geen onderdelen gekregen

Oppassen voor dit bedrijf. Dit is een tijdje geleden failliet gegaan. Vele hebben hun bestelling niet gekregen maar wel betaald. Het bedrijf is terug bezig onder dezelfde en zelfde boekhouding.

Beste Roel, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je slachtoffer bent geworden van het faillissement. Wij betreuren dit ten zeerste. Wij zijn een nieuwe firma, namelijke Domo Parts International BV, en hebben sinds 20-12-2019 de websites van Fiyo overgenomen. Dat is dan ook meteen de reden waarom het sinds 20-12-2019 weer mogelijk is om bestellingen te plaatsen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust per mail. Je kunt mij altijd bereiken via [email protected] Vriendelijke groeten, Susan Klantenservice Fiyo

Zeer slecht!!!!!

Maanden 21-10-2019 terug een deksel voor onze stofzuiger besteld!!! Kreeg bericht dat ze failliet zijn. Mail die ik kreeg van een advocaat: Geachte heer, mevrouw,   In goede orde ontving ik uw e-mail met betrekking tot de indiening van uw vordering in de faillissementen van: Benepart B.V., tevens handelend onder de namen ‘Onderdelenwinkel’, ‘Onderdelenwinkel.nl’, ‘Onderdelenstore’ en ‘Onderdelenstore.be, en HEUND Retail (organisatie West en Zuid Europa) B.V., tevens handelend onder de naam ‘Fiyo’.   Uw schuldvordering is, net als die van vele anderen, geplaatst op de lijst van voorlopig erkende concurrente schuldvorderingen van gefailleerde(n). U hoeft verder niets meer te doen. Naar verwachting zal het in deze faillissementen niet tot een uitkering aan crediteuren kunnen komen. Ook is de curator niet in staat het door u bestelde product alsnog te leveren.   Mochten er andere ontwikkelingen zijn, dan ontvangt u daarvan nader bericht. Wij verzoeken u vriendelijk ons intussen niet te benaderen voor updates. U kunt de voortgang volgen in de voortgangsverslagen in deze faillissementen die te vinden zijn op: Maar nu nog online.. Dus kijk uit!!! Bestel hier niets!!!!!

Beste Maurice, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je slachtoffer bent geworden van het faillissement. Wij betreuren dit ten zeerste. Wij zijn een nieuwe firma, namelijke Domo Parts International BV, en hebben sinds 20-12-2019 de websites van Fiyo overgenomen. Dat is dan ook meteen de reden waarom het sinds 20-12-2019 weer mogelijk is om bestellingen te plaatsen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust per mail. Je kunt mij altijd bereiken via [email protected] Vriendelijke groeten, Susan Klantenservice Fiyo

Prima rooster voor mijn stand alone oven

Prima rooster, precies zoals omschreven op de website en relatief snelle levering.

Niks op aan te merken.

Prima op tijd

Alles volgens afsapraak

Keurige service, goede prijs.

Was al niet gemakkelijk te verkrijgen, toen het een beetje langer duurde dan verwacht een leuk chatcontact met medewerkster. Zeer vriendelijk en humoristisch opgelost.

Kon niet sneller

S'avonds om 22.00u besteld en vroeg in de middag al geleverd

Tot nu toe mijn geld nog niet terug ontvangen!

Op 25-11-2019 heb ik de door mij ontvangen goederen retour gezonden per post nl onder nr, 3SKABA 013411966 , met vermelding uw adres ekkersrijt 1013 5692 AB Son en Breugel. De track&trace code is 201931 dd. 25-11-19 /12;31 2019 3100 0011 1430. Gaarne mijn geld terug of uw reactie waarom er nog steeds niet is terugbetaald . Hopende op een snelle reactie verblijf ik G Timmermans. [email protected]

Beste G. Timmerman. Bedankt voor je review. We betreuren te lezen dat je nog een bedrag of goederen tegoed had van Fiyo. Zoals je waarschijnlijk reeds hebt vernomen is het oude Fiyo onlangs (12 november 2019) failliet verklaard. Wij, als nieuwe organisatie Domo Parts International BV, hebben de websites van Fiyo overgenomen. Helaas moet ik je melden dat wij géén inzage hebben in de boekhouding van het oude Fiyo. Sorry! Misschien wil je jouw review nog aanpassen, omdat jouw eigen contact gegevens (emailadres) daar in vermeld staat, ik denk niet dat je zit te wachten op allerlei mails met spam of iets dergelijks ;-) Voor vragen kun je een e-mail sturen naar [email protected] . Nogmaals excuses voor het ongemak! Groetjes, Susan

Snelle betaalbare service

Vandaag besteld, morgen geleverd klopt precies. Duidelijke omschrijvingen op de website. Zeer tevreden.

Correcte levering

Onderdeel voor een atag fornuis besteld,binnen 3 dagen in huis

Heb onlangs een bestelling geplaatst voor een stofzuigerslang. De levertijd werd aangegeven als 3 werkdagen, echter had ik de bestelling de dag nadien al ontvangen!! Kan weer snel aan de slag nu

Oplichters!! Wil mijn geld terug in Son

Voor veel geld besteld. Ik krijg niks ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar. Ik denk dat ik mijn geld in Son ga ophalen met rente. Mafia praktijken en oplichters. Zeer teleurgesteld!

