uitstekend!

wederom was ik de maat van de sloffen vergeten. Een mailtje en direct bericht over de maat die ik vorige keer besteld had. Snelle levering, altijd leuk om cadeau te geven? Dank!

Helemaal top

Sloffen zijn superfijn, snelle levering, goed gevoel :)

Prachtige pantoffels met een mooie achtergrond :D

Prima service en levering! Mooie producten!

Top service!

Snelle afhandeling voor een bijzonder product.

super snel geleverd

Heerlijke pantoffels en ik zal ze aanraden aan mijn vrienden/vriendinnen.

Fijne sloffen, snel in huis!

De sloffen zijn prachtig en ze zitten erg lekker en warm! Ze leken eerst een beetje aan de kleine kant, maar na een paar dagen zaten ze perfect. Ze werden ook goed en snel geleverd, en zonder plastic. Super!

Geweldige sloffen en fijn idee dat er ook nog een goed doel mee gesteund wordt.

Niets dan lof!

Super ! Zeer aangename sloffen , veilig verpakt.

Alles voldeed aan de verwachtingen. Mooie sloffen en prima kwaliteit. Zorgvuldig verpakt. Prima

Lekkere warme sloffen

hele fijne warme sloffen

volgens afspraak

Er is volgens afspraak vlot geleverd. Ook mijn vraag over andere maten is bij de bestelling direct beantwoord.

Top sloffen

Mooie sloffen en zeer warme voeten met een Fairtrade achtergrond beter kan niet

mooie producten

Mooie producten van natuurlijk materiaal en op verantwoord geproduceerd.

Warme wollige winter

Mijn bestelling bij esgii verloop super vlot. En sinds de aankomt van mijn pantoffels heb ik geen enkel moment last meer gehad van koude voeten. Het thuiswerken verloopt een pak aangenamer met mijn esgii's.

(H)eerlijke sloffen!

Dit zijn mijn (h)eerlijke sloffen van @esgii.sloffen Alle producten van Esgii (het Mongoolse woord voor vilt) komen uit Mongolië. Alle viltproducten van Esgii zijn handgemaakt en duurzaam. Elk slof is gemaakt met zorg voor mens, dier en milieu. De sloffen zijn Fair Trade: medewerkers krijgen een eerlijk loon en steun in schoolgeld voor hun kinderen. De sloffen leveren dus een positieve bijdrage aan een betere wereld.

OK zoals je verwacht

Prima zoals je verwacht van een leverancier, is eigenlijk heel normaal

heerlijke warme/ fairtade pantoffels

Dit is mijn 3de aar, ik kan niet meer zonder.

comfortabel en warm

Na dat er een probleem was met de juiste grootte van de high boots werden deze netjes vervangen door een wat kleiner vallend paar. Erg tevreden. En de boots zitten zalig en warm.

Snelle levering, heerlijke sloffen!

Ik heb dit jaar al 2x de vilten sloffen besteld en beide keren verliep het bestelproces perfect! En wat een fantastisch product, ik maak bij iedereen reclame ervoor, omdat ik er zo enthousiast over ben

Lekkere warme sloffen

Prima aankoop. Sloffen zijn lekker warm. Ze vallen groot dus als je tussen twee maten zit dan zou ik de kleinere maat aanraden. Bestellen ging snel en ik kon ze afhalen in Leiden. Ideaal

heerlijk

esgii is een eerlijk en kwalitatief merk. prachtige pantoffels, met een goed gevoel en voor het eerst echt lekker warme voeten

Snelle levering, mooi product en heerlijk warm.

Prachtige vilten sloffen die lekker warm zijn me erg goed bevallen.

goed geregeld

met mijn schoenmaat 38 en soms iets groter, had ik een maat 38 sloffen besteld, die bleken toch echt te groot, geruild en heel snel had ik het nieuwe paar in huis! helemaal blij!

Snel en volgens afspraak

Geweldige sloffen en fair trade

Goede service en hele fijne, warme sloffen, die ook nog eens voor werkgelegenheid/een beter inkomen zorgen voor Mongolen. Goede kwaliteit voor een goede prijs!

Heerlijk warme sloffen in een goede pasvorm!

Prima sloffen voor een eerlijke prijs. Nu tweede paar, aangezien het eerste paar sloffen na een paar jaar intensief gebruik hun dienst ruimschoots hebben bewezen!!

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!