Netwerkkabel werkt perfect, maar PostNL absoluut niet!

Netwerkkabel werkt perfect, maar PostNL absoluut niet! Donderdag bestelling geplaatst. 's Avonds email gekregen van Netwerkkabel dat het verzonden was. Zeer stipt! Vrijdag mail van PostNL dat de levering 's namiddags zou gebeuren. Maar niks te zien, er werd niet aangebeld, er zat niks in de brievenbus. Zaterdag mail dat de bestelling niet kon geleverd worden. Maandagavond mail dat de bestelling aangekomen was in een Postpunt een dorp verder (hoewel er een Postpunt vlakbij is). De werking van PostNL is gewoon schandalig!

goed en snel

tevreden

fantastische service en snelle levering

Netjes verpakt en snel geleverd

Gewoon goede cat 6 kabels en voor mooie prijs

Gewoon goede cat 6 kabels en voor mooie prijs

Snelle en correcte afhandeling! Top

Overzichtelijke site. Makkelijk te bestellen en zeer vlot afgehandeld.

Precies dat wat ik nodig had, volgende dag geleverd.

Snel en correct

Vlotte levering, netjes afgehandeld.

De bestelling verliep snel en goef

Ik had een paar vragen en men was heel behulpzaam en kwam met goed advies.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Op de website is veel keus tegen scherpe prijzen. Vervolgens wordt de bestelling snel geleverd

Goede netwerkproducten

CAT6A kabel is prima. Montagekit werkte super handig en de tester geeft vertrouwen dat het goed werkt

Ik bestelde de kabels voor de aangegeven tijd op de website en had het de volgende dag binnen. Super tevreden.

Goede kwaliteit….snel geleverd

Kabels zijn van goede kwaliteit. Werden snel geleverd.

Precies zoals verwacht

Kabel waren naar verwachting. Van goede kwaliteit en juiste uitvoering. Levering prompt en professioneel. Ben zeer tevreden.

Zeer positief, erg veel artikelen te leveren

Na een foutief geplaatste bestelling van mijn kant kon het foutieve artikel snel gecorrigeerd worden. De bestelling stond al klaar om verstuurd te worden. Dank voor de snelle actie aan jullie kant.

De go to website voor kabels

Erg snelle levering en zeer scherp geprijsd. Kabels (ik bestelde ethernetkabels CAT6 van 0.25/ 0.5 en 1 meter) zijn van goede kwaliteit, aansluitingen zijn erg stevig. Super goede ervaring dus!

Veel keus, snel geleverd en prima service.

Netwerkkabel.eu heeft een groot assortiment. Goede omschrijving en informatie per artikel. De bestelde kabels had ik binnen 24 uur in huis. Ik had nog een vraag over de verbinding, die snel per email werd beantwoord. Waarna mijn apparatuur perfect werkte.

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering

<24 uur service, prima product & verpakking

goede en snelle communicatie, ga hier zeker vaker bestellen

Snel en betrouwbaar

Iets was niet gelijk op voorraad en alternatief was zo geregeld. Beststelling was volgende dag in huis.

Duidelijk en snel

Duidelijke website, veel keuze, goede omschrijvingen en informatie en snel geleverd. Enige punt van kritiek is dat ik een filter miste om te kunnen selecteren voor het "soepel" of "stug" kabeltype en de mogelijkheid om alleen producten te selecteren die op "morgen in huis" stonden. Dit maakte het zoeken naar een kabel die aan alle criteria voldeed langer dan gedacht.

Goede en snelle service

Duidelijke website Eenvoudig bestelproces Snelle levering Ik kreeg jammer genoeg geen betalingsbewijs per email.

Goede service en kwaliteit

Een paar keer wat besteld. Was altijd goed.

snel geleverd

goed product en snel geleverd