super

's avonds besteld rond 19h00 en de dag erna om 13h30 bezorgd. Zeer goede kwaliteit kabel !! Misschien wel de beste online-shop waar ik ooit mee gehandeld heb.

Top en snel geleverd

Prima en snelle levering

Prim

Netwerkkabel.eu is echt een aanrader; hier moet je zijn!

Goede overzichtelijke website met duidelijke productinformatie en aanvullende algemene informatie bijvoorbeeld mbt de verschillende soorten netwerkkabels die er te verkrijgen zijn. Prijzen zijn ook prima en had ik al gezegd dat de levering supersnel was? Nee? Dan doe ik dat nu: aan het eind van de dag een bestelling gedaan en toch al de volgende dag in huis! Super gedaan Netwerkkabel.eu !!

Prima bedrijf

Ik heb even gebeld over advies voor bepaalde connectoren, prima en netjes geholpen. Bestelling ook zeer snel bezorgd en goed verpakt in een doosje, niets op aan te merken.

perfect

besteling gedaan en geheel volgens jullie gegeven af gehandeld super mensen

Snel, compleet en onbeschadigd

1 dag levertijd

Supersnel geleverd

Savonds 20:00 besteld en de vogende dag 10:00 bezorgd, top!

Zeer correct

We zijn zeer tevreden van de service en de materialen die we ontvangen hebben.

Overzichtelijke bestelprocedure en correct uitgevoerd

Overzichtelijke bestelprocedure en correct en vlot uitgevoerd.

top, netjes op tijd en goede kwaliteit

spullen waren op tijd, en zoals getoond op de site, top!

uitstekend!

uitstekend

Goed meedenken. Snelle reactie en een vlotte levering. Gewoon goed dus!

Geweldig bedrijf

Supersnel verzonden en keurig netjes verpakt. Goede kwaliteit voor aantrekkelijke prijzen.

Vlotte levering tegen een nette prijs

Goede ervaring. Ook met de after sales.

Goed en kan beter

Het product werd snel geleverd wat ok is. Alleen kan het beter verpakt worden. Werd in plastiek verpakking geleverd wel bij vervoer wel beschadigd kan geraken. Wat gelukkig niet het geval was. Het product is zoals beschreven op de site.

Uitstekende snelle orderafhandeling en levering

Het bestelproces verliep soepel en de spullen werden de volgende dag al geleverd.

Geen klantenservice

Een van de weinige die buitenkabels verkopen, vandaar al meerdere malen besteld! Helaas gaat de service achteruit; wacht 2 weken op antwoord over een vraag van welk merk de kabels zijn. Een 2e herinnering blijft ook onbeantwoord! Je zou maar eens een service verzoek hebben... Vaak betekent dit dat het niet goed gaat met een bedrijf! Dit omdat ze sinds kort een andere kabel verkopen welke veel beter is dan de vorige die ik heb gekocht.

Was eerst kritisch, dit bleek onterecht

Een paar kabels besteld bij netwerkkabel. Toen werd het even stil. Na een paar dagen gemaild of er iets fout was gegaan. Ik kreeg heel snel een reactie dat één van de kabels een paar dagen vertraagd was en daarom de hele levering enkele dagen later kwam. Prima! Alleen zou ik als tip geven dit pro-actief te melden. Nu topkabels voor een mooie prijs in huis.

prima prijs snel geleverd

CAT kabel 100 mtr in doos geleverd dus geen rolletje wat in de war zit. Opbouw / inbouw outlet RJ45 prima produkt voor de prijs en ja ook afgeschermd voor de snelle verbindingen

Snel besteld en binnen.

Kabel ziet er goed uit, helaas op een manier verpakt die eenvoudig uitrollen lastig maakt. Maar dat is tot nu toe het enige minpunt, en daar zijn oplossingen voor.

Goede service.

Snelle levering.

Uitstekend advies en snelle bezorging, zelfs op zaterdag.

Ik wilde een UTP kabel bestellen. Uw medewerker vroeg me waar ik de kabel voor nodig had en adviseerde mij toen een andere kabel. Daar was ik erg blij mee, want de kabel werd ingegraven samen met een elektrische kabel en dan is wisselen van kabel heel lastig,

Alles goed en snel geleverd

Goede prijs/kwaliteit & netjes geleverd

Besteld & afgehaald in Hengelo. Er kwam bij binnenkomst direct een medewerker naar mij toe om de bestelling te overhandigen. De prijs was veel lager dan elders. Bestelling was goed verpakt.