spoed werkte niet en toezegging qua lever moment vervolgens ook 4 dagen vertraagd.

Teleurgesteld.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Dit vinden wij nu jammer, we hebben u zelfs hierover gebeld. Uw order was dusdanig groot dat wij dit niet met spoed de volgende dag klaar konden hebben. Daarop hebben wij u gebeld en verteld dat we alles wel kunnen leveren, maar niet de volgende werkdag. Uw order kunnen we wel maken, maar dan via de reguliere methode waarbij de levertijd 5 werkdagen zou zijn. Daar was u het mee eens, en wij hebben u de spoedkosten direct teruggestort. Vervolgens leveren we alles op de 4e werkdag (Hemelvaart zat er ook nog eens tussen) en krijgen we nu te horen dat ondanks de afspraken die we gemaakt hebben u dit eigenlijk onvoldoende vond. Erg jammer, daar we ontzettend onze best gedaan hebben om deze grote opdracht snel te produceren.

Prima verzorgd en goed geinformeerd

Prima verzorgd en goed geinformeerd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super heldere service / snelle levering

Duidelijke uitleg via website contact. Heldere afspraken en deze ook nakomen. Snelle levering. Top! Bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering en duidelijke site

Duidelijke site, je ziet wat je besteld, dat is fijn. Via mail nog 2 losse stickertjes besteld, alleen kreeg toen eerst een compleet ontwerp met mijn andere bestellingen erbij in compleet andere formaten.... Dat was beetje onnodig, want wilde alleen die 2 losse stickertjes er los bijbestellen, met een bepaalde afmeting, zoals duidelijk vermeld bij de bestelling. Maar verder goede service, snelle verzending, goede producten. En zal er zeker weer bestellen.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Levering duurde even en de kwaliteit van de backing houdt niet over (bij het loshalen blijft er soms een laag op de stickers zitten), maar voor deze prijs moet je niet klagen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede communicatie, snelle levering, correct, top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, en snelle levering.

Na bestelling, binnen paar dagen waren de stickers binnen, en voor een nalevering en aanpassing van grote ook geen probleem.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede kwaliteit een levering

Ben zeer tevreden allereerst over de duidelijke website . En ook over de geleverde stickers. Ze zaten al van stickerland op mijn camper dus na 4 jaar nog perfect, maar nu een nw design . Kortom zeer tevreden

Goed geholpen door medewerker

De medewerker was erg vriendelijk en ondanks onze relatief kleine bestelling zeer behulpzaam

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelling en levering waren makkelijk en duidelijk. Geen kleine lettertjes. Duidelijke opvolging van de bestelling

Goede prijs, snel geleverd

Goede prijs, snel geleverd in een stevige verpakking

Goede service !

Correct, mooi en conform zoals aangeboden op het internet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top bedrijf .Als er een keer wat mis gaat word het direct opgelost (voorbeeld voor andere bedrijven )

Goede en vlotte service

Vlotte en gemakkelijke vorm van bestellen en goede prijs.

Mooie sticker,snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Stickers zijn kwalitatief erg goed. Had een sticker te weinig gekregen en na een mailtje (waar binnen een uur op gereageerd werd) gestuurd te hebben had ik deze alsnog in de post de volgende morgen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie sticker, goed gemaakt, snel geleverd en voorzien van een duidelijke handleiding voor montage.

Geweldig goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en uitmuntende kwaliteit

Zeer snelle levering van producten. Kwaliteit enorm goed.

Goede levering prima kwaliteit

Prima levering! De stickers zelf zien er prima uit alleen was wat moeilijk ze te plakken. Maar misschien is dat gebrek aan ervaring maar ze lieten niet makkelijk los van het stickervel

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld snelle verzendingen goede producten en vriendelijk bediening

Via mail geholpen met een snelle reactie, top bedrijf

Via mail geholpen met een snelle reactie, top bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel mijn pakketje ontvangen Ziet er allemaal correct en mooi uit goeie uitleg top geregeld

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed en snel word megekeken naar de mogelijk heden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en sticker is erg mooi

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Stickerland

Bij Stickerland maakt en besteld u snel en eenvoudig stickers en andere zelfklevende producten. Via onze enorme website is het eenvoudig om een mooi stickerontwerp uit te kiezen en te laten maken. Maar het is ook heel makkelijk om zelf een sticker te ontwerpen en deze door Stickerland te laten maken.

Filter op Taal