geen warme voeten

de bedsokken hielden mijn voeten niet warm, en bij koude voeten werden mijn voeten niet warm. Gelukkig werd mijn geld snel retour gestort nadat ik de bedsokken retour gestuurd had.

Heerlijke sloffen!

Snelle levering en netjes verpakt! Zelfs nu na een paar dagen wil ik al niet meer zonder, het is iedere dag een feest om ze aan te mogen doen. Super kwaliteit!!

Vandaag zijn de sloffen in goede staat, keurig en liefdevol verpakt, precies op tijd bezorgd. Hartelijk dank en wat zijn ze mooi!! Complimenten aan de makers en jullie organisatie die dit mogelijk maakt.

Wat een mooi product!

Dit zijn mijn tweede paar sloffen van Esgii na jarenlang plezier van het eerste paar. Ik ben er weer zó blij mee. Ook de levering verliep voorspoedig.

Dit is mijn eerste bestelling bij esgii en dat ging heel goed.

Mooie pantoffels

Altijd goede en en snelle levering ,pantoffels zitten lekker en soepel.

Fantastisch mooi product

Prachtig gemaakt en heel lieflijk verpakt aangeleverd. Ik ben er super blij mee.

Mooie zomersloffen die de voeten goed warm houden.

Duidelijke website, eenvoudig te bestellen, snelle levering.

Mijn derde paar sloffen

Het zijn heerlijke mooie comfortabele sloffen die ik iedere dag thuis draag.

Fijne sloffen

We zijn al meerdere paren tevreden klant van Esgii. Het zijn comfortabele, verantwoorde, en leuk uitziende sloffen - wat wil je nog meer?

Vooral de aanwijzingen voor het bepalen van de maat vond ik erg praktisch! Bezorging verliep ook goed en fijn met track and trace systeem.

Goede, vlotte aflevering van de bestelling. Het huisnummer was echter niet correct op de doos.

Weer heerlijke nieuwe sloffen van MIM,

Het is mijn vierde paar sloffen uit Mongolië, het is steeds een cadeautje om uit te pakken en de service is uitstekend. En ze zitten zo lekker!

warm en stevig

zien er mooi uit, met een stevige zool

hele fijne sloffen

Het zijn hele fijne sloffen, niet te warm en niet te koud. Ze zijn snel bij je thuis en de klantenservice werkt perfect. Ik had een kortingscode vergeten in te vullen en dat bedrag is later terug gestort. Ook zijn de sloffen gelukkig een beetje stroef aan de onderzijde door het lederen zooltje.

Prachtige heerlijk dragende sloffen

Een extra plus is de naam van de maakster van de sloffen, met liefde gemaakt en verstuurd!

Super service super producten

Het zijn prachtige comfortabele natuurproducten met een bijzonder verhaal - zo oer - en zo bijzonder dat die via Annelies bij ons terecht kunnen komen. De productieketen van makers naar gebruikers kan niet korter zijn. ik heb bedsloffen en de Garden pantoffels met rubberen zool. Ik weet door wiens handen ze gemaakt worden. Als ik ze in mijn handen houd geeft dat een verbinding met een gemeenschap aan de andere kant van de wereld. Een eerlijke vorm van globalisering!

snelle bezorging

Zeer snelle bezorging , keurig verpakt

Erg leuke sloffen.

De sloffen zijn erg mooi gemaakt en afgewerkt de prijs dubbel en dwars waard. Zitten heerlijk warm en de kleur is prachtig.( aqua blauw). Ik ben er erg tevreden mee. De sloffen die ik zelf uit Mongolië had meegebracht waren helemaal op gelopen ik ben blij dat ik er weer een paar heb.

Leuke pantoffels, en snelle service, bovendien steun aan goed doel

Had nooit van esgii gehoord, kwam er via nieuwbrief van ASN bank op terecht. Vond het aanbod zo leuk dat ik meteen, en tot tevredenheid, heb besteld.

Wij sluiten ons aan bij alle positieve reacties.

Zie boven. Veel succes en beveel jullie aan bij derden.

Prima product. Valt alleen iets te klein op maat.

Prima product om te bestellen. Viel alleen iets te klein op maat.

Heerlijk zittende sloffen

Snel afgeleverd en precies de goede kleur.

Na werkelijk 25 jaar zoeken eindelijk mijn pantoffels gevonden. Mooi, lopen en passen perfect en een mooi initiatef.

Perfecte slof- tweede paar. Ik blijf merk trouw

Heerlijk warm, door zool duurzaam

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!