Heerlijke sloffen, mijn 3e paar al!

Hele snelle levering van voor mij bekende uitstekende pantoffels. Heerlijk warm en van zeer goede kwaliteit.

blij met de sloffen

Fijne sloffen goede kwaliteit goede prijs

Sloffen zijn fijn, transport is echt een aandachtspunt!

Met de sloffen had ik al ervaring, ik koop niet voor niets opnieuw Esgii sloffen. Prima sloffen. Wat ik deze keer wel heel erg fout vond is dat ze in een doos gezonden werden waar minstens 5 paar sloffen (of meer zelfs) in hadden gepast, dat is zonde van de ruimte in het transport! Dat was eerder nooit zo, toen Esgii nog Esgii was.

Fijne slaapsokken maar milieubelastende bezorging

Had graag mijn sokken op een afhaalpunt willen laten bezorgen. De hele koop was erg uitgebreid qua digitaal proces maar de keuze hiervoor kwam niet expliciet als keuze voorbij. Jammer. Dan een grote doos waarin het verpakt was. Waarom niet gewoon in een envelop als brievenbus pakketje verstuurd? Past voor mij niet bij Esgii en het product dat ik koop. Aub werk aan minder milieu bewust bezorgen. Overigens zijn de slaapsokken fantastisch

heerlijk weer warme voeten

die inlegzooltjes van vilt zorgen ervoor dat ik niet met 'ijsklompjes' thuis kom, echt een aanrader.

O alle fronten TOP!!!

Super product snel.en verzorgd geleverd...

Prima pantoffels

Goede kwaliteit

Ik heb nog niets ontvangen.

Ik weet niet waar ik aan toe ben. Hoor niets van jullie en kan jullie niet bereiken. Kortom slechte service en ik heb al wel betaald hè!

Heerlijk warme sloffen, snel geleverd

Sinds ik de Esgii sloffen heb ontvangen, draag ik thuis niets anders meer aan mijn voeten. Wat zijn ze heerlijk warm en comfortabel! De verwarming kan een graadje lager nu ik deze pantoffels draag. Ik ben heel tevreden! En de verzending was heel snel, ook prettig.

Formidabel.

Geweldige pantoffels. Loop er al jaren op en verslijt ze tot op de naad.

Ik wordt vrolijk van mijn knalgele sloffen. Dat os toch geweldig! Ja

Netjes geholpen.

Na een foute levering is er, naar mijn beleving, veel aan gedaan om de levering alsnog uit te laten voeren. Alhoewel de bestelling op dit moment nog binnen moet komen. Ik werd goed op de hoogte gehouden.

Ik had problemen om iets via de computer te bestellen, Weet niet of het aan mij lag of aan de site. Ik kon in ieder geval telefonisch contact opnemen en werd daarbij goed geholpen. De bestelling werd vlot bezorgd.

Helemaal prima

Van bestelling t/m bezorging alles vlot verlopen. Sloffen zijn weer mooi!En van goede kwaliteit

Perfecte service

Er is goed gecommuniceerd toen er toch niet het bestelde artikel op voorraad was en er werd goed meegedacht voor een oplossing. En dat was gelukt.

Prachtige, degelijke slippers. Snelle afhandeling. Helaas nu geen middenmaten.n

Prachtige, degelijke slippers. Snelle afhandeling. Helaas nu geen middenmaten.

TOP alles.

Alles top.

Tevreden klant

Al jaren koop ik met enige regelmaat hier mijn pantoffels altijd snelle levering en goed verzorgd

Heerlijke sloffen en fantastische kwaliteit

De sloffen zijn heerlijk warm en de kwaliteit is zeer goed.

verkeerde sloffen

de door mij bestelde sloffen werden niet geleverd, na reclameren werden de juiste sloffen geleverd. Erg vervelend, want ik ben hulpbehoevend en moet nu iemand vragen om het retour naar een DHLpunt te brengen.

Bestel al meer dan 10 jaar hier mijn pantoffels. Top product!

Goed product. Snel geleverd.

Heerlijke pantoffels!

Weer genieten van een nieuw paar superfijne pantoffels!

prima gegaan

heel snelle levering, ‘aftekenen’ is niet nodig vind ik

Heerlijk zittende pantoffels!

Hele fijne sloffen

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!