Heerlijke sloffen, goede levering

Ze lopen goed en zijn lekker warm. Enig minpunt was de beperkte keuze in kleuren in mijn maat.

Snelle levering mooi verpakt

Super fijne mooie wollen sloffen ! Zaten meteen slagegoten !

heerlijke warme voeten die er ook nog eens stoer uitzien

Snelle levering, goede service

Super pantoffels

Hele mooie en lekker warme pantoffels, ik voel mijn ijskoude vloer totaal niet meer, zelfs met blote voeten in de sloffen. Snelle levering en heel netjes ingepakt. Aanrader!

Mooie sloffen

Snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen. Fairtrade altijd goed.

Perfecte levering

Snelle levering van sloffen; sympathiek bedrijf met goede doelstelling.

Mijn moeder is blij met de slofjes, was kado. Heerlijk zacht en warm.

Sloffen werden meteen de volgende dag verstuurd en zijn prachtig

Hele mooie producten, en nog fair trade gemaakt ook.

Een prachtig en eerlijk product

Snelle levering en mooi verpakt

Super zoals geschreven

Eerlijk product wat perfect aan de eisen voldoet

heerlijke sloffen zowel in de zomer als winter

Al enkele malen op deze site sloffen besteld. Sloffen zijn precies aan de maat en je doet er heel lang mee. Ze zitten heerlijk en ook belangrijk, ze zijn van vilt en door de lokale bewoners gemaakt. Volgende keer bestel ik weer mijn sloffen bij ESGII !!!!

Heerlijke sloffen, snelle levering en ook nog voor een goed doel!

Heerlijke warme sloffen, snelle levering en het is ook nog een goed doel dienen👍🏻

snelle nette levering, prima produkt

Mooie producten, snelle levering.

Duidelijk en makkelijk

Afgelopen week heb ik prachtige vilten sloffen besteld en ontvangen. De website is duidelijk en helder. Zo stond er bijvoorbeeld vermeld dat de sloffen wat wijder vallen door het model. (de mongoolse slof) Dit klopt helemaal. De levering was snel, zoals vermeld, en het mailcontact hierover was duidelijk. Absoluut prachtige kwaliteit van de sloffen! Ik heb weer heerlijke warme voeten! Bedankt.

Mooi verhaal en goede kwaliteit

Duurzaam en mooie sloffen waar ik heel blij van wordt. En zoveel leuke kleuren om uit te kiezen! Ook de service is top en ik had mijn sloffen al snel in huis.

Esgii geeft warme voeten in de winter en is duurzaam en verantwoord gemaakt.

Wij gebruiken al een aantal jaren de wintersloffen van Esgii en zijn daar bijzonder mee tevreden.

snelle levering, heerlijke sloffen

ik heb een maatje groter besteld, slof valt zoals de maattabel.

2 paar besteld, beide vielen te groot uit. ruilen geen probleem. advies: bestel 1 maat kleiner.

Snelle correcte via de mail te volgen, levering.

prima pantoffels

ze zijn lekker warm en vallen ruim uit.

Heerlijke sloffen!

Ze zijn warm en door het gebruik van lederen zolen ook voor korte stukjes in de tuin bruikbaar. Het vorige paar heeft 6 jaar dienst gedaan. Na 4 jaar kreeg ik van Esgii nog zooltjes opgestuurd om de versleten zooltjes te vervangen. En dat terwijl het betreffende paar uit Mongolie werd meegenomen en niet door Esgii geleverd. Prima service en de eigenaresse communiceert vlot en duidelijk. Alle reden om nu direct bij Esgii te bestellen.

Heerlijke warme sloffen

Prima sloffen, ik heb altijd koude voeten, maar met deze sloffen lekker warme voeten!

Warm, maar niet te. Mooie stof.

Zit heerlijk, valt ruimer dan je zou denken en je kan er zonder ze vast te houden direct met je voeten in.

Fijne pantoffels, warm , mooi , vallen groter als schoenmaat en de kleur is minder fel als op foto .

Fijne pantoffels, warm en ook nog mooi , vallen wat groter als schoenmaat en de kleur is niet zo fel als op foto, zeer snelle bezorging zitten top

Prima zooltjes, snel geleverd

Tijd voor verse vilten inlegzolen - de keus is beperkt. Die van esgii zien er prima uit, fair trade, prijs is goed, verzending gratis. En ze zijn ook prima. Dank!

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!