Heerlijke warme sloffen

Fijne aankoop

Snelle levering.

De sloffen waren in een stoffen tasje verpakt en werden geleverd vlg afspraak.

Fijne sloffen

Heb deze sloffen al meer dan 15 jaar zitten heerlijk warm en comfortabel dus toen mijn oude sloffen slijtage begonnen te vertonen hoefde ik geen moment te twijfelen

functioneel en toch mooi

De sloffen zitten goed en zijn lekker warm. Het is wel wat lastig om ze aan te trekken, de opening is wat krap.

Voldoende

Ik had ze gekocht voor mijn man . Slechte bloedsomloop dus ijskoude voeten. Heeft jammer genoeg niet het resultaat waar ik op hoopte .

Heerlijk warme sloffen

Dit is inmiddels mijn derde paar, ik vind ze heerlijk! En dat het ook nog een positieve bijdrage levert is dubbele winst. Mooi initiatief, maar vooral hele fijne sloffen.

Pantoffels zijn heerlijk!

Bestelde bedsokken kleiner dan dezelfde maat gewone sloffen

Maat 39 van de sloffen passen me prima. Maar nu ik de bedsokken in dezelfde maat heb besteld, zijn ze te krap. Dat kost me maar liefst €7,25 porto om ze terug te sturen en nieuwe in een maat groter te bestellen! Verzoek om er op de website bij te zetten dat ze kleiner uitvallen dan de sloffen!

Bedsokken zijn anders dan sloffen, ze zijn hoog en soms, hangt van de breedte/wreef van de voet af of je er snel in kunt of dat het iets meer moeite kost... als je een hoge wreef hebt is het handig om er een klein splitje in de snijden met een scherp mesje. Net zo'n sliptje als bij de sloffen.

Warme sloffen

Comfortabele en warme sloffen. Mooi afgewerkt.

K'ben er blij mee!

Gelijk aangetrokken en er mee door het huis geparadeerd En.... WARME VOETEN!

Zeer klantgericht

Prettige communicatie om de juiste mast te vinden.

snelle levering !

Vroeger kon ik mijn bestelling bij een huisadres in Leiden ophalen. Was ook wel handig als je niet altijd thuis bent.

Dat klopt, ik heb esgii jaren vanuit huis gerund in Leiden. Maar alle voorraad is nu bij een orderverwerkingsbedrijf. Dus sloffen passen, ophalen of ruilen in Leiden is daardoor helaas niet meer mogelijk.

Prima!!

Lekker warme voeten s'avonds!!

Goede producten, prima service

Goede producten, prima service

Eigenlijk is alles correct verlopen.

Alleen de bezorging was minder correct, het pakje stond zonder een bericht gewoon voor de deur die weinig gebruikt wordt.

prima op 1 ding na

Bestelling en levering ging allemaal goed en snel. Maar de sloffen waren te groot en moesten dus terug. Daarvoor moest ik 7,50 betalen. Dit weerhoud me er nu van nog n paar te bestellen, want als deze weer niet passen moet ik ze weer voor 7,50 terugsturen . Ik vind dit niet echt klantvriendelijk. Vriendelijke groeten van Resie Flos

Vlotte levering

Nette levering… lekkere warme en mooie “sloffen”

Prima koop en goed afgehandeld.

Ik kan alleen maar positief zijn, zowel over de koop als over het product.

Wat een prachtige sloffen..onze kleinzoon zal er heel blij mee zijn:)

Klantgericht

Er waren wat kleine problemen op de website toen ik mijn bestelling wou plaatsen. Er werd snel gereageerd en goed meegedacht. Inmiddels is de bestelling binnen en het ziet er weer prachtig uit. :) Vast klant erbij!

verrassing voor mijn echtgenoot, hij was er blij mee

Goed bedrijf

Mooie producten!!

Fantastische aanschaf

De levering was heel snel en de sloffen waren goed ingepakt. Ze zitten als gegoten. Ik ontving ze toen het behoorlijk warm was, dus was het best vreemd om dan sloffen te passen, maar ze zaten toch heel comfortabel. Ik heb ze aangehouden, zonder problemen met te hete voeten. Dat ze in winterkou heel warm zitten dat heb ik vorig jaar al gemerkt. Dit is echt een goede aanschaf en ze gaan jaren mee.

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!