Volgende keer weer……

Ze zijn heerlijk warm en lopen soepel! Goede pasvorm….

De ene dag besteld , volgende dag al aan mijn voeten ! Mooi product !

Heel snel en keurig verzorgd bezorgd

Heel mooi verpakt en erg snel thuis geleverd. Zitten lekker en warm.

Top artikel!

Hele fijne sloffen, zeer goede kwaliteit, snelle levering.

Snel geleverd en een mooi en eerlijk product

Wij bestellen al jaren ieder jaar een paar sloffen en zijn nog steeds heel tevreden. Een eerlijk product en heerlijk warme voeten voor ons :)

Mooie produkten

Mooie sloffen, duurzaam, maar te strakke pasvorm

De sloffen zitten erg strak om de voet, terwijl ik wel de juiste maat heb qua lengte en vrij smalle voeten heb. De sloffen inlopen is moeilijk, omdat mijn voeten pijn gaan doen. Ondanks volhouden blijven de sloffen erg strak zitten. Ik zou de sloffen het liefst retourneren, maar ik heb ze uiteraard gedragen.

De klant een maat groter toegestuurd, deze passen wel.

Zowel draagbaar in winter en zomer zonder zweetvoeten.

Bijzonder! gemaakt met vilt. Er zit een verhaal achter, wat mij nieuwsgierig maakt. Geen massa productie kwaliteit, dat is wat mij aanspreekt.

Super snel gehandeld.

Super snel gehandeld.!!!

GEWELDIG

super snelle levering, ik was bang dat gezien de beschrijving ze iets klein uit zouden vallen. Maar nee hoor, prima pasvorm. Geen koude voeten meer. Geweldig voor mijn voeten, mijn halux is er ook erg blij mee. Zien er ontzettend grappig uit. Alleen binnen gebruiken.

Heerlijke sloffen

Duidelijke website met goede omschrijvingen producten, daardoor goede keuze kunnen maken, die ook voldoet aan de verwachting.

heerlijke sloffen

Helaas waren mijn oude sloffen na jaren versleten, nu dus weer nieuwe ik verheug me al

goed product ruime keuze

het ontvangen product is correct vgls de aanbieding

Lekkere warme voeten en ze zitten heerlijk.

Lekkere warme voeten en ze ziteen heerlijk

Wat een mooi product!

prachtige sloffen, heerlijk warm, en goede service

Zowel de rappe verzending (volgende dag ontvangen) als de fijne sloffen, heel blij mee. Eerst voor mezelf gekocht daarna voor mijn man. Nooit meer koude voeten, zitten heerlijk, mooi afgewerkt en leuk model.

comfortabel

wat een heerlijke sloffen, warme voeten in een oogwenk. en heel belangrijk: een natuurproduct waar je de plaatselijke makers mee steunt

supersnel een paar supersloffen

Wat zijn ze fijn!

Heel mooie en warme pantoffels.

Het bestellen ging eenvoudig en de levering was vlot. De sloffen zijn warm en mooi. De maat is precies goed. Blij mee :)

Prachtige producten

Fijne sloffen en prachtig dat het gemaakt wordt in Mongolie Goed voor de bevolking daar en hier Wilma

Vluggen levering en mooi matriaal

Heel mooi matriaal vlug geleverd .

Heerlijke warme voeten!

Weer twee nieuwe kleuren aan mijn Esgii assortiment toegevoegd!

Fijne sloffen

Snelle levering in nette verpakking zonder te veel poespas. Sloffen voelde gelijk goed aan en had snel het idee dat ik hier lang mee zal gaan doen. Achteraf misschien sloffen moeten nemen die ook naar buiten kunnen, want dat is toch wel praktisch.

Snelle levering en mooie warme sloffen. Ik ben er heel.blij mee en kan het iedereen aanraden.

Mijn tweede paar alweer

Heerlijk warm en duurzaam: met mijn eerste paar heb ik jaren gedaan en nu geniet ik van een paar nieuwe esgii sloffen. Aanrader!

Herengracht 15

2312LA Leiden

+31(0)6 18 29 02 03

Over esgii

esgii (spreek uit: eskie) is het Mongoolse woord voor vilt en is dé naam op het gebied van trendy viltproducten uit Mongolië. esgii is gespecialiseerd in vilten sloffen voor dames, heren en kinderen. Elk product heeft een bijzonder verhaal en levert een positieve bijdrage aan een betere wereld. 100% feel good!