Makem warme voeten belofte voor mij niet waar

Vlotte bezorging, lekkere pasvorm maar mijn voeten blijven helaas koud Iets minder koud dan voorheen maar echt lekker warm worden ze niet :(

Beste Cecile, Jammer dat de vilten sloffen High Boots bij u geen warme voeten geven. Misschien heeft u nog wat aan deze tips op deze Blog pagina om alsnog warme voeten te krijgen. https://www.esgii.nl/blog-esgii/?post=5062200_000032

zeer fijne bedsloffen

Heerlijk warm en lekker ruim. Heb ze zo uit als ze niet meer nodig zijn. :)

Supersloffen!

Tóp sloffen, zijn prachtig, goede pasvorm, snel geleverd, comfortabel en in mijn oude huisje met relatief koude vloer lekker warm! Ook al aan anderen aangeraden

Fijne sloffen snelle service

Eerste paar was net wat te groot, teruggestuurd en omgeruild voor een iets kleiner model. Beide keren vlot geleverd. Ben echt blij met deze sloffen, ook met het verhaal waar zij vandaan komen. Wat ook opvalt is dat de verpakking super goed doordacht is en er geen plastic tape maar gewoon papierensluiting wordt gebruikt. Dit is mijn eerste paar, ben benieuwd hoelang ze mee gaan, en weet nu al dat de opvolgers ook Esgii's gaan worden!

de sloffen zijn mooi en warm en passen - ook met zooltjes - prima.

Supersloffen!

Warm maar niet te warm, heerlijke sloffen. Zelf beetje spijt dat ik niet de variant heb gekocht waarmee je ook buiten kunt rondlopen, want dan had ik ze gewoon altijd aangedaan!

Prima bedsokken

Uitstekend!

Netjes en snel geleverd. Mooie sloffen. De maat bleek ook goed wat ik wel spannend vond omdat ik smalle voeten heb. Met iets dikkere sokken gaat het goed. Heb ze meteen dezelfde avond aangetrokken; Heerlijk! Ik vind het ook fijn dat ik de vrouwen in de coop Uninion op deze manier kan steunen.

Geweldige sloffen

Er is één maar,ik heb nogal hoge wreven,zodat het aantrekken moeizaam gaat. Met een beetje kracht lukt het wel

Beste Willem, Het gaat om de High Boots sloffen, de sloffen worden wel soepeler naar verloop van tijd, maar ik heb nog een tip: je zou het splitje met een scherp mesje voorzichtig een centimeter verder kunnen insnijden. Dat kan al genoeg zijn om ze makkelijker aan te krijgen.

Prachtig en warm

De bestelling werd vlot geleverd, was verzorgd verpakt. De sloffen zijn echt heel mooi afgewerkt en heerlijk warm Aanrader

fantastisch

Sinds zes jaar koop ik mijn sloffen bij Esgii, ik woon in een boerenhoeve, waar de vloer op sommige plekken echt koud is, daar heb ik met mijn sloffen echt lekker warme voeten; mijn man draagt deze ook; ze zijn echt heel weldadig warm, slijtvast, zien er leuk uit, goeie kleuren...….top!

Prima aankoop.

De aankoop is prima verlopen. Ben zeer tevreden over het product, hoewel de prijs best pittig is. De kwaliteit zal uitmaken of de aankoop goed is geweest, daar heb ik echter wel vertrouwen in.

Prachtige sloffen van mooi materiaal

Fijne sloffen, heerlijk materiaal en fijn dat degenen die het zo mooi maakten er een inkomen aan hebben. Ze houden mijn voeten goed warm. Jammer dat ze niet ook voor smalle voeten geschikt zijn , dan had ik een paar voor mijn dochter besteld.

Mooie sloffen

Via ASN-bank Esgii leren kennen. Veel keuze aan sloffen. Helaas niet alle sloffen in mijn maat. Goed concept. Snelle levering.

heerlijk!

Eindelijk een slof, die lekker zit, mooi eruit ziet, warm is en niet "sloft". Dank en prima aflevering ook. Wel jammer dat ik de korting niet gekregen heb.

Beste Hillie, Excuses dat de korting niet verrekend is, deze code had u moeten invoeren tijdens het bestelproces. Deze stond blijkbaar bij opmerkingen, dan gaat het niet automatisch. Deze heb ik door de algehele drukte over het hoofd gezien. Ik heb het inmiddels teruglaten storten via Ideal. Wel fijn dat u blij bent met de sloffen. met vriendelijke groet, Annelies Hendriks

lekker warm

Ik ben heel tevreden met mijn sloffen, ze zitten lekker en zijn heerlijk warm.

Prima slof

Slof is aangenaam warm. Gewoon je eigen maat bestellen. Snelle goed verzorgde levering. Eerlijk product 👍

echte handgevilte en -genaaide sloffen

Leuk idee dat ze uit Mongolië komen. Heerlijke en eerlijke sloffen. Beetje ruim bij mijn hielen, maar dat probleem heb ik altijd. Ze worden vanzelf ook nog wat ruimer als je ze een tijdje draagt, dus niet té groot bestellen.

PRIMA

mooi concept, prima sloffen, snelle levering

Prima sloffen

Goed en adequaat

Lekker warme sloffen met mooie motieven. Energiebesparen begint bij dit soort sloffen.

Lekker warme sloffen met mooie motieven. Energiebesparen en nomaden in Mongolië ondersteunen begint bij dit soort sloffen.

Super!!!! Warm, eco, mooi. Heel erg blij mee.

Al geïnteresseerd door blad “onze eigen tuin” maar door ASN over de streep. Ik heb de hogere “garden”variant die door mijn hoge wreef wat moeilijk in te stappen was. Maar omdat het stiksel langer doorloopt is het makkelijk de insnede langer te maken zodat het in en uitstappen nu soepel gaat.

Aanbevolen via ASN, fijn dat eco en mooi samengaan

Goed, dat gemeld is dat hoge wreef een puntje kan zijn. Ik heb een maat groter besteld: zitten goed

Lekker warme sloffen van goede kwaliteit

Goed verzorge verzending en mooie sloffen die lekker dragen

Prachtige warme voetenliefde

Door de ASN bank kennis gemaakt met dit Eskii produkt en meteen besteld, volgende dag in huis. De zoolmaat is goed, maar rondom wel wat ruim zodat ik er sokken in moet dragen en even moest wennen met lopen. Maar, héérlijk warm en comfortabel, voel me verwend met die mooie lichtblauwe sloffen!

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!