Vlotte levering tegen een nette prijs

Goede ervaring. Ook met de after sales.

Goed en kan beter

Het product werd snel geleverd wat ok is. Alleen kan het beter verpakt worden. Werd in plastiek verpakking geleverd wel bij vervoer wel beschadigd kan geraken. Wat gelukkig niet het geval was. Het product is zoals beschreven op de site.

Uitstekende snelle orderafhandeling en levering

Het bestelproces verliep soepel en de spullen werden de volgende dag al geleverd.

Geen klantenservice

Een van de weinige die buitenkabels verkopen, vandaar al meerdere malen besteld! Helaas gaat de service achteruit; wacht 2 weken op antwoord over een vraag van welk merk de kabels zijn. Een 2e herinnering blijft ook onbeantwoord! Je zou maar eens een service verzoek hebben... Vaak betekent dit dat het niet goed gaat met een bedrijf! Dit omdat ze sinds kort een andere kabel verkopen welke veel beter is dan de vorige die ik heb gekocht.

Was eerst kritisch, dit bleek onterecht

Een paar kabels besteld bij netwerkkabel. Toen werd het even stil. Na een paar dagen gemaild of er iets fout was gegaan. Ik kreeg heel snel een reactie dat één van de kabels een paar dagen vertraagd was en daarom de hele levering enkele dagen later kwam. Prima! Alleen zou ik als tip geven dit pro-actief te melden. Nu topkabels voor een mooie prijs in huis.

prima prijs snel geleverd

CAT kabel 100 mtr in doos geleverd dus geen rolletje wat in de war zit. Opbouw / inbouw outlet RJ45 prima produkt voor de prijs en ja ook afgeschermd voor de snelle verbindingen

Snel besteld en binnen.

Kabel ziet er goed uit, helaas op een manier verpakt die eenvoudig uitrollen lastig maakt. Maar dat is tot nu toe het enige minpunt, en daar zijn oplossingen voor.

Goede service.

Snelle levering.

Uitstekend advies en snelle bezorging, zelfs op zaterdag.

Ik wilde een UTP kabel bestellen. Uw medewerker vroeg me waar ik de kabel voor nodig had en adviseerde mij toen een andere kabel. Daar was ik erg blij mee, want de kabel werd ingegraven samen met een elektrische kabel en dan is wisselen van kabel heel lastig,

Alles goed en snel geleverd

Goede prijs/kwaliteit & netjes geleverd

Besteld & afgehaald in Hengelo. Er kwam bij binnenkomst direct een medewerker naar mij toe om de bestelling te overhandigen. De prijs was veel lager dan elders. Bestelling was goed verpakt.

Perfect.

Levering zeer snel en bestelling volgens aanvraag geleverd.

wisselend

Ik heb zo'n blauw met gele tang besteld waarmee je handig connectoren kunt maken. De draadjes gaan er doorheen en dat kun je ze met die tang door klikken, maar het mesje van die tang is niet goed afgesteld, er blijven nog stukken van de 8 draadjes zitten. Dat mesje sluit niet goed aan. Andere producten zijn prima, maar die tang maakt het niet waar.

Super snelle service - top kwaliteit

Top kwaliteit de volgende dag direct in huis voor de beste prijs. Wat wil je nog meer?

Exceptional quality and service

It is very hard to find specific Cat6A products in my country so I decided to place the order on these products from Netwerkkabel. I was pleased by the fast service of my order and replies on my inquiries! Well received my items within the time frame and totally satisfied by the quality! Will definitelly buy again in the future!!

ok

alles ok

Goed en snel geleverd

Juiste product en snel geleverd

Volgende dag bezorgd.

Peefect !!

Top ervaring!!

Super prijzen, maar service was geweldig!! Mijn bestelling was razendsnel binnen, maar ik had het verkeerde besteld. De dag erop had ik de spullen echt nodig i.v.m. een afspraak met de installateur en kon het zelfs geregeld worden dat ik de juiste spullen kon afhalen en ook het persoonlijk contact was top!

Alles onder één dak en supersnel geleverd!

Spoedklus, snel spullen nodig. Volgende dag in huis en alles bij elkaar te klikken in één shop tegen goede prijzen. Top!

Goede prijs snelle bezorging .

Goede website makkelijk om bestelling te plaatsen , goede prijs kwaliteit . En snelle bezorging .

Goede prijs/kwaliteit verhoudingen en snelle levering

uitstekend

goede, snelle en volledige levering

Snel geleverd, goede service en kwaliteit van de producten goed.

Redelijke grote bestelling gedaan met patchkabels, connectoren en kabel. Klein deel kon niet gelijk geleverd worden maar een aantal dagen laten. Netjes bericht van ontvangen en snel de rest wel in gang gezet. Spullen de volgende dag ontvangen en kwaliteit is heel goed en zeker voor een nette prijs. Ik vind het een aanrader.

Snel

Snel, goede prijs kwaliteit verhouding.

Zaagstraat 15 7556 MX Hengelo

085 - 488 5911