Mooie sloffen, waar voor je geld!

Mooi en verantwoord product, snel geleverd en leuk verpakt.

Mooie pantoffels fijn om aan te doen. Gekocht voor mijn moeder van 83:)

Mooie website

Goede informatie over het product en gemakkelijk om bestelling te plaatsen.

Lekkere sloffen

Voor herhaling vatbaar, zoals wel blijkt

Zoals verwacht

Sloffen zien er leuk uit. Heerlijk vilt. En een feel good voor bijdrage aan een betere wereld.

Klantvriendelijk en persoonlijk

Mooie producten die heerlijk zijn om te dragen!

Mijn 1e ervaring is goed bevallen

Leuke kadoverpakking, mooi product, mijn man was er blij mee, er zat een kaart in met kortingscode, ik vermoed voor een volgende bestelling? Die komt er vast en dan voor mij, de korting zou leuk zijn dan maar tot hoe lang ik deze kortingscode kan gebruiken staat er niet bij, dat had ik liever geweten

Goedendag, Bedankt voor de beoordeling. Ja de kortingscode kan voor een andere keer gebruikt worden. De kortingscode is iig geldig tot het einde van het jaar 2021.

Heerlijk warm

Mooie kleur en zeer warme sloffen. Maar jammergenoeg zijn ze erg ruim aan de voet. Misschien een idee om een klitteband bovenop de voet te maken zodat ze beter aansluiten.

sloffen waarin je je verwend voelt....

Alweer mijn tweede paar en het zal niet mijn laatste paar zijn.Ze zien er fantastisch uit 'zacht,mooie kleur en de uitdrukking,,ze lopen als pantoffels" klopt hier helemaal.

Heerlijke sloffen, mooi bedrijf, goede service

Voor mijn man en mezelf sloffen besteld - die van hem pasten niet en hebben we zonder problemen terug kunnen sturen, die van mij ben ik meer dan tevreden over, heerlijk warm!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Prima product

Het product voldoet geheel aan de verwachting. De levering mooi op tijd met Track&Trace

Perfect!!!

Pure verwennerij voor je voeten! (evt een tip: 1 maat kleiner gaan dan je gewone schoenmaat)

esgii heeft verschillende soorten sloffen die worden aangepast op de schoenmaat en de manier van dragen. Het blijft belangrijk om je eigenschoenmaat aan te houden en bij twijfel de maatvoering op de website uit te voeren. Het is wel van belang de informatie bij de sloffen goed te lezen. Sommige sloffen zijn niet beschikt voor smalle voeten of een hoge wreef.

Sloffen prima, maar na een jaar slijtage aan de zolen.

Na verloop van tijd kregen de gekochte sloffen slijtage plekken. Zooltjes bijkocht via esgii, de schoenmaker wilde er niet aan beginnen om ze onder de sloffen te maken. Heb ze nu zelf geplakt, maar de maat klopte niet helemaal. Langs de randen zit het nu niet mooi. Maar de slijtageplekken zijn in elk geval weer bedekt.

Een kleermaker zou dit waarschijnlijk wel kunnen doen om de zool er met de hand overheen te zetten. Een maat groter had in dit geval dan beter geweest omdat de oude zool erop is blijven zitten.

De sloffen zitten heerlijk

Het heeft wel een tijd geduurd voordat ik de goede maat tussen de collectie vond die ook nog eens aan mijn smaak voldeed.

Mooie comfortabele heerlijk warme pantoffels.

Nu mijn 2e paar en weer toptoffels.

Wij zijn erg blij en tevreden met de sloffen, geen koude voeten meer, maar ook niet te warm. Heerlijk! Een min punt: De rechterslof wordt bij de hiel wijder, kan ik hieraan iets doen? Ik ga nu echt sloffen! Graag uw tip. Met vriendelijke groet, Anneke

Inmiddels contact opgenomen met de klant en voorzien van advies.

Prima kwaliteit en super service

Fijn klantcontact. Ik bestel steeds vaker de producten ook als kado! Iedereen is dol enthousiast. En natuurlijk het idealisme achter deze organisatie TOP!

Mooi aanbod van kwaliteit

De producten die ik heb ontvangen hebben mij aangenaam verrast. ik zal in de toekomst vaker gebruik maken van deze producten, die tevens van toegevoegde waarde zijn voor een betere wereld.

Fijne sloffen snel geleverd

Fijne sloffen snel geleverd

Eindelijk weer heerlijk warme voeten

Al eerder jarenlang sloffen gehad, toen even niet. Nu gelukkig weer wel! Comfortabel, warm en niet beknellend.

Ze doen precies wat ze beloven, hoe mooi wil je het hebben?!

Een geweldige manier om een aantal gezinnen in Mongolië een stuk inkomen te laten verwerven. Ik steun dat van harte. Prachtige sloffen die lekker zitten.

Snelle,correcte levering,leuke,warme pantoffels. Minpunt : de geur!!!!

uitstekende service, snelle afhandeling

De door mij bestelde sloffen waren helaas niet de goede maat. Zeer behulpzaam te woord gestaan & na retourzending binnen 2 dagen het geld op mijn rekening teruggestort. Top!

warme voeten

het zijn heerlijke warme sloffen, inmiddels mijn 2e paar. Ik heb de informatie over de breedte van de pantoffel gemist of er over heen gelezen. De pantoffel die ik nu heb is eigenlijk net iets te breed. Ik zou de voorkeur hebben om ze van te voren zien en te passen. Digitaal winkelen heeft niet mijn voorkeur

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!