Goede prijs en snelle levering

ruim assortiment, snel geleverd

Ik zocht netwerkbekabeling voor mijn woning die ik aan het renoveren was en kwam uit bij Netwerkkabel.eu. Er is een ruime keuze en het wordt ook nog eens snel geleverd. Tel daarbij op dat de prijzen zeer schappelijk zijn en de kwaliteit gewoon goed.

Gewoon goed!

Snel, duidelijk en prima kabels

Mijn bestelling was wat vertraagd door leveringsproblemen. Per telefoon werd direct een passende oplossing voorgesteld met een alternatief product.

Mijn vragen werden goed beantwoord, nazorg middels email, prima.

zie boven

Snel geleverd goede prijs

Heb wel een min puntje de utp kabel was slecht opgerold zaten knikken in dat is niet goed daar krijg je demping van. Daar moet meer aandacht voor zijn.

Goede fijne webshop!

Verkoper belde netjes om te zeggen dat het bestelde product niet op voorraad was. Product werd meteen snel daarna snel geleverd. Fijne service en bedankt!

Makkelijk besteld, snel geleverd

Alle spullen waren snel binnen zodat mijn 'projectje' geen vertraging opliepa

Aan te raden

Goed product (buitenkabel), zeer snelle levering.

Geen pakketje

Kan geen ervaring delen, want ik heb mijn pakketje nier ontvangen. Levering duurt dus lang.

Nog niet

Pakketje heeft vertraging,heb nog niets binnen. Is bij dhl trouwens heel vaak waar je ook besteld. Het heeft op de dag van aankomst nog al eens enkle dagen vertraging

Geen oplossing voor beroerde levertijd

Uiteindelijk heeft levering van de bestelde ethernetkabel 5 weken geduurd. Vertraging van een levering is mogelijk en begrijpelijk. Maar ik had verwacht dat Netwerkkabel halverwege het traject een creatieve oplossing zou aanbieden, door bijvoorbeeld een langere kabel (die wel op voorraad lag) te leveren voor dezelfde prijs.

Zeer professioneel

Behulpzaam en adequaat

super snel

bestelling inderdaad de volgende dag geleverd

Gewoon zoals het hoort..

Wat je mag verwachten .. gewoon oké

Top Quality super Service

Echt top spoel. Echt erg blij er mee. En super service en goed alles geregeld plus znel levering T

Prima grondkabel

Mooi op tijd geleverd. Geïnstalleerd en de kwaliteit lijkt tot nu toe prima. Werkt goed over een lengte van 75 meter.

Snelle reacties, levering en goed advies

Mn vragen werden snel beantwoord. Vroegen goed door. Dachten met me mee. Bestelling de volgende dag al binnen Fijn bedrijf.

Grootste deel snel geleverd, backorders nog nirt geleverd

Grootste deel netjes en snel bezorgd. Een aantal producten nog niet geleverd. Die zouden deze week komen maar ik heb niets gehoord. Dat vind ik wel slordig. Pakbon onduidelijk en matcht niet met de gegevens in de mail. Dit zorgt voor verwarring.

Telefonisch van goed advies voorzien, top!

Voor het aanleggen van een compleet bedraad netwerk in onze nieuwe woning heb ik gebeld met de klantenservice omdat ik niet goed wist welke soort kabel het beste gebruikt kon worden. Perfect van advies voorzien en meteen kabels, switch en patchkast via de webshop gekocht, top!

snelle en nette service

Snelle levering , goed ingepakt ! Vriendelijke klantenservice medewerker!

oke

heb extra zonnepanelen aangemeld misschien op startpagina nog een stappenplan 1 persoonlijke gegevens controleren 2 bestaande panelen 3 nieuwe toevoegen Ik probeerde bij de bestaande panelen nieuwe toe te voegen gr

Uitstekend geholpen en szeer snel geleverd

Telefonisch werd ik zeer goed te woord gestaan, en binnen een dag had ik de materialen in huis.

iets anders gekregen dan besteld

40 meter netwerkkabel plug & play besteld; 100 meter NIET plug & play ontvangen en zelf stekkertjes moeten plaatsen.