Super nette en snelle service

Hebben een topsicker op maat gemaakt, super!! Goede service snelle reactie op mail. TOPBEDRIJF

Goeie en nette levering

Netjes afgeleverd binnen de afgesproken levertijd. Alleen 1 klein puntje zeer grote verpakking voor de geleverde stickers.

Product prima, levertijd moet sneller kunnen.

Prima product en uitleg op website. De levertijd welke op de website wordt genoemd, klopt, maar is eigenlijk niet meer van deze tijd. Een standaard velletje 3M wrap versturen moet sneller kunnen dan in 5 werkdagen. Verder prima en aan te bevelen als je geen haast hebt.

professioneel

Vriendelijk, snel, prijs/kwaliteit is uitstekend...etc

Goed advies en begeleiding

makkelijk, netjes, correct, alles klopte

Voor de eerste keer een bestelling bij Stickerland gedaan; de levertijd was zoals op de site beschreven; ik ben zeker tevreden.

Klantvriendelijk en meedenkd

Snel geholpen.

Top kwaliteit en service

Heel erg blij met de kwaliteit van de stickers! De service is ook top, snelle en duidelijke communicatie via de mail.

Snel en correct

Bij de bestelling kleur en maten doorgegeven. Alles goed ontvangen incl. handleiding. Verbeterpuntje: Graag volledige sticker op één vel.

Gewoon goed en top!

Snel bestelt, goede levering en plakken

Alles heel goed verlopen, na bestelling enkele dagen later geleverd

Meedenkend, creatief, kwaliteit en een snelle service!

Tijd geleden stickers besteld. Nu dezelfde bestelling. Het ontwerp was nog aanwezig en werd snel opnieuw geleverd. Prima!

Prima, maar wel een opmerking...

In het instructiefilmpje op uw website laat u zien hoe je de sticker kunt uitmeten om hem te positioneren. Dat lukt uiteraard alleen als de stickers haaks en strak zijn gesneden. In mijn geval kreeg ik 2 stickers geleverd die kennelijk met een schaar waren los geknipt met als gevolg dat de vellen "bochelig" waren. Het is geen onoverkomelijk probleem, maar het is niet zoals het hoort lijkt mij.

Wrap folie samples besteld. Snel geleverd, en voldoen aan onze verwachting. Keuze voor de folie is gemaakt en op korte termijn zeerzeker wrapfolie bestellen bij stickerland.

No nonsens goed en correct

prima product

goed verpakt geleverd, kleuren erg mooi.

Perfect op de hoogte gehouden en prima kwaliteit

Prima, komt uit wat beloofd is

Erg goed te plaatsen en te plakken!

top winkel

Goede kwaliteit

Zeer goed, maar ik heb een verkeerde kleur gekozen, waardoor er te weinig contrast was en de sticker onzichtbaar was op het fietsframe.

Helaas heb ik nog geen tijd gehad om de stickers op te plakken ,maar het ziet er precies zo uit als ik verwacht had,redelijk snelle levering

fantastisch

mijn eigen stickerontwerp zeer goed afgehandeld. de in spiegelschrift opgegeven voorbeeld uitstekend weergegeven

Zij deden zelfs meer dan ik vroeg door met verbeter voorstellen te komen....

Bestellen, afstemmen van gewenst en wat nog meer mogelijk is en daarna precies volgens afspraak het bestelde (inclusief tips voor de verwerking) thuis gestuurd gekregen...

Alles klopte kleeft goed en aanbrengen ging ook prima

Had nieuwe merk stickers voor de caravan. Niet van origineel te onderscheiden. Makkelijk aanbrengen met de folies en stukjes tape. Caravan ziet er 10 jaar jonger uit, ( oude waren sterk verweert / vaal) Je kan zelf de afmeting kiezen.

Hele goede service

Over Stickerland

Bij Stickerland maakt en besteld u snel en eenvoudig stickers en andere zelfklevende producten. Via onze enorme website is het eenvoudig om een mooi stickerontwerp uit te kiezen en te laten maken. Maar het is ook heel makkelijk om zelf een sticker te ontwerpen en deze door Stickerland te laten maken.