Failliet

Dit bedrijf is failliet. Zie ook: https://www.thuiswinkel.org/ledenlijst/waarschuwing/408/fiyo-nl-is-failliet-verklaard

LET OP: Fiyo is failliet

Dit bedrijf is failliet verklaard op 12-11-2019 Je kan beter bij Eccellente.nl ofzo kopen. DIe komen hun beloftes tenminste wel na. https://www.thuiswinkel.org/ledenlijst/waarschuwing/408/fiyo-nl-is-failliet-verklaard

FIYO is failliet !

Het moederbedrijf van FIYO, te weten onderdelenwinkel.nl is failliet. Het faillisement is op 12 november uitgesproken. Helaas heeft de curator tot op heden nagelaten alle websites OFFLINE te halenm waardoor er nog steeds besteld en betaald kan worden. Dit geldt voor alle websites van fiyo in Nederland, België, Duitsland, frankrijk, Italië en Groot Britannië. Meer weten? Zoek via google maar op faillisement Heund Retail BV, Onderdelenwinkel BV Beneparts BV enz. Of lees hier meer: https://www.ed.nl/economie/onderdelenwinkel-nl-failliet-69-medewerkers-in-eindhoven-en-son-verliezen-baan-br~a80b9b2f/

Niet bestellen

Onlangs hier een bestelling geplaatst maar niks ontvangen. Na het lezen van de reviews hier opzoek gegaan naar meer info en Fiyo is failliet verklaard: https://www.thuiswinkel.org/ledenlijst/waarschuwing/408/fiyo-nl-is-failliet-verklaard Ik heb mijn bestelling daarna geplaatst bij https://onderdelenhuis.nl waar ik direct goed werd geholpen ik had het product dat ik zocht de volgende dag in huis!

Schandalig slecht

Na 2maanden nog altijd niets ontvangen dit is gewoon schandalig!!!!°°°°°

Wel betaald niks gekregen

Ik heb voor €20 besteld en betaald. Maar niks gekregen en als ik mail krijg ik geen reactie. Bestel hier niet

geen levering en antwoord

heb een onderdeel besteld bij deze "firma"dat is een maand geleden. was zgn, niet op voorraad, mails gestuurd geen antwoord meer, hun gevorderd betaling te retourneren, is niet gebeurd. ik denk dat ik niet de enige ben, met andere woorden ik ben opgelicht! hier zijn alleen maar min sterren voor oftewel min 5.

Bedriegers

Op 08/11/2019 onderdeel betaalt. Via contactformulier meerdere keren uitleg gevraagd naar leveringsdatum. Standaardmail met melding niet bereikbaar verschijnt. Vrees dat we eraan hangen...

Niet doen

Ook ik 3 weken terug wat wat besteld Nog steeds niks binnen en krijg ook geen contact meer En ook mij werd verteld dat het vertraagt was via de mail Schiet zo niet op Wil weten waar ik aan toe ben Geef mijn geld anders terug dan kan ik veder kijken Gr dave

Helaas Fiyo.nl is niet meer.

woensdag 13 november 2019 Fiyo.nl is failliet verklaard Op 12 november heeft de rechtbank Oost-Brabant www.fiyo.nl failliet verklaard en een curator aangesteld. Als u een bestelling heeft geplaatst én die (gedeeltelijk) vooruitbetaald heeft en deze wordt niet geleverd, of als u op een andere wijze iets tegoed heeft van Fiyo.nl, dan kunt u schriftelijk contact opnemen met de curator. Het verdere verloop van het faillissement bepaalt of er nog enige terugbetaling of uitlevering van goederen aan u volgt. Dit is op dit moment nog niet bekend en hoort u later via de curator. Gegevens van de curator: mr M.J. Blommaert Postbus 1040 5602 BA Eindhoven

helaas failliet en geld kwijt!

Let op: Fiyo.nl is failliet verklaard

Totaal geen respons

Heb 25 oktober onderdelen besteld voor hogedrukreiniger. Er was een onderdeel niet op voorraad. Bij het navragen per email krijgen we alleen bericht terug dat email "niet beantwoord kan worden door afwezigheid" 4 maal over periode van een week ? (Telefoonummer is niet voorhanden) Als ik hier geen antwoord op krijg ga ik de juridische weg volgen. Ben ik goed voor verzekerd, kosten worden toch op tegenpartij verhaald Ik stel via deze weg Fiyo nog eenmaal in de gelegenheid om te reageren binnen 2 dagen.

Niets geleverd, geen reacties

Na de bestelling nog een keer een automatisch mailtje gekregen dat het product ineens niet meer op voorraad was. Daarna op verschillende manieren geprobeerd contact te krijgen, maar geen reactie. Gewoon opgelicht dus.

Een bedrijf wat geen service kent.....teleurstellend!!!

27 oktober een stofbak voor een stofzuiger besteld. Op 2 november een mail van Fiyo dat de bestelling door een voorraadverschil was vertraagd, en dat ze met spoed het product bij de leverancier hadden besteld. Dit zou dan binnen enkele dagen verstuurd worden. Na een week nog niets gehoord te hebben, gelijk geprobeerd contact op te nemen, dat viel dus erg tegen.....gewoon niet bereikbaar!! Ook werd er geen reactie gegeven op mijn mail. Gisteren kreeg ik wel een bericht, n.l.........ik citeer.....''Beste, Bedankt voor je bericht. Helaas zijn wij momenteel niet in de gelegenheid om jouw vraag te beantwoorden, Onze welgemeende excuses voor het ongemak'' Lekker onpersoonlijk zo'n automatisch berichtje!! Daarna heb ik besloten de order te annuleren. Ik vind het onbegrijpelijk dat dit ''bedrijf'' bij het thuiswinkel waarborg is aangesloten!! Dit zou niet mogen. Mijn advies is.....doe geen bestelling bij dit bedrijf!! A. Gijsbertsen

Niets ontvangen, geen service

Op 30 oktober product besteld. Twee dagen later ontving ik een bericht dat de bestelling was vertraagd. Daarna heb ik tot twee keer toe vragen gesteld aan de klantenservice over status levering. Alleen per mail want er is geen telefoonnummer op de site te vinden. Geen enkele reactie. Net mijn order via de site geannuleerd. Ben benieuwd of die wel in behandeling wordt genomen. Gelet op de recente ervaringen van andere kopers heb ik er een hard hoofd in.

