Verlate datum, toch eerder geleverd door technische fout, maar niet flexibel!

Ik had een verlate leverdatum ingegeven, echt strikt op gelet, maar systeem maakt er een levering van per omgaande. Ik heb zelf nagelaten om de mail na te kijken, dat kan mij misschien verweten worden, maar ik had het goed ingegeven. Toen ik de boel wilde stopzetten, moest ik het alsnog € 100,- betalen voor het door het systeem gemaakte fout. Nu zit ik met pellets door mijn hele huis heen. Flexibiliteit en aanvaarden eigen systeemfout was er niet bij, men hield voet bij stuk, ik had de mail maar na moeten kijken, vond men!!!! Ze krijgen nog net een matig, omdat ik niet de lulligste wil zijn.....

• Welk artikel heeft u ontvangen Houtpellets
  • Heeft u verbeter punten? Systeem goed nakijken!!!!!!

Het is inderdaad van belang om de bestelbevestiging goed na te kijken, zodat dit soort "fouten" direct recht gezet kunnen worden. Daarom wordt deze ook gelijk na het bestellen verstuurd per email. U heeft ook een pakbon op de dag vóór aanlevering ontvangen waarin het levermoment word genoemd. Zelfs dan had ik de bestelling nog op hold kunnen zetten voor u. Maar op het moment dat een levering in de vrachtauto zit en op route is ingedeeld kunnen wij inderdaad nog heel erg weinig. Wij zijn altijd erg flexibel en meedenkend zo ver als mogelijk. Wij hebben smorgens intensief contact gehad met elkaar en het transportbedrijf en gekeken naar alternatieve oplossingen. Bij mijn weten hebben we gedaan wat we op dat moment nog konden doen. Met vriendelijke groet, Ingeborg.

Minder volume

Ervaring bestelling is prima. Wat mij mij erg tegenvalt is dat de gaten in de haardhoutblokken niet meer 2cm zijn maar 2,5cm. Terwijl de prijs ook omhoog gaat. Kortom veel minder volume voor een duurdere prijs. Krimpflatie is hier ook ruim toegepast.

• Welk artikel heeft u ontvangen N.v.t.
  • Heeft u verbeter punten? Eerlijk zijn over volume en inhoud

Slecht

Ze bieden je een pallet hout aan met een inhoud van 1,8 kub volgens de website. Daadwerkelijke inhoud 1,6 kub.

• Welk artikel heeft u ontvangen Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? Of de website aanpassen of meer hout leveren.

Masterfire denkt proactief met de klant mee

Na het plaatsen van mijn bestelling, werd ik gebeld of het klopte dat ik langer hout had besteld dan normaal. Dat had ik dus niet goed gezien. Super dat ze zo meedenken! Het transport is ook altijd heel netjes. Je krijgt een berichtje als ze binnen een half uur voor de deur staan.

Zeer positief !!!

Zeer positief! In mei besteld, tijdelijk opgeslagen en op de juiste dag afgeleverd en in garage geplaatst. Ben zeer tevreden.

• Heeft u verbeter punten? Geen

Het af te leveren product was te zwaar voor het mechanisme om het te plaatsen .

Het was een dubbele hoeveelheid hout die geleverd werd. De meneer die het op de juiste plaats kwam zetten had er moeite mee om de pompende steekkar over de lage drempel te krijgen . Wij kregen het verzoek om mee te duwen .Vonden dit wel angstig . Hebben dit gedaan terwijl het hout op de kar stond te wiebelen . Het is uiteindelijk goed gelukt zonder ongelukken . Het materiaal moet dus beter aangepast worden voor het te vervoeren artikel .

