Dit is oplichting

Je krijgt pakketophaal punten in Duitsland voorgesteld welke slechts een uurtje of 3 - 4 per dag open zijn . Daar gaan pakketbezorgers zoals DHL natuurlijk niet op wachten. Gevolg alles gaat terug naar afzender.

Het klopt dat dit afhaalpunt alleen een aantal uren in de middag geopend is voor afhalen maar wel gewoon altijd geopend voor het aannemen van pakketten van b.v. DHL DPD HERMES of Duitse post dus dit is niet de reden waarom uw pakket is terug gestuurd. Er moet iets anders zijn misgegaan dus stuurt u ons het track and race nummer dan kijken we naar waar het is misgegaan voor u. En is dit onze fout dan vergoeden wij uw pakket.

Oplichters

Ik had me opgegeven en € 19,95 vooruit betaald. Ik zou een virtueel pasje krijgen. Krijg ik een mailtje dat ze een copy van een betaling, of een brief van de gemeente. Anders konden ze mij het pasje niet sturen. Een virtueel pasje!! Ik heb gemeld dat ik toch niet van hun diensten gebruik wilde maken en heb verzocht mij het geld terug te geven, Dat kun je dus bij deze dieven vergeten. Langs de grens zijn legio mogelijkheden om je post en paketten te laten bezorgen. DHL, DPD en Post.nl afhaalpunten. Grenspostadres is een overbodige service.

ik heb u reeds per email uitgelegd dat de reden voor deze verificatie is om te waarborgen dat onze klanten daadwerkelijk wonen op het adres dat zij aan ons opgeven . Helaas hebben we geconstateerd dat sommige kwaadwillende personen zich bezighouden met frauduleuze activiteiten door bestellingen te plaatsen en deze af te halen bij een afhaalpunt zonder de verschuldigde betaling van het bestelde te voldoen. Dit resulteert in juridische gevolgen voor het afhaalpunt, zoals de tussenkomst van een deurwaarder. Ons doel is om dergelijke situaties te voorkomen, zodat onze klanten en onze samenwerkende afhaalpunten geen hinder ondervinden. Daarom hebben we een proces van adresverificatie ingevoerd, waarmee we onregelmatigheden als die plaatsvinden kunnen identificeren en de juiste maatregelen kunnen nemen. u had dit ook vooraf kunnen lezen op onze website en in onze algemene voorwaarden. U wilde dit niet verstrekken en daarmee heeft u zich niet aan onze algemene voorwaarden gehouden en kunnen wij u de pas niet verstrekken.

Een perfecte dienstverlening

Na het lezen van alle reviews, ook de slechte, heb ik gisteren toch besloten contact op te nemen en ik kreeg direct reactie met het antwoord op al mijn vragen. Daarna heb ik me geregistreerd een digitaal pasje besteld en betaald. Alles ging goed en vandaag heb ik mijn pasje ontvangen in mijn mailbox en geactiveerd op mijn telefoon en ook op die van mijn man. Ik ben dus heel blij met deze dienstverlening. De negatieve reviews mogen jullie dus volledig negeren. Ze hadden problemen met hun systeem waardoor ze geen berichtjes van mensen konden ontvangen en daarom kregen jullie geen reactie.

Onbegrijpelijk

Grenspostadres is niet meer te bereiken. Probeer het al een maand lang. Geen telefoon. Alleen beantwoorden. Alle mail komt terug. Onbegrijpelijk.

Beantwoord geen mail en geen telefoon sinds 15 januari

19 december betaald, nog steeds geen pasje. 5 x gebeld, is afgesloten. Sms berichten worden niet beantwoord, telefoon afgesloten, email wordt niet beantwoord. Waarschijnlijk in staat van faillissement. Waarschijnlijk door curator beslag gelegd. Cijfer 1 , moet zijn 0, maar kan dit niet registreren

Oplichterij

Geregistreerd, betaald en dan hoor je er niets meer van. E-mailadres werkt niet en berichten via Facebook worden niet beantwoord. Puur bedrog.

Heel lang goed, Maar ook lang fout!! Lag niet aan jullie! Lag aan de verandering van eigenaar, Niet altijd open, ongeregeld! Deden hun best, maar ik kwam vaak voor niks! Zie mijn mail die ik aan U verstuurde! Groeten, Nelleke Pieternelleke Jansen -Moors. Stuur svp met spoed het plastic pasje 1x Betaling is geschiedt nu, via SNS Overschrijving.

Supersnelle en fantastische service. Het adres is een hele grote hulp voor ons!

Goede service van Marco venema

Spreekt voor zich

Wacht het af volgens Maat goed

Wacht het af volgens Maat goed

Snelle reactie op aanvragen

Voor mij een uitkomst!

De medewerkers van het Afhaalpunt zijn heel vriendelijk en het ophalen van de post wordt snel afgehandeld.

Duidelijkheid, en correctheid, goede communicatie.

Keurige afhandeling van emails, en betrokken bij de klant. Heel tevreden.

Pluspunten

Nog niet zo lang mee bezig maar zeker tot nu zeer vlotte communicatie en snelle en correcte verwerking van mijn vragen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

eigenlijk alles

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben er heel tevreden over, over de kantoren waar ik mijn post haal. Zeer vriendelijke mensen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Woon al 10 jaar in Duitsland, maar had dit veel eerder moeten hebben!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles werkt eigenlijk perfect, vriendelijke mensen. Een tijdelijk pasje per email was snel geregeld.

Kan niks noemen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles is perfect geregeld, ik krijg zelfs een mailtje wanneer er een pakje is aangekomen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijn dat het er is,ziet er verzorgd uit.

Vaste mensen achter de post die oplettend en controlerend werken Er word vaak een beroep gedaan op een collega omdat de desbetreffende persoon geen ervaring heeft. Soms wat laks

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geweldige service bij het grenspostpunt in Borkel & Schaft. Plus natuurlijk de zeer ruime openingstijden en heel gunstige ligging.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kan weer een abonnement op de Libelle nemen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Gewoon erg handig!

geen idee...