Na bijna 2 maanden nog steeds niks ontvangen!

Waardeloos! In september 2019 2 platen voor in de oven besteld. De verkeerde maat werd geleverd. Teruggestuurd en gewoon mijn geld teruggekregen. Toen nieuwe bestelling gedaan en er werd al gezegd dat 1 item een levertijd van meerdere werkdagen nodig had. Ik ben nu bijna 2 maanden verder en heb nog steeds niks ontvangen! Meerdere keren aangekaart en elke keer word ik zoet gehouden met de woorden dat het binnen 2 weken verwacht wordt. Ondertussen wordt je afgescheept met 10% korting op de volgende bestelling. Nou die ga ik nooit meer doen!

Lange levertijd, verkeerde product en vervolgens geen reactie meer

3 weken moeten wachten op product. Tijdens 3 weken wachten kreeg ik wel antwoord op mijn e-mails. Verkeerde product ontvangen, wil dit retour sturen maar nooit een retour label ontvangen. Meerdere e-mails gestuurd,geen reactie. Heb op Facebook een bericht geplaatst. Geen reactie. Echt heel heel heel erg slecht!!! Wil mijn geld terug!!!

Wordt niet gereageerd op mijn annulering

Ik probeer al bijna 2 weken mijn bestelling te annuleren. Er werd direct gereageerd toen ik vroeg waar mijn bestelling bleef, met beloftes dat het er binnen een paar dagen zou zijn. Echter toen ik mijn bestelling, inmiddels via twee kanalen, heb geannuleerd blijft het stil en het artikel is zelfs niet eens meer te bestellen. Ik zie wel dat er hier gereageerd wordt door Fiyo, dus ik hoop dat het geld snel teruggestort wordt.

slecht en je wordt opgelicht

Ik heb een bestelling gedaan op 21 oktober en betaald via Ideal maar tot nu toe geen reactie van hun kant ze zeggen alleen dat de bestelling is vertraagt maar nog steeds niks binnen zodat je het kan volgen via track and trace ze zijn zeer slecht te bereiken en ik vind dat thuiswinkel waarborg zulke actie als dit berdrijf ondersteunt en goedkeurt dit verdient een onderzoek via Avro/Tros Radar naar dit handelen van Fiyo.nl waarin de mensen worden opgelicht. Met boze aandacht van B van der Kolk.

Ik bestel hier nooit meer...

Ik sluit me helemaal aan bij dit bericht van Dennis: Netjes betaald voor mijn onderdelen ondanks de melding dat het artikel vanwege een voorraadverschil niet op voorraad was, zou met spoed bij de leverancier besteld worden en binnen enkele dagen geleverd worden. Ik wacht nu al bijna een maand en heb nog niets ontvangen en krijg ook geen enkel bericht meer van Fiyo. Ook op berichten via de site word niet gereageerd en als ik bel krijg ik via een bandje te horen dat ze hun klanten graag snel willen helpen maar dan moet het wel via de mail van de website. Hoe kan thuiswinkelwaarborg deze winkel blijven steunen als ze in deze tijd van communicatie hun klanten zo in de kou laten staan! Ik ben benieuwd of ik ooit nog iets geleverd krijg ofwel mijn geld terug want dit kan gewoonweg niet!

geen reacties

Ik heb op 8/11/2019 een retouraanvraag gedaan. Ik wacht op het retourlabel. Al reeds 4 mails gestuurd zonder verhoor. Ik moet deze week het pakket kunnen terugsturen. Als ik te laat ben is het jullie fout. Jullie reageren niet ! Jammer. Ik hoop dat dit vandaag of morgen alsnog wordt beantwoord. retour aanvraag RMA1100138482

Slecht

Heb 3 weken geleden onderdelen besteld.. Nog niets ontvangen.. levancier had niet op voorraad (dat kan) vorige week zou alles op voorraad zijn maar week later nog niets ontvangen.. heb meerdere mails en Messenger bericht gestuurd, maar ze laten gewoon niets meer van zich horen!!!!

Waardeloos

Ik wacht 2 weken op een onderdeel van mijn Siemens koffieapparaat. Er wordt niet gereageerd op mails. Totaal geen fatsoen en wel laten betalen. Op Facebook lees ik dat dit prachtige bedrijf failliet is verklaard. Fiyo, is het tegendeel waar? En hebben jullie het fatsoen om te reageren en het betaalde product te leveren??

Geen enkele informatie!

Een bestelling geplaatst. Onderdeel zou op voorraad zijn. Direct een e-mail ontvangen dat er een voorraad verschil was. Verzend informatie zou snel volgen. Het is nu een maand verder en nog geen enkel reactie mogen ontvangen. Ook niet na herhaaldelijk om een update gevraagd te hebben. Wat een ongelofelijke slechte klanten service hebben ze. Het is toch niet van deze tijd dat je alleen kunt communiceren via een web formulier. Heb de bestelling via het contact formulier geannuleerd. Nu maar afwachten of dit wel doorkomt. En mijn geld snel teruggestort wordt.