mooi en goed en onder goede omstandigheden gemaakt product

het was even zaak om de bankbeveiliger die aanstaat bij bankieren met ASN uit te zetten, maar toen kon ik de sloffen bestellen. Ze werden op het postkantoor bezorgd, zo min mogelijk heen en weer rijden met busjes. Ze zijn mooi en lekker warm. Om in te stappen gebruik ik nu een schoenlepel, de hak is wat stijf en die wil ik niet uit laten lubberen

Goeie prijs/ kwaliteit verhouding

Zeer tevreden, snelle afhandeling

kekke kleur, zitten lekker en warm (nu nog 'winter')

Oude sloffen waren op en versleten, Van de zomer in Ierland sloffen gezien maar laten liggen en kon deze niet echt vinden online. En toen kwam ASN met een aanbod, een fairtrade en eco-aanbod; vele malen beter. Verschillende soorten en kleuren, dus keuze zat. 'k Slof nu al een paar dagen met warme voeten heerlijk door het huis.

Heerlijke sloffen

Sinds 2014 bestel ik Esgii sloffen. Dus iedere keer kom ik weer terug als ze versleten zijn. De laatste sloffen in de kliko gegooid, die waren op, heb ik 3 jaar mee gedaan.

Heeeeeeeeerlijk warm

Heerlijk warme sloffen

Loop nu met lekkere warme voeten rond.

Fijne warme slof

Een maatje groter dan mijn schoenmaat gekozen in verband met mijn hoge wreef, prima zet. Zitten lekker en niet te ruim. En prettig warm. Gelukkig krijg ik er niet van die hele warme voeten in maar precies goed.

mooi product, prima service!

Ondanks opmeten toch een te grote maat vilten sloffen besteld, werd heel soepel omgeruild. Nu geniet ik van mijn sloffen in precies de goede maat :-)

Snelle levering en heel mooie materialen

Slaap sokken voor vrouw besteld en pantoffels voor ons beide. Super mooi afgewerkt en zitten als gegoten zonder te knellen.

Heel vlot en een prachtig product

De bestelling ging erg makkelijk en de afhandeling supersnel, Ik ben héél tevreden over dit prachtige product.

Mooie producten, goede service en snelle levering.

Gewoon goed.

Een mooi product, snel in huis, goed verpakt.

Ben heel tevreden over het gemakkelijk bestellen en de goede service en vlotte verzending. De sloffen zien er prachtig uit en beiden het comfort wat ze uitstralen. Mooi project. Zeer aanbevolen

prima sloffen

deze sloffen zaten mij gelijk als gegoten en ik vind ze nog leuk ook! ik heb een hoge wreef, daar werd bij andere sloffen voor gewaarschuwd, maar bij deze kan ik er goed in komen. de 10 % korting via de ASN Bank haalde mij over ....

Hele fijne, warme, mooie en comfortabele sloffen

Ik ben erg blij met mijn vrolijke, hard groene sloffen. Het probleem van te ruim, want smalle voeten, heb ik opgelost met losse, vilten inleg zooltjes. Ook verkrijgbaar bij Esgii. Wanneer deze aan vervanging toe zijn, koop ik weer bij Esgii maar dan waarschijnlijk met harde zolen.

Goede service en een prima product

Voor herhaling vatbaar.

fijne sloffen, behaaglijk maar niet zweterig. Stevig

ik vind het fijne sloffen, ze zitten goed alhoewel ze ruim vallen. Ze lopen lekker, zijn warm maar niet te warm. de kleur is mooi

Sloffen te groot en erg dun

De sloffen waren voor mij een teleurstelling. Ze waren te groot en ik vond ze erg dun, niet warm. Retourkosten voor eigen rekening, begrijpelijk, maar ook balen aangezien het product niet paste. Ik vertrouwde op de maatvoering omdat esgii aangaf dat deze precies klopt.

