Warme voeten zonder zweetkakkies! Ik ben blij ;-)

Still going strong na 2,5 jaar (bijna) elke dag gedragen

Ik heb mijn esgii's inmiddels ruim 2,5 jaar en draag ze bijna elke dag. Ze zien er nog steeds goed uit en lopen heerlijk. De mijne beginnen nu kleine sporen van slijtage te krijgen; als ze te ver zijn weet ik zeker dat ik weer esgii's koop.

Overzichtelijke website met veel informatie over de producten. Wel jammer dat de maat tabel niet overeenkomt met de maten van de sloffen. Als ik de tabel had aangehouden dan was de maat 2 maten groter geweest a.d.h.v. de tekening v/d voet. Ik heb daarom de schoenmaat aangehouden en die was correct.

Helemaal prima.

Goede communicatie, snel en goed verzorgd. Prachtige producten en een mooie website. Bovendien duurzaam en menswaardig! Ben er blij mee en heb al heel veel mensen blij gemaakt net mooie slofjes!

Goede sloffen die lang meegaat

Ik ben erg tevreden over de sloffen. Zeker omdat ze ook buiten gedragen kunnen worden en lang meegaan. Helaas had ik nu minder keus, waardoor ik nu halfhoge sloffen heb aangeschaft die ik net iets minder fijn vind zitten dan de lage. Maar ook die zijn van goede kwaliteit.

Beste Annelies wat een fantastische slippers

Beste Annelies Hele fijne slippers. Ze zitten heerlijk en een mooie kleur roze Wilma van der Zwaluw Brandwijk

mooie pantoffels

Goede communicatie, prima website en de mooiste pantoffels met een verhaal

Snelle en fantastische levering

Ook deze keer weer een paar fantastische pantoffels ontvangen. Ze er mooi en stevig uit. En lopen lekker.

Heel prettige communicatie.

Helaas waren de door mij bestelde sloffen niet meer op voorraad. Esgii nam heel snel contact met mij op voor eventueel alternatieven en wanneer de door mij gekozen sloffen weer leverbaar zouden zijn. Toen ik aangaf dat ik liever mijn bestelling wou annuleren, kreeg ik snel mijn geld terug gestuurd. Over het product kan ik dus niets zeggen, maar de klantvriendelijkheid is top!

Voldoet geheel aan mijn verwachtingen

Past prima, loopt goed, kortom heel tevreden mee.

Heerlijke sloffen

Ik heb al meerdere malen sloffen besteld. En iedere keer weer zijn ze heerlijk warm of koel en comfortabel.

Snelle service en super comfortabele sloffen

Super goede en snelle levering. Comfortabele sloffen. Zowel de zomer als winter sloffen.een absolute aanrader.

kwaliteit zoals beschreven

kwaliteit zoals beschreven en snelle levering.

Heerlijke pantoffels

Fijn materiaal, goede pasvorm.

Goede service, geweldige pantoffels!

Het enige nadeel is de prijs, die is hoog. Wij zijn niet meer gewend om veel geld uit te geven aan kleding en pantoffels, alles is natuurlijk ook echt TE goedkoop! Voordeel: ik doe inlegzooltjes in mijn oude pantoffels en draag ze helemaal stuk. Nieuwe koop ik vaak in de uitverkoop, kan dat niet, dan betaal ik het hele bedrag, want je krijgt echt waar voor je geld! De pantoffels lopen heerlijk, zijn warm maar niet zweterig waardoor je ze zelfs met hoge buitentemperaturen kunt dragen. Ik doe met de aankoop ook iets voor anderen en het milieu. Bovendien is de service goed: snelle levering en antwoord op je vragen. Ik koop geen andere pantoffels meer, alleen nog maar Esgii!

Top sloffen

Heerlijk ruim zacht en warm. Ben er blij mee!

Al ervaring met sloffen , nog steeds prima

Heel tevreden!

Mijn sloffen werden snel geleverd, en zitten prima. Maat 37 is ook echt maat 37. Ze lopen lekker.

Sloffen voor de rest van mijn leven !!

ZO.......GEWELDIG.......DEZE.......SLOFFEN........!! Ik had mijn voet verzwikt en kon eigenlijk Niets verdragen aan die voet Géén schoen , géén pantoffels met naden........Niets ! Toen ben ik dus gaan zoeken naar vilten sloffen..........en JA , jullie hadden deze in huis !! Wat een uitkomst , wat een zegen.....!! Mijn UGG ‘s ........in de vuilnisbak gedaan........voorgoed !! En deze aan mijn voeten gedaan...........voorgoed !! NIETS gebeurd nl voor NIETS in het leven..........het was duidelijk tijd voor verandering !! Ik ben er heel erg blij mee en kan na één week al Niet meer Zonder !! Dit zijn dus voortaan mijn sloffen !! Als jullie binnenkort weer leuke nieuwe kleuren binnen krijgen , zou ik dat heel graag horen ! Alvast Dank Daarvoor ! Nog een Prachtige dag vandaag ! Lieve groeten , Atie van Baalen

duurzaam, mooi en prettig draagbaar

duurzaam, mooi en prettig draagbaar. Wel 2 opmerkingen over de kleuren van de slippers met open teen: 1. graag slippers met open teen óók in grijs of bruin, pasteltinten beetje tuttig en gauw vuil. 2. witte binnenkant wordt gauw vuil als je ze met blote voeten draagt zoals ik, graag keus voor donkerder binnenkant, grijs of bruin. Past niet mooi bij patelkleur buitenkant, maar wel bij een donkerder slipper. Hopelijk bij volgende uitbreiding van assortiment keuze voor mijn tips.

Bedankt voor de tips! Nemen we mee naar zomer 2022!

Super fijn

Het zijn heerlijke sloffen; maat is prima en ook heerlijk om met blote voeten in te lopen

een weldaad voor mijn voeten.

De esgiis zitten heerlijk comfortabel en ademend. Geen last van koude voeten meer.

Mooie producten vlotte levering

Beste sloffen ooit!

Ik heb mijn sloffen nu al twee jaar en ze zijn nog even goed als toen ik ze kocht. Daarom doe ik ze nu ook cadeau.

Mooie sloffen, waar voor je geld!

Mooi en verantwoord product, snel geleverd en leuk verpakt.

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!