Aanrader!

Snelle levering, goede kwaliteit en duurzame producten

Snelle levering, mooi ingepakt, prachtige sloffen.

Zie boven.

Zitten lekker, lijkt goede kwaliteit

Ik heb ze nu een weekje. Ze zitten heerlijk, en ze lijken goede kwaliteit te zijn. Blijft jammer dat ik er niet op naar buiten kan. Ze zijn wel aardig lomp aan je voeten, maar goed, meestal loop je niet op sloffen de buitenwereld door, en looks doen niets af aan comfort.

Mooie sloffen

Sloffen zitten heerlijk; mooi materiaal.

Mooi product maar aanvullende info gewenst

Het product zag er kwalitatief goed uit maar er was niet bij aangegeven op de site dat deze sloffen niet geschikt zijn voor smalle voeten. Ik heb ze terug moeten sturen. Misschien goed om te vermelden net als bij de laarsjes. Om die reden zou ik het netjes vinden als retourzending gratis zou zijn.

Goede service en een Goed advies

Ik heb geadviseerd aan mijn vrienden

Mooi product en mooie filosofie

Positief

Erg blij met de sloffen!

Kwaliteit is goed, sloffen zijn lekker warm en blijven lang mooi. Inschatten van de juiste maat is lastig, jammer dat er extra verzendkosten bij komen als er dan geruild moet worden voor een andere maat.

Zorgvuldige snelle levering, Prachtig product!!!

Een mooi product. Goede levering en netjes verpakt. Heerlijk warme voeten.

Ik ben zéér positief!!!

Ben erg blij met de filosofie die ESGii beleeft en uitdraagt. Geniet (nog steeds) van de producten die ik in afgelopen jaren heb aangeschaft.

Vertrouwd!!

Bijzonder goede kwalitatieve producten. Mooi ook het verhaal er achter bij dit bedrijfje. Leuke & informatieve website.

Blijheid

Lief, vrolijk.. Gekocht zonder schuldgevoel... eerlijk en een heerlijk cadeau om te geven... Warm en knus

Top service! Super kwaliteit!

Snelle levering. Dit is het 2e paar sloffen dat ik koop, en ze zijn werkelijk fantastisch! Duurzaam en ecologisch

Lekker warm!

Sloffen zijn lekker warm en voldoende ruimte om met sokken gedragen.

prima warme sloffen

ik heb nu het 2e paar voor mijn zoon in München bestellt (levering binnen 2 dagen = top); ook hij heeft er een "warm gevoel" aan over gehouden.

Fijne warme sloffen

Is mijn 2e paar alweer, ik zou niets anders willen.

Fijne mooie en warme sloffen.

Mooie kleur, fijn aan mijn voeten, wel wat stug. Verder zeer tevreden!

Spullen snel geleverd en sloffen zijn top!

Mooi spul,vlot geleverd.( moet nog gedragen worden ,is een geschenk.)

Zie hierboven...

Prima product en dito levering

Prima product en dito levering

Voldoet aan verwachting.

De bestelde sloffen zien er prachtig uit en zitten heerlijk. Een mooie aanvulling voor het assortiment is een reparatie-setje. De vorige sloffen waren versleten, de schoenmaker kon geen reparatie doen (materiaal is te dik). Wanneer de stukjes suède aan de onderkant bij-besteld zouden kunnen worden, dan kan men zelf de sloffen repareren (oude stukjes verwijderen en nieuwe stukjes er op lijmen).

Mooi produkt.

Blijft goed, ook bij langdurig gebruik!

Zeer tevreden!

Mijn man was heel erg blij met deze mooie sloffen!

Duidelijke website en omschrijving. Verder geen contact gehad, alles was duidelijk.

Excellente service en goede communicatie.

Website is heel toegankelijk, mailcontact is correct en de producten zijn van goede kwaliteit.

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!