Uitstekend kwaliteit en bezorging

Goede bezorgservice

• Heeft u verbeter punten? Nee

Keurig alles binnen de genoemde tijd afgeleverd.

prima aflevering

prima levering. goed gecommuniceerd en optijd

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

zeer nette levering en goed verpakt

Zeer goede ervaring met Masterfire

uitstekende service

het tijdstip van levering was precies zoals aangegeven

• Heeft u verbeter punten? nee

De ganse bestelling verliep zoals afgesproken.

Bestelling geplaatst en werd geleverd zoals we afgesproken hebben, Op tijd en in orde. Hartelijk dank hiervoor.

• Welk artikel heeft u ontvangen Houtpellets
  • Heeft u verbeter punten? Transporteur kan beter.

Mooi doan luitjes

Super geregeld.

• Heeft u verbeter punten? Nee

Prima! Ze doen wat ze zeggen en doen het goed.

Goed!

Ziet er goed uit

De korrels zien er goed uit, we gaan zien hoe het brand

• Welk artikel heeft u ontvangen Houtpellets
  • Heeft u verbeter punten? De levering is op zich goed gegaan maar er waren 3 zakken kapot, waardoor er een heel spoor over straat lag van de vrachtwagen naar ons huis, wellicht is het een idee om rond de onderste laag eerst karton te doen

netjes geleverd

netjes geleverd , alleen de verpakking is erg dun

• Welk artikel heeft u ontvangen Houtpellets
  • Heeft u verbeter punten? plastic van de zakken er dun

goede afspraken mee te maken en komen ze na.

• Heeft u verbeter punten? nee

Goed, duidelijk, Volgens afspraak.

Goede duidelijke afspraak. Gebracht op tijd En gemak van kopen als het goedkoop is en leveren op later tijdstip. En niet te vergeten prima Kwaliteit.

fantastiche pellets

heb nu voor de tweede maal een pellet vol pellets laten komen levering ging perfect en de pellets branden uitmuntend ik ben zeer tevreden en zeg laat de winter maar komen ik ben er weer klaar voor

goed werk geleverd

was prima gedaan, afspraak werd goed nagekomen. pellets werden keurig geplaats in de door mij gekozen plek. dank daarvoor.

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

snelle levering en een aardige chauffeur

prima geregeld allemaal en goede service

Geweldige ervaring

In 1 woord goed. Snelle levering. Zeer netjes verpakt, correct neer gezet. Helemaal top.

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Verlate datum, toch eerder geleverd door technische fout, maar niet flexibel!

Ik had een verlate leverdatum ingegeven, echt strikt op gelet, maar systeem maakt er een levering van per omgaande. Ik heb zelf nagelaten om de mail na te kijken, dat kan mij misschien verweten worden, maar ik had het goed ingegeven. Toen ik de boel wilde stopzetten, moest ik het alsnog € 100,- betalen voor het door het systeem gemaakte fout. Nu zit ik met pellets door mijn hele huis heen. Flexibiliteit en aanvaarden eigen systeemfout was er niet bij, men hield voet bij stuk, ik had de mail maar na moeten kijken, vond men!!!! Ze krijgen nog net een matig, omdat ik niet de lulligste wil zijn.....

• Welk artikel heeft u ontvangen Houtpellets
  • Heeft u verbeter punten? Systeem goed nakijken!!!!!!

Het is inderdaad van belang om de bestelbevestiging goed na te kijken, zodat dit soort "fouten" direct recht gezet kunnen worden. Daarom wordt deze ook gelijk na het bestellen verstuurd per email. U heeft ook een pakbon op de dag vóór aanlevering ontvangen waarin het levermoment word genoemd. Zelfs dan had ik de bestelling nog op hold kunnen zetten voor u. Maar op het moment dat een levering in de vrachtauto zit en op route is ingedeeld kunnen wij inderdaad nog heel erg weinig. Wij zijn altijd erg flexibel en meedenkend zo ver als mogelijk. Wij hebben smorgens intensief contact gehad met elkaar en het transportbedrijf en gekeken naar alternatieve oplossingen. Bij mijn weten hebben we gedaan wat we op dat moment nog konden doen. Met vriendelijke groet, Ingeborg.

Minder volume

Ervaring bestelling is prima. Wat mij mij erg tegenvalt is dat de gaten in de haardhoutblokken niet meer 2cm zijn maar 2,5cm. Terwijl de prijs ook omhoog gaat. Kortom veel minder volume voor een duurdere prijs. Krimpflatie is hier ook ruim toegepast.

• Welk artikel heeft u ontvangen N.v.t.
  • Heeft u verbeter punten? Eerlijk zijn over volume en inhoud

Slecht

Ze bieden je een pallet hout aan met een inhoud van 1,8 kub volgens de website. Daadwerkelijke inhoud 1,6 kub.

• Welk artikel heeft u ontvangen Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? Of de website aanpassen of meer hout leveren.

Masterfire denkt proactief met de klant mee

Na het plaatsen van mijn bestelling, werd ik gebeld of het klopte dat ik langer hout had besteld dan normaal. Dat had ik dus niet goed gezien. Super dat ze zo meedenken! Het transport is ook altijd heel netjes. Je krijgt een berichtje als ze binnen een half uur voor de deur staan.

Zeer positief !!!

Zeer positief! In mei besteld, tijdelijk opgeslagen en op de juiste dag afgeleverd en in garage geplaatst. Ben zeer tevreden.

• Heeft u verbeter punten? Geen

Het af te leveren product was te zwaar voor het mechanisme om het te plaatsen .

Het was een dubbele hoeveelheid hout die geleverd werd. De meneer die het op de juiste plaats kwam zetten had er moeite mee om de pompende steekkar over de lage drempel te krijgen . Wij kregen het verzoek om mee te duwen .Vonden dit wel angstig . Hebben dit gedaan terwijl het hout op de kar stond te wiebelen . Het is uiteindelijk goed gelukt zonder ongelukken . Het materiaal moet dus beter aangepast worden voor het te vervoeren artikel .

• Welk artikel heeft u ontvangen Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? Ja ,zie bovenstaande .

vlotte levering en prima kwaliteit hout

vlotte levering en prima kwaliteit hout