Helaas gebeurt het wel eens dat een klant niet tevreden is met de sloffen. Wij doen ons beste om de maatvoering zo goed mogelijk uit te voeren. Het zijn handgemaakte sloffen die bij aankomst bij esgii nog eens goed gecontroleerd worden op de maat. Daar waar nodig wordt dit aangepast. Meningen en wensen verschillen, zo ook de voeten die ook niet bij iedereen hetzelfde zijn. Betreft de retourkosten kan ik niet opboxen bij een groot bedrijf die dat ook nog gratis laten zijn. esgii is nog steeds een eenmanszaak.

Mooi product, perfecte verzending en afhandeling.

Goed afgewerkte sloffen, lekker warm, vlotte verzending: prima dus.

Heerlijke sloffen

Snelle levering en heerlijk warm.

Mooie sloffen!

Misschien op de website vermelden dat smalle voeten minder geschikt zijn voor deze sloffen.

Het gaat hier om de rose moss sloffen. Ik zal de tekst aanpassen op de website.

Ondanks productiefout, de opgestikte felt van de linker "highboot" was veel te klein/ laag, geen re

Helaas had ik een paar laarsjes ontvangen waarvan de linker vanaf het begin te klein was. Ik dacht deze wel "uit" te kunnen lopen maar na 1 week had ik pijnlijke tenen. Mijn voeten zijn van gelijke lengte, linkervoet in rechter laarsje was ok. Bij nadere bestudering bleek de feltstof een véél lagere hoogte te hebben dan de rechter laars, een productiefout...! Na kontact met Annelies, de eigenaresse, nam zij niet haar verantwoordelijkheid, omruilen of restitutie omdat de boots gedragen waren... Zij bood 20% korting aan op nieuwe boots, die in september weer voorradig zouden zijn. Een zéér slechte afhandeling! Geld weg en geen laarsjes!

Toch maar even een reactie hierop. Erg spijtig om een cijfer 1 te moeten ontvangen voor esgii. Dat u niet tevreden bent over de gang van zaken kan ik me goed voorstellen, dit raakt ook mijn bedrijf, en wordt er persoonlijk op afgerekend. Sloffen retour nemen in maat 38 die gedragen zijn en niet schoon zijn neem ik niet terug los van of het een productiefout heeft. Sloffen met een rubberzool gaan niet uitlopen. Termijn is daarin ook 2 weken, ongedragen en retour zoals verstuurd. Dit is geheel overschreden. Uw vriend wilde nu maat 40 meenemen, lijkt mij veel te groot, (als enige nog op voorraad) maar deze kon ik niet meer meegeven op het laatste moment op vrijdagavond. Opsturen leek me beter waar ik later, meen maandag, pas een reactie op kreeg. Voorstel wat ik hiervoor al naar u mailde, ook op advies van mijn maker in Mongolië, om uw juiste maat 39 aan te bieden als deze weer op voorraad komen vanuit Mongolie!!! ging niet door. Maat 40 heb ik vervolgens opgestuurd naar Den Haag en is bezorgd, de factuur is verstuurd en met korting betaald. Ik heb gevraagd om enigszins het cijfer wat aan te passen aangezien er toch nieuwe sloffen zijn verstuurd maar daar heb ik geen reactie meer op gekregen. Erg jammer. Het is me nog niet eerder overkomen dat dit zo gegaan is. Communicatie daarin was niet goed. Ik van esgii, de eigenaar van de sloffen in het buitenland (per email), en de man die in NL was om dit op te lossen (per telefoon en sms).

Heerlijk fijne, zachte, warme, winddichte wanten!

Zo fijn dat er bij jullie alles in één mogelijk is; duurzaam, fairtrade, ecologisch en ook nog een fantastisch product! Ik ben echt helemaal blij met de vilten wanten van jullie. Een super mooi puur product!

heerlijk warm aan mijn voeten.

ik heb sloffen gekocht. Deze zitten heerlijk aan mijn voeten en zijn lekker warm. Ze zijn wat plomp, maar dat heeft ook zijn charme

vlotte goede levering

ik ben blij met de mooie warme sloffen

Snelle en duurzame bezorging en sloffen

Mooie sloffen, duurzaam verpakt, eigenhandig en eigenzinnig gemaakt.

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!