Heerlijk zittende pantoffels!

Hele fijne sloffen

Fijne pantoffels

Het zijn heerlijke pantoffels en best wel sterk. We vind ik ze aan de smalle kant aan de voorkant en duurt het lang om dat uit te lopen. Ik heb ze helemaal nat gemaakt en toen de hele dag gedragen en toen ging het wel iets beter. Terwijl ik echt geen brede voeten heb, gewoon normaal.

Super origineel cadeau

Mijn vriend is blij met de prachtige sloffen (garden grey) en hij draagt ze in de zomer ook lekker blootvoets in huis. Duurzaam & degelijk & originele uitstraling & vooral het verhaal erachter is mooi!

Snelle reactie op mijn vraag

Het model wat ik wilde hebben was niet meer in mijn maat te krijgen. De suggestie om een maat kleiner te proberen pakte goed uit. Ik ben heel tevreden.

Ik heb verschillende esgi gekocht en gedragen. Zij bevallen prima. Inderdaad lekker aan de voeten, niet warm en zweterig of koude voeten. En dat een project gesteund wordt vind ik prima. De mensen uit Mongolië hebben ook recht op geld verdienen om te kunnen leven.

is goed

goede product en snelle levering

Fijne webshop met mooie/eerlijke producten.

Geeft een goed gevoel om pantoffels te kopen die op een eerlijke manier geproduceerd worden.

Heerlijk warme sloffen, fairtrade en zien er ook nog leuk uit!

Ik heb precies dezelfde soort sloffen al jaren, heerlijk warm het hele jaar door en handig met de rubberen zolen, zo kan ik ook even naar de groenbak of de schuur lopen zonder te hoeven wisselen. Ik kreeg ook geregeld complimenten van bezoek over de leuke sloffen! Na al die jaren waren er wel flinke slijtplekken met gaten tot gevolg, dus mocht ik weer nieuwe. Ik heb gekozen voor precies dezelfde, aangezien de zolen zo lekker praktisch zijn. Meer keuze qua kleurtjes had ik nog wel leuk gevonden, maar deze zijn wel lekker neutraal en daarmee tijdloos.

Duidelijke info.

Op de website is goede informatie te lezen over het product. De levertijd is snel en de sloffen zijn naar verwachting.

Supersnelle service

Pakje mooi en snel bij mij. Foto’s goed.

Maat 36 was te groot

Retour gestuurd ,kosten 7;65 Er was een maat 35,afwachten is deze wel goed is.Zoniet dan weer retour kosten €7;65,samen €15,30 kosten en nog geen pantoffels. Eigenlijk gewoon passen,maar jullie hebben geen winkel!Jammer. Misschien het plastic draadje,of wat meer weider ,of wel door knippen,zodat je even kan lopen en de pantoffels niet uit slippen ,zodat je kan vallen.kleine maten blijft moeilijk,

Snelle levering, prima product

Zeer tevreden over het product

Geen koude voeten meer dankzij de fijne&mooie sloffen van Esgii!

Heerlijke sloffen! Ik heb ze al jaren en mijn man nu ook!

Product is naar verwachting

Probleemloze levering en top pantoffels!

Dit zijn fijne sloffen zeg. Zitten goed en zijn lekker warm en ademend.

Snelle, goede service.

Lekkere warme voeten in mijn nieuwe viltensloffen.

Fijne bedsokken!

Hele goede bedsokken gemaakt van jawel..dikke vilt. Ik heb wel vaker bedsokken gehad maar deze gaan op een gegeven moment zweten. Deze sokken beloven te blijven ademen en voorkomen daarmee dat je voeten gaan zweten. Wel aan de prijs maar met een aanbieding nog wel te doen.

Ze zijn veel stugger dan ik dacht

Ze zijn dikker en daardoor stugger dan die met een leren zool. Moet er even aan wennen.

Heerlijke warme sloffen en snelle bezorging!

Heerlijke warme sloffen en snelle bezorging!

Hoewel prijzig, wel fijne sloffen

Na aarzeling wat betreft de prijs toch besteld. Zijn idd warme sloffen zonder zweetvoeten. Aantal maten was helaas beperkt per soort slof

Geweldige duurzame pantoffels van goede kwaliteit.

Erg goed!

Prima webwinkel!

Snelle levering en heel fijne pantoffels!

prima verzorgd

Bestel en verzend ervaring was prima. Ik moet wel zeggen dat de maatgeving echt wat erg ruim valt. Mt 41 zou beter 41, 5 moeten worden genoemd..mt 40 duidelijk te klein. Mt 41 tr gtoot. 1x bij hoge sloffen en nu ook bij tuinsloffen. Heerlijk warm maar wel jammer als hij van je voet vliegt. Volgende keer ? een mt 40.5 danmaar.

Volgende keer weer……

Ze zijn heerlijk warm en lopen soepel! Goede pasvorm….

Herengracht 15 2312LA Leiden

+31(0)6 18 29 02 03

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!