Beste sloffen ooit

Ik heb bij Esgii vilten sloffen gekocht. Ze zijn warm en stevig. Ik ben er zeer tevreden over

Zool besteld past niet

Op navraag zool besteld. Past die niet. Dit juist nadat ik de kwestie heb nagevraagd en zelfs foto’s heb gestuurd.

Onverwacht

De maat 45 lage outdoor sloffen blijken kleiner dan mijn eerder aangeschafte hoge outdoor sloffen: helaas bleek het pas na het dragen van de sloffen

Gewoon goed

Mijn vorige sloffen van esgli waren versleten,na twee jaar. Gelijk nieuwe besteld.

zeer snelle levering

Al jaren bestel ik vilten sloffen bij Esgii Comfortabele sloffen in leuke kleuren

Betrouwbaar snell en duidelijk

Het product voldoet volledig aan de beloofde kwaliteit

Zeer tevreden!

positieve ervaring

Mooie, warme en milieuvriendelijke producten, gevoel "ik doe iets goeds voor de wereld als ik die spullen koop". De sloffen mochten, vooral voor mannen, een voetechtere vorm hebben, vind ik. Ik heb wel wat onduidelijkheid ervaren met het terugsturen, en betalen van de spullen die ik heb behouden.

Voetenwarmer!!

Prima product

Doe er lang mee en WARME voeten!

Heerlijk warme voeten.

Ik ben heel blij met de pantoffels. Ik heb met mijn vorige paar 9 jaar gedaan. Deze waren nu echt stuk. Het vilt is gescheurd. Wel heb ik een opmerking over de verzending. Ik had uitdrukkelijk gevraagd geen plastic mee te verzenden. Hieraan was voldaan. Wel was de enorme doos waarin het verzonden was, veel te groot. Minstens 5 keer te groot. Er is dus veel lucht vervoerd. Dit kan veel duurzamer door doosjes te gebruiken die passen bij het product.

Goeie levering

Snel en netjes afgeleverd

Supersloffen!

Heerlijk warme pantoffels in mooie kleuren van wol. Passen comfortabel en zien er aantrekkelijk uit. Snel geleverd. Heb ze al jaren in verscheidene modellen. Blij mee!

Top sloffen

De levering stuk minder. Had aangegeven dat ik het ingepakt wilde omdat het een cadeau was. Ook voor betaald Kwam het in de gewone doos dus de verrassing was er gelijk af teleurgesteld .

Snelle afhandeling van mijn bestelde product

Fijn, zachte en warme sloffen

Ben er weer heel blij mee, heb eerder laarsjes gekocht, is al een paar jaar geleden, want je doet er lang mee. Heerlijk warm. Goed verpakt, maar bezorging door DHL duurde langer vanwege fout bij sorteercentrum

Mooi product en langdurige goede kwaliteit!!!

Ik heb al jaren esgii sloffen, 2 modellen ...smiley.(laarsjes en die met krul ....hartje) Ben hier heel tevreden over. Echt warme voeten!!! Duurzaam, goed draagcomfort. Mn laatste bestelling: sloffen voor mn partner...is helemaal "om". Vindt t model ( met de krul) geweldig en is ook superblij met het draagcomfort! Dank voor jullie prachtige producten!!! We'll spread the news!

Fair trade, heerlijke pantoffels, snel geleverd

Mijn vorige esgii pantoffels heb ik zeven jaar intensief gebruikt en op een paar plekken komt nu het vilt los van de zool. Ik ga ze laten repareren, maar wilde niet zonder, dus heb een reserve paar besteld, deze keer zelfs in mijn lievelingskleur: lichtgroen! Zo te zien is de manier waarop de zool aan de rest van de pantoffel bevestigd is, verbeterd, dus ik verwacht dat deze nog langer meegaan dan de vorige.

ik heb nu heerlijk warme voeten

Mijn man heeft deze sloffen al veel langer. Hij heeft nu deze ook voor mij besteld, nadat ik weer eens klaagde over koude voeten. Ik dacht dat mijn andere pantoffels wel voldeden, maar deze zijn echt heel goed, jammer dat ik ze nu pas heb! Er is maartje...... ik had ze graag in het rood gehad.

Super fijne sloffen!

Mijn eerste paar van 10 jaar geleden tot op de draad versleten. Nu nieuwe ontvangen! Lekker warm en goede pasvorm.

UITSTEKEND

NOOIT EERDER IETS GEKOCHT VAN ESGII. DE SLOFFEN ZIJN HEERLIJK WARM.

Heel fijne sloffen. Natuurlijk en duurzaam

Dit zijn mijn tweede paar in 3 jaar tijd. Kwaliteit is zeer goed, ze zijn heel prettig in gebruik en voelen licht en natuurlijk aan. AAn te bevelen

al jaren zijn onze voeten verslaafd aan de sloffen van esgii

Je voelt het verschil, materiaal is goed, service is goed, sloffen gaan erg lang mee en zijn mooi, voeten blij, wij blij, de makers blij. Wat wil je nog meer?

Super en snel geleverd

Ik heb al jaren ervaring met deze vilten sloffen ze zitten heerlijk en gaan ook redelijk lang mee.

Niet zo handig om een evaluatie te sturen als het product nog niet ontvangen is

Ik heb de bestelling nog niet binnen.

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!