• Welk artikel heeft u ontvangen Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? Ja ,zie bovenstaande .

vlotte levering en prima kwaliteit hout

vlotte levering en prima kwaliteit hout

Goede website, snelle levering

• Heeft u verbeter punten? Neem

Makkelijk bestellen Optijd afgeleverd Kortom uitstekend performance

• Heeft u verbeter punten? Geen

Service uitstekend, kwaliteit hout beneden verwachting

Zoals altijd mijn hout bij Masterfire besteld en ook deze bestelling kwam vlot volgens afspraak aan. Alleen de palletkist viel voor een deel uit elkaar; de chauffeur moest zeer creatief alles uit de kast halen om ervoor te zorgen dat ik niet enorm ver zou moeten sjouwen en dat er 900 kg hout over straat bezaaid zou liggen. De kwaliteit van de kist was betreurenswaardig slecht en ook het hout was minder mooi dan anders: lelijke kromme stukken ertussen, meer blokken van andere afmetingen die niet zo lekker stapelen. Alles bij elkaar is het minder goed dan wat ik de afgelopen jaren heb gekregen, dat vind ik wel jammer, maar op zich ben ik tevreden genoeg over de aankoop en vooral over de snelheid stiptheid van bezorgen. Betrouwbare partij.

• Welk artikel heeft u ontvangen Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? De kist moet steviger, van dikkere planken worden gemaakt

Top bedrijf met een hele snelle levering

Donderdags besteld en ik kon leverdata zelf aangeven. Dus komt afspraken na.

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Snelle levering aan de deur

Uitstekende kwaliteit hout, goed gedroogd. Het is niet goedkoop maar wel erg goed.

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Correcte en vlotte levering.

Correcte firma met klantvriendelijk webportaal.

• Heeft u verbeter punten? De prijs

Snelle reactie, prima haardhout

Zeer behulpzame vervoerder

Top geregeld

Fantastisch hout en dit jaar nog een stuk goedkoper dan vorig jaar. De pallet is eigenlijk iets te hoog voor mijn garage maar mag er al voor het tweede jaar een klein laagje vanaf halen zodat hij wel past. Ze rijden hem dan zo naar binnen met de elektrische pompwagen. Dus ook toplevering van Tielbekke transport.

Mooi brandhout

De vrachtwagen was er op de afgesproken tijd. Het brandhout was keurig gestapeld en kurkdroog. Volgende keer weer Masterfire!

• Heeft u verbeter punten? Nee

Mooi hout, goede bezorging. Goede service

Goed geregeld, goede kwaliteit. Prima prijs

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Écht alles perfect, levering exact zoals besteld alsook de aflevering conform aangegeven tijd door een uiterst correct, vriendelijk en meedenkende chauffeur.

• Heeft u verbeter punten? Geen

Alles precies volgens afspraak, zoals verwacht.

Zie boven

Alles keurig geregeld!

Fijne communicatie en prima aanbiedingen. Ook de opslagoptie is fijn.

• Heeft u verbeter punten? Nee

Heel positief. De vracht werd gebracht, een oprijplaat had de chauffeur bij zich.

Het begon al positief met de mail van masterfire naar de vervoerder Tielbeke. Zie ook boven. Voorheen altijd gedoe om de pellets in de garage te zetten. Nu stonden ze binnen in een fractie van tijd. Nu nog afwachten hoe ze verwarmen en de hoeveelheid as. Als alles ok is dan kom ik met meerdere belangstellenden uit mijn buurt.

• Heeft u verbeter punten? Nee, zie boven

Klantgerichte behandeling. Top

Zeer meedenkende aardige behandeling.

Uitstekende firma

Eenvoudig goede afspraken te maken, die ook nog eens perfect worden nagekomen! Deze firma beveel ik van harte aan!

• Heeft u verbeter punten? Geen!Willem

Netjes

Op tijd geleverd. Goed verpakt. Eerste keer dit merk houtpellet dus gaan zien of het bevalt deze winter.

• Heeft u verbeter punten? N.v.t.

Eenvoud houtvuurwarmte; van bestelling t/m aflevering

Jaarlijks worden we geattendeerd op; "het nieuwe stookseizoen komt eraan. kan Masterfire nog iets betekenen hierbij?" En inderdaad de verkregen mail gaf makkelijk toegang tot de bestelprocedure van aanvullende houtvoorraad voor komende najaar en winter. Formulier ingevuld en drie dagen later liggen de blokken hier keurig in de opslag om in nieuw stookseizoen van houtvuurwarmte te kunnen profiteren.

• Welk artikel heeft u ontvangen Houtpellets, Haardhout
  • Heeft u verbeter punten? bij bestelling maat van pallet, waarop goederen worden geleverd, vermelden. Dit in verband met doorgang achterpoort.

Eibergsestraat 99

7481 HH Haaksbergen