel gauw weer wat bij u

Goed geholpen en snelle levering.

heel goed en heel netjes afgeleverd.

Een account aangemaakt op internet.Toen een bestelling gedaan van een pallet pellets en deze op een naar mijn gewenst adres laten bezorgen/afgeleverd.(volgende dag) Pallet was netjes verpakt in folie en met een plasticlaag er over afgedekt. Na folie er afhalen en alle zakken in opslag gelegd bleek dat er geen een zak stuk was!!!!!( grote klasse). bedankt voor goede serves .zodra pellets op zijn kom ik weer terug voor nog een bestelling.

Profi's in zaken

Eenvoudig inkopen bij Masterfire. Je krijgt wat ze beloven. Aanlevering is prima te volgen en eventueel bij te sturen. Volgende keer bestel ik gewoon weer bij Masterfire.

Online besteld, geleverd op gewenste dag, gewenst tijdstip én op de juiste plaats!

Volgende keer weer!