Slechte communicatie

Helaas ging er iets mis met de levering, dat kan natuurlijk gebeuren. Maar na mail contact was het heel kort af en alsof ik als klant de verkeerde bestelling had gedaan. Het voelde alsof er geen moeite was gedaan om de mail goed te lezen De communicatie was erg onprettig. Geen moeite gedaan om een aanhef of slot onder te zetten. En de excuus kwam voor mij te laat. Daarnaast stonden er 2 dingen op de site die niet leverbaar waren, die na een week er nog steeds op staan.

Heel erg goede service

Goede service, mooie balletjes.

Supergoed

Ik had per abuis de verkeerde maat besteld. Met 1 E-mail aangegeven en ik kreeg netjes een retourformulier om het te ruilen. Werkt super.

Bestens!

Alles bestens, bin sehr zufrieden. Vielen Dank !

ente

Super toller schöner bead bin sehr glücklich. Top kundenservice. Versand nach deutschland ohne probleme. Lieben dank an das team

Goede duidelijke service

Goede service Prachtige ring

uitstekende service

ook bij klacht wordt er uitstekend gereageerd.

Snel verzonden en ontvangen

Mijn bestellingen op dezelfde dag verzonden en de volgende dag ontvangen.

Goede opvolging van mijn bestelling

Mijn Melano steentje was niet op voorraad en moest van de leverancier komen, maar ik werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.

Een fijn en betrouwbaar bedrijf

Een mooi product ontvangen dat voldoet aan de beschrijving op de website. Ook het contact verliep prettig en vriendelijk. Een aanrader om bij dit bedrijf te bestellen.

Hele goede service

Alle moeite werd gedaan om een ring ( ook nog in de sale) te bestellen en snel te verzenden zodat deze op tijd binnen was. Top!

Correct

Goede en correct service!

Ik ben zeer tevreden.

Het was zeer goed verpakt. Gewoon leuk om open te maken en er was nog een gelukspoppetje toegevoegd. Ik ben er helemaal blij mee☺️.

Subliem!

Handmadebeads is als altijd: snel accuraat, netjes, klantvriendelijk en precies. Ze hebben een groot assortiment en brengen al jaren het mooiste aan sieraden bij klanten als ik. Heel fijn om op zo'n betrouwbaar bedrijf terug te kunnen vallen met vragen en bestellingen.

Zeer tevreden met de goede afhandeling.

Na een verkeerd gekregen product, zeer snel en goed gehandeld om het recht te zetten. Heel fijn.

Mooi!

Snelle verzending en mooie melano balletjes.

Makkelijk goedkoper en snel

Makkelijk goedkoper en snel

We zijn zeer tevreden en ziet er allemaal heel mooi uit.

Mooi sieraden en zijn prima geholpen.

Persoonlijk contact en direct geleverd!

Na het plaatsen van mijn bestelling en ontvangst van bevestiging kreeg ik een persoonlijke mail met wanneer de verzending ging plaats vinden. En volgens afspraak geleverd, top!

Helemaal top!

Snelle levering en artikel netjes ontvangen. Helaas binnen een paar dagen werd de kwaliteit minder. Dit via een mailtje laten weten en meteen geld retour ontvangen. Super service! Ik hoop gauw weer wat te kunnen bestellen.

Prima winkel

Snelle levering, duidelijke communicatie bij retourneren.

Snel en het product is wat je ziet

Goede site keuze genoeg en je kunt het goed zien en overzichtelijk

Snelle service!

ik was mijn favoriete drukknop (van mijn Babouche-armband) kwijtgeraakt en was bang dat ik dat armband daardoor niet meer zou kunnen dragen. Maar gelukkig ... ik kon er nog een paar bestellen. Snelle levering/prima service. Helemaal happy!

Deze mensen staan altijd voor je klaar,altijd proberen ze een oplossing voor een probleem te vinden en maken alle tijd voor je

snelle en goede levering

ik bestel hier altijd mijn Melano sieraden en stenen. wordt keurig en snel geleverd.