Hele snelle levering en goede kwaliteit stickers. Ik ben er heel blij mee. Als ik weer naamstickers nodig heb, dan bestel ik hier zeker weer.

uitstekende persoonlijke service en kwaliteit

Helaas niet telefonisch bereikbaar maar wat een goede en snelle service via de mail! Zelfs voor een simpele bootnaam word er meegedacht over de lengte en vormgeving en krijg je gewoon netjes voorbeelden via de mail gestuurd. Als je op zoek bent naar een maximale hoogte dan geven zij binnen no-time aan welke lengte je dan moet bestellen. Persoonlijke aandacht staat hoog in hun vaandel. Heb er ondertussen een tweede bestelling geplaatst en gekregen. keep up the good work!

Bedankt voor de mooie woorden William! Fijn om te lezen.

Het was geen enkel probleem om plaketters te maken met een lettertype dat niet beschikbaar was op de site. Er werd goed meegedacht en duidelijk gecommuniceerd.

Zeer behulpzaam!

Zojuist via de mail contact gehad over een kentekensticker van een waterscooter. Ondanks dat het slechts over 1 sticker ging werd er goed meegedacht en de tijd genomen (meerdere mails over en weer gestuurd) om mij de juiste sticker aan te kunnen bieden. Nogmaals bedankt!

Ongelofelijk snel geleverd

Top kwaliteit ik ga hier vaker bestellen

In een woord SUPER.

Makkelijk besteld, snel geleverd en nog makkelijker bewerkt met de super eenvoudige handleiding. Ter vervraaiing van je huis, boot of auto een must.

Perfecte prijs/kwaliteitverhouding met 'over the top' service.

Snel, helder, uitstekende stickers, prima prijs en persoonlijke benadering. Top. Een échte aanrader.

Snelle service, goede kwaliteit

We hebben plakletters besteld voor onze beurs. We zijn goed geholpen, het is erg snel geleverd en de kwaliteit van de plakletters is super. Wij gaan ze volgende keer weer gebruiken!

Pluspunten

Mails worden vlot beantwoord. Zonder problemen werd een niet aangekomen bestelling opnieuw gemaakt en geleverd.

Versturen met track en trace meer aambieden/ gebruiken. Hoewel dit ook onnodig kan zijn want men stuurt zonder problemen een nieuwe set.

Pluspunten

Perfecte stickers, mijn boot ziet er goed uit met de stickers! Top levering!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Geen

Pluspunten

Heel goede service nadat er iets mis ging met de verzending. En de stickers zijn prima

Pluspunten

Super snelle levering en zeer goede kwaliteit stickers

Geen

Pluspunten

Snel geleverd maar in eerste instantie in het verkeerde lettertype. Op de bestelsite is het niet zo duudelijk wat er werkelijk verstuurd wordt. Echter, na contact zijn de stickers alsnog in het juiste type geleverd. Eind goed, al goed!! Prima gedaan!

Pluspunten

Pluspunten

Duidelijke en makkelijke website,ook werd alles snel geleverd. Omdat ik twee stickers in de verkeerde maat binnen kreeg, heb ik dat gemaild en binnen een dag kreeg ik antwoord. De volgende dag kreeg ik de twee stickers in de juiste maat binnen. Top geregeld!

Geen verbeterpunten of tips het is prima zo.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt

Helaas was de eerste letter los en ook groter dan de rest... een geheel is mooier

Pluspunten

Netjes

Nee