Snelle en goede service

Snelle en goede service

Snelle verzending en bezorging

Snel geleverd volgens bestelling

Snel geleverd. Conform bestelling en informatie op de site.

Vlotte levering goede producten duidelijke website

Vlotte levering goede producten duidelijke website

Goed maar slecht geïnformeerd

Uiteraard zijn de HDMI kabels die ik besteld heb goed. Ik had ook niet anders verwacht van een winkel die gespecialiseerd is in kabel. Maar als het gaat om bestellen en dan het op de hoogte houden van de status order dan kunnen jullie nog iets leren. 1. Als een kabel niet op voorraad is vermeld dat op de site. 2. Nu verkopen jullie vandaag voor... Besteld morgen in huis. ( Met de feestdagen kan ik me voorstellen dat het anders is, maar ruim 2 weken zonder bericht?) Dat vind ik echt een groot minpunt. Te meer omdat toen mijn tv geplaatst werd ik daar special installatie voor besteld heb. Dus 2 man om alles aan te sluiten. En nu heb ik achteraf als nog alles weer moeten hieraan sluiten. Maar het product is echt wel goed.

Snel en professionele hulp

Had 2 verschillende orders geplaatst deze werd snel en moeiteloos samengevoegd. Ze hebben verstand van zaken!

Bestelling binnen 24 uur in huis!

Overzichtelijke catalogus en leveren op tijd

Voor mijn nieuwe appartement ben ik op zoek geweest naar nieuwe netwerkbekabeling en wandcontactdozen. Alles kunnen vinden

Snel en goed gelevert

Snel binnen

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd, deugdelijk product

De kabels zijn nog niet bezorgd door Post NL

Kunnen jullie geen andere bezorger contracteren. Bezorging is tot 2x uitgesteld.

Levering langer dan aangeveven bij product

Bij een product staat 3 tot 5 werkdagen levertijd. Uiteindelijk 17 dagen moeten wachten zonder kennisgeving. Na zelf gebeld te hebben uiteindelijk duidelijkheid en product is (gelukkig) eerder geleverd dan ze aan de telefoon hebben verteld.

Recent had ik 3 ethernetkabels nodig en via google kwam ik uit bij Netwerkkabel.eu waar ze precies hadden wat ik nodig had en tegen een prima prijs. In de avond 3 kabels besteld en ik was verbaasd hoe snel die avond ze mijn bestelling hebben verzonden en ik had het ook de volgende dag. Alles prima ingepakt ook. Zeer professioneel en klantgericht. Ik heb binnenkort nog 2 ethernetkabels nodig en dan ga ik het hier bestellen op basis van mijn goed ervaring. Deze zaak is dus een aanrader wat mij betreft voor het kopen van kabels.

Ze hebben de bestelling op tijd afgeleverd.

Zeer snel ontvangen

Heb mijn bestelde kabel zeer snel mogen ontvangen

Snelle oplossing van de klantenservice

Ik had een product besteld dat normaal gezien dezelfde week geleverd ging worden. Na een week had ik nog niets ontvangen en ook geen update gekregen van mijn bestelling. Na een mailtje te sturen heb ik diezelfde dag nog antwoord gekregen dat het nog altijd besteld was van de leverancier maar normaal enkele dagen later geleverd ging worden. Er is hier weer een halve week overgegaan en na opnieuw een mailtje te sturen hebben ze mij een duurder product voorgesteld zonder opleg dat de dag nadien verzonden is.

Vlotte service, netjes op tijd verstuurd

Alles naar wens verlopen bij mijn bestelling. Geen opmerkingen.

Uitstekend.

Kabel op tijd ontvangen in goede orde.

Snelle levering!

Ik had in de avond besteld, volgende ochtend al geleverd! Supersnel!

Perfecte kabels

Makkelijk gevonden wat ik zocht en snel geleverd .

Supersnelle levering

Kwaliteit voor weing

super

's avonds besteld rond 19h00 en de dag erna om 13h30 bezorgd. Zeer goede kwaliteit kabel !! Misschien wel de beste online-shop waar ik ooit mee gehandeld heb.

Top en snel geleverd

Prima en snelle levering