Geen enkele coulance mogelijk

Een klein onderdeel besteld voor Magimix. Binnen een week is dat opgestuurd door Fiyo via DHL. Hierbij EUR 4,99 betaald omdat ophalen geen optie is. DHL levert pakketje niet af en meldt dat er niemand thuis is (rond 16:00 uur). En, dat pakket ergens kan worden opgehaald. Ik heb bij DHL en Fiyo aangegeven dat melding niet klopt, aangezien het adres een restaurant is dat elke dag van 09:00 - 17:00 open is. Ik heb zowel DHL als Fiyo gevraagd het pakket nogmaals aan te bieden. Dit was niet (meer) mogelijk. Fiyo heeft aangeven het geld na ontvangst van pakketje te storneren. Na een maand wordt bedrag gestorneerd exclusief leveringskosten. Na opnieuw overleg met Fiyo wordt aangegeven dat deze kosten niet worden gestorneerd omdat ik het pakketje zelf had moeten ophalen. Een klacht bij geschillencommissie Thuiswinkel wordt niet in behandeling genomen omdat het om een bedrijf gaat. Conclusie: alleen iets bij Fiyo bestellen als jij ook het zelf kunt en wilt ophalen, binnen 5 dagen. Zeer slechte service.

Waardeloos

Aankoop, verkeerde levering, geen enkele reactive op retourverzoek, bedrijf totaal onbereikbaar!

Wel betalen niets ontvangen

Heb wieltjes besteld voor de vaatwasser. Deze op 6 november besteld, niets gekregen. Herhaaldelijk gemaild maar geen reactie. Als je het adres opzoekt zie je dat ze sinds 12 november failliet zijn. Het telefoonnummer wat erbij staat gebeld, maar daar word verwezen naar chat of email waar niet op gereageerd word. Via BOL verkopen ze nog steeds, hoe is dat mogelijk als je failliet verklaard bent?

terrible company

This company did not allow me to cancel my order even it was only 10 min after I made it!!! Now it has been more than three weeks and I still not receiving my order??? I left a complain message with my order information one week ago on customer service but not a word replied.

• Would you recommend us? No

Failliet verklaard!!!

Fiyo.nl is failliet verklaard!!!! Bestel dus niks meer bij deze site.

Ze belazeren de boel /oplichting

Gezien de reviews steeds het zelfde liedje, op de site artikel op voorraad, na de bestelling voorraad verschil, zal bij de leverancier worden besteld, nu een berichtje van faillissement. Maar Thuiswinkel waarborg logo wel op de site. Niks bestellen !!!

Lijkt op oplichting

Na bestelling heb ik een bericht gekregen dat de onderdelen niet op voorraad waren, na 2 weken contact via mail gezocht en men geeft de toeleverancier de schuld. Nog even geduld we gaan het regelen..... nu 1 maand later geen reactie meer op mijn mail ook niet via FB messenger en nog geen spullen ontvangen. Koop hier niet mensen dit deugd niet!

waardeloos en onbetrouwbaar

Een tijdje geleden een filter besteld voor mijn droger, deze was niet op voorraad dus het zou wat langer duren dan kan gebeuren, maar ik heb helemaal niets meer vernomen op mailtjes reageren ze niet en bellen kan niet wat een waardeloze tent ik wil dan ook mijn 20 euro terug maar ik vraag me af of dat gaat lukken. Conclusie: bestel hier niets om teleurstellingen te voorkomen. De klantenservice is ver te zoeken ik zal dit ook elders vermelden

Na 1.5 maand geen levering

Geen levering van mijn wasmachine ribben,,maar ook geen bericht!! Wel een antwoord dat ik korting krijg bij volgende bestelling,,,,waardeloos antwoord op de vraag wanneer ik mijn bestelling verwachten kan!! Deze vraag is na 1.5 maand nog niet beantwoord. Ik bestel hier niet weer!!

Niets ontvangen, geen antwoord, wel betaling aangenomen

Waarschijnlijk is dit bedrijf failliet. Ik ga mijn betaling storneren. Waarschijnlijk (bewust) geen telefoonnummer op website te vinden. Het telefoonnummer in de algemene voorwaarden is 'n bandje dat verwijst naar de website en/of email en direct verbinding verbreekt. FRAUDE. Indien failliet dient de website offline gehaald te worden.

Niet bestellen hier. Je bent je geld kwijt

Bestelling niet binnen na weken wachten. Geen contact mogelijk. Niets bestellen hier. Je bent je geld kwijt

Nooit meer bij deze webwinkel bestellen

Ik wacht al 5 weken op een simpele bestelling, spullen zijn niet voorradig. communicatie kan alleen via de email, bestelling kan ik niet annuleren, helaas betaal ik altijd gelijk...

Slecht krijg geen contact

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Direct melding gemaakt per mail en daarop werd direct geantwoord... daarna was het stil... stil... stil... en wordt er niet meer gereageerd... nu geld kwijt en een product waar ik niets aan heb... Zijn niet bekend bij thuiswinkel waarborg... ze hebben geen telefoon nummer en op mail reageren ze niet... kortom hier bestellen is geld weggooien!