Einfach tolle Hausschuhe!

Mein Mann und ich, wir haben für den Winter die High Boots gekauft und sind sehr zufrieden damit. Die Schuhe haben eine sehr gute feste Qualität, sind herrlich warm und können gut auch ohne Strümpfe getragen werden. Zudem haben die Boots noch eine schöne, etwas schmalere Passform, sodass sie nicht klobig am Fuß aussehen. Wir haben schon häufig ein positive Rückmeldung auf unsere schönen Hausschuhe erhalten! Erfreulich ist es auch, mit dem Kauf der Schuhe das besondere Projekt von Esgii in der Mongolei zu unterstützen!

Heb inmiddels meerdere malen sloffe.n gekocht. Voor mijzelf maar ook voor mijn man. Hele fijne kwaliteit. Nu heb ik slippers besteld. Die moet ik nog ontvangen Helaas pasten mijn laatste paar niet goed. Die heb ik cadeau gedaan Ik wil graag nog een paar maar zag telkens mijn maat niet. Dat is jammer.

Ontevreden over maatvoering, klopt lang niet

Heb maat 39,5 en regelmatig 40, dus 39,5 besteld, was zeker 2 maten te groot, maar de retourkosten van 7,25€ zijn wel voor mijn rekening, dus durf zeker niet opnieuw te bestellen

Ik heb contact opgenomen met de klant om te kijken wat er fout is gegaan en het op te lossen. Maar ik krijg helaas geen reactie. Onlangs heb ik een beoordeling van u ontvangen nav de bestelling van de Pantoffel grey sloffen in maat 39.5. U zegt dat de sloffen 2 maten te groot zijn…. Ik wil u dan ook vragen om een voetomtrek van de voeten te sturen volgens de instructies op de website om te kijken of ik alsnog de juiste maat naar u kan toesturen. Wilt u dat doen? https://www.esgii.nl/maatvoering/ We hebben de sloffen ontvangen en gecontroleerd. Ik heb maat 39 en zijn ze te groot. Een ander gezinslid heeft maat 40 en past ze goed. Bij het nameten, valt hij alsnog tussen maat 39.5 en 40. Dus hooguit een 1/2 maat te groot.

Esgii werkt heel professioneel en klantgericht.

Ik had de verkeerde maat pantoffels besteld, retour gezonden en kreeg per ommegaande post de goede maat.... het laatste paar dat op voorraad was! Heel efficient en met veel zorg in dezelfde doos verpakt.

(H)eerlijke sloffen en een super service!

We hebben al jaren heerlijk warme voeten dankzij de sloffen van Esgii. Lekker warm, comfortabel en geen nare luchtjes (waar we bij andere sloffen nog wel eens last van hadden). De sloffen kosten misschien iets meer, maar we dragen ze dagelijks en met een gerust hart omdat ze eerlijk en duurzaam worden geproduceerd, dus dat beetje extra geven we er graag aan uit :) Tot slot is de service van Annelies ook nog eens zeer persoonlijk en snel. Een dikke 10 dus!

Leuke sloffen!

Mooi gemaakt. Mooi materiaal. En mooie makers.

Snelle levering en eventueel ruilen ging gemakkelijjk

Website is duidelijk, snelle levering

Super kwaliteit

Precies wat ik van product verwachtte ontvangen.

STAP in de wereld van Esgii

Prima service en snelle levering. Maar het mooiste vind ik toch wel het verhaal achter Esgii! De sloffen hebben een prima kwaliteit. Ik heb zelf een setje van een jaar of drie oud, en daarmee loop ik nog steeds op wolkjes. Inmiddels zijn dochter en man ook voorzien. Echte aanraders!

Prima site. Snelle levering. Goede kwaliteit!

Primaservice.

Prachtig product, prima levering!

Al langer op zoek naar sloffen, eindelijk gevonden wat ik zocht.... Mooie kwaliteit, mooie afwerking. Tevreden!

Snelle reactie

Goede kwaliteit en vriendelijke en snelle afhandeling.

Snelle goede levering. En wat zitten mijn MiMs lekker. Nooit meer wat anders.

Snelle service en super mooi product

Heerlijke warme sloffen. Prachtige kwaliteit

Mooie sloffen, kleur als verwacht, lekker warm, maat valt ruim bij een smalle voet.

heel goed

De sloffen zitten heerlijk. De levering was snel en correct

Mooie pantoffels snelle levering

Ik heb eindelijk warme voeten! De pantoffels zien er ook heel vrolijk uit en zitten heerlijk. De levering was snel, ik ben heel erg tevreden.

supersnelle levering en heerlijk warme sloffen

supermateriaal, echt heel lekker warme voeten nu. De slof is wel wat smaller dan ik had gedacht, dat gaat zich wel vormen naar mijn voeten.

Snelle levering, keurig verpakt.

Voor de allereerste koopervaring bij esgii was ik eigenlijk te snel, bleek achteraf. Nét de eerste bestelling gedaan en dan de volgende nieuwsbrief in je inbox zien met 14% korting... Maar goed, je kunt niet alles hebben, het artikel wat ik waar ik mijn zinnen op had gezet, was voorradig, in maat én kleur. Het draagcomfort, het gebruik: daar kan ik nu nog niets over melden, het is namelijk een prachtig cadeautje voor onze kleindochter, die volgende maand haar verjaardag hoopt te vieren.

Prima communicatie, service en product!

De pantoffels zijn wat ik hoopte dat ze zouden zijn!

Warm, zacht, comfortabel, eerlijk... goeie service.. helemaal perfect!

gewoon top

Snelle levering, maat super, zeker niet te klein! ,heel mooi ook ,zeker een aanrader!!

uitsekend

Zeer klant gericht en prima service.

Snelle levering en prachtig product

Heerlijk warme voeten dankzij deze supersloffen!

Snelle levering.

Sloffen zitten heerlijk.

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!