Helemaal goed!

Snelle levering en bij niet kunnen leveren een persoonlijk en vriendelijk overleg over geld retour storten of een andere bestelling plaatsen. Heb al tweemaal een bestelling geplaatst en ben zeer tevreden.

TOP

Erg blij met de ring.

Goede prijs, snelle verzending en altijd leuk ingepakt.

Ruime keuze, vriendelijk contact

Dit was mijn vijfde bestelling van voornamelijk Melano sieraden. Met wat vergelijken is dit de goedkoopste betrouwbare site. Vaak zelfs goedkoper dan tweedehands op Marktplaats. De service is vriendelijk en wanneer je per ongeluk een foutje maakt in je bestelling wordt er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk op te lossen. Ik vind alleen de website zelf niet heel fijn werken wanneer je werkt op een tablet of mobiele telefoon. De tabs/tekst om op te klikken is erg klein waardoor ik vaak de verkeerde aanklikte. Misschien een idee om een andere mobiele versie te maken in de toekomst?

Snelle persoonlijke levering, zeer goede service

De leveringen zijn altijd per ommegaande, en zo niet dan in overleg ivm een te bestellen item. Leuk ingepakt. Ook als er iets mis gaat, wordt er snel gehandeld en naar volle tevredenheid afgewerkt. Kortom een zaak om terug te komen. En dat doe ik dan ook regelmatig!

Uitstekende snelle levering.Persoonlijke,vriendelijke service.Mooie stenen,dus ik ben een tevreden klant

Snelle levering, leuk ingepakt. Helemaal goed. Ga zeker opnieuw bestellen!

Goede en snelle service. En bij vragen goed bereikbaar!!

Mijn bestelling wat goed ingepakt en snel geleverd. Bij vragen achteraf kreeg ik snel antwoord terug. Ik ben heel tevreden over de service.

Goede communicatie snelle levering. Een fijne webshop om zaken mee te doen.

Alert bedrijf

Snelle levering en nadat de maat van de ring niet paste werd er meteen een retourformulier toegestuurd. Binnen een paar dagen stond het bedrag weer op mijn rekening. Top!

exellent

correcte afhandeling, de telefoon wordt opgenomen, een email wordt beantwoord, eenvoudige zaken, maar elders niet OK, bij U wel !!

Goede en snelle service

Al jaren klant

Zoals altijd een goede service en goede communicatie.ik ben hier nog steeds niet uitgewinkeld.

Een hele positieve ervaring.

Het contact verliep goed. Keurig netjes op tijd geleverd, met ingesloten nog een leuke kleine attentie. Niks dan lof, ga zo door.

Snelle afhandeling.

Snel afgehandeld en duidelijke communicatie.

Levertijd was iets langer omdat de goederen besteld moesten worden bij de leverancier. Maar dit werd duidelijk gecommuniceerd. Bij binnenkomst gewoon een feestje om uit te pakken.

Super!!

Vriendelijk, goede service, behulpzaam, kennis, gezellig , gewoon een heel goed bedrijf.

Geweldige service

Twee Melano ringen met zetting aangeschaft. Goede service en kwaliteit. Super mooi en ben er heel blij mee.

Snel

Een hele snelle en foutloze levering. Zeer tevreden.

Goede snelle service

Duidelijke site, foto's geven de producten goed weer. Goede communicatie over de bestelstatus en snelle nette levering. Altijd goed verpakt en netjes in een zakje en een paar leuke ballonnen erbij. Een klein feestje om je pakketje zo te mogen ontvangen. Bedankt weer!

Iets verkeerd gekocht kon zo omgeruild worden geen probleem

FANTASTISCH

Super om van jullie fijne service te kunnen genieten ;) Op elk vlak een fantastische service: klantvriendelijk, vlugge, vlotte levering!!!

Goede afhandeling top service mooie sieraden

Een mooie Melano ring besteld voor een mooie prijs.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement