Mijn ervaring met esgii is goed. meerdere keren mails gestuurd, één maal is mijn mail ertussendoor geschoten, verder prima. pantoffels snel verstuurd

Super goed

Goed advies snelle correcte levering

Zitten heerlijk

Zitten heerlijk

Goed geregeld.

fijn

Prettig

Heerlijke sloffen die tegen een stootje kunnen.

De sloffen van esgii zijn van uitstekende kwaliteit. Ze zien er uit zoals op de website weergegeven wordt en maken de beschrijving meer dan waar. Verwachting hier is dat ze nog jaren voor fijne voeten gaan zorgen.

De beste sloffen!

Met deze sloffen heb ik geen koude voeten meer en sinds een paar jaar heb ik ze met een rubber-zool en die zijn helemaal fijn! Ff snel de tuin in is geen probleem meer. Ik ben al jaren fan en dat zal voorlopig wel zo blijven!

Slechte houdbaarheid :)

De bed sloffen zouden een touwtje of zo moeten hebben om ze om de enkels strak te trekken. Nu ben er in de ochtend één kwijt.

Prachtige kwaliteit

Inmiddels heb ik mijn eerste sloffen al bijna 3 jaar. Ik draag deze dagelijks, het hele jaar rond. Pas nu beginnen deze wat minder te worden. Ik heb het nog niet eerder meegemaakt dat ik zo lang en zo intensief van sloffen gebruik kan maken! Geen zweetvoeten maar ook zeker geen koude voeten. Kortom: de meest ideale sloffen!!

prima product en supersnelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Correcte en snelle levering

De levering ging, zoals gewoonlijk, snel en correct.

Hele mooie, warme handschoenen

Kwaliteit voelt goed aan, de kleur voldoet aan de verwachtingen. Prettig dat de site helpt met het bedenken van de maat, en terecht aangeeft beter ruim te kopen voor beste comfort en warmte.

Ik ben tevreden over de manier van bestellen, het goed informeren van het moment tot bestellen tot levering. Wat ik wel jammer vind is dat het witte label aan de binnenkant van mijn schapenwollenwanten á €52,- een beetje op de naainaad aan de buitenkant zichtbaar was, wat afsteekt op mijn zwarte handschoenen. Dit had van te voren door Esgii voor verzending opgemerkt moeten worden vind ik. Het uitsteeksel was te kort om af te knippen. Ik heb het met een stift zwart gekleurd. Verder zijn de handschoenen van goede kwaliteit en mijn handen blijven super warm.

Altijd een prima service!

Heel goede sloffen en altijd een prima service!!

Heerlijk sloffen!

Ik geniet elke keer weer als ik in mn gele sloffen stap.

Alles soepel en snel geregeld.

Kan het aanraden

Bevalt altijd heel goed

Mooie warme sloffen die lang meegaan. Jammer dat de 'normale' sokken van jakwol niet meer worden gevoerd, zijn hele fijne sokken.

Snelle levering. Goed, eerlijk en mooi product.

Prima sloffen!

Ik heb twee paar: een paar instappers en een paar hoge sloffen. De maatvoering vind ik wat lastig. Ik heb maat 40 1/2. De hoge zijn dus iets te krap en de instappers iets te groot en te ruim.

Heerlijke warme inlegzooltje. Snel bezorgd.

Heerlijke warme inlegzooltje. Snel bezorgd.

Heerlijk warm en nog leuk ook!

Snel geleverd. En erg leuke en warme damessloffen. Erg blij mee!

Snel besteld en vlot geleverd; mooi product.

Snel besteld en vlot geleverd; mooi product.

nakomen wat beloofd wordt.

Vanaf de bestelling tot de levering wordt gedaan wat gezegd en beloofd is.

Heerlijk warme voeten met deze pantoffels

Dit zijn de fijnste pantoffels. Altijd lekkere warme voeten. Ze werden super snel bezorgd.

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!