10

Correct en duidelijk

Mijn bestelling was niet op voorraad duidelijke communicatie hierover en 3dg later bericht dat het de volgende dag geleverd werd spullen perfect en niet duur

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel alles geregeld en keurig bezorgd

Snel en goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd!

Meerdere ervaringen met Fiyo en telkens correct en snel!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Duidelijke omschrijving op de website, snelle levering, zeker weer voor herhaling vatbaar om hier weer te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet bestellen!

Onderdeel besteld welke op voorraad zou zijn. Gegarandeerd de andere dag geleverd anders zou dit in de winkelwagen kenbaar gemaakt zijn dat het niet op voorraad was. Prompt een mail dat er voorraadverschil was. Via allerlei kanalen geprobeerd contact te zoeken: mail > geen reactie, bericht via webformulier > geen reactie, chat opstarten > gaat niet, telefonisch contact zoeken > nummer onvindbaar, fb bericht geplaatst > vooralsnog geen reactie. Heb betaald en heb geen flauw idee of en zo ja wanneer mijn onderdeel geleverd wordt. Hele slechte zaak! Niet bestellen! Moet ster kiezen om bericht geplaatst te krijgen maar bedrijf is deze halve ster niet waard!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo W. Misschien heb je er overheen gelezen, maar je berichten zijn via mail en messenger beantwoord. Zodra jouw bestelling compleet is versturen wij deze uiteraard direct. Je krijgt dan nog een mail ter bevestiging, hier zit dan ook de track & trace code bij zodat je de levering kunt volgen. Groeten, Ellen

1

niet meer bestellen waard

Ik had bij fiyo een nespresso waterreservoir gekocht wat na ontvangst bleek niet te de gevraagde product is terwijl alle productnummers kloppend waren. Het product zou de volgende dag geleverd worden maar kreeg een melding dat het wat vertraagd geleverd zal worden en kwam pas na 3 WEKEN! Nu weer een stofzuigermond besteld, er staat ''voor 23:59 besteld morgen thuis'' ... ik krijg de volgende dag een mail dat het product vertraagd geleverd zal worden. **Deze website is totaal niet te vertrouwen.** Als bewijs heb ik er allemaal foto's van!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Ersin, Wat ontzettend vervelend, onze excuses hiervoor. Ik heb de status van jouw pakket gecontroleerd en heb goed nieuws! Jouw pakketje staat ingepakt klaar en gaat vandaag nog mee met de bezorgdienst. Hier krijg je nog een bevestiging van per mail. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Groeten, Ellen

10

Beter kan niet!

Webshop heeft alles op voorraad, snelle levering en goede kwaliteit artikelen, klasse!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, alles netjes afgehandeld, goede info.

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Prompte levering

Fiyo heeft mijn bestelling snel en correct uitgevoerd. Niets op aan te merken!

  • Aanbevelen? Ja
10

In een keer goed

Het rooster gril paste ook op de Tefal VS400333 en dat was mijn wens

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen terugstorting verzendkosten

Ondanks herhaaldelijk verzoek heb ik tot heden mijn verzendkosten niet retour gehad. Website geeft aan dat dit duidelijk staat vermeld maar volgens de wetgeving (link Consumentenbond) is dit niet juist. Bestel daarom niet bij dit bedrijf want het product wat ik heb besteld paste niet op mijn apparaat terwijl dit type wel daarbij stond vermeld. Slechte service dus, geen ster waardig.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Renzo, Bedankt voor je bericht! Ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega maar zal het nogmaals voor je uitleggen. Jouw Kärcher K2 Basic staat inderdaad op de lijst met apparaten waarvoor het onderdeel dat jij besteld hebt geschikt voor is. Echter staat er ook bij: "Voor modellen geproduceerd voor 2008" Zoals je kunt zien via onderstaande link. Dit is dan ook de reden dat het onderdeel niet op jouw model past. https://www.fiyo.nl/karcher-hogedrukslang-voor-hogedrukreiniger-6-390-522-0/?direct_redirect=1 Dit is dan ook de reden dat de retourkosten zijn verrekend met het terug te storten bedrag. Zoals ook omschreven op onze website: https://www.fiyo.nl/klantenservice/retourneren Het artikel uit 2018 waar je in je mail naar verwijst staat dat dit ook toegestaan is. Te lezen als je in het artikel net wat verder naar onder scrolt: "De webwinkel mag deze kosten met elkaar verrekenen, maar de webwinkel moet van tevoren duidelijk aangeven dat je die retourkosten uiteindelijk wel zelf betaalt." Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Groeten, Ellen

1

zeer slecht! zit al een maand op mijn spullen te wachten!

zit al een maand op een onderdeel van mijn gardena te wachten. Ook geen berichtje tussendoor of iets.....ik moet er zelf iedere keer achteraan gaan en krijg dan te horen dat het aan hun leverancier ligt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Inge! Wat vervelend dat het zo gelopen is :( Zoals je in je mail vroeg, hebben we jouw bestelling geannuleerd en direct gecrediteerd. Het bedrag zal binnen 3 werkdagen zichtbaar zijn op je rekening. Nogmaals onze verontschuldigingen. Groeten, Ellen

9

Prima

Alles in orde

  • Aanbevelen? Ja
10

Top plaat

Ben zeer tevreden tot nu toe met mijn Grillplaat. Werkt goed en hey vlees is heerlijk. Als je alleen het vlees een beetje insmeert met olie gaat het goed, niet teveel anders loopt je olie over je inductie plaat. En na gebruik goed aflaten koelen en dan schoonmaken. 👍🏼👍🏼👍🏼

  • Aanbevelen? Ja
9

belofte waarmaken

het bestelde onderdeel bleek abusievelijk niet op voorraad, dus niet de volgende dag geleverd. Echter middels spoedbestelling de volgende dag geleverd kan ik goed mee leven.

  • Aanbevelen? Ja
1

Komt afspraak niet na

Voor 2359 uur besteld, krijg bevestiging dat het verstuurd wordt,en kort erna bericht sorry problemen gaat enkele dagen duren Komt dus niet gemaakte afspraak na

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Thijs, Jouw pakket is op tijd verzonden en de Parket zuigmond ligt sinds zaterdag klaar op het afhaalpunt. Waarom je een mail gekregen hebt dat de bestelling vertraagd is durf ik niet te zeggen, sorry hiervoor want dat is niet de status van jouw pakket! Excuses voor de verwarring. Groeten, Ellen

6

Tevreden ontvangen wat de bedoeling was

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima origineel flessenrek koelkast, direct geleverd.

Ondanks het feit dat op alle onderdelen sites, inclusief de leverancier van mijn koel/vries combinatie Siemens, er voor mijn installatie KG36NNW30/07 geen flessenrek beschikbaar is, is het door Fiyo geleverde rek : 00704339, KSZ10030 uitstekend te gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Netjes volgens afspraak alles bezorgd. Zorgvuldig verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

nette snelle levering

nette snelle levering product voldoet aan de verwachtingen

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon goed

zo snel als het kan ontvangen. goed verpakt. artikel is origineel. koffiemachine werkt weer als een trein!!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Juiste artikel op tijd

Het wieltje past en werkt. Op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

De juiste levering en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkt goed en op tijd geleverd

op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

goede service, snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal