Ik ben nog nooit zo goed en snel geholpen en beleverd

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg goed en het hout brandt perfect (mooi droog en een goede prijs)

• Heeft u verbeter punten? Ik heb geen verbeterpunten

Perfecte service

Tot in het houthok geleverd. Kurkdroog hout, brandt fantastisch.

Waardeloze aflevering

Twee keer bij deze firma besteld en beide keren worden de afleverafspraken niet nagekomen. Je kan de gehele dag wachten, ze komen gewoon de gehele dag niet opdagen ondanks bevestigde aflevertijd.

• Welk artikel heeft u ontvangen Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? ja, afspraken nakomen

Geachte heer, de eerste aanlevering kon helaas niet plaatsvinden daar een vrachtauto stond te lossen en meer dan 20 minuten de weg heeft geblokkeerd om onbekende reden. Hier is door de betreffende chauffeur ook een filmpje van gemaakt om hun planning hiervan op de hoogte te stellen. Door het tijdsverlies heeft de planning van onze transporteur er op dat moment voor gekozen om op de volgende werkdag terug te komen om de aanlevering alsnog uit te voeren. Dit is gecommuniceerd en er is een tijdsindicatie aangegeven wanneer de nieuwe aanlevering zou plaatsvinden. Op deze geplande dag heeft de chauffeur door drukte op de weg vertraging opgelopen van bijna een half uur. U heeft de zending daarop zelf geannuleerd op het moment dat de vrachtwagen al bijna voor de deur stond. Hoe graag we het ook zouden willen maar zowel wij als de chauffeur hebben drukte of oponthoud op de weg niet in de hand. Geboden oplossingen door zowel de transporteur als ons werden niet geaccepteerd. De annulering en het terugstorten van het betaalde bedrag is correct gebeurd en afgehandeld.

Mijn eerste ervaring met deze leverancier was uitstekend. Goede communicatie betreft de levering. Zeker een aanrader.

Zeer goed.

Zeer goede ervaring gehad zowel met de leverancier als met de vervoerder ( de chauffeur).

• Heeft u verbeter punten? Geen

prima levering, prima hout

goede service

Ze kwamen de afspraken keurig na, netjes

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Fantastische pellets en snelle levering . Tot de Volgende keer .

• Welk artikel heeft u ontvangen Houtpellets
  • Heeft u verbeter punten? Geen.

Uitstekende service.

De mogelijkheid om een pallet met pellet korrels een aantal maanden te laten opslaan totdat het stook seizoen begint vind ik een ideale mogelijkheid.

Superservice

Weten mij fantastisch te bedienen hier op het eiland Vlieland.

• Heeft u verbeter punten? Nee

Prettig bedrijf, prima service en betrouwbaar

• Heeft u verbeter punten? Geen

Levering conform afspraak.

Als pellets net zo goed branden als dat de levering is uitgevoerd dan ben ik zeet tevreden!!!!

• Welk artikel heeft u ontvangen Houtpellets
  • Heeft u verbeter punten? ja lege pellet retour nemen

Keurig volgens afspraak

Levering keurig volgens afspraak

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Goed, besteld en bezorgd volgens afspraak

Zoals het hoort!

Doet wat het beloofd

Netjes geleverd. Alles prima!

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Hout kan ik pas beoordelen wanner het op is en nu niet

'Dit gaat over de bezorging: 1e, de dag van bezorging had ik geen mail ontvangen en heb ik met tielbeke gebeld men gaf jullie uiteraard de schuld en zei dat ze waarscheinlijk mijn e-mail adres niet ontvangen had. 2.Warom moet ik commentaar geven over het transport? Ik had ter verduideling duideljk erop gezet fat men met een kleine auto moest komen .i.v.m. smalle straat wat schets mijn verbazing dat men toch men toch met een lange trailer kwam hoe zo ??

• Welk artikel heeft u ontvangen Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? zie boven,

Gewoon goed

Gewoon goed aan de deur geleverd Misschien iets te duur Opslag

• Heeft u verbeter punten? Gewoon doorgaan

Voor herhaling vatbaar !!

Is mijn 1e keer dat ik pelletkorrels heb besteld. En kwam daarvoor bij Masterfire terecht. Telefonisch vriendelijk geholpen met mijn vragen. Goed te bestellen via de site. Levering op gevraagde dag & tijdvak ! Erg vriendelijke chauffeur, die de pallets helemaal op de gewenste plek kon zetten.

• Welk artikel heeft u ontvangen Houtpellets
  • Heeft u verbeter punten? Iets meer ruimte in vakje met opmerking bij bestelling (60 = te krap)

Duidelijke communicatie en snelle levering

Chauffeur die de pellets kwam brengen heeft het keurig in mijn schuur gezet!

Zeer prettig

Goede en snelle service

Prima website, duidelijk Fijn dat de chauffeur belde bij aflevering

• Heeft u verbeter punten? Eigenlijk niet

Perfecte communicatie door een lieftallige medewerkster

Levering exact op tijd en netjes neergezet op aangegeven plek.

Goede snelle service

Master Fire, meester hout

Master Fire is uit hout gesneden. Kocht mijn hout vaak enkel op de bonnevoi en lette enkel op de prijs, totdat ik jaren geleden bij Master Fire terecht kwam. Slechts 1x heb ik nog ergens anders hout gekocht. Ik wist niet hoe snel ik weer terug moest naar Master Fire. De prijs kan iedereen een oordeel over hebben, maar op de kwaliteit niet. Meester kwaliteit.

• Welk artikel heeft u ontvangen Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? 2 halve kisten voor de prijs van 1 grote op het zelfde adres

Prettig geholpen!

Ze zijn makkelijk te bereiken en heel vriendelijk! Er ging even wat mis tijdens het transport maar keurig opgelost!