Zeer goed !!!

Zeer snelle versturing, goede informatie over aankomst pakket. Kortom ideaal ! Echter had graag ook wel eens een vraag gesteld, bijv. welke RJ45 voor mijn bestelde kabel het beste geschikt is/was. Nergens een of andere vorm van communicatie email/live chat/telefoon te vinden. Jammer

Goed en snel geleverd

Goede kabel en snel geleverd

Uitstekend geholpen!

Goede producten, snelle service en na telefonisch contact werd er nog maatwerk geleverd. Zeer tevreden.

Goede prijs levering op tijd.

Snel besteld & ontvangen. Product was prima. Goede prijs.

Goed en snelle levering

vlotte snelle levering

vlotte goede service

Snel en betrouwbaar

Ik heb twee keer ethernet kabels gekocht bij Netwerkkabel.eu en beide keren was ik zeer tevreden. Zeer snelle bezorging, goed ingepakt en prijs ook prima. Ik vind hun website ook gebruikersvriendelijk zowel voor het vinden van producten, als het feitelijk bestellen van producten. Mocht ik in de toekomst weer kabels nodig dan zal ik hier zeker weer kabels kopen.

Goede prijs en vlotte levering

Patch kast 19" voor een nette prijs gekocht en deze werd vlot geleverd

Uitstekende ervaring met Netwerkkabel.EU: Snelle levering, hoge kwaliteit en betaalbare prijzen

Netwerkkabel.EU heeft mij aangenaam verrast met hun snelle levering en hoogwaardige producten tegen een betaalbare prijs. Ik waardeer de efficiënte service en de duurzame kwaliteit van de kabels. Deze combinatie maakt Netwerkkabel.EU mijn eerste keuze voor toekomstige aankopen. Ik beveel hen ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare kabels.

Onzin

Ik ben zelf klant bij kpn het hoogste snelheid internet verbinding geabonneerd ik dacht dat het aan mijn normaale internetkabel lag dat mijn verbinding toch niet zo snel was dus bestelde ik een cat 7 kabel en ik zie geen verschil in snelheid tussen de cat 6 / en cat 7 kabel 45 euro lichter voor geen verschil tussen de kabels

Hi Ferdi, Jammer om te horen dat u niet het resultaat heeft gekregen welke u verwachte. Ik denk dat uw verwachting ook niet helemaal klopt met wat mogelijk is. Een Cat7 kabel in een woonsituatie zal de snelheid in de praktijk niet verbeteren ten opzichte van een Cat6 kabel. Een Cat6 kabel haalt een snelheid van 1 Gb/s een Cat7 kan 10Gb/s halen, echter zal de overige apparatuur in huis waar u de kabel op aansluit (switches / TV / Computer etc.) maximaal 1 Gb/s aankunnen waardoor de Cat7 kabel ook maximaal 1 Gb/s zal doorgeven. Een bekend gezegde is daarom ook, de verbinding is zo sterk als de zwakste schakel. Enigste voordeel van een Cat7 kabel in een woonsituatie is dat deze stabieler is mede door de hogere bandbreedte en tevens voorbereid bent op de toekomst wanneer apparaten wel een 10Gb/s aansluiting krijgen. Hoop dat bovenstaande u meer informatie heeft gegeven over de werking van de kabels. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben mag u ons uiteraard contacteren, dan staan we u graag te woord.

Gewoon top

Snel en zeer goede kwaliteit en transactie Is aan te bevelen

gedaan wat belooft is.

gedaan wat belooft is.

Ander product geleverd dan besteld

Als je een product koopt met een plaatje van een logiLInk dan verwacht je dat ook te krijgen en niet een Nedis. Ik hoop maar dat het product vergelijkbaar is in kwaliteit. Achteraf gezien had ik ook verder moeten kijken want prijskaart bij NetwerkKabel van *** incl. is veel hoger dan bij *** zelf of bij ***. Daar is de prijs *** euro incl.

Prima ervaring

Probleemloze en snelle levering

Zeer snelle levering

Prima netwerk kabel.

Duidelijke uitleg op website, snelle levering

Heel tevreden

Prijs kwaliteit goed

Zeer goede dienstverlening en vlotte verzending v bestelling

Goed spul!! Voor een goede prijs

Snel besteld, snel geleverd

Snel geregeld allemaal . Afgeleverd volgens afspraak

Alles perfect zoals verwacht

Duidelijke info, vlotte verzending, goed verpakt.

Ruime keus. 's-Avonds besteld, de volgende dag afgeleverd.

Gewoon goed

Kort In drie woorden Goed is goed.

Vlot geleverd en uitstekend ( switcher ) materiaal !

OK